اکسسوری

راهنمای خرید و معرفی انواع عینک آفتابی زنانه زیبا و ارزان+قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید عینک آفتابی زنانه باید به آن ها توجه داشته باشید.

یکی از اکسسوری‌های مورد علاقه بانوان عینک آفتابی زنانه است. این وسیله علاوه بر یک ابزار جهت محافظت از چشم در برابر نور خورشید، یک وسیله آرایشی هم محسوب می‌شود. خیلی از خانم‌های جوان عینک را بیشتر به منظور زیبایی صورت خود استفاده می‌کنند در صورتی که این وسیله بیشتر یک ابزار برای محافظت از چشم است. نور خورشید دارای یک سری اشعه مضر می‌باشد که می‌تواند به بینایی شما آسیب بزند. همچنین تابش نور خورشید می‌تواند عامل اصلی خیلی از سرطان‌ها باشد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای حفظ سلامت خود هم که شده از عینک آفتابی زنانه استفاده کنید.

داشتن یک عینک آفتابی زنانه متناسب با فرم صورت می‌تواند جذابیت شما را چند برابر حالت بدون عینک کند. اگر توجه کرده باشید، بیشتر چهره‌های معروف و سرشناس دنیا، مانند بازیگران سینما، خواننده‌ها و فوتبالیست‌ها همگی برای اینکه جذاب‌تر به نظر برسند از عینک آفتابی استفاده می‌کنند. البته بیشتر این افراد به سلامتی و چشم خود هم اهمیت می‌دهند. طی نظر سنجی که توسط رسانه کیمیک در بین تعداد مشخصی از آقایان صورت گرفت ۹۰ در صد آن‌ها زنان را زمانی که دارای عینک آفتابی بوده‌اند را جذاب‌تر از زمانی که بدون عینک بوده‌ دیده‌اند. این‌جاست که به اهمیت این اکسسوری زنانه پی می‌بریم.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که عزم خود را برای خرید عینک آفتابی زنانه جزم کرده‌اید و تصمیم به خرید این اکسسوری زنانه گرفته‌اید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما یک سری نکات مهم را آموزش می‌دهیم که به وسیله آن‌ها می‌توانید عینک آفتابی زنانه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

منظور از عینک آفتابی‌زنانه چیست؟

نوعی عینک زنانه با شیشه لنز‌های رنگی که به منظور محافظت از چشم در برابر اشعه‌های خطرناک خورشید استفاده می‌شود. این وسیله در صنعت مد و پوشاک به عنوان یک وسیله آرایشی برای زیباتر کردن صورت و آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد. عینک آفتابی زنانه رنگ‌های مختلفی دارد که هر کدام را در شرایط خاصی باید استفاده کرد. در ادامه شما را با تک تک آن‌ها آشنا می‌کنیم و معایب و مزایای هر یک از آن‌ها را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید آویز گردنبند نقره

انواع لنز در عینک آفتابی‌زنانه:

  1. لنز جذب کننده ماوراء بنفش: خطرناک‌ترین اشعه برای چشم انسان ماوراء بنفش خورشید است. این اشعه می‌تواند انواع مختلفی از سرطان چشم را ایجاد کند و سبب از دست دادن بینایی شما شود. این نوع لنز این اشعه را تا حدودی خنثی می‌کند.
  2. لنز ضد انعکاس: در یک سری شرایط خاص عوارض نور خورشید چند برابر حالت معمولی است. یعنی زمانی که نور منعکس شده از جایی به چشم شما برخورد کند. این لنز برای همین کار ساخته شده و از ورود نور منعکس شده به چشم شما جلوگیری می‌کند.
  3. لنز‌های ضد خط و خش: نوعی از لنز برای عینک آفتابی طراحی شده‌اند که خاصیت ضد خش دارند، یعنی اگر با جسم تیزی برخورد داشته باشند، خط و خش بر نمی دارند. در تکنولوژی ساخت این لنز‌ها از یک لایه کربنی استفاده می‌شود که روی لنز عینک کشیده شده و این خاصیت را ایجاد می‌کند.
  4. لنزهای آینه‌ای: برخی عینک‌ها مناسب استفاده در مکان‌هایی هستند که شدت نور ورودی چند برابر است. مانند ورزش‌های برفی و کسانی که در جاده برفی رانندگی می‌کنند. شدت نور ورودی به چشم آن‌ها چند برابر می‌باشد به همین دلیل لنز این عینک‌ها از جنس اینه است و تا حدود زیادی نور را از خود عبور نمی‌دهند.
  5. لنز فوتوکرامیک: برخی عینک‌های آفتابی برای زیبایی بیشتر دارای لنز با رنگ شفاف هستند، دقیقا مانند یک عینک معمولی اما زمانی که در مقابل نور خورشید قرار می‌گیرند رفته رفته لنز آن‌ها دودی می‌شود. این اثر به دلیل واکنش شیمیایی بین فلز نقره با یک هالوژن صورت می‌گیرد. از این تکنولوژی برای دودی کردن عینک‌های طبی استفاده می‌شود.
  6. لنزهای پولاریزه کننده: این نوع لنز دقیقا شبیه لنزهای آینه‌ای عمل می‌کنند. یعنی نورهای منعکس شده به طرف چشم شما را خنثی می‌کنند. تنها تفاوت این لنزها این است که لنز رنگی بوده و آینه‌ای نیست. فیلترهای پولاریزه تا حد زیادی از آسیب به چشم جلوگیری می‌کنند.
  7. لنزهای رنگی: این مدل لنز طیف وسیعی از رنگ‌ها را تشکیل می‌دهند، این رنگ‌ها بیشتر جنبه تزئینی دارند با این حال تا حد زیادی از ورود نور به چشم جلوگیری می‌کنند. هر رنگ برای محیط خاصی طرحی شده که در ادامه آن را به شما توضیح می‌دهیم.

بهترین مدل عینک آفتابی زنانه برای صورت گرد:

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که خانم‌های دارای صورت گرد دارند انتخاب فریم عینک آفتابی متناسب با فرم صورت آن‌هاست. به همین علت در این قسمت به شما مدل‌هایی را معرفی می‌کنیم که با صورت گرد بیشترین مطابقت را دارند.

  • عینک آفتابی با فریم مربعی شکل: عینک‌های دارای فریم مربعی تقریبا در دسته عینک‌های آفتابی جدید قرار می‌گیرند. این عینک‌ها متناسب با صورت‌های گرد طراحی شده‌اند و با صورت‌های خیلی گرد هم تقریبا هم‌خوانی کامل دارند. فریم‌های پهن همیشه صورت شما را لاغرتر و کشیده‌تر نشان می‌دهند همین امر جذابیت صورت شما را چند برابر می‌کند.
  • عینک آفتابی با فریم مستطیل شکل: بدون شک بهترین فریم عینک آفتابی زنانه مناسب صورت گرد عینک‌های دارای فریم مستطیل شکل می‌باشد. این نوع فریم زاویه خاصی به صورت شما نمی‌دهد، اما بر روی چهره شما تغییر زیادی انجام می‌دهد. فریم‌های مستطیل شکل با ایجاد کردن خطای دید در بیننده باعث می‌شوند، صورت شما لاغرتر و کشیده تر دیده شود. از نظر رنگی هم به سراغ مدل‌هایی بروید که فریم آن‌ها از قسمت پایین مقداری روشن‌تر است.
  • عینک‌های با فریم کائوچویی: این مدل فریم به فریم‌های دور کننده توجه از گردی صورت معروف هستند. این مدل از عینک معمولا دارای فریم‌های پهن و کشیده می‌باشند به همین جهت مناسب صورت گرد می‌باشند. همان طور که در عینک‌های قبلی گفته شد برای لاغرتر و کشیده‌تر جلوه دادن صورت باید از فریم‌هایی استفاده کرد که حجم بیشتری از صورت را اشغال می‌کنند به همین جهت فریم‌های کائوچویی بهترین گزینه هستند.
  • عینک آفتابی زنانه گربه‌ای: این مدل توجه شخص را بیشتر به طرف پیشانی شخص می‌برد به همین علت گردی صورت کمتر دیده می‌شود. در واقع فریم‌هایی که قوس رو به بالا دارند، صورت را کشیده‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهند. یکی از محبوب‌ترین فریم‌های عینک میان خانم‌هایی که صورت گرد دارند، همین مدل گربه‌ای است. اگر به فریم‌های مربع و مستطیل علاقه ندارید می‌توانید از فریم‌های گربه‌ای استفاده کنید.
  • عینک آفتابی زنانه با فریم خلبانی: اگر به هیچ یک از مدل‌های بالا علاقه ندارید فریم خلبانی بهترین گزینه برای شما است. به تصور اشتباه خیلی از افراد فریم‌های خلبانی فقط مختص آقایان می‌باشند در واقع این یک تصور کاملا اشتباه است. زیرا این مدل در بین بانوان هم طرفداران زیادی دارد. این عینک‌ها به دلیل داشتن فریم خیلی پهن بهتر از سایر عینک‌ها صورت گرد شما را لاغر و کشیده نشان می‌دهد.

بهترین رنگ شیشه عینک آفتابی:

در واقع علت اینکه عینک‌های آفتابی با رنگ‌های مختلفی وجود دارند جنبه زیبایی آن نیست بلکه هر رنگ مناسب فیلتر کردن نور خاصی است. برخی رنگ‌ها باعث می‌شود درک بهتر و درست‌تری از رنگ‌ها داشته باشیم. یعنی رنگ‌ها را نزدیک‌تر به واقعیت ببینیم. برخی هم برای حذف نورهای مزاحم و بهبود دیدن رنگ‌ها در افرادی که دارای کور رنگی هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه مطلب انواع رنگ شیشه عینک را با نوع استفاده آن‌ها به شما معرفی می‌کنیم.

  1. عینک آفتابی با شیشه طوسی: اگر عینک آفتابی را برای استفاده روزمره می‌خواهید شیشه طوسی بهترین گزینه است. زیرا باعث می‌شود رنگ‌ها را نزدیک‌تر به واقعیت ببینید و چشم‌های شما کمتر خسته شود. این عینک برای شرایط جوی مختلف به غیر از برفی مناسب است. اگر شما دارای پدیده کور رنگی هستید، شیشه طوسی بهترین انتخاب برای شما است.
  2. عینک آفتابی شیشه طلایی، زرد یا نارنجی: این مدل از عینک آفتابی که دارای شیشه‌های با رنگ روشن هستند، مناسب مکان‌هایی است که نور متوسط و کم دارند. این شیشه مناسب ورزش‌هایی مانند: اسکی، دوچرخه سواری، تیر اندازی و تنیس می‌باشد. در واقع لنزهایی با این رنگ باعث کاهش میزان دید رنگ آبی می‌باشند و برای بهتر دیدن صفحه‌های دیجیتال با نور آبی هستند.
  3. عینک با لنز کهربایی یا قهوه‌ای: این رنگ بیشتر ویژگی‌های عینک شیشه زرد را دارد، مانند فیلتر کردن نور آبی صفحه‌های نمایش دیجیتالی و در روزهایی که هوا آفتابی و مه آلود است کنتراست و کیفیت تصویر را افزایش می‌دهند. همچنین باعث می‌شود فاصله اجسام را بهتر حدس بزنید. برای استفاده روزمره بهترین گزینه می‌باشند و به وسیله آن‌ها فعالیت‌هایی مانند: تیراندازی، رانندگی، تنیس و ماهیگیری را می‌توان انجام داد.
  4. عینک با لنز صورتی و قرمز: اگر به دنبال یک عینک آفتابی زنانه هستید که چشمان شما کمترین میزان خستگی را داشته باشد عینک‌های دارای شیشه صورتی و قرمز بهترین گزینه هستند. به علت افزایش دادن کنتراست باعث می‌شود جزئیات را با دقت بیشتری ببینید.به غیر از استفاده در نور کم و مکان‌های مه آلود مناسب دوچرخه‌ سواری، رانندگی و اسکی می‌باشند.
  5. عینک آفتاب با شیشه سبز: این نوع شیشه عینک ابتدا به وسیله نیروهای نظامی مورد استفاده قرار می‌گرفت. امروزه این رنگ در بین افراد عادی هم جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. رنگ سبز به علت فیلتر کردن نورهای آبی چشم را کمتر خسته می‌کند. این نوع عینک مناسب مکان‌های با نور متوسط و کم است و برای تیراندازی و رانندگی مناسب نمی‌باشد.
  6. عینک با لنز بنفش یا آبی: این مدل عینک با کاهش دادن میزان خیرگی نور کمک به درک بیشتر برای دیدن اجسام با دقت بالا‌تر می‌شود. این لنز‌ها برای دیدن اشیاء با جزئیات بیشتر در منظره برفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به علت استفاده در مناظر برفی و مه‌آلود بیشتر برای ورزش اسکی و ماهیگیری توصیه می شوند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید جعبه جواهرات 

نکات مهم هنگام خرید عینک آفتابی زنانه:

  • قیمت عینک زنانه: قیمت نقش مهمی درانتخاب دارد بهتر است قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید عینک آفتابی زنانه را مشخص کنید. با مشخص کردن مقدار بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند، از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  • نوع فریم عینک: نوع فریم عینک با توجه به نوع صورت شما مشخص می‌شود. اگر صورت گرد دارید و می‌خواهید صورت شما لاغرتر و کشیده‌تر نمایش داده شود. بهتر است به سراغ فریم‌های مربع و مستطیل بروید. این فریم‌ها مقدار بیشتر از صورت شما را پوشش می‌دهند و باعث می شوند صورت شما کشیده‌تر به نظر برسد. در این میان فریم‌های خلبانی و گربه‌ای هم می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.
  • رنگ لنز یا شیشه: همان طور که می‌دانید رنگ‌های مختلف عینک آفتابی به منظور زیبایی ساخته نشده‌اند و هر یک برای شرایط و کار خاصی طراحی شده‌اند. برخی از رنگ‌ها مانند طوسی چشم را کمتر خسته می‌کنند و برای فعالیت‌های روزمره مناسب می‌باشند و برخی مانند: زرد و قهوه‌ای نورهای آبی را فیلتر کرده و مناسب صفحه‌های نمایش دیجیتال هستند. اگر در مورد رنگ شیشه عینک اطلاعات کافی ندارید بهتر است به قسمت مربوطه مراجعه کرده و آن را با دقت مطالعه کنید.
  • جنس فریم عینک: فریم عینک‌های آفتابی در جنس‌های مختلف نظیر فلزی، پلاستیکی و کاچوئو ساخته می‌شود. برخی از افراد به علت حساسیت به فریم‌های فلزی از فریم‌های پلاستیکی و کاچوئو استفاده می‌کنند. اگر فرم صورت شما گرد است برای اینکه کشیده‌تر نشان داده شود می‌توانید از فریم‌های کاچوئو بهره ببرید. این فریم‌ها به علت اینکه پهن‌تر هستند صورت شما را کشیده و لاغر نشان می‌دهند.
  • لایه‌های لنز عینک: همان طور که می‌توانید لنز عینک آفتابی از روی هم قرار گرفتن چند لایه که هر لایه ویژگی‌های خاصی دارد ساخته می شود. به عنوان مثال: یک شیشه مسئول جذب اشعه ماوراء بنفش خورشید و دیگری نور منعکس شده به چشم را جذب می‌کند. یک لایه هم برای جلوگیری از خط برداشتن لنز طراحی شده که از کربن ساخته می شود. برای اشنایی با تمام لایه‌ها قسمت ابتدایی مطلب را مطالعه فرمایید.
  • میزان مراقبت: بهتر است علاوه بر در نظر گرفتن زیبایی عینک به دنبال عینکی باشید که بیشترین میزان محافظت از چشم شما در برابر اشعه‌های Uva و Uvb را داشته باشد. پس فراموش نکنیم که هدف اصلی ما از خرید یک عینک آفتابی مراقبت از چشم است نه زیبایی شما، پس هرچه میزان مراقبت عینک از چشم شما بیشتر باشد، آن عینک برای شما مناسب‌تر است.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید عینک آفتاب زنانه مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای عینک آفتابی زنانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ عینک آفتابی زنانه ری بن مدل RB0707S-901

عینک آفتابی زنانه ری بن مدل RB0707S-901

مشخصات

  • رنگ عدسی
    سبز
  • جنس فریم
    استات
  • فرم فریم
    ویفرر
  • رنگ فریم
    مشکی
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عرض فریم
    ۱۴۵ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۳ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۱ میلی‌متر
  • عینک مناسب
    ماهیگیری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    محافظ UV

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ عینک آفتابی زنانه مدل Jimi 6859

عینک آفتابی زنانه مدل Jimi 6859

مشخصات

  • رنگ عدسی
    قهوه‌ای
  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    گربه ای
  • رنگ فریم
    قهوه‌ای
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عرض فریم
    ۱۴۲ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۶ میلی‌متر
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • ویژگی‌های لنز
    بلوک کننده نور آبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ عینک آفتابی زنانه مدل ۲۲۲۱T11 کد Polarized Gem

عینک آفتابی زنانه مدل 2221T11 کد Polarized Gem

مشخصات

  • رنگ عدسی
    قهوه‌ای روشن
  • جنس فریم
    فلزی
  • فرم فریم
    فریم های خاص
  • جنس لنز
    تری استات
  • رنگ فریم
    رزگلد
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عرض فریم
    ۱۵۲ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۵ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۴ میلی‌متر
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • ویژگی‌های لنز
    پلاریزه
  • ویژگی‌های عینک
    پلاریزه
  • جزئیات
    طول هر یک از دسته ها برابر ۱۴۶ میلیمتر می‌باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ عینک آفتابی زنانه کد ۳۰۰

عینک آفتابی زنانه کد 300

مشخصات

  • رنگ عدسی
    مشکی
  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    گرد
  • رنگ فریم
    مشکی
  • فرم صورت
    مربع
  • فیت روی صورت
    کوچک
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۴۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۰ میلی‌متر
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • جزئیات
    مناسب هدیهدارای کاور عینک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ عینک آفتابی زنانه ری بن مدل RB2193-902/31

عینک آفتابی زنانه ری بن مدل RB2193-902/31

مشخصات

  • رنگ عدسی
    سبز
  • جنس فریم
    استات
  • فرم فریم
    ویفرر
  • رنگ فریم
    هاوانا
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عرض فریم
    ۱۴۵ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۵ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۸ میلی‌متر
  • عینک مناسب
    ماهیگیری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    محافظ UV

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ عینک آفتابی زنانه مدل S07

عینک آفتابی زنانه مدل S07

مشخصات

  • رنگ عدسی
    مشکی
  • جنس فریم
    پلی کربنات
  • فرم فریم
    گربه ای
  • جنس لنز
    پلی کربنات
  • رنگ فریم
    سفید
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    کوچک
  • عرض فریم
    ۱۳۷ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۷ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۴ میلی‌متر
  • عینک مناسب
    ماهیگیری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • ویژگی‌های لنز
    تیرگی
  • جزئیات
    دارای کیف پارچه ای
  • نگهداری
    برای نگهداری بهتر از دستمال عینک و مایه تنیز کننده عینک استفاده کنید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ عینک آفتابی زنانه مدل میلیونر ۰۰۹۹

عینک آفتابی زنانه مدل میلیونر 0099

مشخصات

  • رنگ عدسی
    مشکی
  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    مربعی
  • رنگ فریم
    مشکی
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عرض فریم
    ۱۵۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۵ میلی‌متر
  • عینک مناسب
    ماهیگیری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • ویژگی‌های لنز
    سایه روشن
  • ویژگی‌های عینک
    جعبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ عینک آفتابی زنانه مدل Zz 65126

عینک آفتابی زنانه مدل Zz 65126

مشخصات

  • رنگ عدسی
    قهوه‌ای روشن
  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    مربعی
  • رنگ فریم
    قهوه‌ای
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عرض فریم
    ۱۴۵ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۵ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۷ میلی‌متر
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ عینک آفتابی زنانه مدل پرسینگ دار نگینی

عینک آفتابی زنانه مدل پرسینگ دار نگینی

مشخصات

  • رنگ عدسی
    مشکی
  • جنس فریم
    استیل
  • درجه فیلتر نور (VLT)
    سطح ۴ (۳% – ۸% VLT)
  • فرم فریم
    مستطیلی
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • رنگ فریم
    طلایی
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عرض فریم
    ۳۵ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۲۹ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۸ میلی‌متر
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • ویژگی‌های لنز
    سایه روشن
  • جزئیات
    عینک مدل پرسینگ دار با نگینهای جذاب است.
  • کشور تولید کننده
    ایتالیا
  • کد کالای محصول
    S866

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ عینک آفتابی زنانه سانکروزر مدل ۶۰۰۹ br

عینک آفتابی زنانه سانکروزر مدل 6009 br

مشخصات

  • رنگ عدسی
    قهوه‌ای
  • جنس فریم
    فلزی
  • فرم فریم
    پروانه ای
  • رنگ فریم
    طلایی
  • فرم صورت
    قلب
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۵ میلی‌متر
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    محافظ UV
  • جزئیات
    – فریم فلزی با قاب عدسی کائوچویی
  • کد کالای محصول
    ۶۰۰۹ br

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ عینک آفتابی زنانه مدل ۳۲۶-۰۲۵

عینک آفتابی زنانه مدل 326-025

مشخصات

  • رنگ عدسی
    دودی
  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    ویفرر
  • رنگ فریم
    طوسی
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۵ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۵ میلی‌متر
  • عینک مناسب
    ماهیگیری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ عینک آفتابی زنانه مدل ۰۰۶۲

عینک آفتابی زنانه مدل 0062

مشخصات

  • رنگ عدسی
    دودی
  • جنس فریم
    استیل
  • فرم فریم
    فریم های خاص
  • رنگ فریم
    چند رنگ
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عرض فریم
    ۵۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۵ میلی‌متر
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ عینک آفتابی زنانه مدل ۰۰۲۵

عینک آفتابی زنانه مدل 0025

مشخصات

  • رنگ عدسی
    بنفش
  • جنس فریم
    فلزی
  • فرم فریم
    ویفرر
  • رنگ فریم
    بی رنگ
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عرض فریم
    ۵۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۴۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۵ میلی‌متر
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ عینک آفتابی زنانه مدل گربه ای ۱۰۷

عینک آفتابی زنانه مدل گربه ای 107

مشخصات

  • رنگ عدسی
    مشکی
  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    گربه ای
  • رنگ فریم
    مشکی
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عرض فریم
    ۱۵۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۸ میلی‌متر
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ عینک آفتابی زنانه مدل Ch 6574

عینک آفتابی زنانه مدل Ch 6574

مشخصات

  • رنگ عدسی
    دودی
  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    مربعی
  • رنگ فریم
    مشکی
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۸ میلی‌متر
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • ویژگی‌های لنز
    سایه روشن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ عینک آفتابی زنانه مدل Ch 1822

عینک آفتابی زنانه مدل Ch 1822

مشخصات

  • رنگ عدسی
    مشکی
  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    مربعی
  • رنگ فریم
    مشکی
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عرض فریم
    ۱۳۸ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۶ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۸ میلی‌متر
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • ویژگی‌های لنز
    بلوک کننده نور آبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ عینک آفتابی زنانه سرتینو مدل ۶۹۱۶

عینک آفتابی زنانه سرتینو مدل 6916

مشخصات

  • فرم فریم
    گربه ای
  • فرم صورت
    مربع
  • عرض فریم
    ۱۵۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۴۵ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۱ میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ عینک آفتابی زنانه مدل ناو آ ۱

عینک آفتابی زنانه مدل ناو آ 1

مشخصات

  • رنگ عدسی
    دودی
  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    گربه ای
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • رنگ فریم
    مشکی
  • فرم صورت
    مربع
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۵ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۰ میلی‌متر
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • ویژگی‌های لنز
    سایه روشن
  • ویژگی‌های عینک
    جعبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ عینک آفتابی زنانه اوپتل مدل ۱۱۵۶ ۰۳

عینک آفتابی زنانه اوپتل مدل 1156 03

مشخصات

  • رنگ عدسی
    قهوه‌ای
  • جنس فریم
    استات
  • فرم فریم
    پروانه ای
  • رنگ فریم
    چند رنگ
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عرض فریم
    ۱۳۹ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۸ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۸ میلی‌متر
  • عینک مناسب
    ماهیگیری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    بدون محافظت UV
  • کد کالای محصول
    ۱۱۵۶ ۰۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ عینک آفتابی زنانه مدل Spr 17W

عینک آفتابی زنانه  مدل Spr 17W

مشخصات

  • رنگ عدسی
    مشکی
  • جنس فریم
    کائوچو
  • درجه فیلتر نور (VLT)
    سطح ۱ (۴۶% – ۷۹% VLT)
  • فرم فریم
    چند ضلعی
  • جنس لنز
    CR-39
  • رنگ فریم
    سفید
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عرض فریم
    ۱۴۵ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۴۹ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۰ میلی‌متر
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • ویژگی‌های لنز
    تیرگی
  • ویژگی‌های عینک
    جعبه
  • کشور تولید کننده
    ایتالیا
  • کد کالای محصول
    Spr 17W
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ عینک آفتابی زنانه مدل Ka 6384

عینک آفتابی زنانه مدل Ka 6384

مشخصات

  • رنگ عدسی
    دودی
  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    گرد
  • رنگ فریم
    سفید
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عرض فریم
    ۱۴۵ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۲ میلی‌متر
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ عینک آفتابی زنانه مدل sx-326-282

عینک آفتابی زنانه مدل sx-326-282

مشخصات

  • رنگ عدسی
    دودی
  • جنس فریم
    فلزی
  • فرم فریم
    خلبانی
  • رنگ فریم
    مشکی
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عرض فریم
    ۱۴۲ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۵ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۲ میلی‌متر
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • ویژگی‌های عینک
    جعبه
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ عینک آفتابی زنانه مدل ۰۰۲

عینک آفتابی زنانه  مدل 002

مشخصات

  • رنگ عدسی
    قهوه‌ای
  • جنس فریم
    فلزی
  • فرم فریم
    گرد
  • رنگ فریم
    طلایی
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عرض فریم
    ۱۵۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۵ میلی‌متر
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ عینک آفتابی زنانه مدل sx-326-060-uv-vifrer

عینک آفتابی زنانه مدل sx-326-060-uv-vifrer

مشخصات

  • رنگ عدسی
    دودی
  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    ویفرر
  • رنگ فریم
    مشکی
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۴۶ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۳ میلی‌متر
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ عینک آفتابی زنانه مدل ۲۲۲۱T10 Polarized Gem

عینک آفتابی زنانه مدل  2221T10 Polarized Gem

مشخصات

  • رنگ عدسی
    بنفش
  • جنس فریم
    فلزی
  • فرم فریم
    فریم های خاص
  • جنس لنز
    تری استات
  • رنگ فریم
    نقره‌ای
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عرض فریم
    ۱۵۲ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۵ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۴ میلی‌متر
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • ویژگی‌های لنز
    سایه روشن
  • ویژگی‌های عینک
    پلاریزه
  • جزئیات
    طول هر یک از دسته ها برابر ۱۴۶ میلیمتر می‌باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ عینک آفتابی زنانه مدل ۱۸۵۹۸

عینک آفتابی زنانه مدل 18598

مشخصات

  • رنگ عدسی
    بنفش
  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    فریم های خاص
  • جنس لنز
    پلی کربنات
  • رنگ فریم
    مشکی
  • فرم صورت
    مربع
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عرض فریم
    ۱۳۸ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۵ میلی‌متر
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • ویژگی‌های عینک
    جعبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ عینک آفتابی زنانه بلومارین مدل SBM 164S-700

عینک آفتابی زنانه بلومارین مدل SBM 164S-700

مشخصات

  • رنگ عدسی
    مشکی
  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    ویفرر
  • رنگ فریم
    مشکی
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۴ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۸ میلی‌متر
  • عینک مناسب
    ماهیگیری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    محافظ UV

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ عینک آفتابی زنانه مدل ۰۳۷

عینک آفتابی زنانه مدل 037

مشخصات

  • رنگ عدسی
    قهوه‌ای روشن
  • جنس فریم
    استیل
  • فرم فریم
    گربه ای
  • رنگ فریم
    بژ
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عرض فریم
    ۵ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۴۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۵ میلی‌متر
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ عینک آفتابی زنانه مدل مستطیلی کد ۲۳

عینک آفتابی زنانه مدل مستطیلی کد 23

مشخصات

  • رنگ عدسی
    مشکی
  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    مستطیلی
  • رنگ فریم
    مشکی
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عرض فریم
    ۲۰۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۰ میلی‌متر
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ عینک آفتابی زنانه مدل ۷۵۰۱

عینک آفتابی زنانه مدل 7501

مشخصات

  • رنگ عدسی
    مشکی
  • جنس فریم
    کائوچو
  • فرم فریم
    پروانه ای
  • رنگ فریم
    شفاف
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۱ میلی‌متر
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • ویژگی‌های لنز
    بلوک کننده نور آبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید عینک آفتابی زنانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پابند طلا زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا