لوازم آرایشی

رول ضد تعریق زنانه، راهنمای خرید رول ضد تعریق زنانه یا مام ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید رول ضد تعریق زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

گزینه‌های زیادی از رول ضد تعریق زنانه وجود دارد. برای یافتن بهترین گزینه، بهتر است مزایا و معایب هر کدام را با دیگری بررسی کنید. قبل از شروع بهتر است در مورد عمل کرد اصلی این محصول مقداری بحث کنیم. همان طور که می‌دانید عرقی که از بدن خارج می‌شود فاقد بوی بد بوده و این باکتری‌های روی پوست شما هستند که هنگام ترکیب شدن با عرق بوی ناخوش آیندی از خود تولید می‌کنند. رول ضد تعریق زنانه از همان ابتدا اجازه به خارج شدن عرق از منافذ پوست را نمی‌دهد و از ایجاد بوهای بد ناشی از باکتری‌های روی پوست جلوگیری می‌کند. رول‌ ضد تعریق‌ زنانه فقط غدد عرق شما را مسدود می‌کنند تا زیر بغل شما خشک نگهداری شود. برخی از محصولات فقط یک رول ضد تعریق زنانه می‌باشند، اما برخی از آن‌ها فقط دئودورانت هستند. مدل‌های جدیدتری از این محصول وجود دارد که هر دو ترکیب را شامل می‌شوند.

تحقیقات جدید نشان می‌دهد، رول‌های ضد تعریقی که حاوی دئودورانت‌ هستند می‌توانند با مسدود کردن قده‌های عرق و تولید یک بوی خوش ضربه قوی‌تری به ایجاد بوی نامطبوع وارد کنند. رول‌های ضد تعریق فرموله شده با خوشبو کننده به طور موقت منافذ عرق را مسدود کرده و از رشد باکتری عامل بوی بد هم جلوگیری می‌کنند. اگر پوست حساسی دارید، به دنبال رول ضد تعریق زنانه‌ای باشید که برای پوست حساس طراحی شده است. اگر به مواد تشکیل دهنده دئودورانت خود نگاه ‌کنید، متوجه می‌شوید که برخی از انواع الکل به ویژه الکل استریل نه تنها مضر نیستند بلکه برای پوست شما مفید هم هستند. این نوع الکل‌ها خشک شدن را تسریع می‌کنند، حس تازگی به شما می‌دهند و اثر مرطوب کنندگی فوق العاده‌ای دارند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید رول ضد تعریق زنانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع رول ضد تعریق زنانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید رول ضد تعریق زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

رول ضد تعریق زنانه چیست و چه کاربردی دارد؟

رول ضد تعریق زنانه یا دئودورانت رولی از یک اپلیکاتور توپی استفاده می‌کند که لایه نازکی از ژل یا محصول مایع را روی پوست شما پخش می‌کند. انتخاب دئودورانت بخشی ضروری از روال بهداشت روزانه شماست. دئودورانت مناسب زیر بغل شما را خشک و شاداب نگه می‌دارد. چه در باشگاه مشغول ورزش هستید و چه در محل کار مشغول فعالیت می‌باشید، برای خیلی از شما بهترین گزینه دئودورانت رولی است. دئودورانت‌های رولی راحتی، محافظت و انعطاف پذیری عالی را برای هر سبک زندگی را ارائه می‌دهند. استفاده از دئودورانت رولی آسان است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که بازوی خود را بالای سر خود ببرید و توپ چرخان دئودورانت را در اطراف ناحیه مورد نظر خود حرکت دهید. برای اینکه پوشش و محافظت خوبی داشته باشید، مهم است که بطری را قبل از استفاده خوب کوتاه تکان دهید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید اسپری خوشبو کننده بدن زنانه

هر آنچه در مورد رول ضد تعریق زنانه باید بدانید:

همانطور که حدس زده بودید، دئودورانت رولی دارای یک اپلیکاتور توپی است که لایه نازکی از ضد تعریق یا دئودورانت را روی پوست شما پخش می‌کند. سطح این توپ غلتان هنگامی که آن را زیر بازوهای خود حرکت می‌دهید مرطوب می‌ماند اما خیلی خیس نمی‌شود. این اپلیکاتور هر بار مقدار ثابتی از دئودورانت را به شما ارائه می‌دهد. محصولات رولی معمولاً به شکل مایع هستند، اما گاهی اوقات به جای آن از ژل هم استفاده می‌کنند.

مزایای استفاده از رول ضد تعریق زنانه:

  • برای بسیاری از افراد، استفاده از دئودورانت‌های ضد تعریق رولی آسان‌تر بوده و هنگام استفاده از آن احساس بهتری پیدا می‌کنند. این مورد به دلیل عاری بودن از عرق اضافی و بوهای ناخواسته عالی است.
  • دئودورانت‌های رول در ظروف کوچک و سبک وزن عرضه می شوند. آن‌ها به راحتی در کیف، کوله پشتی یا کیف مسافرتی شما جا می‌شوند. در حالی که دئودورانت های اسپری اغلب فضای زیادی را برای افرادی که در حال مسافرت هستند را اشغال می‌کنند.
  • به معنای واقعی کلمه فقط چند ثانیه طول می کشد تا از رول مورد علاقه خود استفاده کنید. بهترین ضد تعریق ها شما را به مدت ۲۴ ساعت خشک نگه می‌دارند، بنابراین شما آزادی بیشتری برای زندگی به سبک خود خواهید داشت.
  • مواد موجود در رول‌ها را با فرمول‌های شفافی ارائه می‌کنند تا بعد از استفاده از آن‌ها لکه‌های سفید روی لباس‌های شما باقی نماند. این محصولات برای لباس‌های تیره و سیاه جذب یا هر لباس دیگری که به راحتی علائم سفید را روی خود نشان می‌دهد ایده آل هستند.
  • دئودورانت‌های رولی معمولا مقدار قابل کنترلی از محصول را ارائه می‌دهند. در بیشتر مواقع، ضد تعریق‌های رولی مقدار بیشتری ماده فعال را نسبت به دئودورانت‌های اسپری به زیر بغل شما می‌رسانند.
  • بسیاری از رول‌های مایع و ژل از موادی استفاده می‌کنند که فواید پوستی دارند، مانند: استریل اتر، عصاره چوب صندل، عصاره جو و آب. این مواد اثر مرطوب کنندگی روی پوست دارند. اگر تا به حال متوجه شده‌اید که دئودورانت‌های رولی عالی هستند و پوست شما را صاف و نرم می کنند، به همین دلیل است.
  • گزینه های زیادی برای انتخاب رایحه رول شما وجود دارد. یافتن دئودورانت جامد بدون بو کاری آسان است. پس اگر نمی‌خواهید بوی این محصول بر عطر شما غلبه کند، می‌توانید یک دئودورانت با بوی ملایم را انتخاب کنید.

علت استفاده از رول ضد تعریق زنانه:

  • بدن به طور طبیعی عرق تولید می‌کند تا به خنک شدن بدن و جلوگیری از گرم شدن بیش از حد آن کمک کند. همه ما مقادیر متفاوتی عرق می‌کنیم. برخی از افراد، مانند نوجوانانی که در سن بلوغ هستند و افرادی که تحت تاثیر هیپرهیدروزیس قرار دارند، ممکن است بیشتر از دیگران عرق کنند.
  • عرق اسیدی و بی بو است، اما هنگامی که از بدن خارج می شود، برخی از باکتری‌های گرم مثبت روی پوست، به ویژه استافیلوکوکوس هومینیس، از املاح و مواد مغذی موجود در عرق تغذیه و تکثیر می‌شوند و بوی نامطبوعی که معمولاً به نام بوی بدن (BO) شناخته می‌شود را آزاد می‌کنند.
  • بر اساس NHS، هر چه تعداد باکتری‌های روی پوست بیشتر باشد، BO ما بدتر می‌شود و به همین دلیل توصیه می‌کنند که پوست زیر بغل خود را مرتب شستشو دهید.
  • علاوه بر ایکنه انتشار BO را می‌توان یک عمل ضد اجتماعی در نظر گرفت این بو همچنین می‌تواند بر اعتماد به نفس افراد نیز تأثیر داشته باشد. بنابراین ضد تعریق‌ها و دئودورانت‌های معطر برای خشک نگه داشتن زیر بغل و پوشاندن بوی BO ساخته شده‌اند.

مواد تشکیل دهنده رول‌ ضد تعریق زنانه:

هنگامی که نوبت به انتخاب یک محصول مراقبت شخصی برای زیر بغل می‌رسد، مهم است که برچسب روی محصول را بررسی کنید و در نظر بگیرید که آیا این فرمول برای بدن شما مناسب است یا خیر.

موادی که بر روی برچسب‌های دئودورانت مشاهده خواهید کرد عبارتند از:

  • پری بیوتیک‌ها: برای ترویج رشد باکتری‌های مفید و محافظت از پوست و مهار رشد باکتری هایی که باعث BO می‌شوند، مفید هستند.
  • زینک ریسینولات: این ماده معدنی به توقف مولکول‌های بو کمک می‌کند.
  • زاج پتاسیم: این نمک معدنی به جلوگیری از تکثیر باکتری‌های عامل بوی بد بدن بدون مسدود کردن منافذ کمک می‌کند.
  • آلوئه ورا: یک ماده گیاهی شناخته شده برای کمک به تنظیم تعادل اسیدی پوست می‌باشد.
  • کره شیا: این ماده طبیعی دارای خواص ضد التهابی برای کمک به تسکین پوست می‌باشد.

تفاوت اصلی رول ضد تعریق با دئودورانت:

  • ضد تعریق‌ها با مسدود کردن منافذ و در نتیجه مختل کردن فرآیند طبیعی تعریق یک عملکرد ضروری بدن را حذف می‌کنند. اکثر مشتریان ما این را نمی‌خواهند و به دنبال یک روش طبیعی برای این کار هستند که متاسفانه قابل دستیابی نیست. در گذشته، این امر توسط مواد شیمیایی مانند: آلومینیوم که منافذ را برای به دام انداختن عرق در داخل بدن مسدود می‌کند، به دست می‌آمد.
  • در سال‌های اخیر نگرانی‌ها افزایش یافته است که استفاده از ترکیبات آلومینیوم در زیر بغل نه‌ تنها می‌تواند با افزایش تحمل ما نسبت به ضد تعریق‌ها باعث تعریق بیشتر ما شود، بلکه می‌تواند در ایجاد بیماری‌هایی مانند سرطان سینه و بیماری آلزایمر نیز نقش مهمی داشته باشد. به همین دلیل، بسیاری از تولیدکنندگان تصمیم به حذف آلومینیوم از محصولات خود گرفته‌اند.
  • دئودورانت‌ها از تولید عرق در بدن جلوگیری نمی‌کنند، بلکه باکتری‌هایی که باعث BO می‌شوند را هدف قرار می‌دهند. در دئودورانت های Green People، این امر از طریق فرمولاسیون ارگانیک از پری بیوتیک‌ها، زینک ریسینولات و آلوم پتاسیم به دست می‌آید.

چرا نباید از داروهای ضد تعریق مصنوعی استفاده کرد؟

مسدود کردن منافذ با آلومینیوم به این معنی است که بدن نمی تواند سموم را از طریق تعریق دفع کند.
اگر عرق سعی کند از منافذ مسدود شده خارج شود، می تواند باعث تحریک پوست شود. هنگامی که از ضد تعریق استفاده می‌شود، ترکیبات شیمیایی می‌توانند باعث التهاب در پوست شما شوند.

روش تشخیص دئودورانت گیاهی از شیمیایی:

در سال‌های اخیر تقاضای مشتریان برای دئودورانت‌های گیاهی افزایش یافته است و غول خرده‌فروشی آمازون از افزایش خیره‌کننده ۹۰۰ درصدی در فروش چنین محصولاتی خبر می‌دهد. ساده ترین راه برای تشخیص گیاهی بودن یک محصول این است که به دنبال لوگوی انجمن وگان دوی محصول خود باشید.

هنگام تغییر دئودورات شیمیایی به دئودورانت طبیعی چه انتظاری باید داشته باشید؟

  • هر زمان که شما تغییری در رژیم مراقبت از پوست خود ایجاد می کنید، پوست شما باید با شرایط جدید سازگار شود و این ممکن است مقداری زمان‌بر باشد.
  • در ابتدا، ممکن است متوجه شوید که تغییر از یک ضد تعریق مبتنی بر شیمیایی به یک دئودورانت طبیعی باعث تغییر در میزان تعریق شما می‌شود.
  • این طبیعی است و باید به سرعت برطرف شود و زیر بغل‌های شما نرم و شاداب با منافذی که می‌توانند نفس بکشند تبدیل شدند.

بهترین مارک رول ضد تعریق زنانه:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک رول به شما معرفی کنیم، شاید تا حد زیادی در حق سایر برندهای باکیفیت موجود در بازار کم لطفی کرده باشیم. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند و معرفی یک محصول خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای دئودورانت زنانه را به شما معرفی می‌کنیم.

  • رول‌ضد تعریق زنانه عطر آگین
  • رول‌ضد تعریق زنانه باباریا
  • رول‌ضد تعریق زنانه سافت اند جنتل
  • رول‌ضد تعریق زنانه نیوا
  • رول‌ضد تعریق زنانه شون
  • رول‌ضد تعریق زنانه کامان
  • رول‌ضد تعریق زنانه مای
  • رول‌ضد تعریق زنانه رکسونا
  • رول‌ضد تعریق زنانه بی کی

حتما بخوانید: راهنمای خرید اسپری خوشبو کننده بدن مردانه

نکات مهم برای خرید رول ضد تعریق زنانه:

  1. قیمت رول: اولین و مهمترین نکته‌ای که در مورد خرید رول‌ضد تعریق زنانه باید به آن توجه داشته باشید، قیمت رول می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، قبل از هر کاری باید میزان بودجه برای خرید رول را مشخص کنید با این کار مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. ضد تعریق یا دئودورانت: شاید مهمترین نکته هنگام خرید رول همین نکته باشد. همان طور که از نامش پیداست منافذ پوست را پر کرده و جلوی عرق کردن شما گرفته می‌شود. اما دئودورانت باکتری‌هایی را که موجب بوی بد بدن می‌شود را مستقیم هدف قرار می‌دهد. در ساخت ضد تعریق از مواد خطرناکی مثل آلومینیوم استفاده می‌شود، اما در دئودورانت از مواد بی‌خطر با منشا گیاهی استفاده می‌شود.
  3. مواد سازنده: در واقع یکی از مواد اصلی که در اکثر مام‌های ضد تعریق دیده می‌شود، آلومینیوم است. این ماده از قدیمی‌ترین مواد برای ساخت این وسیله بوده که منشا شیمیایی دارد و سرطانزا می‌باشد. پس بهتر است به سراغ رول‌هایی بروید که فاقد این ماده هستند و اساس کار آن‌ها الکل و موادی کم خطر است. جهت مطالعه بیشتر در مورد موادی که این رول‌ها از آن ساخته می‌شوند به قسمت ابتدایی همین مقاله مراجعه کنید.
  4. نوع پوست بدن: برخی از رول‌های ضد تعریق از مواد مایع ساخته می‌شوند و برخی دیگر حاوی ژل‌ هستند. اگر پوست بدن شما خیلی حساس است و به رو‌ل‌های مایع حساسیت نشان می‌دهد، شما باید رول‌هایی را انتخاب کنید که حاوی ژل گیاه آلوورا هستند و حساسیت ایجاد نمی‌کنند. در غیر این صورت شما نیازی به حساس شدن روی فرمول ساخت آن‌ها نخواهید داشت و از هر نوع رولی می‌توانید استفاده کنید.
  5. برند محصول: همیشه برندهای معروف و شناخته شده بازار را خریداری کنید. این محصولات معمولا از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد، نباید به سراغ خرید برندهای ناشناخته بازار بروید، زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید آن‌ها وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.
  6. از فروشگاه معتبر خرید کنید: متاسفانه روزانه حجم زیادی جنس تقلبی وارد بازار می‌شود که از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به جنس اصلی دارند. تنها راه تفکیک آن‌ها داشتن تجربه و مهارت بالا در این زمینه است. اگر مهارت و تجربه در این مورد ندارید از فروشگاه معتبر خرید کنید، تا جنس تقلبی را با قیمت جنس اصلی به شما قالب نکنند و به اصطلاح کلاه سرتان نرود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید رول ضد تعریق زنانه مورد نیازتان را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند مدل رول ضد تعریق زنانه اصلی، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ رول ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Black & White Invisble حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Black & White Invisble حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    بانوان
  • ماندگاری
    ۴۸ ساعت
  • شماره مجوز
    ۷۴۶۸۹۸۰۶۴۵۰۴۷۹۵۸
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ رول ضد تعریق زنانه اسکلاره مدل Puppet حجم ۶۰ میلی لیتر به همراه رول ضد تعریق مردانه مدل Puppet حجم ۶۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق زنانه اسکلاره مدل Puppet حجم 60 میلی لیتر به همراه رول ضد تعریق مردانه مدل Puppet حجم 60 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۶۰ میلی‌لیتر
  • نوع رایحه
    گرم
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • ویژگی مواد
    جلوگیری از ایجاد لک
  • شماره مجوز
    ۵۰۲۰۱۷۶
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ رول ضد تعریق زنانه رکسونا مدل Powder Dry حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق زنانه رکسونا مدل Powder Dry حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    بانوان
  • نوع رایحه
  • ترکیبات
    بدون الکل
  • ماندگاری
    ۴۸ ساعت
  • شماره مجوز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ رول ضد تعریق زنانه سینره با رایحه خنک BLUE WATERFALL حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق زنانه سینره با رایحه خنک  BLUE WATERFALL حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    بانوان
  • ماندگاری
    ۷۲ ساعت
  • سایر مشخصات
    کاهش تعریق و جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع در بدن دارای عصاره گیاه دم اسب جهت کاهش تعریقحاوی عصاره مریم گلی (ساج) با خواص ضد باکتری و ضد قارچی با رایحه خنک و ملایم
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ رول ضد تعریق زنانه شون مدل پینک پرنسس حجم ۵۰ میلی لیتر به همراه رول ضد تعریق مردانه مدل بلک فورست

رول ضد تعریق زنانه شون مدل پینک پرنسس حجم 50 میلی لیتر به همراه رول ضد تعریق مردانه مدل بلک فورست

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    آقایان
  • نوع رایحه
    خنک و گرم
  • ماندگاری
    ۲۴ ساعت
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۱۹۰۵۱۵۳۳۰۸۴۸۵۲۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ رول ضد تعریق زنانه مای مدل لوتوس حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق زنانه مای مدل لوتوس حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    بانوان
  • نوع رایحه
    نارنج، نیلوفر آبی و چوب صندل و رز
  • ماندگاری
    ۲۴ ساعت
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • سایر مشخصات
    – بدون ایجاد سفیدک و لک روی بدن و لباس- نت آغازی: نارنج، نیلوفر آبی و میوه ها- نت میانی: برگاموت، نیلوفر آبی و چوب رُز برزیلی- نت پایانی: مشک و چوب صندل
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۳۳۰۳۸۳۷۱۵۱۴۰۸۱۲
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ رول ضد تعریق زنانه مای مدل لاله حجم ۵۰ میلی لیتر به همراه رول ضد تعریق زنانه مای مدل ویولت حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق زنانه مای مدل لاله حجم 50 میلی لیتر به همراه رول ضد تعریق زنانه مای مدل ویولت حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    خانم‌ها
  • نوع رایحه
    گلهای بهاری
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • ماندگاری
    ۲۴ ساعت
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۱۳۵۱۹۸۹۷۵۲۷۷۶۹۱
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ رول ضد تعریق زنانه شون مدل Pink Princess حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق زنانه شون مدل Pink Princess حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    بانوان
  • نوع رایحه
    میوه‌ها و چوب گیاهان خوشبو
  • ماندگاری
    ۲۴ ساعت
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • سایر مشخصات
    – ضد تعریق و خوشبو کننده- بدون ایجاد لک و سفیدی- فاقد پارابن
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۴۷۵۹۶۸۳۹۹۰۷۳۹۱۳
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ رول ضد تعریق زنانه مای مدل Eczo Pharma pink حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق زنانه مای مدل Eczo Pharma pink حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    خانم‌ها
  • نوع رایحه
    مریم گلی
  • ترکیبات
    دارای روغن
  • شماره مجوز
    ۷۱۸۰۱۵۵۳۹۶۷۶۳۴۶۵
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ رول ضد تعریق زنانه شون مدل Pink Princess حجم ۵۰ میلی لیتر مجموعه دو عددی

رول ضد تعریق زنانه شون مدل Pink Princess حجم 50 میلی لیتر مجموعه دو عددی

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    بانوان
  • نوع رایحه
    میوه‌ها و چوب گیاهان خوشبو
  • ماندگاری
    ۲۴ ساعت
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • سایر مشخصات
    – ضد تعریق و خوشبو کننده- بدون ایجاد لک و سفیدی- فاقد پارابن
  • شماره مجوز
    ۱۴۷۵۹۶۸۳۹۹۰۷۳۹۱۳
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ رول ضد تعریق زنانه سورینت مدل ۰۰۳ حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق زنانه سورینت مدل 003 حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    بانوان
  • ترکیبات
    بدون الکل
  • ماندگاری
    ۲۴ ساعت
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۶۲۶۰۶۵۸۱۰۲۶۱۵
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ رول ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Dry Comfort 72H Dual Protect حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Dry Comfort 72H Dual Protect حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • نوع رایحه
    خنک
  • ماندگاری
    ۷۲ ساعت
  • شماره مجوز
    ۴۰۰۵۹۰۰۰۸۸۳۸۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ رول ضد تعریق زنانه رکسونا مدل Invisible حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق زنانه رکسونا مدل Invisible حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    بانوان
  • نوع رایحه
  • ترکیبات
    بدون الکل
  • ماندگاری
    ۴۸ ساعت
  • شماره مجوز
  • سایر توضیحات
    – مناسب لباس های سفید و مشکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ رول ضد تعریق زنانه شون مدل Heaven Flower حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق زنانه شون مدل Heaven Flower حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    بانوان
  • نوع رایحه
    گل و میوه ی تازه
  • ماندگاری
    ۲۴ ساعت
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • سایر مشخصات
    – ضد تعریق و خوشبو کننده- بدون ایجاد لک و سفیدی- فاقد پارابن
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۰۴۸۸۰۹۴۵۵۴۹۷۵۶۷
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ رول ضد تعریق زنانه سینره با رایحه گرم GARDENICA حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق زنانه سینره با رایحه گرم GARDENICA حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    بانوان
  • ماندگاری
    ۷۲ ساعت
  • سایر مشخصات
    دارای عصاره گیاه دم اسب جهت کاهش تعریق حاوی عصاره مریم گلی (ساج) با خواص ضد باکتری و ضد قارچیبا رایحه شیرین و ملایمبدون انجام تست حیوانی یا کرولتی فری
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ رول ضد تعریق زنانه شون مدل Silk Petal حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق زنانه شون مدل Silk Petal حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    بانوان
  • نوع رایحه
    سیب سبز و مرکبات تازه
  • ماندگاری
    ۲۴ ساعت
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • سایر مشخصات
    – ضد تعریق و خوشبو کننده- بدون ایجاد لک و سفیدی- فاقد پارابن
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۶۹۰۰۴۴۲۸۴۷۱۴۴۰۶
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ رول ضد تعریق زنانه هیدرودرم مدل Bio Sensetive حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق زنانه هیدرودرم مدل Bio Sensetive حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    بانوان
  • ماندگاری
    ۴۸ ساعت
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۶۹۴۲۳۷۳۰۶۴۴۳۶۰۹۷
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ رول ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Pearl & Beauty حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Pearl & Beauty حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    بانوان
  • ماندگاری
    ۴۸ ساعت
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • سایر مشخصات
    مناسب برای استفاده بعد از اصلاحرایحه فوق العادهضد حساسیت و فاقد الکلمناسب برای انواع پوستبا ماندگاری ۲۴ ساعته
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ رول ضد تعریق زنانه الارو مدل Aluminium_free حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق زنانه الارو مدل Aluminium_free حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • نوع رایحه
    ملایم
  • شماره مجوز
    ۵۴۵۸۸۳۵۴۷۱۳۰۹۴۸۰
  • راهنمای استفاده
    به صورت روزانه بر روی پوست تمیز و خشک زیربغل ترجیحا پس از استحمام استفاده شود. این مام رول را دور از دسترس کودکان نگه دارید
  • سایر توضیحات
    مناسب انواع پوست حتی پوست‌های حساسرفع بوی نامطبوع تعریق بدن با اثر ۲۴ ساعته بدون برجا گذاشتن لک بر روی البسه فاقد پارابن فاقد آلومینیوم حاوی عصاره ساج (مریم گلی)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ رول ضد تعریق زنانه مای مدل Tulip حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق زنانه مای مدل Tulip حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    بانوان
  • ماندگاری
    ۲۴ ساعت
  • سایر مشخصات
    – رول ضد تعریق زنانه- دارای رایحه خوشبو- بدون ایجاد لکه روی لباس- فاقد الکل- ماندگاری ۲۴ ساعته
  • شماره مجوز
    ۷۷۶۳۹۳۹۴۸۲۵۱۵۶۴۹
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ رول ضد تعریق زنانه اسکلاره مدل Telegram حجم ۶۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق زنانه اسکلاره مدل Telegram حجم 60 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۶۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    بانوان
  • نوع رایحه
    Euphoria
  • ماندگاری
    ۲۴ ساعت
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۰/۱۸۷۱۸
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ رول ضد تعریق زنانه کامان مدل فرشگل حجم ۷۵ میلی لیتر مجموعه دو عددی

رول ضد تعریق زنانه کامان مدل فرشگل حجم 75 میلی لیتر مجموعه دو عددی

مشخصات

  • حجم
    ۷۵ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    بانوان
  • نوع رایحه
    درخت چای
  • ترکیبات
    دارای روغن
  • ماندگاری
    ۲۴ ساعت
  • سایر مشخصات
    – دارای روغن درخت چای
  • شماره مجوز
    ۶۲۶۰۶۲۳۳۴۱۲۰۹
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ رول ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Pearl And Beauty حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Pearl And Beauty حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    بانوان
  • ماندگاری
    ۴۸ ساعت
  • سایر مشخصات
    – ترکیب بهینه محافظت ضد تعریق و مراقبت ملایم نیوآ- با فرمول حاوی عصاره مروارید- فاقد الکل و مواد رنگی
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۱۱۸۳۰۰۸۶۵۲۴۹۸۴۸۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ رول ضد تعریق زنانه شی مدل is Clubber حجم ۴۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق زنانه شی مدل is Clubber حجم 40 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    بانوان
  • نوع رایحه
    خنک
  • ماندگاری
    ۲۴ ساعت
  • سایر مشخصات
    استفاده روزانه
  • شماره مجوز
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    تولید ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ رول ضد تعریق زنانه باباریا مدل piel sensible حجم ۷۵ میلی لیتر

رول ضد تعریق زنانه باباریا مدل piel sensible حجم 75 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۷۵ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    خانم‌ها
  • نوع رایحه
    رز
  • ترکیبات
    بدون الکل
  • ماندگاری
    ۲۴ ساعت
  • شماره مجوز
    ۸۴۱۰۴۱۲۰۵۷۰۱۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ رول ضد تعریق زنانه مای مدل جانگل حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق زنانه مای مدل جانگل حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    بانوان
  • نوع رایحه
    گل های لی لی، یاس و پائونیای سفید
  • ماندگاری
    ۲۴ ساعت
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • سایر مشخصات
    – بدون ایجاد سفیدک و لک روی بدن و لباس
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۹۷۱۵۷۸۶۸۸۱۱۴۶۸۵۲
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ رول ضد تعریق زنانه اسکلاره مدل Violet حجم ۶۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق زنانه اسکلاره مدل Violet حجم 60 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۶۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    بانوان
  • ماندگاری
    ۴۸ ساعت
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۰/۱۷۴۸۱
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ رول ضد تعریق زنانه اسکلاره مدل Gold Iris حجم ۶۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق زنانه اسکلاره مدل Gold Iris حجم 60 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۶۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    بانوان
  • ماندگاری
    ۴۸ ساعت
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۰/۱۷۴۸۱
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ رول ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Fresh Natural حجم ۵۰ میلی لیتر

رول ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Fresh Natural حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    بانوان
  • ماندگاری
    ۴۸ ساعت
  • سایر مشخصات
    سازگار با انواع پوستفاقد رنگ و مواد نگهدارندهشادابی طبیعی و محافظت مطمئن مناسب برای خانم هاماندگاری ۴۸ ساعتفاقد رنگ و مواد نگهدارندهحجم ۵۰ میلی لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ رول ضد تعریق زنانه شون مدل Tender Leaft حجم ۵۰ میلی لیتر بسته ۲ عددی

رول ضد تعریق زنانه شون مدل Tender Leaft حجم 50 میلی لیتر بسته 2 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای
    بانوان
  • نوع رایحه
    گل و گیاه جنگلی
  • ماندگاری
    ۲۴ ساعت
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۸۸۵۱۸۹۱۶۸۳۳۴۵۶۱۰
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید رول ضد تعریق زنانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کیف حمل غذا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا