لوازم آرایشی

سرم مو، راهنمای خرید بهترین سرم مو برای ریزش مو و موهای خشک و وز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید سرم مو باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یک سرم مو بسته به فرمول ممکن است زبری موهای شما را کاهش دهد، به آن‌ها براقیت ببخشد یا موهای شما را صاف کند. برخی از فرمول‌ها همچنین ممکن است محافظت در برابر انواع آسیب‌ها را فراهم کنند. با خواندن این راهنمای خرید سرم مو می‌توانید بدانید که بهترین سرم مو برای موهای آسیب دیده کدامند. سرم موی سر یک محصول حالت دهنده است که یک لایه محافظ به سطح موهای شما اضافه می‌کند. سرم یک پایه سیلیکونی دارد که ماده‌ای لاستیک مانند است که روی رشته های موی شما قرار می‌گیرد.

تعداد تولیدکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین تعداد لوازم آرایشی به طور مداوم در حال افزایش است. ما می‌توانیم طیف وسیعی از محصولاتی را که به ما لبخند می‌زنند تحسین کنیم، اما نمی‌دانیم کدام یک به بهترین وجه مناسب است یا نیازهای ما را برآورده می‌کند. پرخوری این پتانسیل را دارد که بیشتر از اینکه مفید باشد آسیب برساند. برای اینکه بتوانید از عهده آن برآیید، ابتدا باید اصول اولیه چنین محصولاتی را بیاموزید. این مقاله هر آنچه را که باید در مورد سرم مو بدانید را به شما آموزش می‌دهد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید سرم مو را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول آرایشی و بهداشتی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع سرم مو موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید سرم مو باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

سرم مو چیست و چه کاربردی دارد؟

راد انکر، آرایشگر اهل دهلی نو در کشور هندوستان، سرم مو را اینگونه توصیف می‌کند: «معمولاً یک محصول مبتنی بر روغن است که لایه کوتیکول مو را نرم و تسکین می‌دهد. به عنوان یک روان کننده، به جلوگیری از آسیب کوتیکول در هنگام یک ظاهر طراحی کمک می‌کند. مانند شامپوها، نرم‌کننده‌ها و ماسک‌ها، سرم‌ها نیز برای رفع نگرانی‌های مختلف مو ساخته می‌شوند. در حالی که برخی ممکن است روی چندین نیاز به طور همزمان کار کنند، برخی دیگر مصارف خاصی را هدف قرار می‌دهند. یانی تساپاتوری، آرایشگر مستقر در نیویورک می‌افزاید: «این برای پوشاندن مو و محافظت از آن در برابر آسیب‌های حرارتی، درخشندگی به آن، حفظ رطوبت و جلوگیری از موخوره از جمله موارد دیگر استفاده می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ماسک مو

چرا به سرم مو نیاز داریم؟

سرم‌های مو دارای خواص محافظتی و ترمیمی هستند که آن‌ها را در روتین مراقبت از مو ضروری می‌کند. انکر قبل از اینکه موها را حالت دهی کند، از سرم مو برای دو منظور استفاده می‌کند: “به عنوان محافظ گرما و برای کاهش موخوره و افزایش روان کننده، بستن کوتیکول از موخوره جلوگیری می‌کند، رطوبت را قفل کرده و به محافظت در برابر حرارت می افزاید. بهتر است زمانی که موهایتان مرطوب یا خشک است یک یا دو پمپ بسته به طول و ضخامت موهایتان در طول موهایتان بمالید. از تماس با پوست سر خودداری کنید. تا بهترین استفاده را از محصول ببرید. تساپاتوری می‌گوید: «همیشه از ریشه آن اجتناب کنید، زیرا باعث می‌شود موهایتان چرب به نظر برسد و همچنین در نهایت می‌تواند باعث ریزش مو شود». چند قطره از آن استفاده کنید و قبل از استفاده چند ثانیه آن‌ها را در کف دست خود بمالید. یک نکته این است که ابتدا آن را روی نوک موها و سپس پشت گردن بمالید، قبل از اینکه آن را در قسمت میانی و بالای موی خود بمالید. دلیل این امر این است که وقتی شروع می کنیم، مقدار زیادی محصول در دست داریم و ممکن است مقدار زیادی روی آن بمالیم که موها را بسیار چرب می‌کند. بسیار مهم است که فقط از مقدار مورد نیاز خود برای یک فیلم محافظ استفاده کنید، از آن مانند روغن مو استفاده نکنید. آنکر توضیح می دهد: «سرم نباید موهای شما را سنگین کند.

فواید استفاده از سرم مو چیست؟

اکثر سرم‌های مو، موهای شما را تغذیه می‌کنند، موهای خشک را هیدراته کرده و موخوره را کنترل می‌کنند. با صاف کردن سطح مو، آن‌ها می‌توانند به بسته شدن کوتیکول و ایجاد درخشندگی کمک کنند. یک لایه رویی سرم روشی واقعا خوب برای حفظ مواد خوب و خارج کردن مواد بد در عین بهبود حالت ارتجاعی و در نتیجه کنترل پذیری مو است. آن‌ها همچنین می‌توانند از عوامل محیطی مانند آلودگی، باد و نور خورشید محافظت کنند.

آیا سرم مو با موخوره مبارزه می‌کند؟

بله، سرم مو، کوتیکول‌های زبر مو را هیدراته و صاف می‌کند و موخوره را کاهش می‌دهد و یال ابریشمی تری به شما می‌بخشد. می‌توانید از سرم موی ضد وز استفاده کنید که موهای نامرتب و کدر را هدف قرار می‌دهد.

آیا باید از سرم مو برای موهای چرب استفاده کنم؟

پوست سر شما نیاز به آبرسانی دارد و چون سرم مو رطوبت پوست سر را افزایش می‌دهد، استفاده از سرم روی موهای چرب نیز توصیه می‌شود. می توانید از روغن‌های غیر چرب و سبک مانند سرم مو با روغن آرگان برای موهای خود استفاده کنید.

آیا سرم به مو آسیب می‌رساند؟

سرم مو موها را پوشش می‌دهد و درخشندگی و محافظت در برابر رطوبت را فراهم می‌کند. سرم مو آسیب را التیام نمی‌بخشد، اما می‌تواند به محافظت از مو در برابر عناصر و به حفظ رطوبت آن کمک کند.

آیا باید از سرم مو به صورت روزانه استفاده کنم؟

به جای استفاده روزانه از آن، هر بار که موهای خود را می شویید با سرم مو درمان کنید. سرم مو از موهای شما در برابر عوامل محیطی محافظت و آن را مرطوب می‌کند. استفاده از آن در روزهای شستشو توصیه می‌شود زیرا موهای شما بعد از شستن شکننده و خشک می‌شوند.

چه زمانی استفاده از سرم مو مناسب است؟

برای به حداکثر رساندن فواید، سرم را روی موهای مرطوب قبل از استفاده از بقیه محصولات حالت دهنده خود بمالید. استفاده از سرم برای لمس موهای خود در طول روز خوب است، اما اولین استفاده باید روی موهای تمیز باشد.

نحوه استفاده از سرم مو:

  • موهای خود را به طور معمول با شامپو و نرم کننده بشویید و سرم را روی موهای مرطوبی که نه برس و نه با حوله خشک شده‌اند، بمالید. استفاده از سرم روی موهای شسته نشده موهای شما را چرب می‌کند و نقطه قوت محصول تغذیه و درخشندگی را از بین می‌برد.
  • از آنجایی که سرم حاوی روغن است، بیشتر برای کسانی که موهای کوتاه تا متوسط دارند ۲ تا ۳ قطره این کار را انجام می‌دهد. برای کسانی که موهای بلندتری دارند، ۵ تا ۶ قطره کافی است.
  • قطره‌ها را در اطراف کف دست خود بمالید و به طور مساوی در موهای خود پخش کنید و تارها را ماساژ دهید. از مالیدن آن به ریشه سر خودداری کنید زیرا باعث می شود موهایتان چرب و سنگین به نظر برسد. به همین ترتیب، مصرف بیش از حد سرم روی موهای شما نیز همین اثر را خواهد داشت، پس کم مصرف کنید.
  • هنگامی که تارهای خود را تا نوک آن پوشانید، می توانید شروع به برس زدن موهای خود کنید. همیشه به سمت پایین برس بزنید زیرا این کار به از هم گسیختگی موهایتان کمک می‌کند و ظاهری براق و لطیف به آن می‌دهد.
  • در نهایت، هنگامی که موهای شما کاملا خشک شد، می‌توانید شروع به حالت دادن کنید. برای محافظت مضاعف، اگر موهای آسیب دیده یا شکننده دارید، علاوه بر سرم از محافظ حرارتی نیز استفاده کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید برس حرارتی مو

هنگام خرید سرم مو به چه نکاتی توجه کنیم؟

  1. اول از همه، اجزا را بررسی کنید: شما نمی توانید بدون ذکر این قانون اصلی در همان ابتدا جلوتر بروید. این بسیار ساده و واضح است، اما همچنان مهم است که به خاطر بسپارید. هنگام خرید محصول، باید به لیست مواد تشکیل دهنده دقت کنید. اجزاء بسیار مهم هستند. در نتیجه از استفاده از لوازم آرایشی حاوی مواد ناخواسته و مضر اجتناب می‌کنید. برخلاف تصور رایج، یک سرم مو خوب در واقع باید حاوی سیلیکون باشد. این نه تنها از موهای شما محافظت می‌کند، بلکه موهای شما را ترمیم و صاف می‌نماید. بسیار مهم است که به دنبال موادی باشید که با مخروط، کنترل، یا سیلوکسان در بالای فهرست مواد شروع می شوند. علاوه بر این، بررسی کنید که آیا سرم حاوی روغن طبیعی، پروتئین ابریشم، آلوئه یا ویتامین است یا خیر. اینها اجزای مورد نظر هستند. از سوی دیگر باید از مصرف سرم‌های حاوی مواد نگهدارنده و معطر خودداری شود. علاوه بر این، به خاطر داشته باشید که الکل دارای اثرات خشک کننده است، به همین دلیل جزء نامطلوب سرم مو می‌باشد.
  2. مواد تشکیل دهنده مراقبت از پوست: همان‌طور که مورفی توضیح می‌دهد، سرم مو بی شباهت به سرم صورت نیست، زیرا دوز غلیظی از رطوبت، تغذیه یا اثر صاف کنندگی را بدون برجای گذاشتن اثری ارائه می‌دهد. برای این منظور، شما باید به دنبال بسیاری از مواد مشابهی باشید که در محصولات مراقبت از پوست با کیفیت بالا پیدا می‌کنید. این شامل روغن‌های طبیعی، ویتامین E، سیکلومتیکون، دی متیکون، آلکیل بنزوات، ابریشم هیدرولیز شده، عصاره درخت چای، عصاره چای سبز و گلیسیرین است.
  3. محتوای روغن: مانند سرم‌های مراقبت از پوست، برخی از سرم‌های مو چیزی جز روغن های گیاهی مانند جوجوبا، نارگیل، آرگان، زردآلو، پوست لیمو، گل رز، کرچک و دانه گلرنگ ندارند. علاوه بر این، خواهید دید که بسیاری از آن‌ها با روغن‌ها و مواد سبک وزن ترکیب شده‌اند. روغن های سنگین برای درمان موهای آسیب دیده، شکننده یا خشک ایده آل هستند و برای موهای ضخیم تر بهترین کار را انجام می‌دهند. به همین دلیل، کسانی که موهای نازکی دارند ممکن است بخواهند از فرمول‌های حاوی روغن اجتناب کنند، زیرا مایع سنگین تر می‌تواند موها را سنگین کند.
  4. تعداد دفعات استفاده: سرم‌های سبک مو معمولاً برای حالت دادن روزانه استفاده می‌شوند، زیرا کنترل موخوره و اثر صاف‌کنندگی را ارائه می‌دهند. با این حال، گزینه‌های ضخیم تر و چرب تر برای درمان موها یک یا دو بار در هفته در نظر گرفته شده است. بنابراین، چگونه تفاوت را می‌دانید؟ برای مشاهده دفعات استفاده توصیه شده به دستورالعمل ها نگاه کنید.
  5. فقط به قیمت تکیه نکنید: این یکی دیگر از توصیه‌های رایجی است که باید به خاطر داشته باشید. قیمت همیشه کیفیت محصول را توصیف نمی‌کند. شما باید قبل از خرید یک محصول گران قیمت به دقت فکر کنید تا از هدر دادن پول خود برای چیزی که به سادگی بی فایده است جلوگیری کنید. موارد متعددی وجود دارد که در آن کشف شده است که یک محصول ارزان قیمت دارای ظرفیت یکسان، ترکیب تقریباً یکسان و محتوای مواد فعال است و بنابراین به همان اندازه کار می‌کند. پرداخت بیش از حد ایده خوبی نیست. قیمت سرم مو نباید بیش از ده یورو باشد.
  6. سرمی را انتخاب کنید که مناسب نوع مو و نیاز شما باشد: این نکته تا حدی به قاعده اول مربوط می‌شود. بسیار مهم است که برچسب‌ها را به دقت بخوانید و اجزای آن را بررسی کنید، به خصوص زمانی که می‌دانیم برخی از محصولات ممکن است باعث واکنش‌های آلرژیک شوند. ما مطمئناً نمی‌خواهیم این اتفاق بیفتد. علاوه بر این، ما باید تخلخل مو را در نظر بگیریم. موهای آسیب دیده بدون شک به روغن های ضخیم تر و مغذی نیاز دارند، در حالی که موهای ضعیف و شکننده باید با یک محصول سبک تر درمان شوند. توصیه می‌شود دانش خود را در مورد انواع مختلف اسیدهای چرب و روغن‌ها گسترش دهید، زیرا همه آن‌ها برای همه انواع مو مناسب نیستند.
  7. رایحه سرم مو: از آنجایی که سرم باید در وهله اول موهای شما را بازسازی کند و موثر باشد، رایحه ممکن است کم اهمیت ترین عامل در نظر گرفته شود. با این وجود، لازم به یادآوری است که ما از این محصول به صورت روزانه استفاده می‌کنیم. به همین دلیل است که عطرهای قوی توصیه نمی‌شود. این عطر در طول روز با شما خواهد ماند. در موارد شدید، عطر می‌تواند باعث سردرد شود. محتاط باشید و چند ساعت به آن فرصت دهید تا ببینید چگونه پیش می رود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید سرم مو مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سرم مو ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ سرم مو دو فاز لویز مدل Dry and Damaged Hair حجم ۴۵۰ میلی لیتر

سرم مو دو فاز لویز مدل Dry and Damaged Hair حجم 450 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۵۴۲۰
  • نوع ویتامین
    – بیوتین (B)
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    خشک
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • سایر توضیحات
    – ضد آفتاب- حاوی کلاژن- حاوی روغن آرگان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ سرم مو دو فاز مارال مدل روغن آرگان حجم ۴۵۰ میلی لیتر

سرم مو دو فاز مارال مدل روغن آرگان حجم 450 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۸۸۸۳
  • نوع عصاره
    روغن آرگان اکسیر درخت زندگی
  • نوع ویتامین
    پرو ویتامین B5
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • ویژگی‌ها
    آبرسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ سرم مو دیترون مدل shea butter حجم ۲۵۰ میلی لیتر

سرم مو دیترون مدل shea butter حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • ویژگی‌ها
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ سرم مو آی پلاس مدل روغن آرگان حجم ۱۰۰ میلی لیتر

سرم مو آی پلاس مدل  روغن آرگان حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    پس از شستن و خشک کردن موها مقدار کافی از سرم موی سر حاوی روغن آرگان آی پلاس ۶۰ میلی لیتر را بر روی کف دستها پخش کرده و به صورت یکنواخت بر روی ساقه موی سر مرطوب یا خشک مالیده به آرامی ماساژ دهید. سپس بدون نیاز به آبکشی موها را به فرم دلخواه شانه زده یا سشوار کنید. هشدار : از تماس با زخمهای باز، چشم ها و سطوح مخاطی خودداری کنید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۹۹۱۷۱۶۳۳۲۳۸۲۸۰۴۴
  • نوع عصاره
    آرگان
  • مشخصات ویژه
    مخصوص
  • ترکیبات
    دارای روغن
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • ویژگی‌ها
    مرطوب کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ سرم مو نئودرم مدل keratin حجم ۱۰۰ میلی لیتر

سرم مو نئودرم مدل  keratin حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    مقدار کافی از سرم را روی ساقه مو تمیز و مرطوب بمالید و انهارا به فرم دلخواه حالت دهید.
  • شماره مجوز
    ۲۷۱۰۹۳۳۷۵۳۱۵۹۰۰۴
  • ترکیبات
    بدون سولفات
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • ویژگی‌ها
    جلوگیری از وز شدن مو
  • سایر توضیحات
    – حاوی روغن آرگان(دارای اسید چرب ویتامین های آ و ث و ای دارای امگا ۶ و ۹ و انتی اکسیدان و لینوئیک اسید)- حاوی روغن مورینگا ( سرشار از ماده معدنی روی بوده)- بدون سولفات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ سرم مو مای مدل Stop Damage حجم ۱۲۰ میلی لیتر

سرم مو مای مدل Stop Damage حجم 120 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۲۰ میلی‌لیتر
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    دارای روغن
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • ویژگی‌ها
    محافظت کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ سرم مو لافارر مدل ضد وز حجم ۱۰۰ میلی لیتر

سرم مو لافارر مدل ضد وز حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۹۵۲۳
  • نوع عصاره
    عصاره روغن بادام، روغن جوانه گندم، کاپریلیل تریمتیکون
  • نوع ویتامین
    ویتامین E و B
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    فر و مجعد
  • ویژگی‌ها
    محافظت کننده
  • سایر توضیحات
    مقدار مناسب از محصول را بر روی موی خیس و یا خشک شده با حوله ، استفاده نمایید. از تماس محصول با پوست سر ممانعت نمایید. بدون نیاز به آبکشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ سرم مو اویدرم مدل نرم کننده و حالت دهنده حجم ۱۰۰ میلی لیتر

سرم مو اویدرم مدل نرم کننده و حالت دهنده حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۹۳۴۰
  • نوع عصاره
    آرگان، هسته انگور
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    فر و مجعد
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • سایر توضیحات
    ترمیم کننده و حالت دهنده مو؛ بازگشت رطوبت موها به حالت طبیعی؛ حفظ نرمی و لطافت مو با ماندگاری طولانی؛ جلوگیری از وز شدن و ایجاد موخوره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ سرم ضد ریزش مو گارنیه مدل FRUCTIS حجم ۱۲۵ میلی لیتر

سرم ضد ریزش مو گارنیه مدل FRUCTIS حجم 125 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۲۵ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    به طور روزانه ۴-۵ قطره از سرم را بر روی موها بریزید و با انگشت ماساژ دهید تا جذب شود. اندکی صبر کنید تا کاملا خشک شود.
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • نوع عصاره
    بیوتن
  • نوع ویتامین
    ویتامین C
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • سازگار با موهای
    نازک و کم‌حجم
  • ویژگی‌ها
    مغذی
  • سایر توضیحات
    سرم بسیار قوی برای تقویت و جلوگیری از ریزش مو.غنی شده با ویتامین سی و بیوتن.محافظت کامل از مو در برابر رادیکال های آزاد.تقویت کننده و احیاء کننده موهای ضعیف و شکننده.افزایش دهنده ضخامت ساقه مو.قابل استفاده از ریشه تا نوک مو ها.دارای ترکیبات بسیار ایمن.کاملا وگان و بدون آزمایش بر روی حیوانات.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ سرم مو سریتا مدل ۵۵ حجم ۶۰ میلی لیتر

سرم مو سریتا مدل 55 حجم 60 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۶۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۲۶/۱۵۲۳۰
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    دارای روغن
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    آسیب دیده
  • ویژگی‌ها
    بازسازی کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ سرم مو پنتن مدل Onarici حجم ۱۰۰ میلی لیتر

سرم مو پنتن مدل Onarici حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۴۰۴۳۱۵۶۴۱۰۱۵۲
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    آسیب دیده
  • ویژگی‌ها
    آبرسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ سرم مو دو فاز لویز مدل Coloured and Highlighted حجم ۴۵۰ میلی لیتر

سرم مو دو فاز لویز مدل Coloured and Highlighted حجم 450 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۵۴۲۰
  • نوع عصاره
    پروتئین ابریشم
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    رنگ شده
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • سایر توضیحات
    – ضد آفتاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ سرم مو درمالیفت مدل VITA حجم ۱۰۰ میلی لیتر

سرم مو درمالیفت مدل VITA حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    میزان کافی از سرم موی ویتادرای درمالیفت را بر روی ساقه و نوک موهای شسته شده و مرطوب مالیده و با نوک انگشتان خود سرم را بر روی تمام قسمت های مو پخش نمایید. سپس موها را به شکل دلخواه حالت دهید.
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    دارای روغن
  • سازگار با موهای
    آسیب دیده
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • سایر توضیحات
    محصول حاوی روغن جوجوبا، روغن آووکادو، روغن جوانه گندم، روغن آرگان، عصاره روغنی کالاندولا، عصاره روغنی آلوئه ورا و ویتامین E می باشد.موجب افزایش استحکام و لطافت موها می شودمغزی و آبرسان موهاترمیم کننده موهای خشک و آسیب دیدهباز کننده گره موافزایش مقاومت مو در برابر حرارتومناسب موهای خشک و آسیب دیده می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ سرم مو فولیکا مدل AXIOS GOLD حجم ۱۰۰ میلی لیتر

سرم مو فولیکا مدل AXIOS GOLD حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • سایر توضیحات
    سرم روغنی براق کننده موی سر حاوی روغن آرگان نرم کننده و براق کننده مو افزایش استحکام و مقاومت ساقه مو تغذیه ،تقویت و رطوبت رسانی مو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ سرم مو کریستال مدل ترمیم کننده و درخشان کننده حجم ۱۰۰ میلی لیتر

سرم مو کریستال مدل ترمیم کننده و درخشان کننده حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عصاره
    گیاهان دارویی
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای موهای آسیب دیده- قابل استفاده پس از حمام جهت جلوگیری از خشکی موها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ سرم مو ضد شپش پریم مدل LS Chocked Lice حجم ۵۰ میلی لیتر

سرم مو ضد شپش پریم مدل LS Chocked Lice حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • ترکیبات
    دارای روغن
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • ویژگی‌ها
    ضد شپش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ سرم مو سریتا مدل ۱ حجم ۶۰ میلی لیتر

سرم مو سریتا مدل 1 حجم 60 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۶۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۵۸۵۳
  • نوع ویتامین
    E
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • ویژگی‌ها
    تقویت کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ سرم مو دو فاز مارال مدل کراتینه حجم ۴۵۰ میلی لیتر

سرم مو دو فاز مارال مدل کراتینه حجم 450 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۵۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۱۵۱۴
  • نوع ویتامین
    پرو ویتامین B5
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    خشک
  • ویژگی‌ها
    آبرسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ سرم مو دوبینا مدل فر کننده حجم ۲۰۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی

سرم مو دوبینا مدل فر کننده حجم 200 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • سازگار با موهای
    معمولی
  • ویژگی‌ها
    ماندگاری بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ سرم مو دو فاز مارال مدل روغن آرگان حجم ۲۵۰ میلی لیتر

سرم مو دو فاز مارال مدل روغن آرگان حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۸۸۸۳
  • نوع عصاره
    روغن آرگان
  • نوع ویتامین
    پرو ویتامین B5
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • ویژگی‌ها
    آبرسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ سرم مو کریستال کد ۱۷۰ حجم ۱۰۰ میلی لیتر

سرم مو کریستال کد 170 حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عصاره
    حاوی روغن جوجوبا
  • ترکیبات
    دارای روغن
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    خشک
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • سایر توضیحات
    حاوی روغن جوجوبا- تاثیر بر ساقه مومناسب برای موهای خشک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ سرم مو سینره مدل Anti Freeze حجم ۱۰۰ میلی لیتر

سرم مو سینره مدل Anti Freeze حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    مقدار کمی (حدود ۱ تا ۲ پمپ) از سرم را در کف دست ریخته و روی موی مرطوب (مویی که رطوبت آن توسط حوله گرفته شده است) به خصوص قسمت های میانی و انتهایی آن بمالید. سپس مو را به شکل دلخواه حالت دهید. جهت سشوار کشیدن از حرارت کم استفاده کنید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع ویتامین
    – ویتامین A – ویتامین E – امگا ۳- امگا ۶
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    خشک
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • سایر توضیحات
    سرم نرم کننده مو (آنتی فریز):- مناسب آقایان/خانم ها – دارای پایه سیلیکونی جهت افزایش شفافیت و نرمی مو – جلوگیری از ایجاد الکتریسینه ساکن و موخوره در میان موها – حفظ رطوبت مو- حاوی امگا ۳ و امگا ۶ جهت حفظ رطوبت مو- دارای ویتامین E و A جهت جلوگیری از اثر سوء رادیکال های آزاد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ سرم دو فاز مو ورد کالر مدل almond453 حجم ۲۵۰میلی لیتر

سرم دو فاز مو ورد کالر مدل almond453 حجم 250میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    موهای خود را مرطوب نمایید سپس از ساقه تا نوک مو اسپری نموده سپس شانه کنید و به حالت دلخواه در آورید
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • سازگار با موهای
    فر و مجعد
  • ویژگی‌ها
    آبرسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ سرم مو آدرا مدل Argan Oil حجم ۸۰ میلی لیتر

سرم مو آدرا مدل Argan Oil حجم 80 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۸۰ میلی‌لیتر
  • نوع عصاره
    روغن آرگان
  • نوع ویتامین
    ویتامین E
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    آسیب دیده
  • ویژگی‌ها
    تقویت کننده
  • سایر توضیحات
    – حاوی روغن ارگان با منبع غنی ویتامین E و امگا ۶ و ۹- حاوی پرو ویتامین b5- افزایش درخشندگی مو و تثبیت کننده رنگ مو- ترمیم کننده مو های آسیب دیده- مرطوب کننده قوی و مغذی- جلوگیری از ایجاد مو خوره و الکتریسیته ساکن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ سرم مو استم سل مدل آرگان حجم ۱۰۰ میلی لیتر

سرم مو استم سل مدل آرگان حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۷۰۷۳/ظ/۵۶
  • نوع عصاره
    آرگان
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • ویژگی‌ها
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ سرم دوفاز مو بیول مدل Argan Oil حجم ۲۵۰ میلی لیتر

سرم دوفاز مو بیول مدل Argan Oil حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/ظ/۹۶۲۰
  • نوع عصاره
    آرگان
  • ترکیبات
    دارای روغن
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    خشک
  • ویژگی‌ها
    محافظت کننده
  • سایر توضیحات
    مناسب برای: موی بسیار خشک و شکننده ویژگی: محافظت در برابر شوک حرارتی و تقویت موی آسیب دیده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ سرم ضد ریزش مو پریم مدل As Bioba حجم ۶۰ میلی لیتر

سرم ضد ریزش مو پریم مدل As Bioba حجم 60 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۶۰ میلی‌لیتر
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • ویژگی‌ها
    تقویت کننده
  • سایر توضیحات
    – تحریک رویش و جلوگیری از ریزش مو با مهار آنزیم۵α-reductase- حاوی امگا ۶ و۹ و ویتامین های D3 و بیوتین جهت رویش مو و ترمیم موهای آسیب دیده- تنظیم ترشح چربی پوست سر- آنتی اکسیدان قوی جهت مقابله با رادیکال های آزاد- جذب سریع ترکیبات بدون ایجاد حس چربی و سنگینی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ سرم مو مارال مدل روغن آرگان حجم ۱۰۰ میلی لیتر

سرم مو مارال مدل روغن آرگان حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۶۰۳۳
  • نوع عصاره
    عصاره آرگان میوه درخت زندگی
  • نوع ویتامین
    حاوی ویتامین A و E اومگا ۹ و اومگا ۶
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • ویژگی‌ها
    آبرسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ سرم مو دوفاز مارال مدل بنفش حجم ۲۵۰ میلی لیتر

سرم مو دوفاز مارال مدل بنفش حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۴۰۷۰
  • نوع عصاره
    گل بهاری
  • نوع ویتامین
    B5
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • ویژگی‌ها
    آبرسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ سرم دوفاز مو سریتا مدل Biphasic Color حجم ۲۳۰ میلی لیتر

سرم دوفاز مو سریتا مدل Biphasic Color حجم 230 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۳۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    ابتدا سرم دوفاز را به خوبی تکان داده تا دو فاز آن بخوبی ترکیب شود. سپس موها را کمی مرطوب کرده و سرم را برروی ساقه ی موی خود اسپری نمایید. موها را شانه کرده و به حالت دلخواه در آورید.به علت غنی بودن ترکیبات این سرم ها، تنها به مقدار کافی اسپری کنید و از اسپری کردن بیش از حد خودداری کنید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۲۱۲۷۲/۵۶
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    رنگ شده
  • ویژگی‌ها
    تثبیت کننده رنگ مو
  • سایر توضیحات
    تثبیت افزایش ماندگاری رنگ مو به کمک فیلترهای UV و ترکیبات آنتی اکسیدانافزایش لطافت و درخشندگی تارهای مورفع خشکی و شکنندگی ساقه های مو رنگ شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید‌ سرم مو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید قلاده سگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا