لباس کودک و نوجوان

بادی نوزادی، راهنمای خرید سرهمی بادی نوزادی زیردکمه دار دخترانه مجلسی

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید بادی نوزادی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

نوزادان بیش از هر کس دیگری نیاز به تغییر لباس دارند، بنابراین ضروری است که وسایل اولیه مانند بادی نوزادی را تهیه کنید. لباس‌های بدن که به نام‌های رومپر یا تک نیز شناخته می‌شوند، یک تکه لباس هستند که می‌توان آن‌ها را در حین به‌روزرسانی پوشک یا تمیز کردن نوزاد به سرعت تعویض کرد. تعدادی از بادی‌های نوزادی نیز متناسب با شکل پوشک‌ها طراحی شده‌اند و لباس را برای کوچولو راحت می‌کنند، در عین حال شایان ستایش به نظر می‌رسند. از آنجایی که نوزادان پوست نازک‌تر و حساس تری دارند، کیفیت لباس در کنار جزئیات ریز مانند دکمه‌ها و کش‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

هیچ لباسی به اندازه بادی نوزادی با نوزاد مترادف نیست. همه کاره، کاربردی و در طرح‌های مختلف موجود است، که آن را پایه‌ای عالی برای هر تعداد لباس یا به تنهایی عالی می‌کند. در وب سایت کیمیک ما سال‌ها وقت صرف کرده‌ایم تا آن را برای نوزادان در هر اندازه‌ای کامل کنیم. بادی نوزادی اصلی ما که با تمرکز بر راحتی و عملکرد ایجاد شده‌اند، سبک مورد علاقه برای نوزاد دختر یا پسر شما خواهد بود. برای یک خلاصه نویسی سریع از هر چیزی که در مورد بادی نوزادی ما باید بدانید، به طور کامل در این مقاله گردآوری شده است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید بادی نوزادی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این لباس نوزادی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع بادی نوزادی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید بادی نوزادی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

بادی نوزادی چیست و چه کاربردی دارد؟

بادی نوزادی یا به انگلیسی لباس بدن لباسی است که برای پوشاندن بدن نوزاد مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیار شبیه تی شرت طراحی شده است. آن‌ها از تی شرت‌ها با امتداد زیر کمر متمایز می‌شوند، با گیره‌هایی که به آن اجازه می‌دهد روی فاق بسته شود. هدف از باز شدن قسمت فاق این است که دسترسی به پوشک نوزاد را تسهیل کند، همچنین از بالارفتن لباس روی بدن نوزاد و آشکار شدن پوست جلوگیری می‌کند. مانند تی‌شرت‌ها، لباس‌های بدن نوزادان در طرح‌های بسیار متنوعی تولید می‌شوند که ممکن است به عنوان لباس زیر یا پیراهن بیرونی پوشیده شوند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید صندل نوزادی

انواع بادی نوزادی موجود در بازار:

یک لباس بدن نوزادی ممکن است بدون آستین، آستین بلند یا آستین کوتاه باشد. یکی از ویژگی‌های مشترک بدنه و یقه‌ی کمر است. این طراحی باعث می‌شود که سر از قسمت گردن بادی نوزاد راحت‌تر عبور کند، زیرا نوزادان سرهای بزرگی دارند که متناسب با بدنشان است، علاوه بر این، کنترل ضعیفی روی سر دارند، که باعث می‌شود دهانه‌های سنتی گردن کمتر مناسب باشند. لباس‌های بدن بدون یقه ممکن است به جای آن گیره‌هایی روی گردن داشته باشند.

ست بادی پسرانه ۶ ماهه تا ۱۲ ماهه:

لباس‌های بادی را می‌توان به‌صورت عمده خریداری کرد، زیرا بخشی ضروری از کمد لباس کودک هستند. این ست رنگارنگ برای تغییرات مداوم در طول روز برای کوچولوی شما عالی است. این لباس‌های بدنه رنگی به راحتی لکه‌های ناشی از تف و استفراغ را پنهان می‌کنند و برای پوشیدن روزانه مناسب هستند. بدنه آن‌ها دارای دکمه‌های نرم فشاری در پایین برای دسترسی آسان به پوشک است. این لباس بادی برای سنین ۶ ماه تا ۱۲ ماه موجود است.

بادی برای نوزادان تازه متولد شده تا ۱۲ ماه:

خرید بادی‌های نوزادی برای مادرانی که قصد دارند لباس‌های کوچک‌شان را به اشتراک بگذارند، گزینه بسیار خوبی است. این پک بدنه در چندین رنگ عرضه می‌شود و برای سنین ۰ ماه تا ۱۲ ماه ایده آل است. این بادی آستین دار برای هوای سردتر نیز عالی‌خواهد بود زیرا می‌تواند لایه اول زیر لباس‌های پشمی باشد. این بسته لباس بدن با انواع چاپ‌های شایان ستایش از پنبه نرم ساخته شده است تا از ایمنی کودک شما اطمینان حاصل کند و دارای دکمه های جلویی برای دسترسی آسان است.

بادی نوزادی برای نوزادان پسر از ۰ ماه تا ۱۲ ماه:

خطوط راه راه در نوزادان کوچک کاملاً شایان ستایش به نظر می‌رسد و این بسته دوتایی برای نوزادان پسر دارای زیباترین راه راه‌های متضاد است.
این لباس‌ها قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند و از پنبه خالص برای حداکثر راحتی ساخته شده‌اند. این ست هماهنگ را تهیه کنید و آن را به ملزومات لباس روزانه کوچولوی خود اضافه کنید.

بادی نوزادی ضروری برای سال اول تولد:

نوزادان تازه متولد شده حساس ترین پوست را دارند و ضروری است که لباس‌های آن‌ها مناسب و ایمن باشد. این بادی سفید ساده از پنبه ارگانیک ساخته شده است و به دلیل سادگی و راحتی مطلق به راحتی در اکثر روزها مورد علاقه شما خواهد بود. این لباس بدن دارای یقه پاکتی است که فرآیند لباس پوشیدن کودک شما را آسان می‌کند. دکمه‌های گیره‌دار در پایین باعث می‌شود که بدن به خوبی روی پوشک قرار بگیرد. این لباس بدن برای سنین نوزاد تا سن ۱۲ ماه موجود است.

بادی‌های نوزادی رنگارنگ برای نوزادان پسر:

یک ست بدنه جامد در چند رنگ گزینه عالی است. اگر می‌خواهید این ضروری را به صورت عمده نگهداری کنید. لباس‌های بدن جامد اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند، از اولین لایه لباس در دمای سردتر تا راحت‌ترین لباس شب. این ست دارای ۴ عدد بادی پسرانه در رنگ‌های یاسی، مشکی، آبی و صورتی می باشد. این لباس های بدن برای سنین از ۰ ماه تا ۲۴ ماه در دسترس هستند.

ست بادی نوزادی پسرانه با چاپ:

از آنجایی که نوزادان تمایل دارند لباس‌های خود را خیلی سریع بزرگتر کنند، بهتر است همیشه سایزهای بزرگتر را انتخاب کنید. این ست لباس بدن نوزاد پسر برای سنین ۰ تا ۱۸ ماه موجود است تا بتوانید سایزهای بزرگتر را به راحتی خریداری کنید.
این ست رنگارنگ برای لباس پوشیدن کودک شما برای بیرون آمدن یا گرفتن عکس‌های خاطره انگیز عالی است.

راهنمای خرید بادی نوزادی بر اساس اندازه:

فرقی نمی‌کند کودک شما تازه متولد شده باشد، جهش رشد داشته باشد یا به سرعت به وضعیت کودک نوپا نزدیک شود، بادی نوزادی اصلی ما برای رشد با او طراحی شده است. این در هشت سایز مختلف، از ۰ تا ۲۴ ماهه ارائه شده است، بنابراین در هر اندازه‌ای که نیاز دارید در دسترس است. اما از آنجایی که نوزادان همه به یک اندازه رشد نمی‌کنند، اجازه ندهید فقط سن کودک شما را راهنمایی کند. نمودار اندازه ما را برای اندازه دقیق تر که قد و وزن کودک شما را در نظر می گیرد، بررسی کنید.

همه سبک‌های بادی نوزادی را در نظر بگیرید:

  • شما هرگز نمی‌توانید لباس‌های بدن زیادی داشته باشید. شما می‌توانید لباس کودک خود را در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها از سفید تا روشن و طرح های چاپی از حیوانات تا ورزش و شعارها بپوشید. آن‌ها حتی در پنبه ارگانیک دارای گواهی GOTS در دسترس هستند.
  • آن‌ها به عنوان قطعات مستقل عالی هستند، اما همچنین برای هر لباس کوچکی شروع کننده عالی هستند. فقط چند جفت شلوار یا شورت کش دار اضافه کنید تا ظاهری کاملا جدید و شیک برای کودک خود ایجاد کنید.
  • ما الگوهای متنوعی را ارائه می‌دهیم که همگی برای هماهنگی کامل با لباس‌های بدن ما طراحی شده‌اند. آن را با رنگ خاکستری و مشکی ساده و کلاسیک نگه دارید، که می‌تواند با رفلکس‌ها جذاب شود. یا به لباس‌های کوچولوی خود پاپ‌های رنگی یا تم گلی اضافه کنید.

از آنجایی که آن‌ها در مدل‌های آستین کوتاه، آستین بلند و حتی بدون آستین عرضه می شوند، کوچولوی شما در تمام طول سال راحت خواهد ماند.

میزان بودجه را در نظر بگیرید:

ما می‌دانیم که مراقبت از نوزادان می‌تواند گران باشد. اگر لباس‌های کودک را با بودجه کم خریداری می‌کنید، اما نمی‌خواهید کیفیت را به خطر بیندازید، به دنبال آن نباشید. لباس‌های بدن ما در طیف وسیعی از گزینه‌های مولتی پک، از ۲ تا ۷ تایی ارائه می‌شوند. آن‌ها ارزش زیادی دارند، مناسب برای نگهداری کردن برای آینده هستند. این گزینه‌های رنگارنگ سگ و گل برای زمان بازی کاملاً عالی هستند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید گهواره نوزاد

نکات مهم قبل از خرید بادی نوزادی:

نوع پارچه لباس:

  • تصور کنید یک نوزاد کوچک و بامزه به خانواده شما اضافه شده است. اولین واکنش شما این است که می‌خواهید دختر یا پسر گرانبهای خود را با لباس های شیک، مد روز، روشن و گاهی گران قیمت بپوشانید تا تمام حجم بیش از حد ناز را تکمیل کنید. با این حال، مواقعی وجود دارد که آن لباس‌های زیبا قیمتی غیر از پول دارند، برخی از نوزادان شروع به راش و سایر تحریکات پوستی می‌کنند. خیلی اوقات پارچه لباس مقصر است. آنچه فیبر سویا را خاص می کند، این است که نرم، پایدار، بادوام و راحت است و کاربر را گرم و خشک نگه می دارد.
  • نوزادان پوست بسیار حساسی دارند. بنابراین، هنگام خرید لباس کودک، اکثر والدین از انتخاب پارچه‌های پنبه‌ای خودداری می‌کنند. با این حال، جایگزین‌هایی مانند پارچه‌های مبتنی بر سویا نیز وجود دارد که پایدار هستند دارای محیط زیست ملایم و صاف ابریشمی مناسب برای نوزادان هستند که برای لباس‌های کودک عالی است. بنابراین توصیه ما این است که پارچه هایی مانند پنبه به خصوص پنبه ارگانیک، آزلون از سویا و ابریشم مصنوعی و بامبو را در نظر بگیرید. این پارچه‌ها از طبیعت و یا برگرفته از منابع طبیعی هستند و دارای خواص خوبی هستند تا برای لباس نوزاد مناسب باشند. از رنگ های روشن خودداری کنید زیرا ممکن است حاوی مواد فلورسنت باشند. لباس‌های کودک ساخته شده از موادی مانند نایلون و پلی استر ممکن است باعث حساسیت و ناراحتی پوستی شوند زیرا قادر به جذب رطوبت و تنظیم دمای بدن نوزاد نیستند، بنابراین باید از آن‌ها اجتناب شود.

ایمنی لباس نوزاد:

  • هنگام خرید لباس نوزاد، ایمنی ضروری است و گاهی اوقات توسط والدین و خانواده‌های پرمشغله نادیده گرفته می‌شود. سالانه میلیون‌ها لباس کودک به دلیل رعایت نکردن استانداردهای ایمنی فراخوان می‌شود. از این رو، خرید لباس‌های کودک که نگرانی‌های ایمنی را ایجاد نمی‌کنند، حیاتی است.
  • هیچ گونه لباس کودک با تزئینات مانند پاپیون، دکمه، گل و قلاب را خریداری نکنید، زیرا ممکن است باعث خفگی شود. اگر یک قطعه باید دارای تزئینات باشد، باید محکم به هم متصل شوند. همچنین از انتخاب لباس‌های دارای بند کشی و کمری خودداری کنید زیرا خطر خفه شدن را به همراه دارند.
  • هنگام خرید لباس نوزاد، لباس‌هایی را انتخاب کنید که از پارچه‌های مقاوم در برابر شعله یا دارای مواد شیمیایی درمان شده ساخته شده‌ باشند یا مناسب برای محافظت از نوزادان در برابر سوختگی باشند. این به ویژه برای لباس بدن نوزاد ۹ تا ۱۴ ماهه کاربرد دارد، نوزادان در این مرحله بسیار متحرک هستند.

اندازه لباس نوزاد:

  • خرید یک لباس مجلسی بچه‌گانه شایان ستایش برای نوزادتان فقط برای اینکه آن را خیلی کوچک بداند باعث ناامیدی و دردسر زمان و تلاش برای تعویض است. اطمینان حاصل کنید که لباس مناسب کودک را خریداری می‌کنید. اندازه مناسب نه تنها راحت است بلکه به کودک اجازه می‌دهد به راحتی حرکت کند. نوزادان با سرعت شگفت‌انگیزی رشد می‌کنند، هنگام خرید حتماً به این نرخ رشد توجه کنید.
  • اگر از اندازه مناسب کودک خود مطمئن نیستید، اکثر لباس‌ها دارای اندازه‌های استاندارد هستند تا شما را راهنمایی کنند. با این حال، به خاطر داشته باشید که اینها دستورالعمل های کلی هستند و اغلب نوزادان در اندازه‌های مختلف قرار می‌گیرند به عنوان مثال: قد آن‌ها ۳-۶ ماه و وزن آنها ۶-۹ ماه است.
  • اگر نمی‌توانید در مورد اندازه‌ها تصمیم بگیرید، توصیه ما همیشه این است که برای جبران جهش رشد، سایز بزرگتر را خریداری کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که پوشیدن و درآوردن لباس‌های کودک آسان است. بین تعویض پوشک، غذا دادن و آروغ زدن، آخرین چیزی که می‌خواهید، مواردی است که برای تعویض و خارج کردن آن‌ها به تلاش زیادی نیاز دارید. لباس‌هایی را انتخاب کنید که به جای دکمه گیره‌دار و یا زیپ‌دار هستند. باز هم از تخیل پرهیز کنید و عملی بودن را در نظر بگیرید. اگر در فروشگاه‌ها هستید، گیره‌ها و زیپ‌ها را امتحان کنید تا مطمئن شوید که به‌راحتی می‌توان آن‌ها را باز و بسته کرد یا با زیپ باز و بسته کرد.

سبک و کارکرد لباس:

  • هنگام خرید لباس کودک باید به کارایی آن‌ها توجه کنید. برای نوزادان، آن‌ها بیشتر روز خود را در خواب می گذرانند، بنابراین حتماً چیزهای راحت را انتخاب کنید، مانند لباس بدن کیمونو، کتانی، کیسه خواب، پاپوش نوزاد یا لباس مجلسی. باز هم، شما می‌خواهید سبک‌هایی را انتخاب کنید که پوشیدن و برداشتن آن‌ها آسان باشد.
  • در نهایت، لباس‌هایی را انتخاب کنید که به راحتی شسته شوند و در بسیاری از شستشوها ماندگاری داشته باشند. لباس نوزادان چندین بار در روز تغییر می‌کند. معمولا بعد از شیر دادن یا تعویض پوشک. بنابراین، لباس‌هایی را خریداری کنید که در فرآیند شست و شوی آن به TLC اضافی نیاز ندارند تا در زمان و تلاش خود صرفه جویی کنید. از بافتنی و پشم خودداری کنید زیرا شرایط شستشوی خاصی دارند که ممکن است طاقت فرسا باشد.

هزینه خرید لباس را در نظر بگیرید:

  • همچنین کاربردی بودن لباس را در نظر بگیرید. اگر کودک از لباس‌های بدن سود بیشتری می‌برد، در برابر تمایل به خرید لباس‌های ملوانی شایستگی مقاومت کنید. به همین ترتیب، برای خرید لباس هایی که کودک شما به سختی می پوشد، مانند لباس های مجلل، زیاد خرج نکنید. یک یا دو ست برای موقعیت های خاص کافی است. برای نوزادان، تعداد لباس‌های سایز نوزاد را محدود کنید زیرا همانطور که قبلاً اشاره کردیم، نوزادان سریع رشد می‌کنند. اگر تصمیم دارید تا قبل از تولد از جنسیت کودک خود مطلع نشوید، حفظ یک پالت جنسی خنثی ایده‌آل خواهد بود. بسیاری از برندها مجموعه‌ای از لباس‌های نوزادی یونسکس را در کنار رنگ صورتی برای دختران و آبی برای پسران دارند.
  • هنگام خرید لباس کودک، به نام صرفه جویی، کمترین قیمت را پیش فرض نگیرید. هرگز کیفیت را به خاطر قیمت به خطر نیندازید. ما در مورد سرعت رشد نوزادان و حساسیت پوست آن‌ها صحبت کردیم، خرید لباس‌های باکیفیت و با طراحی خوب به شما آرامش می دهد و همچنین عکس‌های زیادی از خاطرات ماندگار خلق می‌کند. کیفیت را به کمیت انتخاب کنید. بسیاری از لباس‌های کودک طراحی شده و با دقت در نظر گرفته شده توسط والدین وجود دارد، چه آنلاین و چه آفلاین خرید می‌کنید. سایت کیمیک مجموعه‌ای از لباس‌های کودک با کیفیت بالا را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد که پوشاندن بسته‌های با ارزش شما را راحت می‌کند.

فصل استفاده از لباس:

  • وقتی این مورد نادیده گرفته شود، ممکن است در نهایت لباس‌هایی را پیش خرید کنید که کودک شما نمی‌تواند بپوشد. سالانه میلیون‌ها لباس بیرون انداخته می‌شود و بسیاری از آن‌ها پوشیده نمی شوند. این یک عامل مهم در هدر رفتن منابع طبیعی ما است. به سادگی از قبل برنامه ریزی کنید، با فکر انتخاب کنید و از لباس‌های کودکی که روی آن دوخته‌اید بیشترین استفاده را ببرید.
  • هنگام خرید لباس نوزاد، فصل و آب و هوای جغرافیایی که در آن قرار دارید را در نظر بگیرید. اگر در ماه بهمن خریدی انجام می‌دهید، ممکن است بخواهید چیزی مناسب برای بهار انتخاب کنید زیرا فقط ۲ تا ۳ ماه از لباس‌های زمستانی بهره مند خواهید شد. همچنین موقعیت جغرافیایی خود را در نظر بگیرید. آنچه در جنوب کشور پوشیده می‌شود با زنجان و اردبیل متفاوت خواهد بود. اگر به صورت آنلاین خرید می‌کنید، توضیحات محصول را با دقت جستجو کنید زیرا اغلب به شما می گوید وزن پارچه سبک است یا سنگین.
  • وقتی این مورد نادیده گرفته شود، ممکن است در نهایت لباس‌هایی را پیش خرید کنید که کودک شما نمی‌تواند بپوشد. سالانه میلیون‌ها لباس بیرون انداخته می‌شود و بسیاری از آنها پوشیده نمی شوند. این یک عامل مهم در هدر رفتن منابع طبیعی ما است. به سادگی از قبل برنامه ریزی کنید، با فکر انتخاب کنید و از لباس نوزادی که روی آن دوخته اید بیشترین استفاده را ببرید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید بادی نوزادی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه بادی نوزادی ارزان و باکیفیت با ماندگاری بالا موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ بادی نوزادی نیل کوک مدل Space Run مجموعه ۳ عددی

بادی نوزادی نیل کوک مدل Space Run مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • یقه
    برگردان
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ بادی نوزادی نیل کوک مدل Space مجموعه ۳ عددی

بادی نوزادی نیل کوک مدل Space مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • یقه
    برگردان
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ بادی نوزادی نیل کوک مدل روزانه مجموعه ۴ عددی

بادی نوزادی نیل کوک مدل روزانه مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • یقه
    برگردان
  • آستین
    بدون آستین
  • نوع لباس
    معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ بادی نوزادی آدمک مدل دیپلمات

بادی نوزادی آدمک مدل دیپلمات

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بدون آستین
  • نوع لباس
    معمولی
  • جزئیات
    این محصول صد درصد پنبه و مناسب برای تمام فصول میباشد.
  • نگهداری
    شستشو با ماشین لباس شویی و در دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد آب برای حفظ ظاهر زیبای کار توصیه می شود.از سفید کننده استفاده نشود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ بادی نوزادی نیل کوک مدل DINO PARK مجموعه ۴ عددی

بادی نوزادی نیل کوک مدل DINO PARK مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • یقه
    برگردان
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ بادی نوزادی نیل کوک مدل روزانه مجموعه ۴ عددی

بادی نوزادی نیل کوک مدل روزانه مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بدون آستین
  • نوع لباس
    معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ بادی نوزادی لوپیلو مدل BodNuLu2022 مجموعه دو عددی

بادی نوزادی لوپیلو مدل BodNuLu2022 مجموعه دو عددی

مشخصات

  • جنس
    پنبه دورو
  • یقه
    بندی
  • آستین
    حلقه‌ای
  • نوع لباس
    معمولی
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ بادی نوزادی نیل کوک مدل Teddy White Collection مجموعه ۵ عددی

بادی نوزادی نیل کوک مدل Teddy White Collection مجموعه 5 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • یقه
    برگردان
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ بادی نوزادی آدمک مدل خرگوش و گل کد ۰۱

بادی نوزادی آدمک مدل خرگوش و گل کد 01

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • یقه
    گرد
  • آستین
    حلقه‌ای
  • نوع لباس
    معمولی
  • جزئیات
    نرم و لطیفضد حساسیت
  • نگهداری
    شستشو با ماشین لباس شویی و در دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد آب برای حفظ ظاهر زیبای کار توصیه می شود.از سفید کننده استفاده نشود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ بادی نوزادی نیل کوک مدل Unicorn fun مجموعه ۳ عددی

بادی نوزادی نیل کوک مدل Unicorn fun مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • یقه
    برگردان
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ بادی نوزادی نیل کوک مدل روزانه مجموعه ۴ عددی

بادی نوزادی نیل کوک مدل روزانه مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • یقه
    گرد
  • آستین
    حلقه‌ای
  • نوع لباس
    معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ بادی نوزادی مدل جنگل کد ۳۷۱۹ رنگ سفید

بادی نوزادی مدل جنگل کد 3719 رنگ سفید

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • یقه
    گرد
  • آستین
    حلقه‌ای
  • نوع لباس
    معمولی
  • جزئیات
    سایزبندیسایز ۰ تا ۳ ماه قد از سرشانه تا فاق ۳۴ پهنا ۲۰سایز ۳ تا ۶ ماه قد از سرشانه تا فاق ۳۵ پهنا ۲۱سایز ۶ تا ۹ ماه قد از سرشانه تا فاق ۳۹ پهنا ۲۲سایز ۹ تا ۱۲ ماه قبل از سرشانه تا فاق ۴۲ پهنا ۲۵
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ بادی نوزادی نیل کوک مدل Teddy مجموعه ۲ عددی

بادی نوزادی نیل کوک مدل Teddy مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • یقه
    برگردان
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • کد کالای محصول
    teddy دو عددی سرمه ای و سفید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ بادی نوزادی نیل کوک مدل روزانه مجموعه ۳ عددی

بادی نوزادی نیل کوک مدل روزانه مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • یقه
    برگردان
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ بادی نوزادی مدل خرس و بالن کد ۳۸۳۸

بادی نوزادی مدل خرس و بالن کد 3838

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بدون آستین
  • نوع لباس
    معمولی
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ بادی نوزادی نیل کوک مدل Unicorn مجموعه ۳ عددی

بادی نوزادی نیل کوک مدل Unicorn مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • یقه
    برگردان
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ بادی نوزادی نیل کوک مدل ۰۰۱

بادی نوزادی نیل کوک مدل ۰۰۱

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بدون آستین
  • نوع لباس
    آزاد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ بادی نوزادی نیل کوک مدل روزانه مجموعه ۴ عددی

بادی نوزادی نیل کوک مدل روزانه مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • یقه
    برگردان
  • آستین
    حلقه‌ای
  • نوع لباس
    معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ بادی نوزادی نیل کوک مدل روزانه مجموعه ۴ عددی

بادی نوزادی نیل کوک مدل روزانه مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • یقه
    برگردان
  • آستین
    حلقه‌ای
  • نوع لباس
    معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ بادی نوزادی ایزی دو مدل ۲۱۸۱۱۰۰۸۴ مجموعه ۴ عددی

بادی نوزادی ایزی دو مدل 218110084 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • یقه
    گرد
  • آستین
    حلقه‌ای
  • نوع لباس
    معمولی
  • جزئیات
    تهیه شده از ۱۰۰ درصد الیاف نخی
  • نگهداری
    با دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو شود.با دمای کم اتوکشی شود.خشکشویی نشود.از خشک کن استفاده نشود.از سفید کننده استفاده نشود.
  • کد کالای محصول
    ۲۱۸۱۱۰۰۸۴
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ بادی نوزادی نیل کوک مدل Daily مجموعه ۵ عددی

بادی نوزادی نیل کوک مدل Daily مجموعه 5 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • یقه
    برگردان
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ بادی نوزادی طرح زرافه

بادی نوزادی طرح زرافه

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ بادی نوزادی نیل کوک مدل روزانه مجموعه ۴ عددی

بادی نوزادی نیل کوک مدل روزانه مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • یقه
    گرد
  • آستین
    حلقه‌ای
  • نوع لباس
    معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ بادی نوزادی ایزی دو مدل ۲۱۸۱۱۰۶۰۱ مجموعه ۴ عددی

بادی نوزادی ایزی دو مدل 218110601 مجموعه  4 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بدون آستین
  • نوع لباس
    معمولی
  • جزئیات
    تهیه شده از ۱۰۰ درصد الیاف نخی
  • نگهداری
    با دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو شود.با دمای کم اتوکشی شود.خشکشویی نشود.از خشک کن استفاده نشود.از سفید کننده استفاده نشود.
  • کد کالای محصول
    ۲۱۸۱۱۰۶۰۱
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ بادی نوزادی نیل کوک مدل Fun مجموعه ۴ عددی

بادی نوزادی نیل کوک مدل Fun مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • یقه
    برگردان
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ بادی نوزادی ایزی دو مدل ED028 Unisex بسته ۴ عددی

بادی نوزادی ایزی دو مدل ED028 Unisex بسته 4 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • یقه
    گرد
  • آستین
    حلقه‌ای
  • نوع لباس
    معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ بادی نوزادی نیل کوک مدل Daily Girrafe

بادی نوزادی نیل کوک مدل Daily Girrafe

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • یقه
    گرد
  • آستین
    حلقه‌ای
  • نوع لباس
    معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ بادی نوزادی نیل کوک مدل Winter Teddy مجموعه ۵ عددی

بادی نوزادی نیل کوک مدل Winter Teddy مجموعه 5 عددی

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • یقه
    برگردان
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ بادی نوزادی نیل کوک مدل Winter Daily مجموعه ۳ عددی

بادی نوزادی نیل کوک مدل Winter Daily مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • یقه
    برگردان
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ بادی نوزادی کارانس کد BS-0251

بادی نوزادی کارانس کد BS-0251

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • یقه
    گرد
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید بادی نوزادی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تخت بیمارستانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا