لوازم ورزشی

فین شنا، راهنمای خرید اینترنتی فین قواصی و شنا ارزان به همراه قیمت

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید فین شنا باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

کفش‌های دویدن برای دوندگان همان چیزی است که فین شنا برای شناگران انجام می‌دهد. ابزاری برای دستیابی به هدف مورد نظر، بنابراین، تجهیزات تخصصی مانند فین شنا برای متخصصان و شناگران آماتور به طور یکسان بسیار مهم است تا نه تنها سریعتر پیشرفت کنند، بلکه تمرین کامل بدن را انجام دهند و عملکرد سیستم قلبی عروقی خود را بهبود بخشند. اگر در حال خواندن این مطلب هستید، مطمئن هستیم که در یکی از این دسته بندی ها قرار می‌گیرید. این بدان معناست که شما مایلید که این جهش را انجام دهید و مهارت‌های شنای خود را با وسیله‌ای ساده مانند فین شنا ارتقا دهید.

اگرچه آرزوی قطعی گامی عالی برای رسیدن به اهداف شنای شماست، اما به شما توصیه می‌کنیم که قدمی فراتر بردارید و در مورد مناسب‌ترین نوع فین شنا تصمیم بگیرید. این بازار پر از فین‌های شنا ساخته شده از سیلیکون یا لاستیک است و برای فعالیت‌های مختلف از شنای تفریحی در دریا گرفته تا مسابقات سه گانه طراحی شده است. برای اطمینان از ایمنی خود در هر شرایطی، باید نوعی را در نظر بگیرید که کاملاً مناسب و حمایت از پای شما باشد. از برند و بررسی‌ها به خوبی یادداشت برداری کنید زیرا باید در هنگام نهایی کردن تصمیم خود باید توجه کافی به آن‌ها داشته باشید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید فین شنا را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع فین شنا آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید فین شنا باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

فین شنا چیست؟

اگرچه انسان‌ها شناگران توانایی هستند، اما سرعت آن‌ها بسیار کندتر از بسیاری از اعضای قلمرو حیوانات می‌باشند. یکی از چیزهایی که بشر برای پر کردن این شکاف ایجاد کرده است، فین‌های شنا هستند. این باله‌ها می‌توانند به انسان کمک کنند تا سریع‌تر شنا کنند و همچنین به آن‌ها آموزش می‌دهند که پس از برداشتن آن‌ها، شکل مناسب‌تری برای شنای مؤثرتر انجام دهند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید عینک شنا

فین‌های شنا چگونه کار می‌کنند؟

همان‌طور که حرکت دست در آب باعث حرکت آب می‌شود، فین‌های شنا حرکت پا و مچ پا را گسترش می‌دهند و فشار به عقب و رانش را در آب ایجاد می کنند. باله‌ها سطح پای شما را افزایش می‌دهند و در هر مرحله از چرخه ضربه، مقاومتی بیشتری و در نتیجه نیروی محرکه بیشتری تجربه می‌کنند، حرکت را تقویت کرده و در عین حال میزان انرژی مصرف‌کننده غواص در بخش غیرفعال‌تر ضربه را کاهش می‌دهند. سعی کنید باله‌های خود را در حین شیرجه بردارید، زیرا برای جابجایی به هر جایی باید سخت‌تر کار کنید.

انواع فین شنا موجود در بازار:

  1. فین‌های غواصی: این یک طرح معمولی فلیپر اسنورکل است. پوشیدن آن‌ها راحت بوده و از نظر اندازه کاملاً قابل تنظیم هستند. پاشنه باز آن‌ها سبب می‌شود شما بتوانید به راحتی آن‌ها را پوشیده و بیرون بیاورید. انعطاف پذیری بالا آن‌ها را برای غواصی و شنا در زیر آب، بدون خسته کردن غیر ضروری شناگر، عالی می‌کند.
  2. فین‌های شنا آموزشی تیغه کوتاه: فین‌های تیغه کوتاه بخش مهمی از تجهیزات شنای شما برای تمرینات قلبی، تمرین شنا و تقویت قدرت پا هستند. آن‌ها با لاستیک طبیعی و مصنوعی فرموله شده‌اند تا راحت باشند. دارای یک پاشنه بسته هستند که به جلوگیری از خم شدن بیش از حد کمک می‌کند. طراحی باله کوتاه امکان فرکانس ضربه بالاتر را فراهم می‌کند تا بتوانید سرعت بازو و ضربات را در حین تمرین با سرعت مسابقه حفظ کنید. از آنجایی که این باله‌ها شناور هستند، به بالا بردن پاها در وضعیت صحیح بدن در حین تمرین کمک می کنند. این باله‌ها برای شناگران تفریحی و رقابتی جوانان مناسب است. باله‌ها دارای کد رنگی هستند و در اندازه های مختلف برای پسران، دختران، مردان جوان و زنان موجود می‌باشند.
  3. فین‌های شنا تیغه بلند: فین‌های تیغه بلند برای کمک به افزایش قدرت و سرعت پا طراحی شده اند. طول آن‌ها همچنین به شناگران کمک می کند تا در هنگام حرکت در آب به وضعیت بدنی صحیح دست یابند. یک بار دیگر طراحی جیب کامل پا آن‌ها را بسیار راحت کرده است. آن‌ها قابل تنظیم نیستند، بنابراین حتما اندازه خود را انتخاب کنید.
  4. فین‌های شنا کودکان: وقتی صحبت از انتخاب فین‌های مخصوص کودکان می‌شود، تا زمانی که در اندازه‌های کودکانه موجود باشند، می‌توان از بیشتر انواع آن استفاده کرد. مدل‌های موجود در انتهای این مقاله هم برای غواصی و هم برای شنای عمومی با قدرت و استقامت ایده آل هستند. آن‌ها کاملاً قابل تنظیم هستند بنابراین می‌توانند با کودک شما رشد کنند.

مزایای استفاده از فین شنا:

  • آنها می‌توانند به کاهش ضرباتی که شانه‌های شما هر روز در تمرین می‌زند کمک کنند: یکی از توصیه‌های مورد علاقه من که از یک مربی شنا گرفته شد، استفاده از فین در هنگام گرم کردن بود. بستن آن‌ها در ابتدای تمرین به جلوگیری از فشار غیرضروری بر روی شانه کمک بسیار مهمی کرد. هر زمان که در اواخر دوران نوجوانی و دانشگاه در حال مبارزه با یک مورد تازه از شانه شناگر بودم، اغلب به من دستور می‌دادند که برای کمک به کاهش فشار روی قسمت بالایی بدنم، باله‌ها را ببندم. این کار از شنا با باله گرفته تا انجام ضربه مستقیم را در بر می‌گرفت، اما فرض ساده بود، برداشتن بار از روی شانه‌ها و روی باسن و پاها.
  • قدرت و استقامت کلی پاهای شما را افزایش می‌دهد: باله‌ها ابزار مقاومت هستند. پاهای شما حاوی بزرگترین ماهیچه‌های بدن می‌باشند. این کار اضافه به این معنی است که تمرین سخت تری انجام می‌دهند، چیزی که برای افزایش قدرت و آمادگی کلی عالی است. در آخر، برای شناگرانی که ترجیح می‌دهند در حین شنا کردن، پاهای خود را مانند کلپ در پشت خود آویزان کنند، باله‌ها به طور کلی به تقویت ماهیت کاردیو یا هوازی کارشان کمک می‌کنند. لگد نکردن زمانی که باله‌هایی روی پاهای خود دارید، عموماً آن‌ها را به سمت غرق شدن سوق می‌دهد، بنابراین به دلیل حفظ هر نوع پیشرانه به جلو، باید لگد بزنید. باله‌ها می‌توانند یک کمک تمرینی عالی برای زمانی که قسمت بالایی بدن شما آسیب دیده است یا می‌خواهید در تمرین شنا راحت باشید.
  • ضربه زدن به طرف بالا راحت‌تر است: مربیان ما همیشه به ما می‌گویند که روی مرحله صعودی ضربه خود کار کنیم، اما اغلب ممکن است کمی عجیب به نظر برسد. ما خیلی به لگد زدن به سمت پایین عادت کرده‌ایم، که یک حرکت لگد زدن بسیار طبیعی‌تر است. تا لگد زدن به بالا، که باعث می‌شود احساس ناهماهنگی و ناهنجاری داشته باشیم. سطح اضافه شده باله‌ها به شما کمک می‌کند تا واقعاً ضربه را احساس کنید. اگر واقعاً می‌خواهید روی ضربات خود کار کنید، ضربات عمودی را در تمرینات خود پرتاب نمائید، متوجه خواهید شد که در هنگام لگد زدن عمودی، به خصوص با ضربه دلفین، چقدر اهمیت دارد.
  • استفاده از آن‌ها واقعا سرگرم کننده است: شنا با باله سریع و سرگرم کننده است. پرواز در زیر و روی آب، چه در حال لگد زدن دلفین‌ها و چه در حال شنا، با سرعت نور بسیار لذت بخش است. سرعت‌هایی که به دست می‌آوریم بالاتر هستند، پیک‌هایی که ایجاد می‌کنیم عظیم می‌باشند و ما می‌توانیم با سرعتی شنا کنیم که به ندرت در شنای مستقیم قادر به آن شنا هستیم.
  • آن‌ها به بهبود انعطاف پذیری مچ پا کمک می کنند: اهمیت انعطاف پذیری مچ پا برای شناگران به سختی قابل درک است و یکی از مهم ترین عوامل در داشتن یک ضربه مرگبار است. دامنه حرکتی کم در پاهای شما به این معنی است که شما آب را به سمت پایین می کوبید، برخلاف لگد زدن آب به سمت عقب. دلیل اینکه بسیاری از ورزشکاران سه گانه و شناگران تازه کار چنین ضربات وحشتناکی دارند این است که آن‌ها تقریباً هیچ دامنه حرکتی در مچ پا ندارند. وقتی ما باله‌ها را می‌پوشیم، متوجه می‌شوید سطح اضافی که تا نوک آن‌ها امتداد می‌یابد، امتداد مچ پا و سطح بیشتری را برای کاشت در آب فراهم می‌کند تا شما را به جلو سوق دهد. باله‌ها پاهای شما را در موقعیتی قرار می‌دهند که مچ پاها تا حد زیادی مجبور به نوک تیز یا کشیدن می‌شوند، که به بهبود انعطاف پذیری کلی پاها کمک می‌کند.
  • وضعیت بدن بهبود یافته است: اگر از باله‌ها برای لگد زدن استفاده می‌کنید و به سادگی پشت سر خود آویزان نمی‌شوید، بدن شما در آب بالاتر می‌رود. این احساس شگفت انگیزی را به شما می‌دهد که از سطح استخر عبور کنید. این تأثیر به ویژه در شناگرانی که ضربه آن‌ها خیلی قوی نیست، مشاهده می‌شود و بنابراین تمایل دارند مسیر خود را در آب فرو بروند و بولدوزر کنند. شنای باله‌ای موقعیت بدنی را که می‌خواهید در طول شنای معمولی خود به دست آورید را به شما نشان می‌دهد و به شما یادآوری می‌کند که چقدر مهم است که روی ضربه خود کار کنید.

ویژگی‌های کلیدی در عملکرد فین شنا:

  • بند قوزک خمیده باعث کاهش سوزش و احتمال ایجاد زخم در مچ پا می‌شود. این ویژگی همچنین راحتی را بهبود می‌بخشد.
  • سوراخ‌های زهکشی که در پایین جیب پا نزدیک انگشتان پا قرار گرفته‌اند به حداکثر جریان آب از طریق باله اجازه می‌دهند و اطمینان حاصل می‌کنند که سنگ یا سایر زباله‌ها در جیب گیر نمی‌کنند.
  • گیره کششی پایین برای کمک به شما در هنگام حرکت در زمین‌های لغزنده موثر است.
  • میله‌هایی برای سفت کردن تیغه برای حداکثر رانش و قدرت تعبیه شده‌اند.

به چه اندازه‌ای از فین شنا نیاز داریم؟

برای فین‌های تمام پا، اندازه کفش شما بهترین راهنمای اندازه باله شما است. برای استفاده از باله های پاشنه باز با چکمه‌های غواصی، این کار پیچیده تر است.

بر خلاف کفش، پاسخ دادن به این سوال با باله‌های پاشنه باز دشوار است، زیرا اندازه “کفش” تنها بخشی از پاسخ است. مارک و نوع چکمه غواصی نئوپرنی که می پوشید، به خصوص اگر چکمه‌های سنگی بپوشید، به اندازه سایز کفش در انتخاب سایز جیب باله پاشنه باز شما تأثیر خواهد داشت. برخی افراد، به خصوص آنهایی که قوس بلندی دارند، تناسب شل را در باله خود ترجیح می‌دهند و برخی دیگر تناسب راحت را ترجیح می‌دهند. نصب چکمه های خشک در اندازه‌های بسیار بزرگ مشکل ساز است.

هیچ استانداردی برای اندازه بین مارک‌های باله وجود ندارد یا حتی گاهی اوقات بین مدل‌های مختلف از یک برند و بنابراین نمی‌توانید فرض کنید که اندازه در یک مارک باله به اندازه مارک دیگر است. حتی زمانی که طرح ها بسیار شبیه به هم هستند. انجام برخی اندازه‌گیری‌های واقعی از چکمه خود در حالی که روی پا هستید و مقایسه با نمودارهای ابعاد جیب پا ما به تعیین اندازه انتخاب شده برای تناسب دلخواه شما کمک می‌کند.

لطفاً قبل از سفارش بهترین کار را برای تعیین اندازه صحیح فین خود انجام دهید. اگر در مورد اندازه باله خود مطمئن نیستید، توصیه ما این است که تا زمانی که آن اطلاعات را به دست نیاوردید، سفارش ندهید. در حالی که باله‌هایی را برای بازگشت می‌پذیرد، هزینه‌های حمل و نقل بازگشت به هر دو صورت بر عهده شماست. هزینه‌های حمل و نقل برگشتی روی باله‌ها می‌تواند گران باشد، زیرا باله‌ها کالایی با قیمت نسبتاً پایین هستند که وزن بالایی دارند. رضایت کامل شما هدف ماست، پس لطفا قبل از خرید به دقت فکر کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ساک ورزشی

نکات مهمی که هنگام خرید فین شنا باید در نظر بگیرید:

  1. مواد سازنده فین: مواد باله در جنبه‌های متعددی از باله نقش دارند. به عنوان مثال، لاستیک طبیعی در ناحیه جیب پا بسیار نرم تر و راحت تر است. این لزوما به این معنی نیست که کل باله نرم خواهد بود. لاستیک مصنوعی سبک تر است اما همیشه به راحتی لاستیک طبیعی نیست.
  2. طول و شکل تیغه: باله‌های بدنه در اشکال و سبک‌های مختلفی وجود دارند. هنگام انتخاب باله مناسب، بیشتر ترجیح شخصی است. شکل های رایج عبارتند از Asymmetric، تیغه‌ای که مورب است و Symmetric که تیغه‌ای است که از هر دو طرف به یک شکل می‌باشد. اگر اهل زانو سواری هستید، ممکن است تیغه سفت‌تر و کوتاه‌تری بخواهید تا راحت‌تر پای خود را روی تخته قرار دهید.
  3. سفتی تیغه‌ها: تیغه‌ها دارای سفتی‌های مختلفی هستند که ترجیحات شخصی مجدداً مورد توجه قرار می‌گیرد. برخی از شناگران تیغه بسیار سفت را برای حداکثر پیشرانه دوست دارند، در حالی که برخی از شناگران تیغه نرم‌تری را ترجیح می‌دهند که امکان لگد زدن آسان‌تر را فراهم کند. برای شناگرانی که زانوها و یا مچ پاهایشان بد است، انتخاب یک تیغه بلند و سفت ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد. بهتر است تیغه‌ای کوتاه‌تر یا نرم‌تر داشته باشید.
  4. قابلیت شناور شدن: بسیاری از باله‌هایی که ما می‌فروشیم شناور می‌شوند. لطفاً به یاد داشته باشید که این در آب نمک است و می‌تواند حدود یک فوت زیر سطح آب باشد. باله‌های غیر شناور تضمین نمی‌کنند که گم نشوند. بسیاری از چیزها می‌توانند باعث ناپدید شدن باله‌های شما یا پیدا کردن دشوار آن‌ها شوند. برخی از نمونه‌ها عبارتند از زیر آب، ریپتیدها، سونامی‌ها، موج‌های بزرگ، امواج سرکش و رنگ باله‌ای شبیه به رنگ آب.

روش مراقبت و نگهداری از فین شنا:

ساده ترین راه برای افزایش عمر باله‌ها این است که بعد از هر بار استفاده آن‌ها را با آب تازه بشوئید و از نگهداری آن‌ها در زیر نور مستقیم خورشید خودداری کنید. آب شور خورنده و نور خورشید می‌تواند باعث خشک شدن لاستیک در طول زمان شود و ممکن است باعث ترک خوردن یا شکافتن زودرس لاستیک شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید فین شنا مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه فین شنا ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را درافت کنید.


۱ فین شنا کانکوئست مدل پاور ۳۹_۴۲

فین شنا کانکوئست مدل پاور 39_42

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x18x5 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ فین شنا کانکوئست مدل پاور ۳۶_۳۹

فین شنا کانکوئست مدل پاور 36_39

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x18x5 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ فین شنا مدل ۳۶-۳۸

فین شنا مدل 36-38

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x15x7 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    طول کفی این فین ۲۳ سانت میباشد که برای سایز پای ۳۶-۳۸ مناسب است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ فین شنا اینتکس مدل ۵۵۹۳۰

فین شنا اینتکس مدل 55930

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹۰x140x70 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۶۵ گرم
  • سایر توضیحات
    مناسب برای سایز ۳۴ الی ۳۶ می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ فین شنا کانکوئست مدل ۳۳-۳۵

فین شنا کانکوئست مدل 33-35

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x16x5 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • سایر توضیحات
    مناسب برای سایز ۳۳ و ۳۵ می باشد. بزرگتر تهیه نکنید از پای شناگر خارج می شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ فین شنا اسپیدو مدل power 43-45 L

 فین شنا اسپیدو مدل power 43-45 L

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x5x3 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۹۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ فین شنا کانکوئست مدل ۳۰-۳۱

فین شنا کانکوئست مدل 30-31

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x12x5 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    مناسب برای سایز ۳۰ و ۳۱ می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ فین شنا مدل YLIKE 28-30

فین شنا مدل YLIKE 28-30

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x8x3 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    مناسب سایز ۲۸ تا ۳۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ فین شنا اسپیدو مدل power xs سایز ۳۳-۳۶

 فین شنا اسپیدو مدل power xs سایز 33-36

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x3x2 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ فین شنا کانکوئست مدل ۳۹-۴۱

فین شنا کانکوئست مدل 39-41

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x15x5 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ فین شنا اینتکس مدل ۵۵۹۳۰NP

فین شنا اینتکس مدل 55930NP

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹۰x130x70 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    مناسب برای سایز ۳۵ تا ۳۷بند پاشنه قابل تنظیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ فین شنا مد ویو مدل Short Blade 34_35

فین شنا مد ویو مدل Short Blade 34_35

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x8x4 میلی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    مناسب برای سایز ۳۴ تا ۳۵تولید کشور مالزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ فین شنا اسپیدو مدل power سایز ۴۰-۴۲ m

فین شنا اسپیدو مدل  power سایز 40-42 m

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x5x3 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ فین شنا مدل ۳۳-۳۵

فین شنا مدل 33-35

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x14x7 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    طول کفی این فین ۲۱ سانت میباشد که برای سایز پای ۳۳-۳۵ مناسب است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ فین شنا مدل ۳۶-۳۸

فین شنا مدل 36-38

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x15x7 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    طول کفی این فین ۲۳ سانت میباشد که برای سایز پای ۳۶-۳۸ مناسب است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ فین شنا مدل قدرتی سایز ۲۸-۳۰

فین شنا مدل قدرتی سایز 28-30

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x10x3 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ فین شنا کانکوئست مدل ۳۶-۳۸

فین شنا کانکوئست مدل 36-38

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x18x5 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    فقط برای سایز ۳۶ تا ۳۸ مناسب می باشد و بزرگتر تهیه نکنید به هیچ عنوان از پا خارج می شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ فین شنا اسپیدو مدل power 33-36

فین شنا اسپیدو مدل power 33-36

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x60x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ فین شنا اسپیدو مدل power 40-42

 فین شنا اسپیدو مدل power 40-42

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x70x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ فین شنا مدل PRO 64 سایز XS

فین شنا مدل PRO 64 سایز XS

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x33x8 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ فین شنا مدل Ylike 28-30

فین شنا مدل Ylike 28-30

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x8x3 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    سایز ۲۸ تا ۳۰ می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ فین شنا مدل ۳۳-۳۵

فین شنا مدل 33-35

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x14x7 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    طول کفی این فین ۲۱ سانت میباشد که برای سایز پای ۳۳-۳۵ مناسب است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ فین شنا مدل ۳۹-۴۱

فین شنا مدل 39-41

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x17x8 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    طول کفی این فین ۲۶ سانت میباشد که برای سایز پای ۳۹-۴۱ مناسب است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ فین شنا اینتکس مدل ۵۵۹۳۲

فین شنا اینتکس مدل 55932

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰۰x190x100 میلی‌متر
  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    مناسب برای سایز ۴۱ الی ۴۵ می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ فین شنا اسپیدو مدل power 37-39

 فین شنا اسپیدو مدل power 37-39

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x60x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ فین شنا مدل ۳۹-۴۱

فین شنا مدل 39-41

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x17x8 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    طول کفی این فین ۲۶ سانت میباشد که برای سایز پای ۳۹-۴۱ مناسب است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ فین شنا اسپیدو مدل power سایز ۳۷-۳۹ s

فین شنا اسپیدو مدل power سایز 37-39 s

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x5x3 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ فین شنا کانکوئست مدل ۴۵-۴۷

فین شنا کانکوئست مدل 45-47

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x18x7 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ فین شنا اسپیدو مدل power 33-36

فین شنا اسپیدو مدل power 33-36

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x60x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ فین شنا دست مدل ۱۱

فین شنا دست مدل 11

مشخصات

  • ابعاد
    ۱x85x130 میلی‌متر
  • وزن
    ۷۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید فین شنا در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تفنگ آبپاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا