دکوراتیولوازم تزئینی

صندلی انتظار، راهنمای خرید انواع صندلی انتظار اداری زیبا و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید صندلی انتظار باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از تجهیزات مهم و ضروری برای ادارات، مطب پزشک و کسانی که روزانه با تعداد زیادی ارباب رجوع سرو کار دارند صندلی انتظار می‌باشد. کسانی که برای مراجعه به یک شخص خاص باید مدتی انتظار بکشند، می‌توانند روی این صندلی نشسته و تا زمانی که نوبت به آن‌ها برسد، روی آن استراحت کرده یا روزنامه مطالعه کنند. پس اگر شما هم روزانه با حجم زیادی از مراجعه کننده مواجه هستید و نمی‌خواهید این افراد سر پا مانده و اذیت شدند بهتر است برای مراجعه کنندگان خود با توجه به حجم فضا صندلی انتظار خریداری کنید. این وسیله به شما کمک می‌کند تا از فضای خود نهایت استفاده را ببرید، نظم و آرامش راحت به دست نمی‌آید، به همین علت برای به دست آوردن این دو باید مقداری هزینه کنید.

همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی کسانی که با حجم زیادی از مشتری سر و کار دارند، به دست آوردن رضایت مشتری است. شما خیلی ساده می‌توانید با قرار دادن تعدادی صندلی انتظار در محل کار خود رضایت مشتری‌های خود را جلب نمائید. اگر نگاهی به کسب و کارهای موفق کرده باشید، همیشه دارنده کسب و کار اولویت اول خود را روی رضایت مشتری گذاشته و در آخر هم به سود و منافع خود فکر می‌کند. پس اگر به دنبال افزایش مشتری و موفقیت در کسب و کار خود هستید، باید مقداری به مشتری‌های خود بها دهید. نشستن روی یک صندلی انتظار نرم و راحت که خستگی را از تن مراجعه کننده بیرون کند، می‌توان یک راز موفقیت بزرگ در کسب و کار شما باشد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید صندلی انتظار را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع صندلی انتظار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید صندلی انتظار باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

صندلی‌انتظار چیست و چه کاربردی دارد؟

زمانی که اسم این صندلی را می‌شنوید، ناخودآگاه ذهن شما به طرف فضایی می‌رود که باید مدت زمان زیادی در آن توقف کرده و مدت زمان نامشخصی را منتظر بمانید. مکان‌هایی که شما در آن‌ها ممکن است، چنین شرایطیداشته باشید، شامل: بیمارستان، مطب پزشک، ایستگاه اتوبوس، ترمینال مسافرتی، فرودگاه و راه آهن می‌باشد. این انتظار ممکن است مدت زمان چند ساعت به طول بینجامد به همین دلیل شما نیاز به نشستن در جایی را دارید، بهترین وسیله برای نشستن در چنین فضایی صندلی انتظار می‌باشد. یکی از سخت‌ترین کارهای جهان انتظار کشیدن است و یک صندلی خوب و مناسب هم می‌تواند این راه را هموار‌تر کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ویدئو پروژکتور

مزایای استفاده از صندلی انتظار:

  • شما با خرید این وسیله می‌توانید از فضای خود نهایت استفاده را ببرید و اشخاص بیشتری را در محل کار خود نگهداری کنید، بدون اینکه نظم سالن به هم بخورد.
  • این صندلی‌ها معمولا به صورت گروهی به هم متصل می‌شوند، بنابراین امکان به هم ریختن این صندلی‌ها خیلی کم‌تر از حالتی است که صندلی‌ها به صورت جدا از هم قرار داشته باشند.
  • نسبت به صندلی‌های معمولی فضای کمتری از محیط را اشغال می‌کنند به همین علت تعداد نفرات بیشتریمی‌توانند روی آن‌ها بنشینند.
  • این صندلی‌ها معمولا یا دارای یک میز در کنار خود و یا دارای یک توری در قسمت پایین خود می‌باشند که یک مکان مناسب برای قرار دادن وسایل اضافی شخص مراجعه کننده داخل یا روی آن می‌باشد.

انواع صندلی انتظار بر اساس جنس:

  1. صندلی‌انتظار تمام فلزی: یکی از محکم‌ترین و با دوام‌ترین مدل‌های صندلی اداری این نمونه است، زیرا تمام قسمت‌های آن فلزی می‌باشد و تحمل وزن بالایی را دارد. تنها ایرادی که به این مدل وارد می‌شود، عدم نرمی و راحتی آن‌ها است. چون خیلی سرد و خشک هستند و شخص روی آن‌ها احساس راحتی نمی‌کند.
  2. صندلی‌انتظار فلزی پلاستیکی: در این مدل پایه اصلی صندلی فلزی است و تعدادی صندلی پلاستیکی روی آن پیچ می‌شود. پشتی خیلی از این مدل‌ها حالت انعطاف پذیری دارد، یعنی هنگامی که روی آن هستید نسبت به مدل تمام فلزی احساس راحتی بیشتری می‌کنید. تنها ایرادی که به این مدل وارد می‌شود، طول عمر کمتر آن نسبت به مدل تمام فلزی است.
  3. صندلی‌انتظار روکش چرم: این مدل در هر دو نمونه یعنی تمام فلزی و فلزی پلاستیکی به چشم می‌خورد، در این مدل‌ها روی قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه یک بالشتک نرم با روکش چرم طبیعی یا مصنوعی نصب شده که باعث نرمی و راحتی چند برابری هر دو مدل می‌شود. قیمت آن‌ها از هر دو مدل قبلی مقداری گران‌تر است و نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری دارند. تنها ایرادی که به آن‌ها وارد می‌شود طول عمر پایین بالشتک‌های چرمی آن‌ها می‌باشد.

انواع صندلی‌انتظار اداری بر اساس ظرفیت:

  1. صندلی‌انتظار تک نفره: ارزان‌ترین و پرکاربردترین نمونه این وسیله می‌باشد، شما برای مکان‌های کوچک مثل اتاق رئیس، مطلب پزشک و … می‌توانید از این وسیله استفاده کنید. اگر احساس می‌کنید دو یا سه نفر مراجعه کننده به صورت همزمان دارید و محیط اتاق شما جوابگوی این تعداد نیست، می‌توانید دو یا سه عدد از این صندلی‌ها را خریداری کنید و در قسمت‌های خالی اتاق خود قرار دهید.
  2. صندلی‌انتظار دو نفره: بعد از نمونه تک نفره برای مکان‌هایی که فضای کمی برای قرار دادن مبلمان اداری دارند، نمونه دو نفره بهترین گزینه می‌باشد. این دو صندلی معمولا روی یک چارچوب و چسبیده به هم تولید می‌شوند. امکان استفاده از هر صندلی به صورت تکی وجود ندارد. پس هنگام خرید حتما توجه کنید که اتاق شما فضای کافی برای قرار دادن این نمونه صندلی را داشته باشد.
  3. صندلی‌انتظار چهار نفره: این مدل برای سالن‌های خیلی بزرگ که روزانه با حجم زیادی از مراجعه کننده روبرو هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این صندلی‌ها معمولا به صورت ردیفی در مکان مورد نظر چیده می‌شوند. برخی مدل‌ها یک تکه بوده و برخی دیگر یک میز در وسط آن‌ها قرار دارد و در دو طرف آن‌ها دو صندلی چسبیده به هم قرار دارد. این مدل در بیمارستان‌ها و مطب پزشک بیشترین کاربرد را دارد.

انواع صندلی انتظار:

  1. مبل انتظار: این مدل بیشتر در مکان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که مدیران اهمیت زیادی به زیبایی دکوراسیون اداری خود می‌دهند. استفاده از مبل چه در منزل و چه در محل کار تاثیر زیادی در زیبا سازی محیط دارد. زیبایی محیط یکی از روش‌های بازار یابی است که تاثیر مثبتی روی جذب خریدارهای شما دارد.
  2. صندلی دسته‌دار: این مدل به صورت تکی عرضه شده و مناسب مکان‌هایی است که نیاز به نوشتن وجود دارد. پس می‌توان نتیجه گرفت که این مدل صندلی بیشتر مناسب کتابخانه‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس می‌باشد. دسته این صندلی به گونه‌ای طراحی شده که علاوه بر قرار دادن کتاب و جزوه هر وسیله‌ای را روی آن می‌توان قرار داد.
  3. صندلی‌های ارگونومیک: اگر به دنبال یک صندلی در ابعاد و اندازه استاندارد هستید به گونه‌ای که ارگونومیک آن مانند ارتفاع، عرض، عمق، پشتی و دسته آن از اندازه استانداردی برخوردار باشد، به طوری که کمترین میزان فشار را به کمر مراجعه کننده وارد کند. بدون شک صندلی‌های ارگونومیک هستند این صندلی‌ها در مشتری احساس مهم بودن را ایجاد کرده و سبب رشد مشتری‌های شما می‌شوند.
  4. صندلی‌انتظار مدرن: این صندلی‌های ویژگی‌های جالبی مانند تنطیم ارتفاع و چرخش دارند، این مدل بیشتر در مشاور املاک‌ها و سالن‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مدل نمونه‌هایی دیده می‌شود که دارای پشتی قابل تنظیم هستند. این ویژگی باعث می‌شود که فرد صندلی را با توجه به فیزیک بدنی خود تنظیم کند و احساس راحتی و آرامش بیشتری روی این صندلی داشته باشد.
  5. صندلی‌انتظار ماژولار: اگر محل کار شما فضای کوچکی دارد و ممکن است در آینده دکوراسیون آن را به طور کامل تغییر دهید، صندلی‌های ماژولار بهترین گزینه هستند. این صندلی‌ها ظاهر بسیار زیبایی دارند و در ساخت و تولید آن‌ها از بهترین مواد استفاده شده است. نمونه‌هایی از آن وجود دارند که می‌توان با قرار دادن آن‌ها کنار یکدیگر یک نیم ‌داریره تشکیل داد و با نزدیک کردن افراد به یکدیگر صمیمیت را افزایش داد.
  6. صندلی‌انتظار متصل: اگر فضای شما رفت و آمد زیادی دارد و قرار نیست افراد مدت زیادی در آنجا منتظر بمانند نمونه متصل بهترین گزینه است. این نوع صندلی خود به دو نمونه دسته‌دار و بدون دسته تقسیم می‌شوند، نمونه دسته‌دار مقداری از نمونه بی دسته راحت‌تر است. این مدل‌ها از دو نفره تا ده نفره موجود هستند، پس اگر حجم مراجعه کننده بالا و زمان انتظار آن‌ها کم است نمونه‌های سه نفره بهترین گزینه می‌باشند.

بهترین مارک صندلی انتظار:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک صندلی انتظار به شما معرفی کنیم، شاید در حق سایر برندهای باکیفیت بازار مقداری کم لطفی کرده باشیم. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در این زمینه فعالیت دارند و معرفی یک برند خاص به عنوان بهترین مارک این وسیله بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای صندلی‌انتظار را به شما معرفی می‌کنیم.

  • صندلی اداری کاترین
  • صندلی اداری شفق
  • صندلی اداری کیش
  • صندلی اداری تراست سیت
  • صندلی اداری آرین
  • صندلی اداری هوگر
  • صندلی اداری پرشین
  • صندلی اداری راشن
  • صندلی اداری تیس
  • صندلی اداری مجیتک
  • صندلی اداری پانچی

صندلی انتظار از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این وسیله وجود دارد که شما از طریق هر یک از این روش‌ها می‌توانید، صندلی اداری مورد نظر خود را خریداری کنید. در واقع هیچ محدودیتی برای انتخاب روش خرید وجود ندارد و شما به راحتی از هر یک از این روش‌ها می‌توانید خرید خود را انجام دهید. با توجه به اینکه تنها دو روش بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، در ادامه آن‌ها را به طور کامل به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری: در این روش شما باید از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه مبلمان اداری مراجعه کنید و از میان مدل‌های موجود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری نمائید. در این روش باید در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید. زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی صندلی انتظار: در این روش شما نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید و فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پرینتر لیزری

نکات مهم برای خرید صندلی انتظار:

  1. قیمت محصول: اولین و مهمترین نکته در مورد خرید این صندلی، قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، بهتر است قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید صندلی اداری را مشخص کنید. بااین کار مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند، از انتخاب شما حذف شده و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. سازگاری با فضا: این صندلی‌ها معمولا در مکان‌های کوچکی مثل مطب پزشک و درمانگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مراکز معمولا بیماران با همراه خود حضور دارند، به همین علت باید صندلی مورد نظر شما جوابگوی نیاز این افراد باشد. پس شما باید با توجه به فضای اتاق خود و تعداد مراجعه کننده‌ها با توجه به تایم انتظار آن‌ها صندلی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.
  3. اندازه و تعداد صندلی‌ها: همیشه قبل از خرید این محصول باید به طور حدودی تعداد مراجعه کنندگان خود را بدانید و با توجه به جمعیتی که در اتاق شما قرار است، حاضر شوند، تعداد صندلی‌های خود را مشخص کنید. اگر این صندلی‌ها را برای مطب خود می‌خواهید، تقریبا به حدود سی عدد صندلی نیاز دارید تا جوابگوی مراجعه کنندگان شما باشد. در صورتی که این تعداد جوابگو نبود، باید به فکر یک مکان بزرک و حداقل ۵۰ عدد صندلی باشید.
  4. ارگونومی صندلی: یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید صندلی انتظار باید به آن توجه داشته باشید، توجه به طراحی صندلی است. اگر احساس می‌کنید، مراجعه کنندگان شما باید زمان بیشتری منتظر بمانند، حتما به ارگونومی صندلی توجه ویژه‌ای داشته باشید. در این صورت صندلی شما باید دارای یک طراحی استاندارد و مناسب باشد تا مراجعه کننده شما کمتر احساس خستگی کند.
  5. جنس صندلی: همان طور که در ابتدای مطلب به این موضوع به طور کامل پرداخته شد، این محصول از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شود که شما باید با توجه به سلیقه و نیاز خود یکی از ان‌ها را انتخاب و خریداری کنید. اگر استحکام برای شما در الویت است، مدل‌های تمام فلزی مناسب هستند و اگر قیمت ارزان در اولویت است، نمونه پلاستیکی و برای هر دو مدل اگر راحتی در ارجحیت قرار دارد، روکش چرمی یا پارچه ای را خریداری کنید.
  6. پشتی مناسب: یکی از ویژگی‌های جالب یک صندلی داشتن انحنای متناسب با ستون فقرات است. این ویژگی باعث می‌شود تا از وارد آمدن فشار به ستون فقرات شما جلوگیری شود. برخی مدل‌ها دارای یک بالشتک متناسب با فرم ستون فقرات هستند، این ویژگی سبب می‌شود تا کمر شما هنگام نشستن روی آن‌ها کمتر احساس خستگی کند به همین علت اگر دارای بیماری‌های ستون فقرات و کمردرد هستید به شما پیشنهاد می‌کنم برای کاهش درد این مدل را خریداری کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید صندلی انتظار مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه صندلی انتظار ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ صندلی انتظار میزیمو مدل تاشو کد ۲۱۰۴

صندلی انتظار میزیمو مدل تاشو کد 2104

مشخصات

  • جنس بدنه
    فلز
  • مجموع نفرات
    یک‌نفره
  • تعداد صندلی
    یک عدد
  • امکانات ظاهری
    تا شدن
  • نحوه اتصال دسته
    پیوسته
  • امکانات صندلی
    روکش کفی
  • نحوه نصب
    مبله
  • جنس کفی
    چرم مصنوعی
  • جنس پشتی
    چرم مصنوعی
  • جنس روکش
    چرم
  • جنس دسته
    فلز
  • جنس روکش دسته
    چرم مصنوعی
  • ابعاد پشتی
    ۱۸×۳۸ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۲۸×۳۸ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۴۲ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ صندلی انتظار مدل اوریمت مثلثی

صندلی انتظار مدل اوریمت مثلثی

مشخصات

  • جنس بدنه
    آهن
  • مجموع نفرات
    یک‌نفره
  • تعداد صندلی
    یک عدد
  • جنس کفی
    فلز
  • ابعاد پشتی
    ۳۸×۴۱ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۳۸×۴۱ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۴۹ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ صندلی انتظار کد ۰۰۰۱

صندلی انتظار کد 0001

مشخصات

  • امکانات صندلی
    روکش دسته
  • جنس کفی
    چرم مصنوعی
  • جنس پشتی
    چرم مصنوعی
  • جنس روکش دسته
    چرم مصنوعی
  • ابعاد پشتی
    ۴۷×۶۰ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۴۷×۴۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۴۷ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    دسته نرم (فوم دار)ضخامت نشیمن: ۱۳ سانتی‌مترفوم سرد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ صندلی انتظار سه نفره مدل ۲۰۱

صندلی انتظار سه نفره مدل 201

مشخصات

  • مجموع نفرات
    سه‌نفره
  • امکانات ظاهری
    دسته
  • امکانات صندلی
    روکش پشتی
  • جنس کفی
    چوب
  • جنس پشتی
    چوب
  • جنس روکش
    چرم
  • ابعاد پشتی
    ۴۸x58x10 سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۴۸x52x10 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۹۵ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ صندلی انتظار مدل پارس کد ۱۲۷

صندلی انتظار مدل پارس کد 127

مشخصات

  • جنس بدنه
    چوب
  • مجموع نفرات
    یک‌نفره
  • تعداد صندلی
    یک عدد
  • امکانات ظاهری
    پایه
  • نحوه اتصال دسته
    پیوسته
  • امکانات صندلی
    روکش کفی
  • نحوه نصب
    پیچ
  • جنس کفی
    چوب
  • جنس پشتی
    چوب
  • جنس روکش
    چرم
  • جنس روکش دسته
    چرم مصنوعی
  • ابعاد پشتی
    ۳۵×۳۵×۴۲ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۳۵×۳۵×۴۲ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۴۲ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ صندلی انتظار میزیمو مدل تاشو کد ۲۱۰۶

صندلی انتظار میزیمو مدل تاشو کد 2106

مشخصات

  • جنس بدنه
    فلز
  • مجموع نفرات
    یک‌نفره
  • تعداد صندلی
    یک عدد
  • امکانات ظاهری
    تا شدن
  • نحوه اتصال دسته
    پیوسته
  • امکانات صندلی
    روکش کفی
  • نحوه نصب
    مبله
  • جنس کفی
    چرم مصنوعی
  • جنس پشتی
    چرم مصنوعی
  • جنس روکش
    چرم
  • جنس دسته
    فلز
  • جنس روکش دسته
    چرم مصنوعی
  • ابعاد پشتی
    ۱۸×۳۸ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۲۸×۳۸ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۴۲ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ صندلی انتظار هوگر مدل CH230ED

صندلی انتظار هوگر مدل CH230ED

مشخصات

  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مجموع نفرات
    یک‌نفره
  • تعداد صندلی
    یک عدد
  • جنس کفی
    پلاستیک
  • جنس پشتی
    پلاستیک
  • ابعاد پشتی
    ۱.۵×۴۰×۳۶ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۱.۵×۴۰×۴۳ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۴۸ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    – ارتفاع کلی : ۸۵ سانتی متر- ارتفاع نشیمن : ۴۸ سانتی متر- رنگ فریم مشکی و فقط رنگ روکش قابل انتخاب است- روکش چرم مصنوعی- تنوع رنگ مطابق با کالیته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ صندلی انتظار مدل mp-nab مجموعه چهار عددی

صندلی انتظار مدل mp-nab مجموعه چهار عددی

مشخصات

  • جنس بدنه
    فلز
  • تعداد صندلی
    چهار عدد
  • جنس کفی
    چوب
  • جنس پشتی
    چوب
  • جنس روکش
    چرم
  • جنس دسته
    فلز
  • ابعاد پشتی
    ۵۰×۵۰ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۵۰×۵۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۷۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ صندلی انتظار مدل کاترین W215

صندلی انتظار مدل کاترین W215

مشخصات

  • جنس بدنه
    فلز
  • مجموع نفرات
    سه‌نفره
  • تعداد صندلی
    سه عدد
  • امکانات ظاهری
    دسته
  • نحوه اتصال دسته
    پیوسته
  • امکانات صندلی اداری
    روکش دسته
  • جنس کفی
    چوب
  • جنس پشتی
    چوب
  • جنس روکش
    چرم
  • جنس دسته
    فلز
  • جنس روکش دسته
    چرم مصنوعی
  • ابعاد پشتی
    ۴۰×۱۶۲ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۴۸×۱۶۲ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۹۸ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ صندلی انتظار مدل اورمیت مربع

صندلی انتظار مدل اورمیت مربع

مشخصات

  • جنس بدنه
    آهن
  • مجموع نفرات
    یک‌نفره
  • تعداد صندلی
    یک عدد
  • جنس کفی
    فلز
  • ابعاد پشتی
    ۳۰×۳۰ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۳۰×۳۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۴۷ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ صندلی انتظار مدل D8477

صندلی انتظار مدل D8477

مشخصات

  • جنس بدنه
    فلز
  • مجموع نفرات
    یک‌نفره
  • تعداد صندلی
    یک عدد
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به زمین
  • جنس کفی
    فلز
  • جنس پشتی
    فلز
  • جنس روکش
    چرم
  • ابعاد پشتی
    ۵۲ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۵۲ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ صندلی انتظار میزیمو مدل تاشو کد ۲۱۰۳

صندلی انتظار میزیمو مدل تاشو کد 2103

مشخصات

  • جنس بدنه
    فلز
  • مجموع نفرات
    یک‌نفره
  • تعداد صندلی
    یک عدد
  • امکانات ظاهری
    تا شدن
  • نحوه اتصال دسته
    پیوسته
  • امکانات صندلی
    روکش کفی
  • نحوه نصب
    مبله
  • جنس کفی
    چرم مصنوعی
  • جنس پشتی
    چرم مصنوعی
  • جنس روکش
    چرم
  • جنس دسته
    فلز
  • جنس روکش دسته
    چرم مصنوعی
  • ابعاد پشتی
    ۱۸×۳۸ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۲۸×۳۸ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۴۲ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ صندلی انتظار هوگر مدل CH230E

صندلی انتظار هوگر مدل CH230E

مشخصات

  • مجموع نفرات
    یک‌نفره
  • تعداد صندلی
    یک عدد
  • جنس کفی
    پلاستیک
  • جنس پشتی
    پلاستیک
  • ابعاد پشتی
    ۱.۵×۴۰×۳۶ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۱.۵×۴۰×۴۳ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۴۸ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    – ارتفاع کلی : ۸۵ سانتی متر- ارتفاع نشیمن : ۴۸ سانتی متر- رنگ فریم مشکی و فقط رنگ روکش قابل انتخاب است- روکش چرم مصنوعی- تنوع رنگ مطابق با کالیته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ صندلی انتظار مدل NASM021 کد N21

صندلی انتظار مدل NASM021 کد N21

مشخصات

  • جنس بدنه
    فلز
  • مجموع نفرات
    یک‌نفره
  • تعداد صندلی
    یک عدد
  • نحوه اتصال دسته
    پیوسته
  • امکانات صندلی
    روکش دسته
  • جنس کفی
    پلاستیک
  • جنس پشتی
    پلاستیک
  • جنس روکش
    چرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس روکش دسته
    چرم مصنوعی
  • ابعاد پشتی
    ۴۹x26x7 سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۴۳x46x7 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۷۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ صندلی انتظار مدل کاترین W216

صندلی انتظار مدل کاترین W216

مشخصات

  • جنس بدنه
    فلز
  • مجموع نفرات
    دونفره
  • تعداد صندلی
    دو عدد
  • امکانات ظاهری
    دسته
  • امکانات صندلی
    روکش دسته
  • جنس کفی
    چوب
  • جنس پشتی
    چوب
  • جنس روکش
    چرم
  • جنس دسته
    فلز
  • جنس روکش دسته
    پلاستیک
  • ابعاد پشتی
    ۴۰×۱۲۰ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۴۸×۱۲۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ صندلی انتظار مدل ستاره

صندلی انتظار مدل ستاره

مشخصات

  • ابعاد پشتی
    ۳۵ ۱۷ ۷ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۳۵ ۴۵ ۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۸۵ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ صندلی انتظار مدل M1226

صندلی انتظار مدل M1226

مشخصات

  • جنس بدنه
    فلز
  • تعداد صندلی
    یک عدد
  • امکانات ظاهری
    دسته
  • نحوه اتصال دسته
    پیوسته
  • جنس کفی
    فلز
  • جنس پشتی
    فلز
  • جنس روکش
    چرم
  • جنس دسته
    فلز
  • جنس روکش دسته
    چرم مصنوعی
  • ابعاد پشتی
    ۴۵×۶۰ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۵۰×۵۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۶۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ صندلی انتظار میزیمو مدل تاشو کد ۲۱۰۱

صندلی انتظار میزیمو مدل تاشو کد 2101

مشخصات

  • جنس بدنه
    فلز
  • مجموع نفرات
    یک‌نفره
  • تعداد صندلی
    یک عدد
  • امکانات ظاهری
    تا شدن
  • نحوه اتصال دسته
    پیوسته
  • امکانات صندلی اداری
    روکش کفی
  • نحوه نصب
    مبله
  • جنس کفی
    چرم مصنوعی
  • جنس پشتی
    چرم مصنوعی
  • جنس روکش
    چرم
  • جنس دسته
    فلز
  • جنس روکش دسته
    چرم مصنوعی
  • ابعاد پشتی
    ۱۸×۳۸ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۲۸×۳۸ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۴۲ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ صندلی انتظار سه نفره مدل ۲۰۰

صندلی انتظار سه نفره مدل 200

مشخصات

  • جنس بدنه
    چوب
  • مجموع نفرات
    سه‌نفره
  • امکانات ظاهری
    دسته
  • امکانات صندلی
    روکش دسته
  • جنس کفی
    چوب
  • جنس پشتی
    چوب
  • جنس روکش
    چرم
  • جنس دسته
    فلز
  • جنس روکش دسته
    چرم مصنوعی
  • ابعاد پشتی
    ۴۸x52x10 سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۴۸x52x10 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۹۵ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ صندلی انتظار فراصنعت مدل FC2090

صندلی انتظار فراصنعت مدل FC2090

مشخصات

  • جنس بدنه
    فلز
  • تعداد صندلی
    یک عدد
  • امکانات ظاهری
    دسته
  • جنس کفی
    پارچه
  • جنس پشتی
    پارچه
  • جنس روکش
    پارچه
  • جنس دسته
    فلز
  • جنس روکش دسته
    پلاستیک
  • ابعاد پشتی
    ۵۰×۵۴ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۵۴×۴۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۴۰ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    رویه پارچه تنفسی برای جلوگیری از عرق کردنابعاد: ۶۱×۵۸×۹۸ سانتی‌مترمناسب برای دفتر کار، اتاق جلسه، کنفرانس و …زیر پایه دارای لاستیک برای جلوگیری از حرکت و صدا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ صندلی انتظار یک‌نفره هوگر مدل SH311

صندلی انتظار یک‌نفره هوگر مدل SH311

مشخصات

  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مجموع نفرات
    یک‌نفره
  • تعداد صندلی
    یک عدد
  • جنس کفی
    پلاستیک
  • جنس پشتی
    پلاستیک
  • جنس روکش
    چرم
  • ابعاد پشتی
    ۲۶×۴۴×۲ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۳۹×۴۰×۲ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۴۲ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ صندلی انتظار مدل سزار

صندلی انتظار مدل سزار

مشخصات

  • مجموع نفرات
    یک‌نفره
  • جنس کفی
    پارچه
  • جنس پشتی
    پارچه
  • جنس روکش
    پارچه
  • ابعاد پشتی
    ۳۵×۴۰ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۵۰×۵۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۵۰ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    – رویه از جنس پارچه مخمل- کلاف از جنس فلز و MDF- پایه فلز آبکاری کروم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ صندلی انتظار تک نفره مدل ۳۱۵

صندلی انتظار تک نفره مدل 315

مشخصات

  • جنس بدنه
    فلز
  • مجموع نفرات
    یک‌نفره
  • تعداد صندلی
    یک عدد
  • امکانات ظاهری
    دسته
  • نحوه اتصال دسته
    پیوسته
  • جنس کفی
    چرم طبیعی
  • جنس پشتی
    چرم مصنوعی
  • ابعاد پشتی
    ۶۶x50x10 سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۶۶x56x10 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۷۷ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ صندلی انتظار مدل ZX99 کد ۰۹۹

صندلی انتظار مدل ZX99 کد 099

مشخصات

  • جنس بدنه
    فلز
  • مجموع نفرات
    یک‌نفره
  • تعداد صندلی
    یک عدد
  • نحوه اتصال دسته
    پیوسته
  • امکانات صندلی
    روکش دسته
  • جنس کفی
    پلاستیک
  • جنس پشتی
    پلاستیک
  • جنس روکش
    چرم
  • جنس دسته
    فلز
  • جنس روکش دسته
    چرم مصنوعی
  • ابعاد پشتی
    ۴۵×۶۰ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۵۰×۵۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۸۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید صندلی انتظار در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید شاتون خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا