لوازم جانبی خودروویژه

روکش فرمان، خرید اینترنتی روکش فرمان خودرو چرمی و دوختی ارزان

نکات مهمی که هنگام خرید روکش فرمان باید در نظر بگیرید.

روکش فرمان اهداف مختلفی را انجام می‌دهد. آن‌ها از فرمان شما در برابر ترک خوردن و خراب شدن پس از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید محافظت می‌کنند. یک پوشش همچنین می تواند فرمان را از سایش بیش از حد محافظت کند. این مهم است اگر شما تصمیم به فروش وسیله نقلیه خود را در مقطعی داشته باشید. بسته به جنس، یک روکش فرمان همچنین می‌تواند فرمان را در دمای بالا خنک نگه دارد. برعکس، می‌تواند مقداری گرما در هنگام کاهش دما فراهم کند. روکش فرمان باکیفیت می‌تواند دستان شما را آرام کند و در هنگام رانندگی خستگی را کاهش دهد. برخی از بهترین روکش‌های فرمان موجود در این راهنما را بررسی کنید.

اگرچه هدف اولیه یک خودرو تسهیل در جا به‌جایی شماست، اما به این معنی نیست که نباید مراقبت و نگهداری مناسبی برای کارآمدتر کردن آن وجود داشته باشد. بیشتر مردم بر ظاهر بیرونی تمرکز می‌کنند زیرا نمایان ترین مکان است در حالی که فضای داخلی را نادیده می‌گیرند. یکی از حیاتی ترین قسمت‌های ماشین شما که باید در وضعیت مناسبی باشد فرمان خودرو است. بسته به نوع خودرویی که خریداری می‌کنید، ممکن است هنگام خرید روکش فرمان داشته یا نداشته باشد. با این حال، متغیرهای زیادی از روکش فرمان وجود دارد که می‌توانید متناسب با ترجیحات خاص خود آن‌ها را خریداری کنید، اما این روند بسیار خسته کننده است. در زیر ملاحظاتی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا طرحی را انتخاب کنید که به خوبی به شما خدمت کند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید روکش فرمان خودرو را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع روکش فرمان خودرو موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید روکش فرمان باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

روکش فرمان خودرو چیست؟

روکش فرمان وسیله‌ای است که می‌توانید برای راحت‌تر کردن رانندگی، محافظت از فرمان کارخانه‌ای خود، یا پوشاندن لکه‌ها یا پارگی‌های روی فرمان خودرو آن را خریداری کنید. آن‌ها اغلب از نظر قیمتی متفاوت هستند و آن را به یک لوازم جانبی خودروی مقرون به صرفه تبدیل می‌کنند یا می‌توانید در آن سرمایه گذاری کنید. روکش فرمان برای هر نوع راننده‌ای ارزشمند است و تقریباً با همه وسایل نقلیه کار می‌کند. می‌توانید آن‌ها را برای فرمان‌های راحت، سبک یا بهبود ظاهر فرمان خود تهیه کنید. روکش‌های فرمان می‌توانند از ساییدگی و پارگی فرمان خودرو شما جلوگیری کنند و آن‌ها را به لوازم جانبی مقرون به صرفه و کاربردی تبدیل می‌کنند که به راحتی می‌توانید نصب و جدا کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید روکش صندلی خودرو

انواع روکش فرمان خودرو:

انواع مختلفی از مواد وجود دارد که روکش فرمان خودرو معمولاً از آن‌ها ساخته می‌شود، بیشتر این مواد در یک یا چند محصول در این بررسی ارائه شده است. با این حال، چندین ماده دیگر وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • چرم اصل: این ماده قابل بحث ظریف ترین ماده‌ای است که روکش فرمان شما می‌تواند از آن ساخته شود. با این حال، قیمت بالایی برای فرمان‌های چرم طبیعی پیدا نمی‌کنید. این نوع مواد می‌تواند بسیار مقرون به صرفه باشد.
  • چرم مصنوعی: در ساخت چرم مصنوعی از چرم میکروفیبر و چرم پلی اتیلن استفاده می‌شود، این نوع مواد به اندازه چرم اصلی دوام نمی‌آورند. این نوع مواد را معمولاً می‌توان در رنگ‌های مختلف پیدا کرد.
  • پارچه: این نوع مواد چسبندگی محکمی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این پارچه‌ها معمولاً عرق‌گیر، لغزنده و نرم هستند. جیر یک ماده رایج برای پوشش‌های پارچه‌ای است.
  • سیلیکون: روکش‌های سیلیکونی به راحتی نصب می‌شوند، چسبندگی مناسبی دارند و از فرمان شما در برابر محو شدن محافظت می‌کنند. این نوع از روکش فرمان خودرو در رنگ‌های متنوعی یافت می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید روکش خودرو

نکات مهمی که هنگام خرید روکش فرمان خودرو باید در نظر بگیرید:

  1. اندازه فرمان: اندازه فرمان خودروها استاندارد نیست. مدل‌های مختلف بسته به عملکرد و هدف وسیله نقلیه دارای طراحی‌های منحصر به فردی هستند. انواع متداول روکش فرمان از چهارده اینچ تا تقریباً هفده اینچ متغیر است. هنگامی که برای خرید به فروشگاه می‌روید، باید قطر فرمان خودروی خود را قبل از آن اندازه بگیرید تا مطمئن شوید که مطابقت کاملی دارید. می‌توانید از یک نوار یا نخ برای به دست آوردن شکل دقیق با کشش آن در اطراف استفاده کنید. این شماره به شما کمک می‌کند تا روکشی داشته باشید که نه شل باشد و نه خیلی تنگ. در صورت وجود هرگونه ابهام به تامین کننده خود مراجعه کنید، زیرا آن‌ها همیشه با مشخصات دقیق خودروها آشنا هستند. همه مدل‌های خودرو دارای اتصالات مختلف می‌باشند. از این رو انتخاب بدون مشورت می‌تواند شما را در انتخاب پوشش ضعیف قرار دهد.
  2. ماندگاری: از آنجایی که فرمان بخشی از ماشین شما است که بیشتر کارها را انجام می‌دهد، نوع پوششی که انتخاب می‌کنید باید از مواد بادوام باشد که برای مدت طولانی برای شما دوام بیاورد. نمونه‌های موجود از الیافی که می‌توانید در این روکش‌ها پیدا کنید شامل لاستیک، پلاستیک، چرم و همچنین پنبه با روکش خز می‌باشد. علاوه بر این، قبل از تصمیم گیری در مورد انتخاب، باید خود ارزیابی کنید تا بدانید کدام یک برای شما مناسب است. اگر تمایل به تعریق روی دست دارید، موادی که مانند پنبه باعث آشفتگی نمی‌شود راحت‌تر است. پوشش‌های پلاستیکی ممکن است ارزان باشند، اما بیش از هر نوع دیگری در معرض آسیب هستند. همچنین در صورت گرمایش بیش از حد، مصالح باید بدون تحمل خطر، در برابر شرایط مقاومت کنند. روکش‌های لاستیکی بسیار گران هستند، اما متخصصان آن‌ها را بیش از هر نوع دیگری توصیه می‌کنند. شما باید پوششی را انتخاب کنید که انعطاف پذیر باشد و بتواند با هر شرایط آب و هوایی یا تغییر در رانندگی سازگار شود، بدون اینکه از شما بخواهد تغییراتی ایجاد کنید که ممکن است منجر به صرف هزینه بیشتر برای تعویض شود.
  3. دستگیره: دستگیره مهمترین چیزی است که باید در روکش فرمان به آن توجه کنید. اگر روکش‌های شما لغزنده باشد، در حین رانندگی زمان راحتی نخواهید داشت زیرا این موقعیت مدام در تمرکز شما اختلال ایجاد می‌کند. در بدترین حالت ممکن است دچار حادثه شوید. بهترین زمان برای اندازه گیری سطح چسبندگی که یک پوشش به شما ارائه می‌دهد، زمانی است که در حال چرخش به گوشه‌ها هستید. اگرچه ممکن است تصمیم بگیرید که با فرمان بدون روکش کار کنید، اما وضعیت بسیار بدتر از داشتن یک نوع پوشش ضعیف است. اطمینان حاصل کنید که انتخاب شما برای محافظت از موادی است که بافت خوبی برای نگه داشتن در سراسر درایوهای خود دارد. همچنین، برای کارایی بیشتر، می‌توانید پوششی را انتخاب کنید که دارای گره، مش، تکه تکه تا یک نوع کاملا صاف باشد. بی نظمی‌های موجود در الگوها به جای لغزش خطرناک، سطح مناسبی را برای چسبیدن دستان شما به ارمغان می‌آورد.
  4. طرح: روکش‌های فرمان در طرح‌ها و رنگ‌های زیادی وجود دارند. برخی از پوشش‌ها دارای بافت یکنواخت هستند در حالی که برخی دیگر دارای تکه‌های تزئینی می‌باشند. پیشرفت‌های سریع در فناوری منجر به مدل‌هایی شده است که دارای دستگیره‌هایی برای کنترل نشانگر، تا شدن و باز شدن آینه‌های جانبی و همچنین سیگنال‌های نور هستند. چنین پوشش‌هایی گران می‌باشند، اما راحت تر هستند. همچنین در برخی از طرح‌ها از ترکیب دو ماده مانند لاستیک و چرم استفاده شده است. انتخاب شما باید زمان راحتی را برای رانندگی در هر نقطه، صرف نظر از مسافت، به شما بدهد. در صورتی که نتوانستید نوع مناسب خود را پیدا کنید، می‌توانید با سازندگان موجود صحبت کنید و به آن‌ها توضیح دهید که چه چیزی در ذهن دارید و در صورت موافقت آن‌ها می‌توانند سفارشی سازی را بپذیرند. اگر دما پایین باشد، دیگر طرح های پیچیده می‌توانند گرم شوند تا زمان راحتی را برای شما به ارمغان بیاورند.
  5. راحتی: اگر نوع وحشتناکی از روکش فرمان دارید، رانندگی برای مدت طولانی می‌تواند شما را خسته کند. از آنجایی که آن‌ها در طرح‌های زیادی وجود دارند، باید مدلی را انتخاب کنید که با وجود شرایط کار با آن راحت باشد. روکش فرمان با بافت نامناسب می‌تواند شما را در معرض تاول‌های دردناک قرار دهد. از این رو باید تمام فعالیت‌های رانندگی را تا بهبودی متوقف کنید. همچنین، در فصول آفتابی مانند تابستان، بسیاری از مردم در اطراف رانندگی می‌کنند و یافتن سایه‌ برای پارک می‌تواند کار سختی باشد. بنابراین، شما باید در زیر نور خورشید پارک کنید. طرح‌های ضعیف پوشش‌ها شروع به جذب گرما کرده و بیش از حد داغ می‌شوند. دما ممکن است به حدی افزایش یابد که نتوانید آن را تحمل کنید و از این رو باعث ناراحتی شما شود زیرا قبل از اینکه بتوانید به فعالیت‌های خود ادامه دهید باید صبر کنید تا خنک شود. اگرچه طرح‌های زیادی وجود دارد، اما می‌توانید نوعی را انتخاب کنید که در کنار هر ویژگی دیگری که ممکن است شما را مجذوب خود کند، پدها را نیز داشته باشد.
  6. محافظت در برابر اشعه فرا بنفش: خورشید می‌تواند در برخی از نقاط سال بی رحم شود و در نتیجه پوشش فرمان شما را در معرض آسیب قرار دهد. اگر مواد ضعیف باشد، ممکن است به دلیل گرمای بیش از حد شروع به تغییر رنگ کند و بنابراین باید جایگزینی انجام دهید که هزینه و زمان بیشتری برای شما در بر خواهد داشت. علاوه بر این، آب و هوا می‌تواند باعث پارگی شود که در نهایت گسترش می‌یابد و به دلیل استفاده مکرر منجر به خراب شدن کل پوشش می‌شود. اگرچه این جنبه ممکن است ناچیز به نظر برسد، اما در هوای گرم، با دانستن تایید قبلی در مورد محافظت در برابر آفتاب برای پوشش فرمان خود، به عقب نگاه کرده و لبخند خواهید زد.
  7. زیبایی شناسی: اگر ماشین خود را دوست دارید و می‌خواهید بهترین لوازم جانبی موجود را برای آن تهیه کنید. روکش‌های فرمان در طرح‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانند ظاهر خودروی شما را بهبود بخشند. کاورها دارای سبک‌هایی هستند که مناسب افراد در پویایی‌های مختلف است. برخی از آن‌ها به صراحت برای انواع خاصی از خودروها برای ساختن نام تجاری در نظر گرفته شده‌اند. همچنین، انواع مواد موجود در انواع مختلف از اصل تا تقلبی وجود دارد. روکش‌های چرم طبیعی برای شما هزینه بیشتری خواهند داشت و شیک‌تر هستند، در نتیجه زیبایی خودرو شما را بهبود می‌بخشند. سایر انواع معمولی به شکل مش، چوب یا وینیل عرضه می‌شوند.
  8. قیمت: درست مانند هر کالای دیگری که خریداری می‌کنید، آنچه خرج می‌کنید همان چیزی است که به دست می‌آورید. قیمت روکش فرمان از ارزان تا بسیار گران قیمت وجود دارد. ممکن است شما جذب روکش‌های فرمان ارزان قیمت شوید، اما در درازمدت، خطر صرف هزینه بیشتر برای جایگزینی را متحمل می‌شوید، زیرا دوام زیادی نخواهند داشت، زیرا مواد ارزان قیمت بیشتر در معرض آسیب هستند. علاوه بر این، آن‌ها می‌توانند شما را از نظر زمانی ناراحت کنند و همچنین شما را در مقابل هر شخص دیگری که ممکن است بخواهد رانندگی کند، شرمنده کند. از سوی دیگر، صرف هزینه بیشتر، تضمین می‌کند که طرحی با ماندگاری طولانی داشته باشید، از این رو آن را یک بار خرید کنید. همچنین، روکش‌های گران قیمت دارای ضمانت‌هایی از سوی تولیدکنندگان هستند که تضمینی برای بهترین بودن آن‌ها است.
  9. هدف: دلایل زیادی وجود دارد که مردم به دنبال روکش فرمان هستند و نیاز شما را به انتخاب مدل مناسب تری راهنمایی می‌کند. اگر به دکور اهمیت می‌دهید، به نوعی می‌خواهید که کاملاً با تم رنگی که قبلاً تنظیم شده است مطابقت داشته باشد. نوجوانان ممکن است آن‌ها را برای اهداف تزئینی بخواهند، در حالی که مسافران مسافت طولانی پوششی را می‌خواهند که راحتی را ارائه دهد. برخی از افراد روکش فرمان را به دلیل ظاهر خوب خریداری می‌کنند در حالی که برخی دیگر ترجیح می‌دهند مجموعه‌ای داشته باشند. از این رو آن‌ها می‌توانند بسته به خلق و خوی خود تغییر کنند. برای سایر افراد، خرید به دلایل بهداشتی انجام می‌شود زیرا تماس با انواع خاصی از مواد می‌تواند آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهد. ارزیابی خود از نظر انواع نیازهایی که در مورد روکش فرمان دارید به شما کمک می‌کند طرحی را انتخاب کنید که کاملاً مناسب شما باشد. انتخاب روکش با در نظر گرفتن تمام متغیرهای موجود کار سختی است. می‌توانید طرح‌ها را از تولیدکننده‌ای به سازنده دیگر بررسی کنید، اما هرچه بیشتر نگاه کنید، گیج‌تر می‌شوید، زیرا هر مدل منحصربه‌فرد است و متمایز خواهد شد. با این حال، نکات، همانطور که در بالا ذکر شد، شما را در تصمیم گیری در مدت کوتاهی راهنمایی می‌کند. همچنین اگر به آن‌ها پایبند باشید، ضمانت دریافت پوشش مناسب را دارید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید روکش فرمان مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه روکش فرمان ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ روکش فرمان مدل TEX کد ۰۷ طرح سوزنی مناسب برای پراید ۱۳۱

روکش فرمان مدل TEX کد 07 طرح سوزنی مناسب برای پراید 131

مشخصات

  • قطر
    ۴۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    چرم
  • سایر توضیحات
    – داخل بسته بندی آن یک عدد سوزن و نخ به اندازه نیاز برای دوخت آن بر دور فرمان وجود دارد- نیاز به دوختن دور فرمان- جنس چرم دلتا (چرم مصنوعی باکیفیت)- منافذ سوزنی روی سطح آن علاوه بر زیبایی باعث جلوگیری از تعریق کف دست می شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ روکش فرمان مدل D16

روکش فرمان مدل D16

مشخصات

  • قطر
    ۳۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ روکش فرمان مدل فرکانس

روکش فرمان مدل فرکانس

مشخصات

  • قطر
    ۳۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • سایر توضیحات
    انتخاب رنگ مشکی جهت سفارش روکش فرمان مشکی با نخ قرمزانتخاب رنگ ذغالی جهت سفارش روکش فرمان مشکی با نخ طلاییامکان تفاوت اندک در رنگ نخ های موم دار وجود دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ روکش فرمان لاکچری چرم مدل SLD-1031

روکش فرمان لاکچری چرم مدل SLD-1031

مشخصات

  • قطر
    ۳۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • سایر توضیحات
    اندازه استاندارد برای استفاده تمام خودروهای سواریاقلام همراه: نخ موم زده ترک و سوزن برای دوختدوخته شده با نخ درجه یک ترکدارای منافذ ضد تعریق (پانچ شده)ماندگار و با دوامقالب دقیق و نمای زیبا بعد از نصب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ روکش فرمان مدل GT LINE BR

روکش فرمان  مدل GT LINE BR

مشخصات

  • قطر
    ۱۱۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    چرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ روکش فرمان کد sport 07 مناسب برای کوییک S

روکش فرمان کد sport 07 مناسب برای کوییک S

مشخصات

  • قطر
    ۳۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس
    چرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ روکش فرمان مدل P-TU5 مناسب برای پژو پارس TU5

روکش فرمان  مدل P-TU5 مناسب برای پژو پارس TU5

مشخصات

  • قطر
    ۱۱.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ روکش فرمان لاکچری چرم مدل SLP-1040

روکش فرمان لاکچری چرم مدل SLP-1040

مشخصات

  • قطر
    ۳۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • سایر توضیحات
    چرم پشت اشپالت طرح طبیعیدوخته شده با نخ درجه یک ترکدارای منافذ ضد تعریق (پانچ شده)ماندگار و با دوامقالب دقیق و نمای زیبا بعد از نصباقلام همراه: نخ موم زده ترک و سوزن برای دوختاندازه استاندارد برای استفاده تمام خودروهای سواری داخلی و وارداتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ روکش فرمان مدل Ksh-f92

روکش فرمان مدل Ksh-f92

مشخصات

  • قطر
    ۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • جنس
    پشم
  • سایر توضیحات
    پارچه آن ترک میباشد و خز های آن نیز به هیچ عنوان ریزش ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ روکش فرمان تاج آریان مدل پشمالو به همراه بالش و روکش ترمز دستی و کمربند و دنده و جاسوییچی

روکش فرمان تاج آریان مدل پشمالو به همراه بالش و روکش ترمز دستی و کمربند و دنده و جاسوییچی

مشخصات

  • قطر
    ۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ روکش فرمان کاور پلاس مدل PG-GTLINE به همراه سردنده و گردگیر و روکش ترمز دستی و کاور سوئیچ مناسب برای پژو ۴۰۵

روکش فرمان کاور پلاس مدل PG-GTLINE به همراه سردنده و گردگیر و روکش ترمز دستی و کاور سوئیچ مناسب برای پژو 405

مشخصات

  • قطر
    ۱۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • سایر توضیحات
    ست ۴ تکه در بسته بندی اصلی کاورپلاس ارائه میشود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ روکش فرمان تاج آریان مدل الماس

روکش فرمان تاج آریان مدل الماس

مشخصات

  • قطر
    ۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ روکش فرمان مومو مدل ۱۹۰۱

روکش فرمان مومو مدل 1901

مشخصات

  • قطر
    ۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • سایر توضیحات
    تولید ایرانیمناسب برای اکثر خودرو های سواریمقاوم در برابر آفتاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ روکش فرمان مدل روکش فرمان مدل SHC51

روکش فرمان مدل روکش فرمان مدل SHC51

مشخصات

  • قطر
    ۳۸ سانتی‌متر
  • جنس
    چرم مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ روکش فرمان کاور پلاس مدل SP5-GRY به همراه سردنده وگردگیر و روکش ترمزدستی مناسب برای تیبا

روکش فرمان کاور پلاس مدل SP5-GRY به همراه سردنده وگردگیر و روکش ترمزدستی مناسب برای تیبا

مشخصات

  • قطر
    ۱۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • سایر توضیحات
    مناسب برای تیبا و تیبا۲ساینا و کوئیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ روکش فرمان مدل بازو دار کد sport 00 مناسب برای ساینا S

روکش فرمان مدل بازو دار  کد sport 00 مناسب برای ساینا S

مشخصات

  • قطر
    ۳۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس
    چرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ روکش فرمان مدل اسپرت ۲۰ مناسب برای دنا

روکش فرمان مدل اسپرت 20 مناسب برای دنا

مشخصات

  • قطر
    ۳۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    چرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ست روکش فرمان و سردنده و پدال مدل YH-81006 به همراه روکش دنده

ست روکش فرمان و سردنده و پدال مدل YH-81006 به همراه روکش دنده

مشخصات

  • قطر
    ۳۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • سایر توضیحات
    ۱ عدد روکش فرمان۳ عدد روکش پدال۱ عدد کاور دنده۱ عدد سری دنده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ روکش فرمان مدل بازو دار مناسب برای ۲۰۶

روکش فرمان مدل بازو دار مناسب برای 206

مشخصات

  • قطر
    ۳۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس
    چرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ روکش فرمان  مدل BB مناسب برای پژو ۲۰۶

روکش فرمان  مدل BB مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • قطر
    ۱۱.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    چرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ روکش فرمان کد ۱۶

روکش فرمان کد 16

مشخصات

  • قطر
    ۳۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ روکش فرمان مدل بازودار طرح شعله مناسب برای ساینا s

روکش فرمان مدل بازودار طرح شعله مناسب برای ساینا s

مشخصات

  • قطر
    ۳۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • سایر توضیحات
    زمینه کار چرم مشکی رنگ میباشد و انتخاب رنگ مربوط به طرح شعله میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ روکش فرمان مدل L16

روکش فرمان مدل L16

مشخصات

  • قطر
    ۳۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ روکش فرمان کاور پلاس مدل PG-PUNCH به همراه سردنده و گردگیر و روکش ترمز دستی و کاور سوئیچ مناسب برای پژو ۴۰۵

روکش فرمان کاور پلاس مدل PG-PUNCH به همراه سردنده و گردگیر و روکش ترمز دستی و کاور سوئیچ مناسب برای پژو 405

مشخصات

  • قطر
    ۱۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • سایر توضیحات
    ست ۴ تکه در بسته بندی اصلی کاورپلاس ارائه میشود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ روکش فرمان اخوان مدل حلقه ای کد FTpnk1218

روکش فرمان اخوان مدل حلقه ای کد FTpnk1218

مشخصات

  • قطر
    ۳۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    جنس این روکش فرمان خز میباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ روکش فرمان طرح زیگزاگ مدل Mhr-16

روکش فرمان طرح زیگزاگ مدل Mhr-16

مشخصات

  • قطر
    ۳۵ سانتی‌متر
  • جنس
    چرم مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ روکش فرمان مدل TEX کد ۰۲ طرح سوزنی مناسب برای پراید صبا

روکش فرمان مدل TEX کد 02 طرح سوزنی مناسب برای پراید صبا

مشخصات

  • قطر
    ۴۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    چرم
  • سایر توضیحات
    – داخل بسته بندی آن یک عدد سوزن و نخ به اندازه نیاز برای دوخت آن بر دور فرمان وجود دارد- نیاز به دوختن دور فرمان- جنس چرم دلتا (چرم مصنوعی باکیفیت)- منافذ سوزنی روی سطح آن علاوه بر زیبایی باعث جلوگیری از تعریق کف دست می شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ روکش فرمان دور دوخت کارلوکس مدل ۱۴

روکش فرمان دور دوخت کارلوکس مدل 14

مشخصات

  • قطر
    ۳۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ روکش فرمان قطعه سازان کبیر مدل FRM-ALL-30415 مجموعه ۲ عددی

روکش فرمان قطعه سازان کبیر مدل FRM-ALL-30415  مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • قطر
    ۳۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ روکش فرمان مدل P207i مناسب برای پژو ۲۰۷ جدید

روکش فرمان مدل P207i مناسب برای پژو 207 جدید

مشخصات

  • قطر
    ۱۱.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    چرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید روکش فرمان در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید حوله استخری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا