شگفت انگیز های دیجی کالا

اسباب بازی سگ، راهنمای خرید اسباب بازی سگ واقعی بزرگ و ژرمن ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید اسباب بازی سگ باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

اسباب بازی سگ فقط راهی برای غلبه بر خستگی سگ شما نیست. آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا با سگ خود پیوند برقرار کنید، همچنین به آن‌ها اجازه می دهند رفتارهای غریزی را که می‌تواند آسیب زا باشد، مانند تعقیب، جویدن و کشیدن، هدایت کند. اسباب بازی‌ که سگ شما ترجیح می‌دهد به نژاد و شخصیت او بستگی دارد. برخی از سگ‌ها چیزی بیشتر از جویدن یک استخوان برای ساعت‌ها دوست ندارند، در حالی که برخی دیگر از بازی طناب کشی با شما شادتر خواهند بود.

هر سگی شخصیت و ترجیحات خاص خود را دارد، بنابراین منطقی است که نظرات در مورد بهترین اسباب بازی سگ نیز متفاوت باشد. کشف اینکه کدام اسباب‌بازی‌های دلخواه شما ممکن است به آزمون و خطا نیاز داشته باشد، اما این نیمی از سرگرمی است. هر بار که با توله سگ خود مشغول بازی می‌شوید، پیوند خود را تقویت می‌کنید و همچنین به آن‌ها کمک می‌کنید تا زندگی شاد و سالمی داشته باشند. در اینجا برخی از اصول اولیه اسباب بازی سگ وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید اسباب بازی سگ را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول آموزشی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع اسباب بازی سگ آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید اسباب بازی سگ باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

اسباب بازی سگ چیست و چه کاربردی دارد؟

در واقع نوعی وسیله بازی سرگرمی و کمک آموزشی برای سگ است که باعث می‌شود، حیوان خانگی شما رفتارهای خشن خود مانند: گاز گرفتن و کشیدن که در ذات خود دارد را به خوبی کنترل کند. از این رو حیوان شما رام شده و به شما و اطرافیانتان آسیب وارد نمی‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید قلاده سگ

انواع اسباب بازی سگ:

  1. اسباب بازی جویدنی سگ: جویدن استخوان، گوش خوک و پوست حیوانات یک راه خوشمزه برای مشغول نگه داشتن سگ شما است. این‌ها برای سگ‌هایی که از نشستن و جویدن خوشحال هستند ایده آل می‌باشند و برای بهداشت دهان و دندانشان مفید هستند. اسباب‌بازی‌های جویدنی لاستیکی برای توله‌سگ‌ها خوب هستند، زیرا روی دهان نرم‌تر هستند، البته عمر طولانی‌تری هم دارند. هر چه سگ لذیذتر بجود، مدت زمان طولانی‌تری سگ شما مشغول خواهد بود. برخی از نژادهای سگ با تمایل شدید به جویدن عبارتند از جک راسل، لابرادور، گلدن رتریور و ژرمن شپرد.
  2. اسباب بازی نرم برای سگ: برخی از سگ‌ها اسباب‌بازی‌های نرم را ظرف چند ساعت پس از بازی با یکی از بین می‌برند، در حالی که برخی دیگر ملایم‌تر خواهند بود. معمولاً با پارچه‌های پرز، اسباب‌بازی‌های مخمل خواب‌دار برای سگ‌هایی که دوست دارند اشیاء را به اطراف حمل کنند و در تخت خود آن‌ها را در آغوش بگیرند عالی هستند. داشتن چیزی برای نگه داشتن باید جوراب‌های شما را از سفرهای اطراف خانه نجات دهد. بسیاری از اسباب‌بازی‌ها دارای یک جیر جیر هستند که سگ شما می‌تواند با ایجاد صدا سرگرم شود. این رفتار به ویژه در سگ‌های تفنگدار و سگ‌های بازیابی که برای حمل اسباب بازی نرم در دهان خود پرورش یافته‌اند، قوی است.
  3. توپ‌های اسباب بازی سگ: تعقیب توپ چیزی است که تقریباً همه نژادهای سگ دوست دارند. غریزه تعقیب و گریز در بیشتر سگ‌ها قوی است، بسیاری از خانواده‌هایی که سگ دارند حداقل چند توپ تنیس پاره شده در اطراف خود دارند. توپ‌هایی را انتخاب کنید که از پارچه نرم ساخته شده باشند تا روی دهان نرم تر باشند. شما همچنین می‌خواهید یک پرتابگر یا پرتاب کننده توپ پلاستیکی خریداری کنید. اینها نه تنها شما را از پوشاندن دست‌ها در آب دهان سگ باز می‌دارند، بلکه به شما اجازه می‌دهند توپ را بسیار دورتر پرتاب کنید و به سگتان کمی ورزش کنید.
  4. اسباب بازی کشیدنی سگ: این اسباب‌بازی‌ها که از طناب‌های پارچه‌ای یا حلقه‌های لاستیکی ساخته شده‌اند، به هدایت غریزه‌ای که بسیاری از سگ‌ها مجبورند به طعمه آویزان کنند، کمک می‌کنند. این یک راه عالی برای ارتباط با سگ شما است و زمان بازی را برای هر دوی شما سرگرم کننده می‌کند. طناب‌های پارچه‌ای نرم‌تر و ملایم‌تر، با طول‌های مختلف متناسب با اندازه و قدرت سگ شما هستند.

فواید استفاده از اسباب بازی سگ:

چگونه بهترین و ایمن ترین اسباب بازی سگ را انتخاب کنیم:

برای سگ‌ها و سایر حیوانات خانگی، اسباب‌بازی‌ها لوکس نیستند، بلکه یک ضرورت هستند. اسباب بازی ها برای سلامت سگ شما مهم می‌باشند. اسباب‌بازی‌ها به مبارزه با بی‌حوصلگی کمک می‌کنند، زمانی که باید سگ خود را در منزل رها کنید، هنگامی که او عصبی است، آرامش را به شما می‌دهد. اسباب‌بازی‌ها حتی می‌توانند از بروز برخی رفتارهای مشکل‌ساز سگ شما جلوگیری کنند. اگرچه گربه‌ها می‌توانند در مورد اسباب‌بازی‌ها بسیار حساس باشند، سگ‌ها اغلب تمایل دارند با هر شیئی که بتوانند پنجه‌هایشان را روی آن بگذارند، بازی کنند. این بدان معناست که شما باید هنگام نظارت بر زمان بازی سگ خود مراقب باشید تا از هرگونه فعالیت “برنامه ریزی نشده” جلوگیری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ناخن گیر سگ

نکات مهمی که هنگام خرید اسباب بازی سگ باید در نظر بگیرید:

  1. متناسب با اندازه سگ باشد: اسباب بازی باید برای اندازه فعلی سگ شما مناسب باشد. به عنوان مثال، توپ‌ها باید به اندازه کافی بزرگ باشند تا حمل شوند، اما نه خیلی کوچک. توپ ها و سایر اسباب بازی‌های خیلی کوچک را می توان بدون زحمت قورت داد یا در دهان یا گلوی سگ شما گیر کرد. با برداشتن روبان‌ها، ریسمان ها، چشم‌ها یا سایر قسمت‌هایی که می‌توانند روی آن‌ها بجوند و یا بلعیده شوند، از اسباب بازی‌هایی که «ضد سگ» نیستند اجتناب کنید.
  2. برای سگ‌های آرام ملایم‌تر رفتار کنید: سگ من، نوآر، که حدوداً سه ماهه است، عاشق حمل و نقل مخملی است. او با آن‌ها مهربان است و هرگز آن‌ها را از هم جدا نمی‌کند. با این حال، بسیاری از سگ‌ها دوست دارند با اسباب بازی های خود کمی خشن رفتار کنند. اگر سگ شما دوست دارد اسباب‌بازی‌هایش را پاره کند، به هر اسباب‌بازی‌ای که در مرکز آن یک «جیغ‌زن» پنهان شده است توجه کنید. سگ شما ممکن است احساس کند که باید منبع صدای جیر جیر را از زیر خاک بیرون بیاورد و از بین ببرد و می تواند آن را ببلعد، در این صورت اجسام جیرجیر باید فقط اسباب بازی‌های “نظاره گر” باشند. اسباب بازی‌هایی برای جویدن‌های سنگین در بازار موجود است. در حالت ایده‌آل، صدای جیر جیر به سمت کناره‌هایی که احتمال جویدن آن‌ها کمتر است، پنهان می‌شوند.
  3. اسباب بازی‌های فعال برای سگ هایی با انرژی بالا: سگ شما پتانسیل بی حد و حصری دارد، بگذارید جنون دیوانه‌اش کمی وحشی شود. اگر ساکت ترین توله را ندارید، اسباب بازی‌های مناسبی تهیه کنید که آن‌ها را مشغول کند. اسباب بازی‌های سگ لاتکس سخت برای حیوانات خانگی پرقدرت عالی هستند. این‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلف قابل دستیابی هستند و برای جویدن و حمل و نقل سرگرم کننده می‌باشند. اسباب بازی‌های طناب نیز با سگ‌هایی که دوست دارند طناب کشی بازی کنند برنده بزرگی هستند. فریزبی‌ها یک بازی عالی واکشی را ایجاد می‌کنند. فریزبی‌های لاستیکی برای نژادها و توله سگ‌های کوچکتر و ملایم تر وجود دارد. توپ‌های تنیس نیز اسباب‌بازی‌های واکشی بسیار خوبی می‌سازند، اما مراقب اسباب‌بازی‌هایی باشید که ممکن است جویده شوند و اگر ترک خوردند فوراً آن‌ها را دور بیاندازید.
  4. اسباب بازی‌های سگ‌هایی که به راحتی خسته می‌شوند را درمان کنید: اسباب‌بازی‌های غذای سگ، مخصوصاً زمانی که پر از اسباب‌بازی‌های غذای سگ شکسته باشد، شگفت‌انگیز هستند. اسباب‌بازی کیسه‌دار با اندازه مناسب می‌تواند یک توله سگ یا سگ را ساعت‌ها مشغول کند. سگ شما فقط با جویدن مداوم می‌تواند به خوراکی‌ها دسترسی پیدا کند، و سپس فقط در قطعات کوچک، بسیار مفید است‌. سپس اسباب بازی‌هایی با طعم دهنده‌هایی مانند مرغ، پنیر و موارد دیگر وجود دارد. این نوع اسباب‌بازی‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا یک رابطه مثبت با سگ خود ایجاد کنید، زیرا او زمان بازی را با شما به یک تجربه ارزشمند مرتبط می‌کند.
  5. اسباب بازی‌های راحتی برای همه سگ‌ها: اسباب بازی‌های پر شده نرم به دلایل متعددی مناسب هستند اما برای همه سگ‌ها مناسب نیستند. برای برخی از سگ‌ها، اسباب‌بازی پر شده باید به اندازه‌ای باشد که بتوان آن را حمل کرد. برای سگ‌هایی که می‌خواهند اسباب‌بازی را تکان دهند یا خراب کنند، باید به اندازه‌ای باشد که «شکار» برای سگ آن اندازه باشد. اندازه موش، اندازه خرگوش یا اندازه اردک. مجدداً مطمئن شوید که اگر سگ شما از حمله به حیوان عروسکی خود لذت می‌برد، بازی او با دقت کنترل می‌شود و دوباره از اسباب بازی های نرم با جیر جیر دوری کنید.
  6. از اسباب بازی‌های سگ نهایت استفاده را ببرید: هر هفته اسباب بازی‌های سگ خود را جایگزین کنید و مطمئن شوید که فقط چند اسباب بازی در یک زمان ارائه می‌شود. مجموعه ای از اسباب بازی‌ها را همراه خود داشته باشید، اما هر بار فقط مجموعه‌ای از اسباب بازی‌ها را ارائه دهید. اگر سگ شما یک اسباب بازی مورد علاقه دارد، مانند اینکه نوآر اسباب بازی جوراب خود را دوست دارد، بدون شک باید همیشه آن را کنار بگذارید.
  7. اسباب بازی‌های تعاملی برای به چالش کشیدن سگ: تعداد کمی از اسباب بازی‌های سگ شما باید تعاملی و مبتنی بر پازل باشد. بازی تعاملی بسیار مهم است زیرا سگ شما به “زمان فعال” نیاز دارد. سگ شما با تمرکز روی یک کار خاص، مانند بازگرداندن مکرر توپ، یا یافتن میانبر برای غذای مورد علاقه‌اش، می‌تواند انرژی ذهنی و جسمی را در زمان و مکان کنترل‌شده‌ای از بدن خارج کند. این به طور چشمگیری استرس ناشی از محدودیت، انزوا و یا یکنواختی را کاهش می‌دهد.
  8. اسباب بازی‌هایی را ترجیح دهید که به راحتی تمیز شوند: بهداشت برای سگ شما و سایر اعضای خانواده بسیار مهم است. اسباب بازی های پارچه‌ای به راحتی قابل شستشو هستند و باید مرتباً تمیز شوند. امروزه حتی اسباب‌بازی‌های جیرجیر دارای یک جیب هستند که در آن جیرجیر قرار می‌گیرد که می‌توان آن را قبل از شستن به راحتی بیرون آورد. این کار عمر طولانی‌تری را برای جیرجیر تضمین می‌کند که یکی از دلایل اصلی شستشو نکردن اسباب‌بازی بود. چنین اسباب‌بازی‌هایی ممکن است گران‌تر از بقیه باشند، اما مطمئناً سرمایه‌گذاری خوبی هستند. سگ شما احتمالاً در بسیاری از کارها بسیار باهوش‌تر از شما است، اما برخی چیزها را هرگز نمی‌دانند یا به آن‌ها اهمیت نمی‌دهند. هنگام خرید اسباب بازی‌های آن‌ها مراقب این موارد باشید تا مراقب کوچولو باشید. امیدواریم این به شما کمک کند بهترین اسباب بازی را برای بهترین دوست خود انتخاب کنید.

چگونه اسباب بازی سگ خود را تمیز کنیم:

اسباب بازی‌های سخت:

با تمیز کردن زباله‌های خشک شده، سخت شده و کثیفی اسباب بازی‌های سخت با یک برس شروع کنید. سپس اسباب بازی‌های سگ خود را با آب گرم و صابون کاملاً بشویید. همچنین می‌توانید اسباب بازی‌ها را با سفید کننده رقیق شده با آب ضد عفونی کنید. قبل از اینکه به سگ خود اجازه دهید با آن‌ها بازی کند، مطمئن شوید که اسباب بازی‌های سگ شما کاملا خشک شده‌اند.

اسباب بازی‌های مخملی و طناب‌دار:

اسباب بازی‌های نرم به راحتی می‌توانند کپک‌ها و باکتری‌ها را در خود جای دهند. برای تمیز نگه داشتن آن‌ها، ابتدا هرگونه کثیفی خشک را قبل از اینکه در ماشین ظرفشویی ضدعفونی کنید، پاک نمائید. اسباب‌بازی‌ها را در قفسه بالایی قرار دهید و دستگاه را با چرخه گرم روشن کنید تا با آب بسیار داغ و فشار قوی آب تمیز شود. اگر ماشین ظرفشویی ندارید، آن‌ها را در ماشین لباسشویی خود با استفاده از چرخه گرم تمیز کنید. سپس اجازه دهید اسباب بازی‌های نرم در هوا خشک شوند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید اسباب بازی سگ مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای اسباب بازی سگ ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ اسباب بازی سگ و گربه مدل توپ

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ اسباب بازی سگ و گربه مدل SH100

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ اسباب بازی سگ و گربه مدل جوجه کوکی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ اسباب بازی سگ و گربه مدل توپ تنیس

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ اسباب بازی سگ و گربه مدل توپ تعادلی Shaking Qpet

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ اسباب بازی توله سگ مسترکاپالو مدل FK11WR

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ اسباب بازی سگ و گربه مدل توپ رنگی کد ۰۰۰۹۸۸ بسته ۳ عددی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ اسباب بازی سگ و گربه مدل مت چمن

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ اسباب بازی سگ و گربه مدل مرغ نالان زرد

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ اسباب بازی سگ و گربه مدل مرغابی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ اسباب بازی سگ و گربه مدل استخوان بسته ۲ عددی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ اسباب بازی سگ و گربه مدل دندانی سوسیس

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ توپ اسباب بازی سگ و گربه مدل زنگوله دار

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ اسباب بازی سگ و گربه کد ۶۶۶

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ اسباب بازی سگ و گربه مدل دندانی سوسیس

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ اسباب بازی سگ و گربه مدل الاغ نالان

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ اسباب بازی سگ و گربه مدل funny 01 سوتکی دار

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ توپ اسباب بازی سگ و گربه مدل Pet

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ اسباب بازی دندونی سگ و گربه مدل استخوان

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ اسباب بازی سگ و گربه مدل مرغ نالان کد ۰۲۰

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ اسباب بازی سگ و گربه مدل توپ

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ اسباب بازی سگ و گربه مدل Bell

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ اسباب بازی سگ و گربه مدل ران مرغ

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ اسباب بازی سگ و گربه مدل عروسک زبرا

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ اسباب بازی سگ و گربه طرح توپ مدل رد پای سگ و استخوان کد ۲۳۲۳ مجموعه ۲ عددی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ اسباب بازی سگ و گربه مدل توپ

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ اسباب بازی سگ و گربه مدل توپ پارچه ای کد ۱۰۰

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ اسباب بازی سگ و گربه مدل اردک

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ اسباب بازی سگ مدل رهاکننده توپ

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ اسباب بازی سگ و گربه مدل توپ چند رنگ

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید اسباب بازی سگ در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید روغن ماساژ