شگفت انگیز های دیجی کالا

ماشین اصلاح موی حیوانات، راهنمای خرید بهترین ماشین اصلاح موی حیوانات ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ماشین اصلاح موی حیوانات باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مهم و ضروری برای کسانی که حیوان خانگی پرورش می‌دهند، ماشین اصلاح موی حیوانات است. حیوانات نیز مانند انسان‌ها برای رعایت مسائل بهداشتی نیاز به اصلاح موی بدن دارد برای این منظور قیچی یک وسیله خطرناک است و هنگام استفاده از قیچی امکان صدمه زدن به حیوان وجود دارد. از این رو بهترین کار استفاده از ماشین اصلاح موی حیوانات است. با این دستگاه موهای بدن حیوان شما به طور یکدست کوتاه می‌شود و جلوه زیبایی به حیوان شما می‌دهد. تفاوتی نمی‌کند که شما در منزل خود چه حیوانی را نگهدارید می‌کنید، زیرا هر حیوانی به مراقبت نیاز دارد.

تنها تفاوت اصلی آن در نوع ماشین اصلاح موی حیوانات می‌باشد. برای اصلاح موی بدن حیوان بزرگ جسه‌ای مانند اسب شما به یک ماشین اصلاح با سری بزرگ نیاز دارید که با هر سری حرکت ماشین روی بدن حیوان حجم زیادی از موهای بدن اسب خود را کوتاه کنید. با این کار هم سرعت اصلاح مو افزایش پیدا می‌کند و هم فشار کمتری به ماشین اصلاح موی حیوانات شما وارد می‌شود. برخی ماشین‌ها صدای زیادی تولید می‌کنند و برای برخی حیوانات مانند سگ مناسب نیستند، زیرا هنگام استفاده صدای دستگاه ممکن است، حیوان خانگی شما را بترساند. از این رو باید با توجه به نوع حیوان خانگی خود نوع ماشین اصلاح موی حیوانات خود را انتخاب و خریداری کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید ماشین اصلاح موی حیوانات را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع ماشین اصلاح موی حیوانات آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید ماشین اصلاح موی حیوانات باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

ماشین اصلاح موی حیوانات چیست و چه کاربردی دارد؟

همان طور که می‌دانید موی بدن حیوانات هم مانند انسان به شدت رشد می‌کند، بنابراین حین شستشوی حیوان موی بلند می‌تواند مانع از شستشوی درست حیوان شود. در صورتی که حیوان خانگی شما به خوبی شسته نشود ممکن است دچار بیماری‌های پوستی شود، بنابراین شما به یک ماشین اصلاح موی حیوانات نیاز دارید. این دستگاه به منظور کوتاه نمودن مو و پشم بدن حیوانات خانگی نظیر اسب، بز، گوسفند، سگ، گربه و هر حیوان خانگی دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه در دو نوع برقی و دستی در بازار وجود دارد که در ادامه به توضیح تک تک آن‌ها می‌پردازیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ناخن گیر سگ و گربه

انواع ماشین اصلاح موی حیوانات:

  1. ماشین اصلاح موی حیوان با مکانیسم دستی: شاید این مدل را بتوان اولین و قدیمی‌ترین نمونه ماشین اصلاح حیوان دانست. درست زمانی که الکتریسیته به وجود نیامده بود از این ماشین برای اصلاح موی حیوانات استفاده می‌شد. مکانیسم تیغه‌ها در این مدل دقیقا همین مدل‌های امروزی است، تفاوت اصلی ماشین اصلاح مکانیکی در تامین انرژی برای به حرکت در آوردن تیغه‌ها می‌باشد. در این نمونه با انرژی مکانیکی دست تیغه‌ها به حرکت در می‌آیند به همین دلیل به آن ماشین اصلاح دستی می‌گویند.
  2. ماشین اصلاح موی حیوان با مکانیسم برقی: این نمونه بعد از اختراع الکتریسیته به وجود آمد. این مدل را می‌توان نمونه توسعه یافته ماشین اصلاح مکانیکی یا دستی دانست. زیرا به جای انرژی مکانیکی حرکت تیغه‌ها به وسیله انرژی الکتریکی صورت می‌گیرد. امروزه تقریبا هر نمونه‌ای که در بازار دیده می‌شود برقی است و تقریبا می‌توان نمونه دستی را منسوخ شده دانست. طیف وسیعی از ماشین‌های اصلاح موی حیوانات برقی وجود دارد که در ادامه تک تک آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

انواع ماشین‌های برقی اصلاح موی حیوانات:

مزایای استفاده از ماشین اصلاح موی حیوانات:

بهترین مارک ماشین اصلاح موی حیوانات:

هیچ وقت شما شخصی را پیدا نمی‌کنید که با اطمینان کامل بتواند یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک ماشین‌اصلاح حیوانات را به شما معرفی کند. اگر شخصی چنین ادعایی داشته باشد، مطمئن باشید که یک برند خاص را تبلیغ می‌کند. از آنجایی که برندهای باکیفیت زیادی وجود دارد و معرفی یک محصول خاص به عنوان بهترین مارک ماشین اصلاح بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و نه معرفی یک محصول خاص به همین دلیل در ادامه لیستی از بهترین برندهای ماشین‌اصلاح موی حیوانات را به شما معرفی می‌کنیم.

ماشین اصلاح موی حیوانات از کجا بخرم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این محصول وجود دارد که شما از طریق هر یک از این روش‌ها می‌توانید این محصول را خریداری کنید. از آنجایی که دو روش یعنی خرید حضوری و خرید اینترنتی بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می گیرند در ادامه این دو روش را به شما به طور کامل معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری: یکی از قدیمی‌ترین روش‌های خرید در جهان می‌باشد. در این روش شما باید از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم حیوانات خانگی مراجعه کرده و از میان مدل‌های موجود ماشین‌اصلاح موی حیوان مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در این روش نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی: یکی از جدیدترین روش‌های خرید در جهان می‌باشد. در این روش شما نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را نخواهید داشت. فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها ماشین اصلاح موی حیوان مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می‌توانید جنس مورد نظر خود را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید غذای گربه

نکات مهم هنگام خرید ماشین اصلاح موی حیوانات:

  1. قیمت ماشین اصلاح حیوانات: اولین و مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید ماشین اصلاح مو حیوان باید به آن توجه داشته باشید، قیمت محصول می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید ماشین اصلاح را مشخص کنید با این کار مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع ماشین اصلاح حیوان: با توجه به اینکه برای هر حیوان خاص نوع خاصی از ماشین اصلاح وجود دارد به همین دلیل باید به نوع ماشین اصلاح توجه خاصی داشته باشید. همان طور که گفته شد، ماشین اصلاح اسب مکانیسم متفاوتی با ماشین اصلاح سگ و گربه دارد به همین علت هنگام خرید این وسیله باید با توجه به نوع حیوان خانگی خود نوع ماشین اصلاح را مشخص کنید.
  3. نمونه باسیم یا بدون سیم: همان طور که می‌دانید ماشین اصلاح مو حیوان دارای مدل‌های مختلفی است، به طور کلی یا با سیم هستند یا بدون سیم و شارژی که ما به شما توصیه می‌کنیم که نمونه بی سیم را خریداری کنید. زیرا برای حیوان خانگی قابل فهم نیست که ثابت یک جا بماند تا موهای آن را اصلاح کنید به همین علت نمونه بی‌سیم بهتر از نمونه برقی است. البته برای کارایی مناسب دستگاه شما همیشه باید شارژ کامل باشد.
  4. وزن ماشین اصلاح حیوان: کوتاه کردن موی حیوانات کاری حساس است و نیاز به توجه و دقت بالایی دارد. بهتر است وزن ماشین اصلاح حیوان شما زیاد نباشد، زیرا سبب خسته شدن دست شما حین استفاده شده و باعث می‌شود، تمرکز خود را از دست بدهید و خدایی نکرده به حیوان خود صدمه وارد کنید. وزن کمتر سبب می‌شود شما تسلط بیشتری روی اصلاح داشته باشید.
  5. توجه به تیغه‌های ماشین اصلاح: جنس تیغه ماشین اصلاح ارتباط مستقیمی با طول عمر دستگاه دارد. شاید مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید ماشین اصلاح باید به آن توجه داشته باشید، جنس تیغه دستگاه است. بهتر است به سراغ مدل‌هایی بروید که جنس تیغه آن‌ها از استیل ضد زنگ می‌باشد، این مدل‌ها بعد از چند بار استفاده دچار زنگ زدگی نمی‌شوند. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که قیمت آن‌ها از مدل‌های دیگر مقداری گران‌تر است.
  6. سرعت دستگاه و میزان صدای تولیدی: این دستگاه هم مانند ماشین اصلاح موی انسان دارای سرعت‌های مختلفی است. هر چه سرعت دستگاه شما بیشتر باشد، صدای بیشتری هم تولید می‌کند. توجه داشته باشید که اصلاح موی هر حیوان نیاز به نوع خاصی از دستگاه دارد. البته مدل‌هایی هم وجود دارند که سرعت آن‌ها قابل تنظیم است و شما با آن می‌توانید موی حیوانات مختلف را اصلاح کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید ماشین اصلاح موی حیوانات مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ماشین اصلاح حیوانات ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ ماشین اصلاح موی حیوانات نیکای مدل NK-2262

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ماشین اصلاح موی حیوانات جیمی مدل GM-6063

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ تیغه یدک ماشین اصلاح حیوانات مدل چند منظوره c6

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ماشین اصلاح حیوانات موزر مدل Animal Clipper REX

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ماشین اصلاح حیوانات هیتوچی مدل sheep

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ماشین اصلاح حیوانات صنعتی اینتیمکس کد ۰۶۲۱

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ماشین اصلاح حیوانات خوانگی باوران مذل animal

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ماشین اصلاح حیوانات کودوس مدل CP-8000

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ماشین اصلاح مو حیوانات باس مدل ST002

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ماشین اصلاح حیوانات خانگی مدل pit ket

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ماشین اصلاح موی حیوانات کیمی مدل KM-CW10

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ماشین اصلاح حیوانات خانگی اینتیمکث کد GHR230

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ماشین اصلاح حیوانات وی جی آر مدل V-205

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ماشین اصلاح موی حیوانات کیمی مدل ۱۹۹۱ به همراه تیغه یدک بسته ۲ عددی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ماشین اصلاح مو حیوانات باس مدل ST002

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ماشین اصلاح موی حیوانات دی اس پی مدل ۹۰۶۵۸

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ماشین اصلاح حیوانات مدل c5

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ماشین اصلاح پشم حیوانات دیوالت مدل گوسفندی کد DW750

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ماشین اصلاح حیوانات موزر مدل ANIMAL CLIPPER 1400

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ تیغه ماشین اصلاح حیوانات خانگی مدل ۹۶۰۰ cp مناسب برای ماشین کودوس

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ماشین اصلاح موی حیوانات ترایو مدل THRIVE 808.2

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ماشین اصلاح حیوانات خانگی لانگبا مدل pet clipper

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ماشین اصلاح مو حیوانات خانگی مدل MG-HC001A-Pawbby

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ماشین اصلاح حیوانات صنعتی اینتیمکس کد ۹۰۰w

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ماشین اصلاح موی حیوانات وی جی ار مدل V-202

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ تیغه ماشین اصلاح حیوانات خانگی مدل CP- 6800 مناسب برای ماشین اصلاح کودوس

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ماشین اصلاح حیوانات موزر مدل ۱۴۰۶-۰۰۷۶

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ ماشین اصلاح حیوانات کودوس مدل CP-9600

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ ماشین اصلاح حیوانات خانگی لانگبا مدل professional pet clipper

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ ماشین اصلاح موی حیوانات کیمی مدل KM-CW12

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ماشین اصلاح موی حیوانات در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید شامپو کارواش