آلات موسیقی

کیس گیتار، راهنمای خرید کیف حمل گیتار سافت کیس و هارد کیس ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کیس گیتار باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

اگر با گیتار ۶ سیم محبوب خود سفر می‌کنید، یا گاه به گاه به خانه یک دوست یا به عنوان بخشی از یک برنامه تور منظم، حمل در بهترین کیس گیتار برای اطمینان از ایمنی ساز شما ضروری است. فرقی نمی‌کند که هر چند وقت یکبار به جلسات محلی می‌روید یا تمایل دارید وسایل ارزشمند خود را قفل و محافظت کنید، بهترین کیس گیتار می‌تواند پناهگاهی امن برای غرور و شادی شما ایجاد کند. برخی از موارد سبک وزن هستند؛ برخی از آن‌ها سنگین می‌باشند، برخی از آن‌ها محافظت زیادی را ارائه می‌دهند، برخی از جعبه‌های گیتار ممکن است دسته‌ای از جیب‌ها نیز داشته باشند که فضایی را برای کابل‌ها، کاپوها، پیک‌ها در اختیار شما قرار می‌دهند.

طیف گسترده‌ای از کیس گیتار در دسترس است که تمام بودجه‌ها را پوشش می‌دهد و همه آن‌ها با ویژگی‌های مختلف مجهز هستند. ما در زیر چند توصیه خرید برای کمک به شما برای یافتن بهترین کیس گیتار برای خود و نیازهایتان را آورده‌ایم، اما در اینجا لیستی از بهترین‌های موجود در بازار در حال حاضر وجود دارد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید کیس گیتار را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع کیس گیتار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم که هنگام خرید کیس گیتار باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

کیس گیتار چیست و چه کاربردی دارد؟

قاب یا کیف نگهداری گیتار یک کیسه‌ی بسته بندی شده است که برای محافظت از ساز در برابر هر نوع ضربه و شرایط آب و هوایی ناخوشایند ساخته شده است. همچنین به شما کمک می‌کند تا آن را به راحتی حمل کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید گیتار الکتریک

آیا واقعاً به یک کیس گیتار نیاز داریم؟

ممکن است فکر کنید تنها هدف از قاب گیتار محافظت از گیتار شما در برابر آسیب یا آب و هوا است. مطمئنا، محافظت یک عملکرد است، اما هدف دیگر آنها آسان‌تر کردن زندگی شماست. حمل گیتار ممکن است سخت باشد، بنابراین حتی یک کیف ارزان قیمت حمل و نقل را آسان تر می‌کند – به شما این امکان را می دهد که گیتار را به پشت خود ببندید و آن را در سطح شهر با دوچرخه خود حمل کنید، اگر خیلی تمایل دارید. حالا، اگر یک گیتار بسیار ارزان دارید و به طور جدی قصد ندارید آن را به جایی ببرید – حتی برای تعمیر و نگهداری گاه به گاه به فروشگاه موسیقی می‌توانید از این وسیله بهره ببرید.

انواع کیس گیتار موجود در بازار:

در مورد کیس های گیتار، سه دسته کلی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، که هر کدام یک هدف منحصر به فرد دارند:

  1. کیس گیتار پرواز: هر زمان که مجبور شدید با گیتار خود پرواز کنید، کیف پرواز بهترین گزینه است. اینها به دلیل مواد سنگین‌ترشان، محافظت بیشتری نسبت به کیسه‌های سخت دارند. برای این مورد نیز هزینه بیشتری خواهید پرداخت. آنها کیس‌های گیتار معمولی شما نیستند، اما از نظر سنگینی، هزینه و محافظت، کمی افراطی هستند و لازم است که هنگام سفر، به ویژه در پرواز، از سازهای خود به خوبی محافظت کنید.
  2. هارد کیس گیتار: اگر می‌خواهید حداکثر محافظت را داشته باشید، قاب‌های سخت گیتار بهترین انتخاب هستند. یک قاب گیتار سخت از فایبرگلاس، چوب و قالب گیری تزریقی ساخته شده است. این مواد از گیتار شما در برابر عواملی مانند تغییرات دما و افت شدید محافظت می‌کنند. در حالی که آنها دست و پا گیرتر از کیس های نرم هستند. به عنوان مثال، اگر در یک گروه تور حضور دارید، می‌‌توانید این وسیله را درون ون قرار دهید و خیالتان از بابت ضربه خوردن آن راحت باشد.
  3. سافت کیس گیتار: قاب‌های گیتار نرم قابل حمل‌تر هستند،کیف گیتار نرم یا کیسه گیتار جایگزین مناسبی برای قاب‌های گیتار سخت است زیرا سبک و قابل حمل می‌باشند. می‌توانید به راحتی آنها را روی شانه یا پشت خود بیندازید و به کار خود بپردازید. آنها همچنین هزینه کمتری دارند، اما محافظت سافت کیس گیتار نسبت به هارد کیس گیتار کمتر است و ممکن است گیتار شما در معرض انواع ضربه و تغییرات آب و هوایی قرار بگیرد.

هارد کیس یا سافت کیس گیتار کدام را انتخاب کنیم؟

توصیه می‌کنیم هر کیس گیتاری که می‌خرید سخت باشد. اما ممکن است دلیل خوبی برای خرید یک کیس نرم داشته باشید. در اینجا مزایا و معایب هرکدام به اضافه چند نکته برای خرید آورده شده است:

  • مزایای قاب گیتار نرم: این مدل معمولا دارای جیب‌هایی است برای نگهداری وسایلی مانند تار، پیک و غیره. قیمت این مدل هم نسبت به هارد کیس گیتار کمتر است.
  • معایب قاب گیتار نرم: بیشتر نیروی حاصل از یک ضربه سخت به ابزار شما منتقل می‌شود. اجسام تیز می‌توانند از میان بیشتر آنها عبور کنند. یک جسم به اندازه کافی تیز، با نیروی کافی، از هر یک از آنها عبور می‌کند. این مدل برای گردن ساز شما پشتیبانی کمی را ارائه می دهند.

برای خرید سافت کیس گیتار به دنبال چه چیزی باشیم:

یک بند شانه ای قابل جدا شدن… یک دسته محکم… دوخت ضخیم و بادوام، زیپ و مواد (نایلون بالستیک، نایلون ریپ استاپ، یا سایر مواد مقاوم بدون پرز)… جیب های توانا … داخلی نرم … قلاب برای آویزان کردن. ابزاری را که خیلی بزرگ است تهیه نکنید وگرنه ابزار شما به اطراف می لغزد و احتمال آسیب را افزایش می دهد.

  • مزایای هارد کیس گیتار: محافظت در برابر ضربه، ریزش و تغییرات سریع دما و رطوبت. پشتیبانی خوب برای گردن گیتار.
  • معایب هارد کیس گیتار: ذخیره سازی محدود است. هزینه‌ها بیشتر از یک کیس نرم است (اما به نظر من ارزشش را دارد).

برای خرید هارد کیس گیتار به دنبال چه چیزی باشیم:

چفت ها و لولاهای محکمی که به راحتی باز و بسته می شوند… محفظه ذخیره سازی مناسب زیر گردن (به اندازه کافی بزرگ برای میخ، سیم، تیونر، کاپو، پارچه تمیزکننده)… فضای داخلی نرم، بدون سختی به ابزار شما اشاره می‌کند یا آسیب می‌بیند… دسته محکم راحت. همچنین ممکن است بخواهید به دنبال یک قاب با قفل بگردید، با این حال، مگر اینکه کیف گران‌تری را خریداری کنید.

چرا هارد کیس گیتار گران‌تر است؟

کیف های سخت بهترین کیف برای نگهداری گیتار هستند. آنها حفاظت همه جانبه را برای حمل و نقل روزمره و سفرهای جاده‌ای فراهم می‌کنند. آنها می‌توانند در برابر ضربه های بسیار سخت مقاومت کنند و از گیتار در برابر انواع خطرات محافظت نمایند.

آیا کیس‌های گیتار برای همه گیتارها مناسب هستند؟

همه گیتارها به یک اندازه نیستند، بنابراین نمی‌توان یک کیف گیتار برای همه وجود داشته باشد. برای مثال گیتارهای آکوستیک و الکتریک در اشکال و اندازه‌های مختلف موجود هستند. بنابراین، شما باید یک قاب گیتاری را خریداری کنید که به خوبی برای گیتار شما مناسب باشد.

مزایای نگهداری گیتار در کیس:

  • مانند خودرو خود، برای کار راحت باید از گیتار نگهداری کنید. گیتارها را باید نگه داشت زیرا در برابر عوامل خارجی مستعد هستند و در صورت نگهداری در بیرون می‌توانند منجر به آسیب شوند. در آفتاب، گیتار می تواند به دلیل گرما دچار پیچ و تاب شود، چوب گیتار در فصل بارانی متورم می شود و گیتار می‌تواند در رطوبت بالا کپک بزند. برای جلوگیری از چنین خرابی‌هایی، بهتر است گیتار را درون کیس نگه دارید.
  • قرار دادن گیتار در قاب، یک لایه محافظ اضافی ایجاد می‌کند و خطر آسیب را کاهش می‌دهد. قاب‌های گیتار از این وسیله در برابر عوامل خارجی، حیوانات خانگی و کودکان محافظت می‌نمایند.
  • قرار دادن گیتار در جعبه باید بخشی از روال تعمیر و نگهداری شما باشد. جمع شدن کثیفی روی گیتار در طول زمان امری عادی است و کثیفی انباشته شده روی گیتار بر کیفیت ساز تاثیر می‌گذارد. با قرار دادن گیتار خود در جعبه، می.توانید بهداشت را حفظ کرده و آن را تمیز نگه دارید.
  • گیتار بدون قاب هدف آسانی برای سارقان است. در این میان، گیتار در قاب‌ها کمتر در معرض سرقت قرار می‌گیرد، زیرا قاب‌های گیتار، به‌ویژه قاب‌های سخت پوسته، بزرگ هستند و به سختی باز می‌شوند. قاب گیتار به دلیل سایز بزرگی که دارد باعث جلب توجه و جلوگیری از سرقت آن می‌شود.
  • حمل گیتار با گردن بسیار سخت و آزاردهنده است. اما قاب گیتار به حمل و نقل گیتار کمک خواهد کرد. علاوه بر این، قاب گیتار از آن در برابر ضربه زدن به هر جسمی محافظت می‌کند.
  • یک گیتار به لوازم جانبی زیادی نیاز دارد، اما به سختی می‌توان آنها را در یک مکان بدون قاب گیتار تهیه کرد.
  • کیف گیتار یک ابزار ضروری برای افرادی است که در مناطق با رطوبت بالا زندگی می‌کنند. چوب گیتار شما می تواند متورم شود و در مناطق با رطوبت بالا منجر به کپک شود. بنابراین اگر در مناطقی با رطوبت بالا زندگی می.کنید، همیشه لازم است که گیتار را درون کیس نگه دارید.
  • در نهایت، یک قاب گیتار ارزش گیتار شما را افزایش می‌دهد. کیف گیتار یک لوازم جانبی ارزشمند است، زیرا اکثر مردم آن را ندارند. بنابراین اگر کیف گیتار دارید و به فروش مجدد گیتار خود فکر می‌کنید، ارزش فروش مجدد گیتار را افزایش می‌دهد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید گیتار کلاسیک

نکات مهمی که هنگام خرید کیس گیتار باید در نظر بگیرید:

  1. بهترین تناسب و مواد را انتخاب کنید: هر زمان که در حال خرید یک قاب گیتار، به خصوص یک قاب سخت و یک کیس پرواز هستید، باید اطمینان حاصل کنید که گیتار کاملاً در قاب قرار می‌گیرد و زمانی که در قاب است حرکت نمی‌کند. اگر اندازه اشتباه بگیرید و گیتار حرکت کند، در صورت افتادن یا پا گذاشتن کسی روی آن آسیب می‌بیند. همچنین، مطمئن شوید که بدنه سخت یا مواد قاب پرواز به اندازه کافی محکم و قابل اعتماد است که تحت فشار قرار نگیرد، چون از ابزار محافظت نخواهد کرد.
  2. نوع کیس: معمولاً سه نوع قاب گیتار برای انتخاب وجود دارد: قاب‌های سخت، قاب‌های نرم و کیس پرواز. مورد اول از نظر کارشناسان ترجیح داده می‌شود. کیس‌های نرم برای سفرهای کوچک یا سفر در اطراف شهر ترجیح داده می‌شوند و کیسه های پرواز برای سفرهای طولانی بسیار مناسب هستند.
  3. اندازه: هنگامی که نوع کیف گیتاری را که می‌خواهید خریداری کنید انتخاب کردید، نکته بعدی که باید در نظر بگیرید اندازه کیفی است که می خواهید خریداری نمایید. یک قاب نامناسب می‌تواند برای گیتار شما مضرتر از عدم وجود قاب باشد. بنابراین باید با توجه به ابعاد گیتار خود یک قاب گیتار خریداری کنید. اگر خودتان نمی توانید ابعاد آن را متوجه شوید، همیشه می‌توانید با سازنده تماس بگیرید و ابعاد را تأیید کنید. تا یک کیس مخصوص خود را انتخاب نمایید.
  4. مواد: پوشش‌های سخت دوام بیشتری دارند و معمولاً از تخته سه لا ¼ یا ⅜ اینچی ساخته می شوند و سپس با Tolex یا Tweed پوشانده می‌شوند. برخی از کیس‌های سخت نیز دارای فضای داخلی قالب‌گیری شده هستند که کاملاً با گیتار مطابقت دارند و آن را از آسیب جدی محافظت می‌کنند. محفظه‌های نرم معمولا از پلی استر، نایلون یا چرم یا ترکیبی از آنهایی که برای نمای بیرونی هستند ساخته می‌شوند. از این میان، نایلون بادوام ترین است. کیس های پرواز از موادی مانند ABS و PE به عنوان مواد خود به جای تخته سه لا استفاده می‌نمایند. این موضوع باعث می‌شود در برابر ضربه زیاد مقاوم باشند و همچنین بادوام و سفت شوند.
  5. لایه گذاری: ده میلی متر نیاز اساسی برای بالشتک کیسه های نرم است. فوم و اسفنج EPE رایج ترین موادی هستند که برای بالشتک در کیسه های گیگ استفاده می‌شوند. فوم EPE در مورد لایه‌گذاری عملکرد بهتری دارد. در کیس های سخت یا قاب های پروازی نیازی به بالشتک ندارید.
  6. دستگیره‌ها: دسته ساندویچ دار راحت تر است در حالی که تسمه‌های بلندتر با دسته های سبک چسبنده محکم تر و بادوام تر هستند. بنابراین، داشتن دسته‌های ساندویچی برای گیتار آکوستیک، ماندولین و یوکلل و دسته‌های قوی‌تر برای سازهای سنگین‌تر مانند بیس الکتریک، گیتار الکتریک و بانجو مناسب‌تر خواهد بود. دستگیره کیس‌های سخت بیشتر از فضای داخلی فلزی با روکش پلاستیکی برای دوام بیشتر ساخته شده اند.
  7. وزن: معمولا قاب های گیتار برای حمل گیتار شما در سطح شهر یا شهرهای دیگر خریداری می‌شوند. بنابراین، برای حمل آسان، یک کیف سبک می‌خواهید. گیتار آلت موسیقی سنگینی می‌باشد، بنابراین، برای حمل آسان، کیس‌های گیتار سبک وزن ایده آل هستند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کیس گیتار مورد نیازتان را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۳۰ نمونه کیس گیتار باکیفیت، ارزان و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر محصول یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم، می‌توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ سافت کیس گیتار کلاسیک مدل ۰۴

سافت کیس گیتار کلاسیک مدل 04

مشخصات

  • سازگار با
    گیتار کلاسیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ سافت کیس گیتار الکتریک مدل ۰۱

سافت کیس گیتار الکتریک مدل 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۳*۲۳*۱۳ سانتی‌متر
  • سازگار با
    گیتار کلاسیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ هارد کیس گیتار مدل کلاسیک

هارد کیس گیتار مدل کلاسیک

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۶x41x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰۰ گرم
  • سازگار با
    گیتار کلاسیک
  • تعداد جیب‌های خارجی
    ۱ عدد
  • توضیحات جیب‌ها
    مناسب برای قرار دادن کتاب و دفتر نت
  • تعداد دسته
    دارای یک دسته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ سافت کیس گیتار مدل سولیست

سافت کیس گیتار مدل سولیست

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۴x42x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • سازگار با
    گیتار کلاسیک
  • تعداد جیب‌های خارجی
    ۱
  • تعداد دسته
    یک دسته و دو بند کوله پشتی بسیار مقاوم
  • سایر مشخصات
    سافت کیس گیتار سولیست کاور گیتار ضد ضربه هست که جلوی اسیب زدن به ساز را میگیردمناسب برای گیتار کلاسیک در رنگ مشکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ هارد کیس گیتار کلاسیک پلاس مدل Black

هارد کیس گیتار کلاسیک پلاس مدل Black

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳ × ۱۰۷ سانتی‌متر
  • سازگار با
    گیتار کلاسیک
  • تعداد جیب‌های خارجی
    ۱ عدد
  • تعداد دسته
    ۱ عدد
  • توضیحات دسته
    – جنس دسته: پارچه و چرم مصنوعی
  • سایر مشخصات
    – مناسب برای گیتار کلاسیک – جنس رویه: چرم مصنوعی – جنس روکش داخلی: پارچه – وزن تقربی کالا ۱.۳ کیلوگرم – نحوه باز و بسته شدن: از طریق زیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ هارد کیس گیتار کلاسیک مدل black

هارد کیس گیتار کلاسیک مدل black

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۵x23x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰۰ گرم
  • سازگار با
    گیتار کلاسیک
  • تعداد دسته
    ۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ سافت کیس گیتار کلاسیک مدل ۰۵

سافت کیس گیتار کلاسیک مدل 05

مشخصات

  • سازگار با
    گیتار کلاسیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ سافت کیس گیتار نایس مدل G7

سافت کیس گیتار نایس مدل G7

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۵x40x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۵۰ گرم
  • سازگار با
    گیتار کلاسیک
  • تعداد جیب‌های خارجی
    یک عدد
  • تعداد جیب‌های داخلی
    یک عدد
  • توضیحات جیب‌ها
    یک جیب کوچک روی بدنه برای حمل اجسام کوچک و یک جیب بزرگ داخل کیف برای حمل کتاب و دفتر تعبیه شده است.
  • تعداد دسته
    ۲
  • سایر مشخصات
    قابل حمل به صورت کوله و ۱۰۰درصد ضد آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ سافت کیس گیتار نایس مدل G17

سافت کیس گیتار نایس مدل G17

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۵x40x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۵۰ گرم
  • سازگار با
    گیتار کلاسیک
  • تعداد جیب‌های خارجی
    یک عدد
  • تعداد جیب‌های داخلی
    یک عدد
  • توضیحات جیب‌ها
    یک جیب کوچک روی بدنه برای حمل اجسام کوچک و یک جیب بزرگ داخل کیف برای حمل کتاب و دفتر تعبیه شده است.
  • تعداد دسته
    ۲
  • سایر مشخصات
    قابل حمل به صورت کوله و ۱۰۰درصد ضد آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ سافت کیس گیتار مدل G56 کد ۰۹

سافت کیس گیتار مدل G56 کد 09

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x37x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • سازگار با
    گیتار کلاسیک
  • تعداد جیب‌های خارجی
    ۱
  • تعداد دسته
    ۲
  • سایر مشخصات
    ساز سایز ۴/۴ می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ سافت کیس گیتار نایس مدل G11

سافت کیس گیتار نایس مدل G11

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۵x40x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۵۰ گرم
  • سازگار با
    گیتار کلاسیک
  • تعداد جیب‌های خارجی
    یک عدد
  • تعداد جیب‌های داخلی
    یک عدد
  • توضیحات جیب‌ها
    یک جیب کوچک روی بدنه برای حمل اجسام کوچک و یک جیب بزرگ داخل کیف برای حمل کتاب و دفتر تعبیه شده است.
  • تعداد دسته
    ۲
  • سایر مشخصات
    قابل حمل به صورت کوله و ۱۰۰درصد ضد آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ سافت کیس گیتار مدل آکوا

سافت کیس گیتار مدل آکوا

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۵x45x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • سازگار با
    گیتار کلاسیک
  • تعداد جیب‌های خارجی
    ۱
  • تعداد دسته
    ۱
  • توضیحات دسته
    روی سطح افقی یک دسته نگهدارنده پارچه ای قرار دارد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ سافت کیس گیتار مدل AA

سافت کیس گیتار مدل AA

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۸x38x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • سازگار با
    گیتار کلاسیک
  • تعداد جیب‌های خارجی
    ۱
  • سایر مشخصات
    کاور ابری گیتار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ سافت کیس گیتار کلاسیک مدل YAMAHA

سافت کیس گیتار کلاسیک مدل YAMAHA

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰x300x150 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • سازگار با
    گیتار کلاسیک
  • توضیحات جیب‌ها
    جیب مخصوص کتاب و دفتر نت
  • تعداد دسته
    ۱
  • توضیحات دسته
    دارای دسته رو دوشی
  • سایر مشخصات
    کاور گیتار کلاسیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ سافت کیس گیتار الکتریک مدل COMMANDO ARMY

سافت کیس گیتار الکتریک مدل COMMANDO ARMY

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۹x38x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • سازگار با
    گیتار الکتریک
  • تعداد جیب‌های خارجی
    ۲
  • تعداد دسته
    ۲ دسته + دو بند
  • سایر مشخصات
    بهترین برزنت ترک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ سافت کیس گیتار آکوستیک مدل ۰۷

سافت کیس گیتار آکوستیک مدل 07

مشخصات

  • سازگار با
    گیتار کلاسیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ سافت کیس گیتار کلاسیک مدل ۰۶

سافت کیس گیتار کلاسیک مدل 06

مشخصات

  • سازگار با
    گیتار کلاسیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ سافت کیس گیتار نایس مدل G10

سافت کیس گیتار نایس مدل G10

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۵x40x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۵۰ گرم
  • سازگار با
    گیتار کلاسیک
  • تعداد جیب‌های خارجی
    یک عدد
  • تعداد جیب‌های داخلی
    یک عدد
  • توضیحات جیب‌ها
    یک جیب کوچک روی بدنه برای حمل اجسام کوچک و یک جیب بزرگ داخل کیف برای حمل کتاب و دفتر تعبیه شده است.
  • تعداد دسته
    ۲
  • سایر مشخصات
    قابل حمل به صورت کوله و ۱۰۰درصد ضد آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ هارد کیس گیتار مدل plus

هارد کیس گیتار مدل plus

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۷x43x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • سازگار با
    گیتار کلاسیک
  • تعداد جیب‌های خارجی
    ۱
  • سایر مشخصات
    مناسب گیتار سایز ۴/۴میباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ سافت کیس گیتار مدل VXP-3001

سافت کیس گیتار مدل VXP-3001

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۴x42x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۳۵ گرم
  • سازگار با
    گیتار کلاسیک
  • تعداد جیب‌های خارجی
    ۱
  • توضیحات جیب‌ها
    – نحوه بسته شدن جیب: زیپ
  • توضیحات دسته
    – دارای دو دسته از کنار
  • سایر مشخصات
    – دارای بند رودوشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ سافت کیس گیتار یاماها مدل pro

سافت کیس گیتار یاماها مدل pro

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x40x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۰ گرم
  • سازگار با
    گیتار کلاسیک
  • تعداد جیب‌های خارجی
    ۱
  • توضیحات جیب‌ها
    دارای فضای کامل برای دفتر نت.پیک.سیم گیتار
  • تعداد دسته
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ سافت کیس گیتار کلاسیک مدل چرم

سافت کیس گیتار کلاسیک مدل چرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x10x80 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • سازگار با
    گیتار کلاسیک
  • تعداد جیب‌های خارجی
    ۲
  • تعداد دسته
    ۴
  • توضیحات دسته
    دو دسته برای استفاده به شکل کوله پشتی و دو دسته برای استفاده به شکلی کیف دستی تعبیه شده.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ سافت کیس گیتار نایس مدل G13

سافت کیس گیتار نایس مدل G13

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۵x40x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۵۰ گرم
  • سازگار با
    گیتار کلاسیک
  • تعداد جیب‌های خارجی
    یک عدد
  • تعداد جیب‌های داخلی
    یک عدد
  • توضیحات جیب‌ها
    یک جیب کوچک روی بدنه برای حمل اجسام کوچک و یک جیب بزرگ داخل کیف برای حمل کتاب و دفتر تعبیه شده است.
  • تعداد دسته
    ۲
  • سایر مشخصات
    قابل حمل به صورت کوله و ۱۰۰درصد ضد آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ هارد کیس گیتار مدل ۲۰۲۳

هارد کیس گیتار مدل 2023

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۷x43x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • سازگار با
    گیتار کلاسیک
  • تعداد جیب‌های خارجی
    ۱
  • توضیحات دسته
    این هارد کیس دارای بند رو دوشی و دسته میباشد
  • سایر مشخصات
    بهترین و محکم ترین هارد کیس بازار میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ سافت کیس گیتار مدل Rk2

سافت کیس گیتار مدل Rk2

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۵x42x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • سازگار با
    لوازم جانبی
  • تعداد جیب‌های خارجی
    ۱
  • تعداد دسته
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ هارد کیس گیتار مدل ۰۰۱

هارد کیس گیتار مدل 001

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x50x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰۰ گرم
  • سازگار با
    گیتار کلاسیک
  • تعداد جیب‌های خارجی
    ۱
  • سایر مشخصات
    ۱-ضد ضربه ۲- سبک ۳- ضد آب ۴-استفاده شده از متریال مرغوب و درجه ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ هارد کیس گیتار کلاسیک مدل چرمی رمزی

هارد کیس گیتار کلاسیک مدل چرمی رمزی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x50x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • سازگار با
    گیتار کلاسیک
  • تعداد دسته
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ سافت کیس گیتار کلاسیک مدل ۳/۴

سافت کیس گیتار کلاسیک مدل 3/4

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵۰x360x120 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۰ گرم
  • سازگار با
    گیتار کلاسیک
  • تعداد جیب‌های خارجی
    ۱
  • سایر مشخصات
    سافت کیس گیتار سایز ۳/۴ طراحی شده برای گیتار های سایز کوچک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ سافت کیس گیتار پرولاک مدل ساترن

سافت کیس گیتار پرولاک مدل ساترن

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۳x42x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • سازگار با
    گیتار کلاسیک
  • تعداد جیب‌های خارجی
    ۴
  • تعداد دسته
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ سافت کیس گیتار کلاسیک مدل ۳/۴

سافت کیس گیتار کلاسیک مدل 3/4

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵۰x360x120 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۰ گرم
  • سازگار با
    گیتار کلاسیک
  • تعداد جیب‌های خارجی
    ۱
  • سایر مشخصات
    سافت کیس گیتار سایز ۳/۴ طراحی شده برای گیتار های سایز کوچک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کیس گیتار در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید حلقه تقویت مچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا