ابزار برقیلوازم خانگی برقی

کابل برق، راهنمای خرید انواع کابل برق ارزان و باکیفیت+ قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کابل برق باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

مهم‌ترین وسیله برای انتقال جریان برق از یک نقطه به نقطه دیگر کابل برق می‌باشد. جریان برق را بدون داشتن کابل نمی‌توان از جایی به جای دیگر انتقال داد. همچنین تمامی لوازم خانگی برقی به وسیله کابل به برق متصل می‌شوند. از آن‌جایی که کابل‌ها با هم متفاوت هستند و تنوع آن‌ها زیاد است، هنگام خرید کابل برق باید یک سری اطلاعات در مورد این وسیله مهم داشته باشید. کابل با سیم برق تفاوت زیادی دارد، هیچ گاه سیم برق را بدون لوله یا خرطومی نمی‌توانید از یک محل رو باز که در مقابل نور مستقیم خورشید و باران است عبور دهید. اما کابل به علت داشتن پوسته عایق و پودر خنک کننده را می‌توان در هر قسمتی بدون لوله و خرطومی استفاده کرد.

برای وسایل برقی پرمصرف که آمپر بالایی می‌کشند کابل‌برق بهترین گزینه است زیرا سیم‌ها داخل کابل به وسیله پودر خنک می‌شوند. کابل در مقایسه با سیم برق معمولی طول عمر بیشتری دارد، به طوری که یک کابل را می‌توان حتی سالیان سال بدون اینکه تغییر در آن ایجاد شود استفاده کرد. کابل‌برق انواع مختلفی دارد و هر نوع آن مخصوص استفاده در یک قسمت خاص است. شما قبل از خرید کابل باید به این نکته توجه داشته باشید که کابل را برای چه وسیله‌ای می‌خواهید. به عنوان مثال: اگر کابل را برای کولر گازی می‌خواهید باید از نمره ۶ میلی‌متر و اگر برای پرژکتور می‌خواهید نمره کابل شما ۲.۵ میلی‌متر باشد. پس اگر اطلاعات کافی در این مورد ندارید توصیه می‌کنم حتما این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید کابل‌برق دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع کابل‌برق آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کابل برق باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

کابل‌برق چیست و در کجا استفاده می‌شود؟

کابل کلمه‌ای فرانسوی بوده و به مجموعه‌ای از سیم برق گفته می‌شود که در کنار هم قرار گرفته‌اند. این وسیله برای انتقال جریان برق از نقطه‌ای به نقطه دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. کابل معمولا در جاهایی استفاده می‌شود که فاقد لوله و خرطومی هستند و در معرض نور خورشید و باران قرار دارند مثل سیم برق ورودی ساختمان از تیر چراغ برق به کنتور برق این مسیر معمولا هوایی بوده و امکان لوله گذاری در آن وجود ندارد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سیم برق افشان

انواع کابل‌برق:

  • کابل‌برق استخوانی: سیم برق به کار رفته در درون این کابل از نوع استخوانی است. این مدل سیم مقاومت خیلی بالایی دارد و برای وسایل برقی پر مصرف مورد استفاده قرار می‌گیرد. کابل استخوانی قابلیت انعطاف‌پذیری زیادی ندارد پس شما نمی‌توانید زیاد به آن پیچ و تاب بدهید. نمره ۲.۵ این کابل در برابر عبور جریان مانند کابل افشان نمره ۴ عمل می‌کند.
  • کابل‌برق افشان: سیم به کار رفته در این نوع کابل از نوع افشان می‌باشد. مقاومت آن نسبت به نوع استخوانی مقداری کمتر است پس نباید انتظار آمپر کشی خیلی بالا از آن داشت. نسبت به نمونه استخوانی انعطاف‌پذیرتر بوده و به راحتی می‌توان در طول مسیر به آن پیچ و تاب داد. به دلیل اینکه مقاومت آن نسبت به سیم استخوانی کمتر است حتما برای هر وسیله باید سطح مقطع دقیق آن را خریداری کنید.

آشنایی با اعداد و ارقام روی کابل برق:

  • شما در روی هر کابل‌برق اعداد و ارقامی مشاهده می‌کنید که هر کدام معنا و مفهوم مخصوص خود را دارد. مثلا یک عدد چند رقمی دیده می‌شود که به وسیله آن می‌توانید اندازه کابل را بدون متر کردن بدانید. به عنوان مثال: عدد ۲۴۶۷۸ روی یک کابل نوشته شده تا عدد بعدی یعنی ۲۴۶۷۷ نشانگر یک متر کابل است. شما به همین طریق با کم شدن یک عدد از سمت راست می‌توانید آن را یک متر از کابل در نظر بگیرید.
  • عدد بعدی به این صورت دیده می‌شود. ۲.۵×۴ عدد سمت چپ یعنی ۴ به معنای این است که درون این کابل ۴ رشته سیم وجود دارد. عدد سمت راست هم سطح مقطع سیم یا قطر سیم به میلی‌متر است. پس اگر عدد بالا را روی یک کابل مشاهده کردید به این معنی می‌رسید که داخل کابل شما چهار رشته سیم ۲.۵ وجود دارد.

سطح مقطع سیم چیست؟

سطح مقطع همان قطر و ضخامت سیم است. یعنی از سطح مقطع سیم شما ۴ باشد به این معنی است که قطر و ضخامت فلز داخل عایق ۴ میلی متر می‌باشد. هنگام خرید کابل باید به سطح مقطع سیم آن توجه داشته باشید. اگر سطح مقطع سیم را به اشتباه انتخاب کنید، اگر از مقدار استاندارد قوی‌تر باشد، مشکل خاصی ایجاد نمی‌شود، اما اگر مقدار آن را کمتر از مقدار استاندارد در نظر بگیرید. خیلی سریع داغ شده و امکان آتش‌سوزی افزایش پیدا می‌کند.

انواع کابل برق با توجه به سطح مقطع:

  • کابل‌برق ۱.۵×۲: سطح مقطع سیم داخل این کابل نمره ۱.۵ است. یعنی درون این کابل دو رشته سیم برق ۱.۵ میلی‌متر وجود دارد. سیم برق با این سطح مقطع بیشتر برای چراغ‌های آویز و چند راهی برق مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • کابل‌برق ۲.۵×۲: سیم برق به کار رفته در این کابل با سطح مقطع ۲.۵ است. یعنی درون این کابل ۲ رشته سیم برق با نمره ۲.۵ وجود دارد. یعنی ضخامت مس به کار رفته در داخل آن ۲.۵ میلی متر می‌باشد. از این وسیله برای برقکشی روکار و تامین برق پریز‌ها استفاده می‌شود.
  • کابل‌برق ۴×۲: درون این کابل ۲ رشته سیم برق با سطح مقطع ۴ میلی‌متر وجود دارد. یعنی اگر ضخامت مس درون پوسته سیم را در نظر بگیریم ۴ میلی‌متر می‌باشد. سیم نمره ۴ را می‌توان برای کولرگازی‌های اینورتردار و برق ورودی ساختمان استفاده کرد.
  • کابل‌برق ۶×۲: سیم برق با سطح ۶ میلی‌متر یک سیم با قدرت بالا است. درون این کابل دو رشته سیم با نمره ۶ وجود دارد. سیم نمره ۶ در وسایل برقی پر مصرف مانند کولر گازی استفاده می‌شود. قطر سیم به کار رفته در داخل این کابل ۶ میلی‌متر می‌باشد.
  • کابل‌برق ۸×۲: این مدل یک کابل خیلی قوی محسوب می‌شود. سطح مقطع آن ۸ میلی‌متر است یعنی از این کابل برای آسانسور و وسایل پر مصرف استفاده می‌شود. اگر برای دو طبقه از یک کنتور برق استفاده می‌کنید بعتر است کابل نمره ۸ را به کار ببرید. لازم به ذکر است که دو رشته سیم در داخل این کابل وجود دارد.
  • کابل‌برق ۱۰×۲: یعنی دو رشته سیم برق با سطح مقطع ۱۰ درون این کابل وجود دارد. این کابل استفاده خانگی ندارد و بیشتر از آن در صنعت و کارخانه‌ها که وسایل برقی پرمصرف وجود دارد استفاده می‌شود. ضخامت رشته‌های داخل این کابل هر یک ۱۹ میلی‌متر می‌باشد.

پودر داخل کابل چیست و چه کاربردی دارد؟

این پودر سفید رنگ به co2 معروف است وظیفه اصلی آن خنک کردن سیم‌های داخل کابل است. این پودر زمانی که آب وارد کابل می‌شود آن را به خود جذب می‌کند و از اتصالی جلوگیری می‌کند. همچنین این پودر هر گونه جرقه و آتش سوزی را خنثی کرده و در صورت بالا رفتن دمای کابل از آتش گرفتن آن جلوگیری می‌کند.

بهترین مارک کابل برق:

اگر بخواهیم یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک یک کابل به شما معرفی کنیم. این کار چیزی جز تبلیغ آن برند نیست به دلیل اینکه سایت ما محتوای آموزشی دارد و تبلیغ نمی‌کند. به شما عزیزان بهترین برندهای کابل را از دیدگاه متخصصین این کار معرفی می‌کنیم. با این کار حق سایر برندهای باکیفیت هم ضایع نمی‌شود.

  • کابل‌برق میرا
  • کابل‌برق مغان
  • کابل‌برق البرز الکتریک
  • کابل‌برق راد افشان سحر
  • کابل‌برق آنیل
  • کابل‌برق اعتماد کابل البرز
  • کابل‌برق نت کابل
  • کابل‌برق صنایع همدان
  • کابل‌برق نیرو کابل زاگرس
  • کابل‌برق البرز رسانا

حتما بخوانید: راهنمای خرید پنل برق خورشیدی

نکات مهم هنگام خرید کابل برق:

  1. قیمت کابل: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما ایفا می‌کند پس بهتر است قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید کابل‌برق را مشخص نمایید. با مشخص شدن میزان بودجه مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند خودبه‌خود از لیست شما حذف می‌شوند و انتخاب برای شما راحت‌تر می شود.
  2. نوع کابل: همان طور که می‌دانید کابل‌برق در دو نوع افشان و استخوانی تولید و روانه بازار می شود. اگر شما کابل را برای وسایل پرمصرف مانند: کولر گازی می‌خواهید یا باید به سراغ سیم‌های افشان با سطح مقطع بالا بروید یا اینکه یک کابل استخوانی با نمره استاندارد برای آن تهیه نمایید. انتخاب سطح مقطع کابل یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که باید به آن توجه داشته باشید.
  3. سطح مقطع کابل: بسته به نوع استفاده‌ای که شما از کابل دارید می‌تواند سطح مقطع آن متفاوت باشد. به عنوان مثال اگر کابل را برای چند راهی برق و سیستم روشنایی می‌خواهید می‌توانید از کابل نمره ۱.۵ استفاده نمایید. برای برق ورودی ساختمان هم اگر یک طبقه باشد می‌توان از کابل نمره ۴ استفاده کرد و برای کولر گازی و وسایل پر مصرف مشابه می‌توان از کابل‌نمره ۶ استفاده کرد که در ابتدای مطلب به طور کامل توضیح داده شد. انتخاب سطح مقطع بالاتر مشکلی به وجود نمی‌آورد اما اگر از سطح مقطع کمتر استفاده کنید با آتش سوزی مواجه می‌شوید.
  4. جنس مغزی سیم: یک کابل خوب و باکیفیت کابلی است که هسته داخلی سیم آن از جنس مس خالص باشد. مس خالص جریان الکتریسیته را به خوبی از خود عبور می‌دهد در واقع فلز مس بعد از طلا و نقره بهترین رسانا برای جریان برق است. مس همچنین مقاومت زیادی در برابر اضافه ولتاژ از خود نشان می‌دهد. کابل تمام مسی قیمت بالاتری نسبت به کابل‌هایی دارد که مقداری مس در آن‌ها به کار رفته پس اگر فروشنده‌ای یک کابل ارزان را به عنوان تمام مس بهشما معرفی کرد. مطمئن باشید که تقلبی است.
  5. جنس پوسته کابل: پوسته کابل باید عایق آب و گرما باشد به گونه‌ای که اگر کابل در مقابل نور مستقیم خورشید و باران قرار داشته باشد نباید دچار پوسیدگی شود. بهتر است به سراغ کابل‌هایی بروید که دارای دو عدد پوسته هستند. این محصولات مقاومت بالایی دارند تنها ایرادی که به کابل‌های دو پوسته‌ای وارد می‌شود. این است که جدا کردن پوسته کابل مقداری دشوار می‌باشد به خصوص اگر کابل شما کهنه باشد و مدت زیادی در مقابل نور خورشید قرار گرفته باشد.
  6. نشان استاندارد: حتما به این نکته مهم توجه داشته باشید که کابل شما دارای علامت استاندارد ایران باشد. این علامت را کسی روی جنس بودن کیفیت نمی‌تواند بزند. زیرا این کار جرم بوده و عواقب سختی در انتظار متخلف می‌باشد. بنابراین اگر روی کابل شما علامت استاندارد ایران وجود دارد به این معنی می‌باشد که به وسیله اداره استاندارد ایران برسی شده و مورد تایید این شرکت قرار گرفته است.
  7. برند کابل: بهتر است به سراغ برندهای شناخته شده بروید زیرا این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار بوده و امتحان خود را در بازار پس داده‌اند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که برند‌های شناخته شده در بازار وجود دارند، نمی‌توان به سراغ یک برند ناشناخته رفت و آن را تست کرد. زیرا ممکن است برند مورد نظر خوب از آب در نیاید و ضرر مالی زیادی متحمل شوید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کابل‌برق مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای کابل‌برق ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ کابل برق ۲ در ۲.۵ میرا مدل KB225

کابل برق 2 در 2.5 میرا مدل KB225

مشخصات

  • سایز (قطر)
    ۲.۵
  • جنس مغزی
    مس
  • جنس شیلد
    مسوار آلومینیوم
  • سایر توضیحات
    – کابل برق دو رشته مقطع ۲.۵- استاندارد- مناسب برای سیم کشی ساختمان و مصارف عمومی و صنعتی- انعطاف پذیری بالا- تحمل جریان تا ۲۵ آمپر( بسته به متراژ متفاوت است)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کابل برق ۳ در ۲.۵ کد KB325

کابل برق 3 در 2.5 کد KB325

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • سایز (قطر)
    ۲.۵
  • نوع
    کابل افشان
  • جنس مغزی
    مس
  • جنس شیلد
    مسوار آلومینیوم
  • سایر توضیحات
    – کابل برق سه رشته افشان(قابل انعطاف)- استاندارد- مناسب برای سیم کشی ساختمان و مصارف عمومی- تحمل جریان تا ۲۰ آمپر( بسته به متراژ متفاوت است)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کابل برق افشان ۲ در ۲.۵ زر کابل آلبا مدل ZC 2-2.5

کابل برق افشان 2 در 2.5 زر کابل آلبا مدل ZC 2-2.5

مشخصات

  • وزن
    ۱۲۰۰۰ گرم
  • سایز (قطر)
    ۲.۵
  • نوع
    کابل افشان
  • جنس مغزی
    مس
  • جنس شیلد
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    دارای پوشش PVC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کابل برق ۲ در ۲.۵ کد KB225

کابل برق ۲ در ۲.۵ کد KB225

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • نوع
    کابل افشان
  • جنس مغزی
    مس
  • جنس شیلد
    مسوار آلومینیوم
  • سایر توضیحات
    – کابل برق دو رشته ۲.۵ * ۲- استاندارد- مناسب برای سیم کشی ساختمان و مصارف عمومی- تحمل جریان تا ۲۰ آمپر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کابل برق افشان ۲ در ۶ زر کابل آلبا مدل ZC 2-6

کابل برق افشان 2 در 6 زر کابل آلبا مدل ZC 2-6

مشخصات

  • وزن
    ۲۱۰۰۰ گرم
  • سایز (قطر)
    ۶
  • نوع
    کابل افشان
  • جنس مغزی
    مس
  • جنس شیلد
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کابل برق افشان ۲ در ۴ زر کابل آلبا مدل ZC 2-4

کابل برق افشان 2 در 4 زر کابل آلبا مدل ZC 2-4

مشخصات

  • وزن
    ۱۶۵۰۰ گرم
  • سایز (قطر)
    ۴
  • نوع
    کابل افشان
  • جنس مغزی
    مس
  • جنس شیلد
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کابل برق ۲ در ۴ مدل صنعتی

کابل برق 2 در 4 مدل صنعتی

مشخصات

  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • سایز (قطر)
    ۴
  • سایر توضیحات
    دارای کابل برق ۲×۴ استاندارد برند ایرانیان – کیفیت بالا – استاندارد – دوشاخه برند فرحان الکتریک – مناسب برای دستگاه های پر قدرت و پر مصرف – مقاوم در برابر ضربه ، گرد و غبار ، رطوبت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کابل برق افشان ۲ در ۱۰ نیرو کابل زاگرس مدل ZG210

کابل برق افشان 2 در 10 نیرو کابل زاگرس مدل ZG210

مشخصات

  • وزن
    هر متر ۴۰۰ گرم
  • سایز (قطر)
    ۱۰
  • جنس مغزی
    مس
  • سایر توضیحات
    – کابل برق افشان دو رشته مقطع ۱۰ – جنس ۱۰۰٪ مس – استاندارد ملی ایران – دارای تاییده شرکت توانیر ، وزارت نیرو ، سازمان نظام مهندسی و تاییدیه‌های روز اروپا – کیفیت بالا – مناسب برای سیم کشی برق اصلی ساختمان و مصارف صنعتی – انعطاف پذیری بالا – تحمل جریان تا ۶۰ آمپر( بسته به متراژ متفاوت است) – این کابل با کد رهگیری استاندارد ۶۶۶۰۱۰۰۹۴۶ اصلی میباشد و کالا بدون این شماره استاندارد غیر اصل میباشد. – کد رهگیری استاندارد هم در هر یک متر سیم روی روکش کابل درج شده است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کابل برق ۴ در ۱۰ میرا مدل KB410

کابل برق 4 در 10 میرا مدل KB410

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • سایز (قطر)
    ۱۰
  • جنس مغزی
    مس
  • جنس شیلد
    مسوار آلومینیوم
  • سایر توضیحات
    – استاندارد- کیفیت بالا- مناسب برای سیم کشی ساختمان و مصارف عمومی و صنعتی- انعطاف پذیری بالا- تحمل جریان تا ۶۰ آمپر( بسته به متراژ متفاوت است.)- کاربرد: الکترو موتور های تک فاز و سه فاز – برق رسانی موقت و دائم به دستگاه ها و منازل مسکونی تا سه الی چهار واحد به عنوان کابل اصلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کابل برق ۳ در ۴ اعتماد کابل البرز مدل ETM34

کابل برق 3 در 4 اعتماد کابل البرز مدل ETM34

مشخصات

  • سایز (قطر)
    ۴
  • جنس مغزی
    مس
  • سایر توضیحات
    – کابل برق سه رشته مقطع ۴- جنس ۱۰۰٪ مس- استاندارد ملی ایران- دارای تاییده اداره برق- کیفیت بالا- مناسب برای سیم کشی ساختمان و مصارف عمومی و صنعتی- انعطاف پذیری بالا- تحمل جریان تا ۴۰ آمپر( بسته به متراژ متفاوت است)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کابل برق افشان ۲در۱/۵ اعتماد کابل البرز,مدلETEMAD15

کابل برق افشان 2در1/5 اعتماد کابل البرز,مدلETEMAD15

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • سایز (قطر)
    ۱۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کابل برق ۲ در ۴ مدل سیار

کابل برق 2 در 4 مدل سیار

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • سایز (قطر)
    ۴
  • سایر توضیحات
    دارای کابل برق ۲×۴ استاندارد برند ایرانیان – کیفیت بالا – استاندارد – دوشاخه و مادگی برند فرحان الکتریک – مناسب برای دستگاه های پر قدرت و پر مصرف – مقاوم در برابر ضربه ، گرد و غبار ، رطوبت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کابل برق ۲ در ۶ مدل CBL26

کابل برق 2 در 6 مدل CBL26

مشخصات

  • جنس مغزی
    مس
  • سایر توضیحات
    دو رشته سیم افشان ۶ در غلاف PVCدارای استاندارد و تائیدیه اداره برقمناسب برای سیم کشی ساختمان و مصارف عمومی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کابل برق ۳ در ۴ مدل KB34

کابل برق 3 در 4 مدل KB34

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • سایز (قطر)
    ۴
  • نوع
    کابل افشان
  • جنس مغزی
    مس
  • جنس شیلد
    مسوار آلومینیوم
  • سایر توضیحات
    – کابل برق سه رشته افشان(قابل انعطاف)- استاندارد- مناسب برای سیم کشی ساختمان و مصارف عمومی- تحمل جریان تا ۳۲ آمپر( بسته به متراژ متفاوت است)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کابل برق ۲ در ۲.۵ مدل سیار

کابل برق 2 در 2.5 مدل سیار

مشخصات

  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • سایز (قطر)
    ۲.۵
  • سایر توضیحات
    دارای کابل برق ۲×۲.۵ استاندارد برند ایرانیان – کیفیت بالا – استاندارد – دوشاخه و مادگی برند بهداد الکتریک – مناسب برای دستگاه های پر قدرت و پر مصرف – مقاوم در برابر ضربه ، گرد و غبار ، رطوبت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کابل برق افشان ۱ در ۳۵ مدل CB135J

کابل برق افشان 1 در 35 مدل CB135J

مشخصات

  • سایز (قطر)
    ۳۵
  • جنس مغزی
    مس
  • سایر توضیحات
    – کابل جوش ۱ در ۳۵ (نمره ۱۴) افشان مسی- ساخت ایران- کیفیت بالا- مغزی سیم ۱۰۰% مس- مناسب برای دستگاه جوش و مصلرف صنعتی و عمومی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کابل برق ۲ در ۱۰ نیرو کابل زاگرس مدل مفتول

کابل برق 2 در 10 نیرو کابل زاگرس مدل مفتول

مشخصات

  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • سایز (قطر)
    ۱۰
  • جنس مغزی
    مس
  • سایر توضیحات
    – کابل برق مفتولی دو رشته مقطع ۱۰ – جنس ۱۰۰٪ مس – استاندارد ملی ایران و CE اروپا – دارای تاییده شرکت توانیر ، وزارت نیرو ، سازمان نظام مهندسی و تاییدیه‌های روز اروپا – کیفیت بالا – مناسب برای سیم کشی برق اصلی ساختمان و مصارف صنعتی – تحمل جریان تا ۶۰ آمپر( بسته به متراژ متفاوت است) – این سیم با شماره استاندارد ۶۶۶۰۱۰۰۹۴۶ اصلی میباشد و کالا بدون این شماره استاندارد غیر اصل میباشد. – شماره استاندارد هم در هر یک متر سیم روی بسته بندی درج شده است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کابل برق افشان ۴ در ۱۶ اعتماد کابل البرز مدل ETM416AF

کابل برق افشان 4 در 16 اعتماد کابل البرز مدل ETM416AF

مشخصات

  • وزن
    ۱ گرم
  • سایز (قطر)
    ۱۶
  • نوع
    یک تکه
  • جنس مغزی
    مس
  • سایر توضیحات
    – کابل برق چهار رشته مقطع ۱۶ افشان – جنس ۱۰۰٪ مس – استاندارد ملی ایران – دارای تاییده اداره برق – کیفیت بالا – مناسب برای سیم کشی ساختمان و مصارف عمومی و صنعتی – این سیم با شماره استاندارد ۶۶۶۸۴۳۴۹۶۶ اصلی میباشد و کالا بدون این شماره استاندارد غیر اصل میباشد. – شماره استاندارد هم در هر یک متر سیم روی بسته بندی درج شده است. – تحمل جریان تا ۶۰ آمپر( بسته به متراژ متفاوت است)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کابل برق ۲ در ۴ مدل CBL24

کابل برق 2 در 4 مدل CBL24

مشخصات

  • جنس مغزی
    مس
  • سایر توضیحات
    دو رشته سیم افشان ۴ در غلاف PVCدارای استاندارد و تائیدیه اداره برقمناسب برای سیم کشی ساختمان و مصارف عمومی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کابل برق ۴ در ۴ مدل LB44

کابل برق 4 در 4 مدل LB44

مشخصات

  • نوع
    کابل افشان
  • جنس مغزی
    مس
  • جنس شیلد
    مسوار آلومینیوم
  • سایر توضیحات
    – کابل برق دو رشته ۴ * ۴- استاندارد- مناسب برای سیم کشی ساختمان و مصارف عمومی- تحمل جریان تا ۳۲ آمپر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کابل برق ۲ در ۶ کد KB26

کابل برق 2 در 6 کد KB26

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • سایز (قطر)
    ۶
  • نوع
    کابل افشان
  • جنس مغزی
    مس
  • جنس شیلد
    مسوار آلومینیوم
  • سایر توضیحات
    – کابل برق دو رشته افشان(قابل انعطاف)- استاندارد- مناسب برای سیم کشی ساختمان و مصارف عمومی- تحمل جریان تا ۴۰ آمپر( بسته به متراژ متفاوت است)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کابل برق ۲ در ۴ کد KB24

کابل برق 2 در 4 کد KB24

مشخصات

  • نوع
    کابل افشان
  • جنس مغزی
    مس
  • جنس شیلد
    مسوار آلومینیوم
  • سایر توضیحات
    – کابل برق دو رشته ۴ * ۲- استاندارد- مناسب برای سیم کشی ساختمان و مصارف عمومی- تحمل جریان تا ۳۲ آمپر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کابل برق افشان ۲ در ۶ اعتماد کابل البرز مدل ETEMAD ASL

کابل برق افشان 2 در 6 اعتماد کابل البرز مدل ETEMAD ASL

مشخصات

  • وزن
    ۶۰۰۰ گرم
  • سایز (قطر)
    ۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کابل برق ۳ در ۱.۵ اعتماد کابل البرز مدل ETM315

کابل برق 3 در 1.5 اعتماد کابل البرز مدل ETM315

مشخصات

  • سایز (قطر)
    ۱.۵
  • جنس مغزی
    مس
  • سایر توضیحات
    – کابل برق سه رشته مقطع ۱/۵- جنس ۱۰۰٪ مس- دارای ۳۵ رشته- استاندارد ملی ایران- دارای تاییده اداره برق- کیفیت بالا- مناسب برای سیم کشی ساختمان و مصارف عمومی و صنعتی- این سیم با شماره استاندارد ۶۶۶۳۴۲۱۹۵۶ اصلی میباشد و کالا بدون این شماره استاندارد غیر اصل میباشد.- شماره استاندارد هم در هر یک متر سیم هم روی بسته بندی چاپ شده است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کابل برق ۲ در ۱ مدل CB21

کابل برق 2 در 1 مدل CB21

مشخصات

  • وزن
    ۴۵۰۰ گرم
  • نوع
    کابل افشان
  • جنس مغزی
    مس
  • جنس شیلد
    مسوار آلومینیوم
  • سایر توضیحات
    – کابل برق دو رشته- استاندارد- مناسب برای سیم کشی ساختمان و مصارف عمومی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کابل‌برق در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید محافظ برق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا