لوازم مصرفی خودرولوازم یدکی خودرو

منبع اگزوز خودرو، راهنمای خرید انواع انبار اگزوز اسپورت و شرکتی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید انبار اگزوز خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

منبع اگزوز خودرو یکی از قطعات مهم و ضروری در خودروهای سبک و سنگین محسوب می‌شود. زمانی که عمل احتراق درون سیلندر خودرو انجام می‌شود، انفجار سوخت و حرکت قطعات موتور صدای زیادی تولید می‌کنند. برای جلوگیری از خروج این صداها از خودرو و ایجاد آلودگی صوتی در محل از منبع اگزوز خودرو استفاده می‌شود. البته درون این قطعه شبکه‌ای است که خیلی از آلودگی‌ها و دوده‌هایی را که به هر دلیل از کاتالیزور عبور کرده را به خود جذب می‌کند. منبع اگزوز خودرو باعث می‌شود که میزان هوای خروجی از موتور و هوای ورودی به موتور یکسان شود. برخی از عوامل خرابی موتور خودرو به خرابی این قطعه مربوط می‌شود.

در زمان‌های گذشته که کاتالیزور وجود نداشت، دوده ناشی از احتراق سوخت توسط منبع اگزوز خودرو گرفته می‌شد. امروزه سطح بالایی از این آلاینده‌های زیست محیطی به وسیله مبدل کاتالیزور جذب شده و وارد محیط زیست نمی‌شوند. منبع اگزوز خودرو هم مانند گذشته مقداری از این آلودگی‌ها را جذب می‌کند اما در کل نقش این قطعه خنثی کردن صدای موتور خودرو است. منبع اگزوز خودرو انواع مختلفی دارد که شما می‌توانید با توجه به سبک رانندگی خود نوع منبع اگزوز مورد نظر خود را خریداری نمایید. اگر خودرو را برای استفاده معمولی می‌خواهید باید نمونه شرکتی و اگر برای مسابقه است باید نمونه اسپورت آن را خریداری کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خریداری منبع اگزوز خودرو دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این قطعه با مشکل مواجه شده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع منبع اگزوز خودرو آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید منبع اگزوز خودرو باید به آن توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

منبع‌اگزوز خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟

یک منبع فلزی ضد زنگ که درون آن تعدادی شبکه وجود دارد و مسئول خارج کردن گازهای ناشی از انفجار درون سیلندر است. تصور کنید اگر اگزوز وجود نداشته باشد شبیه به یک دیگ است که از گاز پر شده و هیچ راه خروجی برای گازها وجود ندارد. طبیعی است که اگر گازهای ناشی از سوختن از موتور خارج نشود منفجر خواهد شد. همچنین نقش خنثی کردن صدا و دمای موتور را به عهده دارد. دمای گازهای خروجی از موتور چیزی در حدود ۸۰۰ درجه است که در صورتی که به وسیله اگزوز جذب نشود، برای کسانی که در پشت خودرو حرکت می‌کنند می‌تواند کشنده باشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید جلو پنجره خودرو

انواع منبع‌اگزوز خودرو:

  • منبع‌اگزوز شرکتی: استاندارد‌ترین مدل اگزوز در خودرو می‌باشد. که هم صدا را به خوبی جذب کرده و هم آلودگی‌ها را به خوبی جذب می‌کند. این منبع به صورت پیش‌فرض توسط کمپانی تولید کننده خودرو روی آن نصب می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این منبع مصرف سوخت کم و فشار کمتر به موتور خودرو را می‌توان اشاره کرد.
  • منبع‌اگزوز اسپورت: این نوع با توجه به نیاز مشتری ساخته می‌شود. برخی از دارندگان خودروهای مسابقه‌ای برای افزایش میزان خروج گازهای خروجی و بالابردن شتاب و همچنین برای داشتن صدای زیبا از اگزوز اسپورت استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است مصرف سوخت را اندکی بالا می‌برند، همچنین به علت بر هم زدن راندمان موتور فشار بیشتری به موتور وارد می‌کنند. حتما قبل از استفاده خودرو خود را ریمپ کرده تا با شرایط جدید سازگار شود.
  • منبع‌اگزوز ریموت دار: برخی از دوستداران خودرو یا به اصطلاح ماشین بازها به شنیدن یک نوع صدا از اگزوز خودرو خود راضی نمی‌شوند. به همین علت از این مدل منبع استفاده می‌کنند. منبع ریموت‌دار دارای یک کیت الکترونیکی است که میزان خروجی هوا از منبع را به صورت الکترونیکی کنترل می‌کند. این مدل یکی از پرطرفدارترین اگزوزهای موجود در جهان است. زیرا انتخاب با خود کاربر است که در چه مکانی از چه نوع صدایی استفاده کند. برای استفاده در کوچه و خیابان حالت بی صدا و برای پیست مسابقه صداهای زیبا را انتخاب نماید.

اجزای تشکیل دهنده اگزوز خودرو:

  • لوله‌های رابط
  • مبدل کاتالیزور
  • مینیفولد
  • انبار وسط
  • لوله اگزوز یا لوله بلند
  • منبع اگزوز
  • واشر و گلویی
  • بست و اتصالات

متداول‌ترین موارد خرابی منیع اگزوز:

  1. همان طور که می‌دانید جنس منبع از آهن است به همین علت پوسیده شدن آن می‌تواند منجر به سوراخ شدن و خرابی اگزوز شود.
  2. داخل منبع شبکه‌ای ساخته می‌شود تا صداهای ناشی از موتور خودرو را کاهش دهد. جنس این شبکه ها از آهن بوده و بعد از مدتی بر اثر زنگ زدگی پودر شده و کارایی خود را از دست می‌دهند.
  3. لوله‌ها به وسیله تعدادی بست به منبع متصل می‌شوند، ممکن است علت شکسته شدن و پارگی این بست‌ها باشد.
  4. معمولا منبع شما به وسیله یک تکه لاستیک روی بدنه نصب می‌شود. پاره شدن این لاستیک هم یکی از موارد خرابی اگزوز است.
  5. محل اتصال قطعات مختلف اگزوز به یکدیگر یک عدد واشر چدنی قرار می‌گیرد که بعد از مدتی کارایی خود را از دست می‌دهد.

علائم و نشانه‌های خرابی منبع اگزوز خودرو:

  • هر گونه تغییر در صدای موتور خودرو که قبلا شنیده نمی‌شد می‌تواند یک زنگ خطر برای خراب شدن اگزوز خودرو شما باشد.
  • کسانی که در مناطقی زندگی می‌کنند که هوا شرجی است، باید بیشتر مراقب این قطعه باشند. به خصوص اگر از جاهایی عبور می‌کنید که کف خودرو با زمین در تماس است.
  • احساس می‌کنید خودرو شما شتاب و قدرت قبلی خود را ندارد و مصرف سوخت شما افزایش زیادی پیدا کرده ممکن است علت آن خرابی این قطعه باشد.
  • فراموش نکنید که اگزوز یک قطعه مصرفی است و عمر آن چیزی در حدود ۸۰ تا ۱۵۰ هزار کیلومتر می‌باشد که از نظر زمانی چیزی در حدود پنج سال است.
  • در برخی موارد اگزوز شما از نظر ظاهری تمیز و بدون مشکل است اما صدای آن تغییر کرده در این شرایط امکان خرابی شبکه‌های داخلی وجود دارد.

نقش منبع اگزوز در قدرت و شتاب موتور خودرو:

همان طور که می‌دانید تا زمانی که گازهای ناشی از سوختن بنزین درون محفظه احتراق خارج نشود سوخت و هوا برای انفجار مجدد وارد محفظه احتراق نمی‌شود به همین علت راندمان موتور کاهش می‌یابد. هر چه میزان گازهای خروجی از اگزوز خودرو با سرعت بیشتری خارج شود سوخت و هوا با سرعت بیشتری وارد سیلندر شده و راندمان موتور افزایش پیدا می‌کند. البته به این نکته هم باید توجه داشته باشید که به همان اندازه هم باید مقدار هوای ورودی به موتور خودرو افزایش پیدا کند که این کار را می‌توانید به وسیله یک توربو شارژر انجام دهید.

دلیل شنیده شدن صدا و لرزش در کف خودرو:

همان طور که از قبل گفته شد لوله و اجزای مختلف اگزوز از موتور خودرو تا انتهای خودرو به وسیله یک سری بست و گیره انجام می‌شود. گاهی لوله اگزوز به دلیل خراب شدن یکی از اتصالات با بدنه برخورد می‌کند و صدای ناهنجار یا لرزش درون اتاق خودرو ایجاد می‌شود. برخی موارد هم بر اثر گیر کردن کف خودرو با برآمدگی‌های روی زمین لوله یا خود اگزوز کج شده و با بدنه خودرو برخورد می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید استپر موتور خودرو

نکات مهم هنگام خرید منبع اگزوز خودرو:

  1. قیمت انبار اگزوز: قیمت نقش مهمی روی انتخاب شما دارد. بهتر است قبل از هر کاری مقدار بودجه برای خرید انبار اگزوز را مشخص کنید. با مشخص کردن میزان بودجه مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برای شما اسان می‌شود.
  2. نوع منبع اگزوز: اینکه برای خودرو خود چه نوع منبعی را خریداری کنید، دقیقا بستگی به نوع استفاده شما از خودرو دارد. اگر خودرو را برای جا به جایی معمولی و استفاده شخصی می‌خواهید یک انبار شرکتی برایتان مناسب است و اگر خودرو را برای مسابقه و راندمان بالا می‌خواهید باید به سراغ انبار اسپورت بروید و در صورتی که برای هر دو محل یک خودرو دارید، پیشنهاد می‌کنم نمونه ریموت‌دار آن را انتخاب کنید. زیرا به دلخواه شما با کنترل تنظیم می‌شود.
  3. جنس انبار اگزوز: اگزوز در محلی بیرون از داخل کابین قرار دارد، بنابراین در برابر رطوبت هوا، آب روی زمین، برف و باران قرار دارد. بنابراین نباید دچار زنگ زدگی شود. زیرا یکی از عمده دلایل خرابی اگزوز خودرو همین مسئله زنگ زدگی و سوراخ شدن است. پس حتما باید از جنس استیل یا آهن ضد زنگ ساخته شود. به مقاومت فلز در برابر ضربه هم توجه کنید زیرا اگزوز در موارد خاص با زمین برخورد می‌کند.
  4. میزان جذب آلاینده: همان طور که می‌دانید یکی از قطعات مهمی که نقش جذب آلاینده‌های زیست محیطی را بر عهده دارد، مبدل کاتالیزور است. آما در این قسمت بحث ما روی آلاینده هوا نیست بلکه آلودگی صوتی است. معمولا آلودگی‌های صوتی ناشی از احتراق درون موتور به وسیله انبار اگزوز گرفته می‌شود. بنابراین هر منبع قادر به جذب مقداری از این آلاینده‌ها است. هر چه اگزوز مورد نظر شما صدا را بیشتر خنثی کند از کیفیت بیشتری برخوردار می‌باشد.
  5. برند اگزوز: همیشه برندهای معروف و شناخته شده بازار را خریداری نمایید. زیرا از کیفیت بالایی برخوردار هستند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد، نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید. زیرا شانس اینکه کیفیت بالایی داشته باشد خیلی کم بوده و ممکن است ضرر و زیان مالی زیادی را تجربه کنید. به همین دلیل برند شناخته شده را خریداری کنید.
  6. گارانتی محصول: اجناس گارانتی‌دار معمولا باکیفیت هستند. هیچ گاه شما جنس گارانتی‌دار و بدون کیفیت را پیدا نمی‌کنید. زیرا گارانتی کردن جنسبی‌کیفیت برای شرکت سازنده هزینه‌های سنگینی به همراه دارد. پس می‌توان نتیجه گرفت اجناس گارانتی‌دار با کیفیت نیز هستند. شما می‌توانید در صورت زنگ زدن بدنه یا شبکه‌های داخل به صورت رایگان آن را تعویض کنید.
  7. از فروشگاه معتبر خرید کنید: متاسفانه روزانه شاهد افزایش قطعات تقلبی به بازار هستیم. این اجناس از نظر ظاهری شباهت زیادی به به قطعه اصلی دارند و به سادگی نمی‌توان آن‌ها را شناسایی کرد. بنابراین نیاز به تخصص و مهارت بالا در این زمینه دارد. پیشنهاد می‌کنم اگر در این زمینه حرفه‌ای نیستید، حتما از فروشگاه معتبر خرید کنید. در صورت تقلبی بودن این محصولات می‌توانید آن‌ها را پس داده یا از فروشنده شکایت کنید.

روش نگهداری از منبع اگزوز خودرو:

  • همیشه موقع شستشو مواظب باشید که آب وارد اگزوز خودرو شما نشود. زیرا به راحتی خشک یا خارج نمی‌شود و به مرور پوسیدگی ایجاد می‌کند.
  • ارتفاع خودرو خود را بی‌دلیل کم نکنید، این کار باعث آسیب دیدن بیشتر سیستم اگزوز به خصوص منبع آن می‌شود.
  • تا حد امکان با خودرو خود جاده خاکی نروید، زیرا امکان پرتاب سنگ از زیر لاستیک به طرف اگزوز به دور از انتظار نیست.
  • هرگز با خودرو از رودخانه عبور نکنید، فراموش نکنید که یک خودرو آفرود نیست و ورود آب به اگزوز نه تنها برای منبع بلکه برای موتور هم خطرناک است.
  • تا حد امکان از سر اگزوز استفاده نکنید، زیرا باعث پوسیدگی اگزوز در ناحیه اتصال به سر اگزوز می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید منبع اگزوز خودرو مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای‌ منبع اگزوز خودرو ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را درافت کنید.


۱ منبع اگزوز مدل blchi

منبع اگزوز مدل blchi

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰۰x280x200 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    دارای بدنه فلزیطول منبع ۵۴سانتی متر قطر سراگزوز ۶ سانتی مترقطر دهانه ورودی۵سانتیمتر قطر اگزوز ۵۲ سانتی متر طول سر اگزوز : ۳۱ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ منبع اگزوز مدل بلوچی ۸۵

منبع اگزوز مدل بلوچی 85

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰۰x250x250 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • مناسب برای
    پژو پارس – پژو ۴۰۵ – سمند – زانتیا – دنا – و..
  • ساخت کشور
    ایران
  • سایر توضیحات
    صدای خاص و متفاوتقابل نصب بر روی خودروهای پژو ۴۰۵، پژو پارس، سمند و دنامناسب برای خودرو های بالای حجم ۱۶۰۰ سی سیبدنه مقاوم در برابر حرارت و زنگ زدگینصب آسان به وسیله پایه بدون نیاز به جوشکاری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ منبع اگزوز مدل رنجروری کد safa rans big

منبع اگزوز مدل رنجروری کد   safa rans big

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۸x15x15 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۵۴۰ گرم
  • سایر توضیحات
    دارای بدنه فلزیسایز بزرگ طول منبع ۵۸ سانتی متر قطر سراگزوز ۵ سانتی متر قطر دهانه ورودی ۵ سانتیمترقطر اگزوز ۴۹ سانتی متر صدای بم و عالی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ منبع اگزوز خودرو مدل MC715

منبع اگزوز خودرو مدل MC715

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰۰×۱۷۰×۹۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • مناسب برای
    تمامی خودروهای داخلی و خارجی تا حجم موتور ۳۲۰۰cc
  • ساخت کشور
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ منبع اگزوز مدل ۱۰۶

منبع اگزوز مدل 106

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۳۰x150x150 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۹۰۰ گرم
  • مناسب برای
    تمام خودرو ها
  • سایر توضیحات
    منبع اگزوز ۱۰۶ مناسب برای تمامی خودرو ها تن صدا بم مقاوم در برابر حرارت قابلیت نصب سر اگزوز دلخواه طول منبع اگزوز ۶۳ سانتی متر این محصول با این ویژگی ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ منبع اگزوز مدل سایلنسر دار ۱۰۶

منبع اگزوز مدل سایلنسر دار 106

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۸x17x17 میلی‌متر
  • وزن
    ۷ گرم
  • مناسب برای
    انواع اتومبیل تا حجم ۱۸۰۰انواع پژوسمندتیبا ساینا کوئیکمزدازانتیا
  • ساخت کشور
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ منبع اگزوز رضا مشهد مدل سورن توربویی

منبع اگزوز رضا مشهد مدل سورن توربویی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۵۰x200x130 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۳۴۰ گرم
  • سایر توضیحات
    برند رضا مشهد (KEM)قطر دهانه ورودی : ۵.۵قطر دهانه خروجی : ۶شبکه دار به علت فلزی بودن محصولات دارای خط و خش جزئی می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ منبع اگزوز خودرو مدل J.S740 ریموت دار

منبع اگزوز خودرو مدل J.S740 ریموت دار

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x120x600 میلی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰۰ گرم
  • مناسب برای
    انواع خودروهای ایرانی و خارجیصدا در زمان بسته بودن دریچه کاملا فابریک می شودبا ریموت دریچه باز و بسته می شود.
  • ساخت کشور
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ منبع اگزوز جی اس مدل ۷۲۵

منبع اگزوز جی اس مدل 725

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x170x470 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰۰ گرم
  • مناسب برای
    قطر دهنه ورودی ۶ سانتی مترسایلنسر دار
  • سایر توضیحات
    توجه شود حتما با مدل js ارسال گردد در غیر این صورت منبع دیگری برای شما ارسال شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ منبع اگزوز مدل FD

منبع اگزوز مدل  FD

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x200x600 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • مناسب برای
    تمامی خودرو ها
  • ساخت کشور
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ منبع اگزوز مدل بلوچی کد ۱

منبع اگزوز مدل بلوچی کد 1

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x16x80 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • مناسب برای
    پژو ۴۰۵ سمند انواع پارس
  • ساخت کشور
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ منبع اگزوز مدل بلوچی کد BM-Pride مناسب برای پراید

منبع اگزوز مدل بلوچی کد BM-Pride مناسب برای پراید

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰۰x300x150 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • مناسب برای
    مناسب برای انواع پراید
  • ساخت کشور
    ایران
  • سایر توضیحات
    این محصول طبق سفارش در بهترین کارخانه های تولید قطعات اگزوز کشور ساخته می شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ منبع اگزوز جی اس مدل ۷۱۵

منبع اگزوز جی اس مدل 715

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۸x21x11 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۶۵۰ گرم
  • مناسب برای
    خودروهای با حجم موتور بیشتر از ۱۶۰۰ سی سی
  • سایر توضیحات
    قطر ورودی ۶ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ منبع اگزوز مدل بلوچی

منبع اگزوز مدل بلوچی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x16x16 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۹۰۰ گرم
  • مناسب برای
    پژوپارس پرشیا سمند پژو۴۰۵
  • ساخت کشور
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ منبع اگزوز مدل بنزی ۲۸۰ مناسب برای پژو ۴۰۵

منبع اگزوز مدل بنزی 280 مناسب برای پژو 405

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰۰x300x200 میلی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰۰ گرم
  • مناسب برای
    پژو ۴۰۵ و پارسسمند۲۰۶
  • سایر توضیحات
    منبع ۲۸۰ دولول بنزی بر روی انواع پژو و سمند و تمامی خودروهای لوازمی و دارای سنتر و هدرز قابل نصب می باشد.این محصول صدای زنبوری و ریسی تقدیم شما خواهد کرد کیفیت ورق فوق العاده می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ منبع اگزوز مدل بلوچی تک لول مناسب برای پراید

منبع اگزوز مدل بلوچی تک لول مناسب برای پراید

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x35x15 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ منبع اگزوز جی اس مدل big 106

منبع اگزوز جی اس مدل big 106

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۵۰x120x120 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۱۰۰ گرم
  • مناسب برای
    انواع خودرو تا حجم موتور ۲۰۰۰ سی سی
  • سایر توضیحات
    صدای بم و دور موتوری اسپرت – قابل نصب روی تمام خودروها – قطر دهانه ورودی ۴.۵ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ منبع اگزوز مدل MAN713

منبع اگزوز مدل MAN713

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰۰x120x120 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    منبع اگزوز ۷۱۳ دارای سر اگزوز ثابت روی کالا است و این منبع سایلنسر دار میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ منبع اگزوز مدل B520

منبع اگزوز مدل B520

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x130x520 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • مناسب برای
    تمامی خودروها
  • ساخت کشور
    ایران
  • سایر توضیحات
    ابعاد سر اگزوز ۱۵×۹سانتی مترقطر ورودی۶ سانتی مترمقاومت بالا در برابر حرارت طولانی مدتسری ضد آب و ضد زنگتن صدای بمابعاد سر اگزوز ۱۴×۹سانتی مترقطر ورودی۶ سانتی مترمقاومت بالا در برابر حرارت طولانی مدتسری ضد آب و ضد زنگتن صدای بم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ منبع اگزوز کمکو مدل رنجروری

منبع اگزوز کمکو مدل رنجروری

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۳x13x13 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۷۸۰ گرم
  • مناسب برای
    تمامی خودرو ها
  • سایر توضیحات
    رنگ :استیل مقاومت بالا در برابر حرارت طولانی مدت سری ضد آب و ضد زنگ ساخته شده اگزوز مشهد (کمکو) طول ۵۰سانتی متر عرض ۱۳ وزن ۱۷۸۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ منبع اگزوز مدل بلوچی تک لول کد ۲ مناسب برای پژو ۴۰۵

منبع اگزوز مدل بلوچی تک لول کد 2 مناسب برای پژو 405

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۶x26x27 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • مناسب برای
    پژو ۴۰۵، پارس و سمند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ منبع اگزوز خودرو مدل ۷۱۳ haf

منبع اگزوز خودرو  مدل 713 haf

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۸۰x90x90 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰۰ گرم
  • مناسب برای
    تمام خودرو ها
  • سایر توضیحات
    منبع اگزوز ۷۱۳ رویال مناسب برای تمامی خودرو سایلنسر دارتن صدا بم مقاوم در برابر حرارت سر اگزوز هفت رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ منبع اگزوز مدل سایلنسر دار کد ۷۶ هفت رنگ

منبع اگزوز مدل سایلنسر دار کد 76 هفت رنگ

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۵۰x150x150 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۵۶۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ منبع اگزوز جی اس مدل ۷۱۰

منبع اگزوز جی اس مدل 710

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰۰*۱۲۰*۱۲۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۲۰ گرم
  • مناسب برای
    تمامی خودروها
  • ساخت کشور
    ایران
  • سایر توضیحات
    تن صدای بم ابعاد سر اگزوز۱۳*۹ سانتی مترقطر ورودی ۶ سانتی مترمقاومت بالا در برابر حرارت طولانی مدتسری ضد آب و ضد زنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ منبع اگزوز رضا مشهد مدل KEM1011 مناسب برای پژو ۴۰۵

منبع اگزوز رضا مشهد مدل KEM1011 مناسب برای پژو 405

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x16x16 میلی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰۰ گرم
  • مناسب برای
    پژو ۴۰۵
  • ساخت کشور
    ایران
  • سایر توضیحات
    شرکت اگزوز خوراسان رضا مشهد(KEM)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ منبع اگزوز مدل جی اس ۷۰۹

منبع اگزوز مدل  جی اس 709

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x100x500 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۴۲ گرم
  • مناسب برای
    این منبع اگزوز مناسب برای تمام خودروهای خارجی و ایرانی تا حجم ۲۰۰۰ سیسی میباشد
  • سایر توضیحات
    تن صدای تیز ابعاد سر اگزوز ۱۴×۹سانتی متر قطر ورودی۶ سانتی متر مقاومت بالا در برابر حرارت طولانی مدت سری ضد آب و ضد زنگتوجه شود حتما منبع جی اس دریافت نمایید در غیر این صورترمنبع دیگری برای شما ارسال شده است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ منبع اگزوز مدل بلوچی طرح دو لول مناسب برای پژو ۴۰۵

منبع اگزوز مدل بلوچی طرح دو لول مناسب برای پژو 405

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۷۰x180x150 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۲۰۰ گرم
  • مناسب برای
    پژو ۴۰۵ و سمند و دنا و پژو پارس
  • ساخت کشور
    ایران
  • سایر توضیحات
    مناسب برای انواع پژو جنس:فلز ضد زنگ ابعاد : طول :۸۷ عرض :۱۸ ارتفاع :۱۵ دهانه ورودی :۵ دهانه خروجی :۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ منبع اگزوز مدل بلوچی دولول مناسب برای پژو ۴۰۵

منبع اگزوز مدل بلوچی دولول مناسب برای پژو 405

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰x30x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ منبع اگزوز رضا مشهد مدل KEM1311 مناسب برای پژو ۲۰۶

منبع اگزوز رضا مشهد مدل KEM1311 مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x16x16 میلی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰۰ گرم
  • مناسب برای
    پژو ۲۰۶
  • ساخت کشور
    ایران
  • سایر توضیحات
    شرکت اگزوز خوراسان رضا مشهد(KEM)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ منبع اگزوز مدل سایلنسر دار تمام استیل کد ۷۶

منبع اگزوز مدل سایلنسر دار تمام استیل کد 76

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x15x15 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۱ منبع اگزوز مدل جی اس ۷۱۳

منبع اگزوز مدل جی اس 713

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x100x500 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۸۴۵ گرم
  • مناسب برای
    مناسب برای خودرو های ایرانی و خارجی تا حجم ۲۰۰۰cc
  • سایر توضیحات
    تن صدای بم ابعاد سر اگزوز۱۳×۹ سانتی متر قطر ورودی ۶ سانتی متر مقاومت بالا در برابر حرارت طولانی مدت سری ضد آب و ضد زنگتوجه شود حتما مدل جی اس دریافت کنید در غیر این صورت جنس دیگری برای شما ارسال شده است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۲ منبع اگزوز مدل کپسولی

منبع اگزوز مدل کپسولی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۶۰x80x80 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۴۴۰ گرم
  • مناسب برای
    تمامی خودرو هاموتور سیکلت ها بالای ۱۸۰ CC
  • سایر توضیحات
    این منبع ضد زنگ میباشد سری این منبع ۷ رنگ میباشد و نسوز و مقاوم در برابر گرما و رطوبتتن صدا بم مقاومت بالا در برابر حرارت طولانی مدت سری ضد آب و ضد زنگ این محصول برای موتور سیکلت حجم بالای ۱۸۰ CC مناسب استطول محصول ۴۶x8x8 وزن۲۴۴۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۳ منبع اگزوز رضا مشهد مدل KEM1111 مناسب پراید

منبع اگزوز رضا مشهد مدل  KEM1111 مناسب پراید

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x25x10 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۶۰۰ گرم
  • مناسب برای
    عقب پراید تک سوز
  • ساخت کشور
    ایران
  • سایر توضیحات
    شرکت اگزوز خوراسان رضا مشهد(KEM)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۴ منبع اگزوز خودرو امید مدل ۲۲۰

منبع اگزوز خودرو امید مدل 220

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵۰x250x250 میلی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    مناسب برای انواع خودرو جنس : فلزی برند omid ضد زنگ مقاوم در برابر حرارت قطر خروجی اگزوز :۴cm طول سر اگزوز : ۱۵cm قطر بدنه اگزوز:۵۵cm طول بدنه اگزوز:۵۹cm قطر دهانه ورودی اگزوز:۴cm

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۵ منبع اگزوز مدل سورن توربویی مناسب برای پژو ۴۰۵

منبع اگزوز مدل سورن توربویی مناسب برای پژو 405

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۹x15x17 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰۰ گرم
  • مناسب برای
    پژو ۴۰۵ و سمند و دنا
  • ساخت کشور
    ایران
  • سایر توضیحات
    مقاوم در برابر بک فایر و احتراقات ناشی از احتراق پیستونضد پوسیدگی و زنگ زدگیتسهیل گازهای خروجی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۶ منبع اگزوز مدل RC-106

منبع اگزوز مدل RC-106

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x20x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۷ منبع اگزوز مدل بلوچی دو لول مناسب برای پراید

منبع اگزوز مدل بلوچی دو لول مناسب برای پراید

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۴۰x370x120 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • مناسب برای
    پراید
  • ساخت کشور
    ایران
  • سایر توضیحات
    مناسب برای انواع پراید جنس : فلزی برند kemco ضد زنگ مقاوم در برابر حرارت قطر خروجی اگزوز :۴cm طول سر اگزوز : ۱۷cm قطر بدنه اگزوز:۶۰cm طول بدنه اگزوز:۳۳cm قطر دهانه ورودی اگزوز:۴cm

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۸ منبع اگزوز مدل MAN-709

منبع اگزوز مدل MAN-709

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x20x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    منبع اگزوز ۷۰۹ دارای سایلنسر میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۹ منبع اگزوز خودرو مدل ۷۰۰ RT

منبع اگزوز خودرو مدل 700 RT

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۰*۱۱۰*۵۲۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰۲ گرم
  • مناسب برای
    تا حجم موتور ۲۰۰۰ سی سی
  • ساخت کشور
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴۰ منبع اگزوز خودرو مدل Abs steel ریموت دار

منبع اگزوز خودرو مدل Abs steel ریموت دار

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵۰×۱۸۰×۱۸۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    نصب کیت ریموت باید توسط نصاب دزدگیر خودرو و طبق کاتالوگ انجام شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید منبع اگزوز خودرو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید فنر لول اسپورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا