شگفت انگیز های دیجی کالا

قفس سگ، راهنمای خرید قفس سگ ژرمن، شیتزو، پامرانین و پاکوتاه

نکات مهمی که هنگام خرید قفس سگ باید در نظر بگیرید.

سگ یکی از حیوانات خانگی پرطرفدار در جهان است که به علت هوش بالا در یادگیری مهارت و وفاداری به انسان‌ها از گذشته تا به امروز مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته و آن را به عنوان بهترین حیوان خانگی نگهداری می‌کنند. اما این حیوان برای نگهداری در فضای داخل منزل نیاز به یک سری ابزار و وسایل دارد که یکی از این وسایل ضروری قفس سگ می‌باشد. شما برای اینکه فضای مناسبی برای حیوان خانگی خود مهیا کنید، حتما باید با توجه به اندازه و وزن سگ خود برای اون بهترین قفس سگ را خریداری کنید که با حیوان خانگی شما تناسب کامل را داشته باشد.

نگهداری سگ در فضای باز با نگهداری در فضای بسته کاملا متفاوت است، بنابراین شما برای نگهداری حیوان خود در هر مکان نیاز به وسایلی دارید که کاملا متناسب با فضای مورد نیاز شما باشد. معمولا برای نگهداری سگ در فضای داخلی منزل به قفس سگ نیاز دارید. شما باید به این نکته توجه داشته باشید که حیوان خانگی وسیله بازی شما نیست و اگر مسئولیت نگهداری یک حیوان خانگی را به عهده می‌گیرید، باید بهترین شرایط را برای زندگی حیوان خود مهیا کنید، پس برای حیوان خود حتما باید یک قفس سگ مناسب خریداری نمائید.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که برای حیوان خانگی خود به یک قفس سگ خوب و باکیفیت نیاز دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌های موجود در بازار با خرید این محصول به مشکل برخورد کرده‌اید، نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع قفس سگ موجود در بازار آشنا کرده و به شما نکاتی را آموزش خواهیم داد که هنگام خرید این محصول باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

قفس سگ چیست و چه کاربردی دارد؟

قفس یا لانه وسیله‌ای است که از شبکه‌های فلزی بافته شده منزل در ابعاد و اندازه‌های مختلف ساخته می‌شود. این محصول برای نگهداری سگ در فضای داخلی منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد. به علت اینکه هوا به خوبی درون آن جریان دارد و حیوان شما به خوبی دیده می‌شود و احساس ترس و تنهایی نمی‌کند، بهترین گزینه است. در قسمت پایین هر قفس یک محفظه پلاستیکی یا فلزی قرار دارد که از کثیف شدن فضای داخلی منزل شما با فضولات حیوانی و پس مانده مواد غذایی جلوگیری می‌کند. در واقع شستشوی قفس راحت‌تر از یک کلبه است، پس حیوان شما کمتر به بیماری دچار می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید غذای گربه

انواع قفس سگ موجود در بازار:

همان طور که در ابتدای این مقاله به آن اشاره شد، سگ‌ها دارای نژاد‌های مختلفی هستند که از نظر اندازه و فیزیک بدنی با یکدیگر متفاوت می‌باشند، بنابراین برای نگهداری هر نژاد از سگ به یک قفس مخصوص نیاز دارید. ما در این مقاله اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا بهترین قفس سگ را برای حیوان خانگی خود انتخاب و خریداری کنید.

قفس سگ را از کجا بخریم؟

در واقع شما این وسیله را به روش‌های مختلفی می‌توانید خریداری کنید در ادامه چند یک از این روش‌ها برای شما آورده شده است:

  1. فروشگاه‌های لوازم حیوانات خانگی: احتمالاً در نزدیکی محل زندگی شما هم فروشگاه‌هایی هستند که لوازم حیوانات خانگی را به فروش می‌رسانند در این فروشگاه‌ها نمونه‌های مختلفی از قفس دیده می‌شود.
  2. سایت‌های فروشگاهی آنلاین: فروشگاه‌های اینترنتی زیادی هستند که تنوع زیادی از قفس‌های سگ را ارائه می‌دهند، شما به راحتی می‌توانید در منزل خود با ثبت سفارش این محصولات را خریداری کرده و درب منزل آنها را تحویل بگیرید.
  3. سفارش مستقیم از تولید کننده: اگر به دنبال یک قفس با ویژگی‌های مورد نظر خود هستید یا اینکه می‌خواهید قفس را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید، می‌توانید قفس خود را به صورت مستقیم از تولید کننده سفارش دهید و بعد از مدت زمان مشخص شده در قرارداد آن را دریافت کنید.

قبل از اینکه خرید خود را نهایی کنید می‌توانید نگاهی به نظرات مشتریانی که این محصول را قبلا خریداری کردند بیندازید با این کار درک بهتری از محصولی که قرار است آن را خریداری کنید پیدا خواهید کرد.

مزایای استفاده از قفس سگ:

معایب استفاده از قفس سگ:

حتما بخوانید: راهنمای خرید ماشین اصلاح موی حیوانات 

نکات مهم هنگام خرید قفس سگ:

  1. ابعاد مناسب: ابعاد قفس شما باید با اندازه سگ شما تناسب کافی را داشته باشد تا حیوان به راحتی درون آن حرکت داشته باشد، در غیر این صورت حیوان شما نه تنها راحت نیست بلکه با مشکل هم مواجه می‌شود.
  2. جنس بدنه قفس: قفسی که خریداری می‌کنید باید از مواد مقاوم و سالم ساخته شده باشد، تا هم نظافت آسان‌تری داشته باشد و هم بعد از گذشت زمان دچار زنگ زدگی نشود.
  3. نظافت آسان: یکی از مزایای مهمی که یک قفس می‌تواند داشته باشد تمیزکاری راحت می‌باشد زیرا حیوان شما معمولاً روزانه درون قفس را کثیف می‌کند، بنابراین شستشوی آسان یکی از مزایایی است که یک قفس خوب می‌تواند داشته باشد.
  4. مکانیسم قفل و درب‌ها: با اینکه درب‌های قفس می‌بایست به راحتی باز و بسته شوند اما باید به این نکته هم توجه داشته باشید که قفل درب قفس از امنیت بالایی برخوردار باشد تا حیوان شما به راحتی قادر به باز کردن قفل خارج شدن از آن نباشد.
  5. امنیت و آسایش سگ: همانطور که می‌دانید یک قفس خوب برای سگ باید احساس امنیت و آرامش را فراهم کند نه اینکه حیوان خانگی شما درون قفس مدام دچار ترس و استرس باشد.
  6. حمل و نقل راحت: اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از قفس برای حمل حیوان خانگی خود استفاده می‌کنید بهتر است نمونه‌هایی را انتخاب نمائید که بیشترین همخوانی را با این کار داشته باشند.
  7. تهویه و گردش هوا: یک قفس خوب قفسی است که سگ شما درون آن به راحتی نفس بکشد به طور کلی می‌توان گفت قابلیت گردش هوا را داشته باشد.
  8. ویژگی تنظیم ارتفاع: اگر شما یک سگ جوان دارید و در طول مدت نگهداری ممکن است رشد کند و بزرگتر شود، پس باید قفسی را خریداری کنید که بتوان ارتفاع آن را با افزایش اندازه سگ افزایش داد.

با توجه به اطلاعات فوق، می توانید قفس سگ مورد نظرتان را خریداری کنید. برای این که انتخاب برای شما عزیزان راحت تر باشد ما لیستی از چند مدل قفس سگ پرفروش و با کیفیت بازار را برای شما جمع آوری کرده ایم. فراموش نکنید که با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم می توانید اطلاعات بیشتری در مورد هر محصول را دریافت کنید‌.


۱ قفس سگ مدل ۸۰ C

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ قفس سگ و گربه مدل ۱۱۸۲۸۸

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ قفس سگ مدل تاشو ۱۰۰ تمام قوطی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ قفس سگ مدل تاشو کد ۱۰۰

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ قفس سگ مدل ۱۲۰ قوطی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ قفس سگ مدل ۱۴۰ تمام قوطی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ قفس سگ مدل ۹۰ سقف بازشو

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ قفس سگ مدل تاشو ۱۲۰

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ قفس سگ مدل ۶۵

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ قفس سگ مدل تاشو ۱۰۰

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ قفس سگ و گربه مدل فلزی آبکاری شده

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ قفس سگ و گربه مدل mk-80

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ قفس سگ مدل تمام قوطی با سقف ۱۲۰

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید قفس سگ در اختیار شما قرار دهد. راهنمای خرید برای وسایل مورد استفاده در دسته لوازم حیوانات خانگی در این لینک قابل رویت است. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تراش رومیزی