زنانه

راهنمای خرید انواع شلوار زنانه جدید و ارزان+ قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید شلوار زنانه باید به آن ها توجه داشته باشید.

معمولا خانم‌ها علاقه زیادی به پوشیدن لباس‌های زیبا و متنوع دارند به گونه‌ای که بسته به میزان بودجه خود به صورت فصلی، یا ماهیانه اقدام به خرید لباس زنانه می‌کنند. لباس نقش مهمی در خوش تیپ شدن فرد ایفا می‌کند، شلوار زنانه هم یکی از پوشاک تاثیر گذار روی تیپ و استایل شما است‌ که اگر به درستی آن را انتخاب کنید، تحول عظیمی در تیپ و استایل شما ایجاد می‌کند. اگر اهل تغییر مداوم لباس‌های خود هستید و با مد روز جلو می‌روید، احتمالا به دنبال خرید شلوار زنانه ارزان هستید، تا با این کار بودجه خود را برای خرید مدل‌های جدید شلوار زنانه حفظ کنید.

اگر شما هم به دنبال خرید یک شلوار زنانه جدید، ارزان و باکیفیت هستید، جای خوبی را انتخاب کرده‌اید. زیرا به شما یک سری ترفند را آموزش می‌دهیم که به وسیله آن‌ها می‌توانید، با مد روز شلوار خود را تغییر دهید، بدون اینکه به بودجه شما آسیبی وارد شود. بهترین کار ممکن برای شما انتخاب یک شلوار زنانه جدید با جنس متوسط است. زیرا قرار نیست برای همیشه از این شلوار استفاده کنید، پس برای شما جنس شلوار اهمیت ندارد. اما اگر به مدگرایی اعتقادی ندارید و معمولا در صورت نیاز لباس خریداری می‌کنید، به احتمال زیاد به دنبال شلواری هستید که علاوه بر اینکه مدت زیادی برای شما کار کند، همچنان به روز باشد و از مد خارج نشود.

اگر جزو هر کدام از دسته‌های بالا هستید، سایت خوبی را انتخاب کرده‌اید. ما در این مطلب شما را با انواع شلوار زنانه آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم که موقع خرید شلوار زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید، را آموزش می‌دهیم تا شما با خیالی آسوده و با علم و دانش خرید کنید.

منظور از شلوار‌‌ زنانه‌چیست:

شلوار در واقع همان پاپوش یا پای جامه پوششی است که برای پوشاندن پایین تنه در آقایان و خانم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. تاریخچه ورود شلوار به ایران مربوط به سده ششم قبل از میلاد می‌شود. یعنی زمانی که بشر شروع به اسب سواری کرد در آن دوران کشورهایی مانند: ترکیه و فرانسه استفاده از شلوار را برای زنان ممنوع اعلام کردند. این قانون تا سال ۲۰۱۳ میلادی ادامه داشت و این کشورها همزمان با هم در این سال قانون ممنوعیت استفاده از شلوار برای بانوان را حذف کردند.

انواع‌شلوار زنانه از نظر جنس پارچه:

  1. شلوار جین و کتان زنانه: شلوارهای زنانه جین و کتان از مقاومت خیلی بالایی برخوردارند و به دلیل اینکه حالت کشی و راحتی دارند بیشتر مورد استقبال بانوان قرار دارند.
  2. شلوار گاواردین زنانه: این مدل شلوار زنانه از دو جنس پارچه کجراه و صابونی دوخته می‌شود، برخلاف مدل‌های بالا فاقد خاصیت کشسانی هستند، به این نوع، شلوار زنانه کرپ هم گفته می‌شود.
  3. شلوار بنگالی زنانه: این نوع شلوار از پارچه کشی دوخته می‌شود، تفاوت این شلوار با شلوارهای دیگر خاصیت کشسانی طولی است که می‌توان گفت جزو پارچه‌های جدید برای دوخت شلوار است.
  4. شلوار نیل زنانه: این نوع شلوار را با رنگ خام رنگ آمیزی می‌کنند، یعنی اگر قبل از عملیات سنگ شور شدن به ان‌ها دست بزنید دست شما رنگی خواهد شد. جنس پارچه آن‌ها هم کشی است.
  5. شلوار مرویجت زنانه: اگر به دنبال یک شلوار گرم برای فصل زمستان هستید به شما پیشنهاد می‌کنم این مدل شلوار را از دست ندهید. البته امروزه دیگر کسی به دنبال خرید شلوار گرم نیست.
  6. شلوار لگ زنانه: این مدل شلوار دارای پارچه تمام کش نازک و براق است. در واقع شباهت زیادی به ساپورت دارند، یعنی دقیقا روی پای شما حالت جذب دارند و موقع بالا ‌کشیدن نیز این حالت احساس می‌شود.
  7. شلوار دیور زنانه: این مدل از شلوار بیشتر ورزشی هستند، در واقع جنس پارچه آن‌ها گرم و ضخیم می‌باشد، بنابراین این مدل در دسته گرمکن‌های ورزشی قرار می‌گیرد و مقاومت این شلوارها بسیار زیاد است.
  8. شلوار تیار زنانه: این نوع شلوار در دو نوع تابستانی و زمستانی دوخته می‌شود. شلوار تیاری از جنس پارچه پاناما مناسب فصل تابستان و نمونه دیگری که از پارچه کجراه دوخته می‌شود، مناسب فصل زمستان است.
  9. شلوار مخمل زنانه: یکی از شلوارهای گران و پرطرفدار بازار هستند. پارچه مخمل از زمان‌های گذشته تا به امروز طرفداران زیادی دارد. شلوار مخمل خود به دو دسته میل کبریتی و کوبیده تقسیم می‌شود.
  10. شلوار لنین زنانه: شلوارهای لنین مقاومت بسیار بالایی در برابر پارگی دارند، اما متاسفانه این شلوارها بسیار سریع چروک می‌شوند و مدام باید ان‌ها را اتو کشی کرد.
  11. شلوار گرد بافت زنانه: در واقع همان شلوارهای اداری هستند، اگر به دنبال یک شلوار مناسب برای محل کار خود می‌باشید، این شلوار بهترین گزینه است.
  12. شلوار پنبه‌ای زنانه: اگر به دنبال خرید یک شلوار غیر رسمی و کژوال هستید، به شما این مدل شلوار را پیشنهاد می‌کنم.
  13. شلوار نایلون زنانه: اگر به دنبال شلواری هستید که به راحتی شستشو و تمیز شود شلوار‌های نایلونی را دریغ نکنید. از این دسته شلوار می‌توان به شلوارهای ریون، شلوار اکلریک و شلوار پلی استر اشاره کرد.
  14. شلوار آلفا زنانه: شلوار زنانه‌ای که از جنس آلفا دوخته می شود شباهت زیادی به شلوار مازراتی و بوگاتی دارد. تنها تفاوت این شلوار با شلوارهای بوگاتی و مازراتی تراکم بالای نخ در پارچه آن است.
  15. شلوار پشمی زنانه: این نوع شلوار از پشم طبیعی حیوانات تهیه می‌شود و به دلیل خاصیت گرمایی که دارد بیشتر برای فصل زمستان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  16. شلوار ابریشمی زنانه: این نوع شلوار گران‌قیمت‌ترین شلوار بازار است، مقاومت و درخشندگی بالایی دارد، در واقع می‌توان گفت نسبت به سایر شلوارهای زنانه نگهداری از آن‌ها سخت‌تر است.
  17. شلوار زنانه اسپاندکس: این نوع شلوار هم در دسته شلوارهای جین زنانه قرار می‌گیرد، از مهم‌ترین ویژگی این شلوار می‌توان به خاصیت کشسانی بالای آن اشاره کرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تونیک زنانه

مفهوم فاق در شلوار زنانه چیست؟

هنگام خرید شلوار یکی از مباحثی که بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد فاق شلوار است. در واقع فاق را می‌توان ارتفاع شلوار از کمر تا پایین زیپ شلوار دانست. در واقع شلوار ها دارای سه نوع اندازه فاق هستند که در ادامه هر یک را توضیح خواهیم داد.

انواع فاق در شلوار زنانه:

  1. فاق کوتاه: بیشتر برای خانم‌های دارای پاهای کشیده هستند، مناسب می‌باشند. اندازه فاق در این شلوارها ۱۶ تا ۲۰ سانتی‌متر می‌باشد به همین دلیل شکم و پهلو در آن نمایان است.
  2. فاق متوسط: رایج‌ترین نوع فاق در شلوارهای زنانه هستند، اندازه فاق آن‌ها چیزی در حدود ۲۰ تا ۲۳ سانتی‌متر می‌باشد.
  3. فاق بلند: شلوار فاق بلند بیشتر مناسب خانم‌های قد کوتاه می‌باشد به دلیل اینکه اندازه فاق آن‌ها ۲۳ تا ۲۶ سانتی‌متر است، شکم و پلو را در خود پنهان می‌کنند.

انواع شلوار زنانه بر اساس مدل:

  • شلوار زنانه‌راسته: نوعی شلوار پارچه‌ای محسوب می‌شود که اندازه و گشادی آن‌ها از بالا تا پایین شلوار یکسان است.
  • شلوار زنانه‌ساسون‌دار: این مدل از شلوار دارای تعدادی ساسون در ناحیه کمر و باسن هستند.
  • شلوار زنانه‌اسپورت: این شلوار‌ها که به شلوار ورزشی هم معروف هستند، از پارچه‌های گرم و کشی دوخته می‌شوند و طرفداران زیادی دارند.
  • شلوار زنانه‌شش‌جیب: راحت‌ترین نمونه شلوار هستند که از جنس کتان کاغذی بسیار نرم و لطیف دوخته می‌شوند.
  • شلوار زنانه‌اسلش: جزو محبوب‌ترین نمونه‌های شلوار بازار محسوب می‌شوند، این جنس خود دارای نمونه مدل‌های زیادی می‌باشد.
  • شلوار زنانه‌دمپا‌‌ گشاد: نوعی شلوار هستند که از کمر، باسن و ران بسیار جذب و از زانو به پایین گشاد می‌شوند.
  • شلوار زنانه‌جین: این مدل از پارچه جین دوخته می‌شوند و دارای مدل‌های زیادی هستند به همین علت طرفداران زیادی دارند.
  • شلوار زنانه‌سندبادی: این نوع شلوار شبیه شلوار شخصیت کارتونی سند باد هستند. یعنی از تمام قسمت‌ها گشاد و از دمپا تنگ می‌شوند.
  • شلوار زنانه‌دامن شلواری: این مدل معمولا با پارچه‌های نرم و لطیف دوخته می‌شود و از ناحیه باسن به پایین گشاد می‌باشند.
  • شلوار زنانه‌برمودا: این نوع در دسته شلوارهای دمپا کوتاه قرار می‌گیرند، به طوری که با پوشیدن این شلوار‌ها مچ پای شما برهنه می‌ماند.
  • شلوار زنانه‌گشاد: این مدل شلوار از کمر و باسن چسبیده و از کمر به پایین گشاد هستند به همین دلیل به شلوار گشاد معروف هستند.
  • شلوار زنانه‌جذب: این مدل از شلوار زنانه در دسته لگ های ورزشی قرار می‌گیرند. پارچه آن‌ها خاصیت کشسانی بسیار بالایی دارد به طوری که در تمام قسمت‌ها جذب است.
  • شلوار زنانه‌رکابی: این شلوار در دسته شلوارهای پارچه‌ای چسبیده قرار می‌گیرد و از طرفداران زیادی برخوردار است.
  • شلوار زنانه‌دامنی: این نوع شلوار فقط از ناحیه کمر چسبیده و جذب است و در سایر نواحی گشاد است به طوری که شبیه دامن دیده می‌شود.
  • شلوار زنانه‌پیش‌بندی: در این مدل شلوار کمر آن‌ها دارای دو عدد بند از جنس شلوار است که مانند پیش‌بند بسته می‌شود.
  • شلوار زنانه‌جیب‌دار: این مدل در دسته شلوار‌های جین قرار می‌گیرد با این تفاوت که دارای جیب می‌باشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید مانتو و شلوار زنانه

نکات مهم هنگام خرید شلوار زنانه:

  1. قیمت شلوار: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، بهتر است قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید شلوار را مشخص کنید. با مشخص شدن میزان بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برایتان آسان می‌شود.
  2. نوع شلوار: خوشبختانه شلوار یکی از پوشاک‌های با تنوع مدل بالا می‌باشد. یعنی هر شخص با هر سلیقه‌ای می‌تواند، شلوار مورد نظر خود را انتخاب کند. اگر به تیپ و استایل اسپورت علاقه دارید، بهتر است به سراغ شلوار‌های اسپورت بروید و اگر به تیپ رسمی و اداری علاقه دارید، بهتر است به سراغ شلوار‌های راسته پارچه‌ای بروید.
  3. سایز شلوار: به سایز شلوار دقت کنید، بهتر است اگر شلوار پارچه‌ای نخی و پشمی خریداری می‌کنید، از فروشنده بپرسید که این جنس دارای کسر آب هست یا خیر. اگر دارای کسر آب بود باید حتما یک سایز بزرگتر را انتخاب کنید. در غیر این صورت سایز شلوار خود را دقیق انتخاب نمایید.
  4. رنگ شلوار: به رنگ شلوار هم موقع خرید توجه کنید، بهتر است در فصل بهار و تابستان به سراغ رنگ‌های روشن و در فصل پاییز و زمستان رنگ‌های تیره را انتخاب نمایید. زیرا رنگ‌های روشن خنک‌تر و رنگ‌های تیره گرم‌تر هستند. همچنین شما می‌توانید بر اساس رنگ پوست و چاقی و لا‌غری رنگ شلوار خود را انتخاب کنید.
  5. اندازه فاق شلوار: برای خانم‌های قد بلند و کمر باریک شلوار‌های فاق کوتاه و برای خانم‌های قد کوتاه و دارای شکم و پهلو شلوار‌های فاق بلند توصیه می‌شود. زیرا در شلوار فاق کوتاه پهلو و شکم بیشتر نمایان می‌شود و در شلوار‌های فاق بلند شکم و پهلو مخفی شده و مشخص نیست. اگر تناسب اندام دارید، بهترین گزینه برای شما شلوار فاق متوسط است.
  6. نوع دمپا: این بسته به سلیقه و شخصیت شماست که دمپا شلوار شما چگونه باشد. برخی خانم‌ها شلوار دمپا کوتاه را می‌پسندند و برخی دیگر شلوارهای دمپا گشاد و برخی شلوارهای دمپا چسبیده را بیشتر پسند می‌کنند. این دقیقا یک موضوع شخصی است و نمی‌توان یک استاندارد برای آن مشخص کرد.
  7. ست کردن: شما می‌توانید شلوار خود را با سایر لباس‌های خود ست نمایید، مهم‌ترین لباس‌هایی که می‌توان شلوار را با آن‌ها ست کرد. شامل: کفش، مانتو، کیف و روسری هستند. اگر شما بتوانید آن‌ها را با یکدیگر ست کنید، جذابیت شما چند برابر شده و خوشتیپ‌تر به نظر می‌رسید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید شلوار زنانه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای شلوار زنانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ شلوار زنانه مدل کارگو بنگال

شلوار زنانه مدل کارگو بنگال

مشخصات

  • جنس
    بنگال
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    اسلش
  • نوع فاق
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نگهداری
    با مواد شوینده ی مخصوص البسه مشکی و آب سرد بصورت دستی شسته شود تا عمر و زیبایی خود را حفظ کند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ شلوار زنانه قرآنی مدل راسته فیت blc

شلوار زنانه قرآنی مدل راسته فیت blc

مشخصات

  • جنس
    مازراتی
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    جذب
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع پایین تنه
    شلوار
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ شلوار زنانه مدل دمپا گشاد کمردار کد ۱۲۰

شلوار زنانه مدل دمپا گشاد کمردار کد 120

مشخصات

  • جنس
    فانریپ
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    دم پا گشاد
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع پایین تنه
    شلوار
  • ویژگی‌های تخصصی
    فرم دهی به بدن
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    شلوار های دم پا گشاد مناسب اکثر سلیقه ها بوده و در مد امسال بسیار ترند شده است.قسمت مچ پا به صورت دم پا گشاد است .قسمت کمر داری کمربند تزئینی است که جلوه خاصی به شلوار بخشیده است.جیب نما که با طرح سه دکمه تزیین شده است.
  • نگهداری
    بهترین روش شست و شو در دمای ۳۰ درجه با لباس شویی است. در صورتی که میخواهید عمر البسه مشکی افزایش یابد از ماده شوینده مناسب لباس های تیره استفاده نمایید.
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ شلوار زنانه مدل راسته آزاد blc

شلوار زنانه  مدل راسته آزاد blc

مشخصات

  • جنس
    مازراتی
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    آزاد
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع پایین تنه
    شلوار
  • مورد استفاده
    روزمره
  • قد
    بلند
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ شلوار زنانه مدل ابر و بادی ساپیک

شلوار زنانه مدل ابر و بادی ساپیک

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ابر و بادی
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    آزاد
  • نوع فاق
    بلند
  • نوع پایین تنه
    شلوار
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ شلوار زنانه مدل مام استایل کتان کد ۰۱ رنگ مشکی

شلوار زنانه مدل مام استایل کتان کد 01 رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    کتان
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    مام استایل
  • نوع فاق
    متوسط
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    شلوار مام استایل زنانه جنس کتان سایزبندی ۳۸,۴۰,۴۲,۴۴,۴۶,۴۸ رنگبندی قد ۹۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ شلوار زنانه مدل ۳۰۲ هاوین رنگ مشکی

شلوار زنانه مدل 302 هاوین رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    کرپ
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    بالای مچ پا
  • استایل لباس
    راسته
  • نوع فاق
    متوسط
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    دارای ۲ نمای جیب در پهلوها . نحوه ی بسته شدن کمر با زیپ و دکمه
  • نگهداری
    با دمای متوسط شستشو و اطو شود . از مواد سفید کننده استفاده نشود
  • کد کالای محصول
    ۳۰۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ شلوار زنانه قرآنی مدل راسته فیت

شلوار زنانه قرآنی مدل راسته فیت

مشخصات

  • جنس
    مازراتی
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    جذب
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع پایین تنه
    شلوار
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ شلوار زنانه مدل دمپا گشاد مازراتی

شلوار زنانه مدل دمپا گشاد مازراتی

مشخصات

  • جنس
    مازراتی
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    دم پا گشاد
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع پایین تنه
    شلوار
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کد کالای محصول
    ۱۲۲۰۱۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ شلوار زنانه السانا مدل پروا کد ۱۵۵۹۰۱

شلوار زنانه السانا مدل پروا کد 155901

مشخصات

  • جنس
    کرپ
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    دم پا گشاد
  • نوع فاق
    بلند
  • نوع پایین تنه
    شلوار
  • یقه
    رومی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    جنس پارچه: کرپ روماسایزبندی ۳۸ تا ۴۸دور ران سایز ۳۸: ۵۸دور ران سایز۴۰: ۶۰دور ران سایز ۴۲: ۶۲دور ران سایز ۴۴: ۶۴دور ران سایز ۴۶: ۶۶دور ران سایز ۴۸: ۶۸دور باسن سایز ۳۸: ۵۰دورباسن سایز ۴۰: ۵۲دورباسن سایز ۴۲: ۵۴دورباسن سایز ۴۴: ۵۶دورباسن سایز۴۶: ۵۸دورباسن سایز ۴۸: ۶۰بسته شدن زیپ و دکمهفرم شلوار : بوت کاتقد : ۱۱۰
  • کد کالای محصول
    پروا کد ۱۵۵۹۰۱
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ شلوار زنانه مدل مازراتی بگ کد MZT100

شلوار زنانه مدل مازراتی بگ کد MZT100

مشخصات

  • جنس
    مازراتی
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    بگ
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ شلوار زنانه مدل مازراتی بگ دو پیل crm

شلوار زنانه  مدل مازراتی بگ دو پیل crm

مشخصات

  • جنس
    مازراتی
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    بگ
  • نوع فاق
    متوسط
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ شلوار زنانه مدل بگ دو پیله MZ-BLC

شلوار زنانه  مدل بگ دو پیله MZ-BLC

مشخصات

  • جنس
    مازراتی
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    بگ
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع پایین تنه
    شلوار
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    جنس شلوار سوپر مازراتی می باشد.
  • قد
    بلند
  • کد کالای محصول
    ۲۰۸۰۱
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ شلوار زنانه السانا مدل دلسا کد ۱۵۶۸۰۱

شلوار زنانه السانا مدل دلسا کد 156801

مشخصات

  • جنس
    کرپ
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    راسته
  • نوع فاق
    بلند
  • نوع پایین تنه
    شلوار
  • یقه
    هفت
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    جنس پارچه: کرپ روماسایزبندی: ۴۰ تا ۴۶دور باسن سایز ۴۰: ۴۹دورباسن سایز ۴۲: ۵۲دورباسن سایز ۴۴: ۵۴دورباسن سایز ۴۶: ۵۶دور ران سایز ۴۰: ۵۶دور ران سایز ۴۲: ۶۰دور ران سایز ۴۴: ۶۲دور ران سایز ۴۶: ۶۴بسته شدن: زیپ و دکمهفرم شلوار : راستهقد: ۱۰۰
  • قد
    بلند
  • کد کالای محصول
    دلسا کد ۱۵۶۸۰۱
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ شلوار زنانه مدل هاوین ۳۱۷ مازراتی کمر کش رنگ مشکی

شلوار زنانه مدل  هاوین 317 مازراتی کمر کش رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    کرپ
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    معمولی
  • نوع فاق
    متوسط
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    xقسمت جلوی شلوار کمر کار شده و قسمت پشت کمر کش دارد x شلوار دمپا می باشد x قد کار بنا به سایز از ۱۰۲الی ۱۰۴ می باشد
  • نگهداری
    x با دمای متوسط شستشو و اطو شودx از مواد سفید کننده استفاده نشود
  • کد کالای محصول
    ۳۱۷

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ شلوار زنانه کد ۰۰۳۰۶

شلوار زنانه کد 00306

مشخصات

  • جنس
    پلی آمید
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    جذب
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع پایین تنه
    شلوار
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ شلوار زنانه مدل دمپا گشاد چاکدار کرپ

شلوار زنانه مدل دمپا گشاد چاکدار کرپ

مشخصات

  • جنس
    مازراتی
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    دم پا گشاد
  • نوع فاق
    متوسط
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ شلوار زنانه مدل کارگو ساده

شلوار زنانه مدل کارگو ساده

مشخصات

  • جنس
    کتان
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    اورسایز
  • نوع فاق
    متوسط
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    کمر شلوار دارای بند تنظیم می باشددم پا شوار درای بند یا کش می باشد که میتوانید آن را گت کنید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ شلوار زنانه هاوین مدل ۳۰۷ مازراتی دمپا کمرکش رنگ مشکی

شلوار زنانه هاوین مدل 307 مازراتی دمپا کمرکش رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    مازراتی
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    دم پا گشاد
  • نوع فاق
    متوسط
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    x دارای دو پاگون و پرچ نما در دو طرف شلوارxقسمت جلوی شلوار کمر کار شده و قسمت پشت کمر کش دارد x شلوار دمپا می باشد x قد کار بنا به سایز از ۱۰۲الی ۱۰۵ می باشد
  • نگهداری
    x با دمای متوسط شستشو و اطو شودx از مواد سفید کننده استفاده نشود
  • کد کالای محصول
    ۳۰۷

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ شلوار زنانه مدل بافت بگ رنگ مشکی

شلوار زنانه مدل بافت بگ رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    راه‌راه
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    آزاد
  • نوع فاق
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ شلوار زنانه مدل سورن راسته درجه یک

شلوار زنانه مدل سورن راسته درجه یک

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    راسته
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع پایین تنه
    شلوار
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کد کالای محصول
    ۱۱۲۰۳۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ شلوار زنانه مدل دمپا گشاد مازراتی et400

شلوار زنانه مدل دمپا گشاد مازراتی et400

مشخصات

  • جنس
    مازراتی
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    دم پا گشاد
  • نوع فاق
    متوسط
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ شلوار زنانه مدل مام استایل رنگ کرم

شلوار زنانه مدل مام استایل رنگ کرم

مشخصات

  • جنس
    بنگال
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    مام استایل
  • نوع فاق
    متوسط
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    – پارچه گرم بالا- جنس درجه یک- کمر کش و دکمه- دو عددجیب از جلو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ شلوار زنانه مدل مام فیت بنگال

شلوار زنانه مدل مام فیت بنگال

مشخصات

  • جنس
    بنگال
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    بالای مچ پا
  • استایل لباس
    مام استایل
  • نوع فاق
    متوسط
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ شلوار زنانه مدل مام استایل کتان کد ۰۳ رنگ نسکافه ای

شلوار زنانه مدل مام استایل کتان کد 03 رنگ نسکافه ای

مشخصات

  • جنس
    کتان
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    مام استایل
  • نوع فاق
    متوسط
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    شلوار مام استایل زنانه جنس کتان سایزبندی ۳۸,۴۰,۴۲,۴۴,۴۶,۴۸ رنگبندی قد ۹۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ شلوار زنانه مدل راسته مازراتی

شلوار زنانه مدل راسته مازراتی

مشخصات

  • جنس
    مازراتی
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    راسته
  • نوع فاق
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ شلوار زنانه مدل کارگو کد KR

شلوار زنانه مدل کارگو کد KR

مشخصات

  • جنس
    بنگال
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    بگ
  • نوع فاق
    بلند
  • نوع پایین تنه
    شلوار
  • ویژگی‌های تخصصی
    بدون ویژگی تخصصی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    کمر کشی.ایستایی در تن عالی.دمپا قابل جمع شدن.۶جیب جنس پارچه کشی
  • نگهداری
    شستشو در دمای کمتراز ۲۰درجه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ شلوار زنانه مدل سورن دمپا

شلوار زنانه مدل سورن دمپا

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    دم پا گشاد
  • نوع فاق
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ شلوار زنانه مدل ابر و بادی گشاد پشت کش دار توشنا کد ۶۰۱

شلوار زنانه مدل ابر و بادی گشاد پشت کش دار توشنا کد 601

مشخصات

  • جنس
    ابر و بادی
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    مام استایل
  • نوع فاق
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ شلوار زنانه قرآنی مدل دم پا زیپ مخفی blc

شلوار زنانه قرآنی مدل دم پا زیپ مخفی blc

مشخصات

  • جنس
    مازراتی
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    دم پا گشاد
  • نوع فاق
    متوسط
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۱ شلوار زنانه هاوین مدل ۳۱۴ مازراتی دمپا رنگ مشکی

شلوار زنانه هاوین مدل 314 مازراتی دمپا رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    کرپ
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    دم پا گشاد
  • نوع فاق
    متوسط
  • مورد استفاده
    روزمره
  • نگهداری
    x برای شستشو و اطو از دمای متوسط استفاده نماییدx از مواد سفید کننده و ماد اسیب زننده به بافت و الیاف پارچه استفاده نشود
  • کد کالای محصول
    ۳۱۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۲ شلوار زنانه مدل هاوین ۳۰۲ مازراتی رنگ سفید

شلوار زنانه مدل  هاوین 302 مازراتی رنگ سفید

مشخصات

  • جنس
    کرپ
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    بالای مچ پا
  • استایل لباس
    راسته
  • نوع فاق
    متوسط
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    دارای ۲ نمای جیب در پهلوها . نحوه ی بسته شدن کمر با زیپ و دکمه
  • نگهداری
    با دمای متوسط شستشو و اطو شود . از مواد سفید کننده استفاده نشود
  • کد کالای محصول
    ۳۰۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۳ شلوار زنانه هاوین مدل شالدار ۳۱۵ مازراتی دمپا رنگ سفید

شلوار زنانه هاوین مدل شالدار 315 مازراتی دمپا رنگ سفید

مشخصات

  • جنس
    کرپ
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    دم پا گشاد
  • نوع فاق
    متوسط
  • مورد استفاده
    روزمره
  • نگهداری
    x برای شستشو و اطو از دمای متوسط استفاده نماییدx از مواد سفید کننده و ماد اسیب زننده به بافت و الیاف پارچه استفاده نشود
  • کد کالای محصول
    ۳۱۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۴ شلوار زنانه مدل Kt کارگو  رنگ مشکی

شلوار زنانه مدل Kt کارگو  رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    بنگال
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    آزاد
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    انعطاف پذیر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    پارچه دارای گرماژ بالا و با کیفیت میباشد که این امر موجب زانو ننداختن و پرز ندادن پارچه میشود.کمر شلوار کشی و بند دار میباشد و‌ در انتخاب سایز بسیار راحت تر میتوانید خرید کنید.دمپا شلوار گت دار میباشد که به حالت مچی و بگ میتوانید استفاده کنید.
  • نگهداری
    با اب داغ ترجیحا شستشو نشود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۵ شلوار زنانه مدل کارگو شش جیب

شلوار زنانه مدل کارگو شش جیب

مشخصات

  • جنس
    شانتون
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    آزاد
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع پایین تنه
    شلوار
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۶ شلوار زنانه هاوین مدل ۳۱۴ مازراتی دمپا رنگ سفید

شلوار زنانه هاوین مدل 314 مازراتی دمپا رنگ سفید

مشخصات

  • جنس
    کرپ
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    دم پا گشاد
  • نوع فاق
    متوسط
  • مورد استفاده
    روزمره
  • نگهداری
    x برای شستشو و اطو از دمای متوسط استفاده نماییدx از مواد سفید کننده و ماد اسیب زننده به بافت و الیاف پارچه استفاده نشود
  • کد کالای محصول
    ۳۱۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۷ شلوار زنانه هاوین مدل شالدار ۳۱۵ مازراتی دمپا رنگ مشکی

شلوار زنانه هاوین مدل شالدار 315 مازراتی دمپا رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    کرپ
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    دم پا گشاد
  • نوع فاق
    متوسط
  • مورد استفاده
    روزمره
  • نگهداری
    x برای شستشو و اطو از دمای متوسط استفاده نماییدx از مواد سفید کننده و ماد اسیب زننده به بافت و الیاف پارچه استفاده نشود
  • کد کالای محصول
    ۳۱۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید شلوار زنانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید مانتو بارداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا