خواب و حمام کودک

سرویس خواب نوزاد، راهنمای خرید و معرفی جدیدترین و زیباترین مدل‌ها

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید سرویس خواب نوزاد باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مهم و ضروری که در سیسمونی نوزاد خود حتما باید داشته باشید، سرویس خواب نوزاد است.‌این وسیله بیشتر از وسایل دیگر در سیسمونی به کار شما می‌آید زیرا نوزاد تازه متولد شده بعد از خوردن شیر نیاز به خواب و استراحت دارد، بنابراین حتما باید برای نوزاد خود یک سرویس خواب نوزادی خریداری کنید. اگر نوزاد شما خواب خوب و مناسبی در کنار تغذیه داشته باشد، بهتر رشد و نمو پیدا می‌کند، تحقیقات زیادی در این زمینه به عمل آمده که نشان می‌دهد، نوزادی که خواب بهتری داشته نسبت به نوزادی که خواب خوبی را تجربه نکرده بهتر و سریع‌تر رشد کرده، این موضوع اهمیت سرویس خواب نوزاد را مشخص می‌کند. در واقع شما از همان لحظه‌ی تولد در بیمارستان به این وسیله نیاز دارید تا نوزاد خود را درون آن قرار دهید.

سرویس خواب نوزاد یکی از ضروری‌ترین وسایل اتاق کودک می‌باشد. یعنی نوزاد را بدون آن نمی‌توان درون تخت قرار داد. بسته به نیاز و سلیقه والدین تعداد وسایل درون سرویس خواب نوزاد با هم تفاوت دارد. در واقع پدر و مادر هستند که مشخص می‌کنند درون سرویس نوزاد آن‌ها چه چیزهایی وجود داشته باشد. هر چه تعداد اقلام بیشتری درون سرویس خواب نوزاد شما قرار بگیرد به طبع قیمت آن هم افزایش پیدا می‌کند. پس اگر به دنبال سرویس خواب ارزان هستید به سراغ مدل‌هایی برید که وسایل کمتری درون آن داشته باشد. بهتر است به رنگ سرویس هم توجه داشته باشید، اگر نمی‌خواهید برای هر بچه‌ای که متولد می‌شود یک سرویس خواب جداگانه خریداری کنید، توصیه می‌کنم رنگ‌هایی را انتخاب نمائید که بین پسر و دختر مشترک می‌باشند زیرا دیگر نیازی به خرید دوباره سرویس خواب نوزاد نخواهید داشت و از سرویس بچه قبلی می‌توانید برای نوزاد جدید هم استفاده نمائید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که یک فرد جدید قرار است به خانواده شما اضافه شود و برای او قصد خرید سرویس خواب نوزاد را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع سرویس خواب نوزاد آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید سرویس خواب نوزاد باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

سرویس خواب‌نوزاد چیست؟

اگر بخواهیم سرویس خواب نوزاد را به طور کلی به شما معرفی کنیم، شامل: دراور نوزادی، تخت نوزادی، کمد نوزادی، گهواره نوزادی، ست لحاف، تشک و بالش را نام برد. اما در این مقاله منظور ما از سرویس خواب همان وسایل مربوط به خواب نوزاد مثل: بالش، پتو و لحاف می‌باشد. البته بسته به سلیقه والدین ممکن است تعداد وسایل درون آن‌ها بیشتر هم باشد. اگر بخواهیم یک تعریف کلی تری از سرویس خواب داشته باشیم، به مجموعه‌ای از لحاف، تشک و بالش که به خواب بهتر نوزاد کمک می‌کند، سرویس خواب نوزاد گفته می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سرویس خواب کودک

انواع مدل‌های سرویس خواب‌نوازد:

  1. سرویس خواب ۳ تکه: این مدل ساده‌ترین نمونه سرویس خواب می‌باشد که دارای سه تکه یعنی بالش نوزادی، تشک نوزادی و لحاف نوزادی می‌باشد. اگر به دنبال خرید یک سرویس خواب ارزان و مقرون به صرفه هستید، مدل سه تکه بهترین گزینه است. در قسمت پایین تشک این مدل یک بند وجود دارد که با شل و سفت کردن بند می‌توانید آن را به حالت پهن یا جمع شده تبدیل کنید.
  2. سرویس خواب ۴ تکه: نمونه دیگری از سرویس خواب می‌باشد، که علاوه بر داشتن بالش نوزادی، پتو و تشک نوزادی دارای قنداق هم می‌باشد. قیمت این مدل نسبت به نمونه سه تکه مقداری گران‌تر است زیرا دارای قنداق نیز می‌باشد. اگر این محصول را خریداری کنید، دیگر نیازی به پیدا کردن قنداق ست سرویس خواب نخواهید بود. در برخی موارد اصلا شما موفق به پیدا کردن ست قنداق نخواهید بود.
  3. سرویس خواب ۵ تکه: یکی از ویژگی‌های قابل توجه این سرویس داشتن ملحفه کش‌دار است که این محصول را از سایر سرویس‌ها متفاوت می‌سازد. این ملحفه به علت کش‌دار بودن با هر مدل تخت نوزادی هماهنگ می‌شود. علاوه بر ملحفه دارای بالش و روبالشی، تشک و پتو می‌باشد. در واقع می‌توان گفت این مدل علاوه بر ۴ تکه بالا دارای ملحفه هم می‌باشد که شما را از خرید ملحفه معاف می‌کند.
  4. سرویس خواب ۷ تکه: اگر به دنبال خرید یک سرویس خواب تمام و کمال هستید، پیشنهاد می‌کنم، حتما نمونه ۷ تکه آن را خریداری کنید. این نمونه علاوه بر داشتن بالش، لحاف و تشک دارای ملحفه و رو‌بالشی نیز می‌باشد. تنها موردی که این این مدل را از نمونه‌های قبلی متمایز می‌کند روتختی است. همان طور که می‌دانید پیدا کردن یک روتختی که ست سرویس خواب شما باشد کار چندان ساده‌ای نیست.
  5. سرویس خواب ۹ تکه: اگر به دنبال یک سرویس خواب همه کاره هستید که کودک دلبندتان بیشترین میزان آرامش را داشته باشد، بدون شک این گزینه است. تنها نمونه‌ای که باعث می‌شود این مدل از نمونه‌های دیگر متمایز شود داشتن بالشتک‌هایی که از کودک شما در برابر برخورد با دیواره‌های سفت محافظت می‌کند. تنها نکته‌ای که این سرویس را از سایر مدل‌ها متمایز می‌کند، داشتن تعدادی کوسن عروسکی است که جلوه زیبایی به اتاق کودک شما می‌دهد.

مزایای استفاده از سرویس خواب:

  • سرویس خواب یک مجموعه شیک و تر و تمیز است که باعث می‌شود شما به راحتی یک مجموعه ست شده برای خواب کودک خود خریداری کنید.
  • این مجموعه در مقایسه با خرید این محصولات به صورت تکی قیمت ارزان‌تری دارند که باعث افزایش ارزش خرید این محصول می‌شود.
  • همیشه یکی از مشکلاتی که خانواده‌ها با خرید سرویس خواب دارند، پیدا کردن تک تک محصولات به صورت ست شده است. این محصول شما را از ست کردن وسایل معاف می‌کند.
  • بسیار نرم و لطیف می‌باشند و معمولا از جنس‌هایی دوخته می‌شوند که حساسیت ایجاد نمی‌کند و کودک شما خواب راحتی را تجربه می‌کند.
  • شما با خرید این وسیله علاوه بر خرید سرویس خواب برای اتاق کودک خود یک وسیله تزئینی هم خریداری می‌کنید. زیرا خیلی از مدل‌ها دارای کوسن‌های زیبا و جذاب کودکانه هستند.

بهترین مارک سرویس خواب نوزادی:

اگر بخواهیم یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک سرویس خواب معرفی کنیم. شاید کار غیر ممکنی باشد، زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که همگی کیفیت بالایی دارند. اگر شخصی یک برند خاص را به شما معرفی کند، اطمینان داشته باشید که این شخص تبلیغ می‌کند و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای سرویس خواب را به شما معرفی می‌کنیم.

  • سرویس خواب تی اس ام
  • سرویس خواب صبااو
  • سرویس خواب برکو
  • سرویس خواب ارکسترا
  • سرویس خواب هوم اند لایف
  • سرویس خواب ازدیلک
  • سرویس خواب آویراد
  • سرویس خواب مولی

سرویس خواب نوزاد از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های مختلفی برای خرید سرویس خواب وجود دارد که شما با توجه به سلیقه خود باید یکی از روش‌ها را انتخاب کنید. در واقع می‌توان گفت هیچ قاعده‌ای برای انتخاب روش خرید وجود ندارد و یک کار دلخواه است. در ادامه دو روش معروف را به شما معرفی می‌کنیم که بیشترین طرفدار را دارد.

  1. خرید حضوری: یکی از معروف‌ترین روش‌های خرید در کشور ایران است. در این روش شما باید از محل کار و منزل خود خارج شده و به نزدیک‌ترین فروشگاه لوازم سیسمونی نزدیک محل کار و زندگی خود مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. لازم به ذکر است در این روش امکان تعویض یا پس گرفتن محصول وجود ندارد پس در خرید خود نهایت دقت را داشته باشید.
  2. خرید اینترنتی: یکی از روش‌های جدید خرید که به تازگی در کشور ایران جا افتاده است. در این روش شما نیازی به خروج از محل کار و زندگی خود ندارید، می‌توانید با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی معتبر جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در این روش شما تا ۷ روز مهلت تست دارید، یعنی اگر از محصول مورد نظر رضایت نداشته باشید، می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید محافظ تخت کودک

نکات مهم هنگام خرید سرویس خواب نوزاد:

  • عزیزان پیش از هر چیز حتما به قیمت سرویس خواب نوزاد توجه داشته باشید. چون این مقدار بودجه‌ی شماست که بیانگر انتخاب نوع کالای مدنظرتان می‌باشد. پس والدین عزیز قبل از خرید سرویس خواب برای فرزند دلبندتان حتما میزان بودجه‌ای که قرار است هزینه کنید را مورد توجه قرار دهید.
  • مادر و پدر عزیز یک مورد دیگر که حتما باید به آن توجه داشته باشید، دقت در داشتن حفاظ می‌باشد. چون خدایی ناکرده اگر در طول شب شما خواب باشید، ممکن است فرزندتان غلت بخورد و به زمین بیفتد. پس حتما قبل از خرید به حفاظ داشتن سرویس خواب توجه کافی را داشته باشید.
  • مورد بعدی دقت در جنس سرویس خواب نوزاد خواهد بود. جنس سرویس باید از چوب اصل و بادوام ساخته شده باشد. اگر هم انتخابتان مدل‌های فلزی می‌باشد، باید از میان برندهایی انتخاب شود که از مواد و متریال عالی و باکیفیت ساخته شده باشد.
  • اگر سرویس انتخابی شما فقط دارای تشک، پتو و بالش است، باید به عدم حساسیت‌زا بودن محصول توجه کنید. چون پوست کودکان بسیار لطیف و حساس می‌باشد، باید در انتخاب سرویسی که قرار است در طول روز بر روی آن آرام بگیرد، دقت داشته باشید. پس عزیزان این مسئولیت خطیر بر عهده‌ی شما والدین می‌باشد که به سلامت پوست و موی فرزندتان توجه کنید.
  • به رنگ سرویس خواب نوزاد هم توجه کنید. همانطور هم که در بالا گفته شد، رنگ سرویس را متناسب با جنسیت فرزندتان انتخاب نمایید. البته عزیزان انتخاب رنگ هم به سلیقه‌ی مادر و پدر بستگی دارد، زیرا قرار است این سرویس درون اتاق خواب فرزندتان قرار گیرد، پس رنگ ان باید متناسب با رنگ سایر وسایل اتاق خواب او باشد.
  • چون معمولا کودکان تا سن خاصی به گاز گرفتن وسایل علاقه دارند، در نتیجه سرویس خواب نوزاد هم از این قاعده جدا نیست. پس مدلی را انتخاب کنید که جنس آن فاقد مواد شیمیایی باشد تا اگر فرزند عزیزتان این کار را انجام داد، خدایی ناکرده به بیماری دچار نشود.
  • حتما هنگام خرید از محکم بودن اتصالات و دوام تمامی بست‌ها مطمئن شوید. بالاخره کودکتان قرار است تا سن خاصی در تخت خواب بخوابد یا حتی غلت بخورد. پس از دوام اتصالات اسوده خاطر باشید.

روش‌های نگهداری از سرویس خواب نوزاد:

  • بعد از هربار خواب فرزندتان، حتما حفاظ آن را بالا بکشید، تا اینکه مبادا شما مراقب نباشید و کودکتان از تخت بالا برود.
  • هیچ‌گاه ابزار تیز و برنده را به دست فرزندتان ندهید. چون باعث ایجاد خط و خش روی تخت خواب خواهد شد.
  • در مکان‌هایی که دارای رطوبت و نم است، هیچ‌گاه تخت خواب را قرار ندهید چون باعث پوسیدگی سرویس خواب می‌شود.
  • اگر مدل انتخابی شما فقط دارای پتو، تشک و بالش است، حتما هنگام شست و شوی انها به درجه حرارت آب و مواد شوینده توجه کنید، تا رنگ محصول از بین نرود و کدر نشود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید سرویس خواب نوزاد مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های سرویس خواب نوزاد ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ سرویس خواب ۶ تکه نوزاد طرح مزرعه

سرویس خواب 6 تکه نوزاد طرح مزرعه

مشخصات

  • شامل
    قنداق
  • ابعاد بالش
    ۴۰x30x5
  • ابعاد ملحفه
    -.-
  • ابعاد رو بالشی
    ۴۰×۳۰
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • سایر توضیحات
    ابعاد تشک لبه دار ۹۴x73x10 ابعاد تشک دم دستی ۵x62x78 ابعاد پتو ۸۸x73x1.5ابعاد بالش ۴۰x30x5 ابعاد بالش شیردهی ۷۵x68x10هر دو روی محصول پارچه کتان ۱۰۰درصد پنبه کشور ترکیه با کیفیت فوق العاده بالا و بسیار لطیف و چاپ ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ سرویس خواب نوزاد مدل خرس شالدار کد ۲ مجموعه ۵ عددی

سرویس خواب نوزاد مدل خرس شالدار  کد 2 مجموعه 5 عددی

مشخصات

  • شامل
    قنداق
  • ابعاد تشک
    ۸۰x57x11
  • ابعاد بالش
    ۳۳x20x11
  • ابعاد لحاف
    ۸۴x64x2
  • ابعاد ملحفه
    ندارد
  • ابعاد قنداق
    ۶۷x38x5
  • ابعاد رو بالشی
    ندارد
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ سرویس خواب ۴ تکه نوزاد طرح خرگوش

سرویس خواب 4 تکه نوزاد طرح خرگوش

مشخصات

  • شامل
    بالش
  • ابعاد بالش
    ۲۵x30x5
  • ابعاد لحاف
    ۷۵x75x1.5
  • ابعاد ملحفه
    -.-
  • ابعاد رو بالشی
    ۲۵x30x5
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • سایر توضیحات
    پارچه کتان ترک ۱۰۰درصد پنبه بدون حساسیتچاپ راکتیو و ثابتابعاد پتو ۷۵x75x1.5 سانتیمترابعاد بالش ۳۰x25x7 سانتیمترابعاد قنداق ۳۰x50x5 سانتیمترتشک سایز بزرگ می باشداین سرویس به کسانی که کیفیت پارچه برای آن ها اهمیت دارد پیشنهاد می گردد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ سرویس خواب کودک و نوزاد مدل ۰۰۱ مجموعه ۴ عددی

سرویس خواب کودک و نوزاد مدل 001 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد بالش
    ۳۰×۱۰×۱۷
  • وزن بالش
    ۶۰
  • ابعاد ملحفه
    ۷۷×۲×۵۴
  • وزن ملحفه
    ۱۸۰
  • ابعاد رو بالشی
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • سایر توضیحات
    – دارای تشک غلت گیر به سایز ۸۰×۱۲×۵۰ سانتی‌متر- دارای تشک غلت گیر به سایز ۵۰×۱۰×۳۲ سانتی‎‌متر- دارای لحاف به سایز ۷۷×۲×۵۴ سانتی‌متر و وزن ۱۸۰ گرم – دارای بالش به ابعاد ۳۰×۱۰×۱۷ سانتی‌متر و وزن ۶۰ گرم – دارای کاور زیپ دار- قابلیت جمع شدن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ سرویس خواب نوزاد طرح لاما مجموعه ۳ عددی

سرویس خواب نوزاد طرح لاما مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • شامل
    ساک لوازم
  • وزن پتو
    ۱۰۰
  • ابعاد بالش
    ۳x24x35
  • وزن بالش
    ۵۰
  • ابعاد ملحفه
    ۱x74x95
  • ابعاد رو بالشی
    ۳x24x35
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ سرویس خواب ۴ تکه نوزاد مدل فیل کد F12

سرویس خواب 4 تکه نوزاد مدل فیل کد F12

مشخصات

  • شامل
    تشک
  • ابعاد تشک
    ۹۵x55x2
  • وزن تشک
    ۳۰۰
  • ابعاد بالش
    ۴۵x35x5
  • وزن بالش
    ۴۰۰
  • ابعاد ملحفه
    ۹۵x55x0.5
  • وزن ملحفه
    ۱۰۰
  • ابعاد رو بالشی
    ۴۵x35x0.5
  • وزن رو بالشی
    ۱۰۰
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰x50x15
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • سایر توضیحات
    -ضد نفوذ آب-دارای لایه پلاستیکی جهت عدم نفوذ آب-لطیف و نرم
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ سرویس خواب  نوزاد طرح روباه مجموعه ۶ عددی

سرویس خواب  نوزاد طرح روباه مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • شامل
    بالش
  • ابعاد بالش
    ۴۰x30x5
  • ابعاد ملحفه
    -.-
  • ابعاد رو بالشی
    ۴۰x30x5
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • سایر توضیحات
    ابعاد تشک لبه دار ۹۴x73x10 ابعاد تشک دم دستی ۵x62x88 ابعاد پتو ۹۸x76x1.5ابعاد بالش ۴۰x30x5 ابعاد بالش شیردهی ۷۵x68x10هر دو روی محصول پارچه کتان ۱۰۰درصد پنبه کشور ترکیه با کیفیت فوق العاده بالا و بسیار لطیف و چاپ ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ سرویس خواب ۳ تکه نوزاد طرح RNG

سرویس خواب 3 تکه نوزاد طرح RNG

مشخصات

  • شامل
    بالش
  • ابعاد بالش
    ۴۰x30x5
  • ابعاد ملحفه
    -.-
  • ابعاد رو بالشی
    ۴۰x30x5
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • سایر توضیحات
    ابعاد تشک ۵x62x77ابعاد پتو ۸۷x73x1.5ابعاد بالش ۴۰x30x5پارچه سوپرکتان ۱۰۰درصد پنبه تولید کشور ترکیه با کیفیت فوق العاده بالا و بسیار لطیفالیاف ضدحساسیتهمراه با کاور رایگاناین سرویس به کسانی که کیفیت پارچه برای آن ها اهمیت دارد پیشنهاد می گردد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ سرویس خواب نوزاد مدل گارد محافظ طرح بچه خرگوش مجموعه ۳ عددی

سرویس خواب نوزاد مدل گارد محافظ طرح بچه خرگوش مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • شامل
    لحاف
  • ابعاد بالش
    ۳۸X28X10
  • ابعاد لحاف
    ۹۰X90X3
  • ابعاد ملحفه
    ندارد
  • ابعاد رو بالشی
    ۳۸X28X10
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ سرویس خواب نوزاد طرح حیوانات مجموعه ۶ عددی

سرویس خواب نوزاد طرح حیوانات مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد بالش
    ۴۰x30x5
  • ابعاد ملحفه
    -.-
  • ابعاد رو بالشی
    ۴۰x30x5
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • سایر توضیحات
    ابعاد تشک لبه دار ۹۴x73x10 ابعاد تشک دم دستی ۵x62x88 ابعاد پتو ۹۸x76x1.5ابعاد بالش ۴۰x30x5 ابعاد بالش شیردهی ۷۵x68x10هر دو روی محصول پارچه کتان ۱۰۰درصد پنبه کشور ترکیه با کیفیت فوق العاده بالا و بسیار لطیف و چاپ ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ سرویس خواب نوزاد مدل گارد محافظ طرح بچه خرس مجموعه ۳ عددی

سرویس خواب نوزاد مدل گارد محافظ طرح بچه خرس مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • شامل
    لحاف
  • ابعاد بالش
    ۳۸X28X10
  • ابعاد لحاف
    ۹۰X90X3
  • ابعاد ملحفه
    ندارد
  • ابعاد رو بالشی
    ۳۸X28X10
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ سرویس خواب نوزاد مدل گارد محافظ دار طرح جوجه کد ۰۵ مجموعه ۳ عددی

سرویس خواب نوزاد مدل گارد محافظ دار طرح جوجه کد 05 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • شامل
    لحاف
  • ابعاد بالش
    ۳۸X28X10
  • ابعاد لحاف
    ۹۰X90X3
  • ابعاد ملحفه
    ندارد
  • ابعاد رو بالشی
    ۳۸X28X10
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ سرویس خواب نوزاد طرح خرگوش مجموعه ۶ عددی

سرویس خواب نوزاد طرح خرگوش مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • شامل
    بالش
  • ابعاد بالش
    ۴۰x30x5
  • ابعاد ملحفه
    -.-
  • ابعاد رو بالشی
    ۴۰x30x5
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • سایر توضیحات
    ابعاد تشک لبه دار ۹۴x73x10 ابعاد تشک دم دستی ۵x62x88 ابعاد پتو ۹۸x76x1.5ابعاد بالش ۴۰x30x5 ابعاد بالش شیردهی ۷۵x68x10هر دو روی محصول پارچه کتان ۱۰۰درصد پنبه کشور ترکیه با کیفیت فوق العاده بالا و بسیار لطیف و چاپ ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ سرویس خواب ۳ تکه نوزاد طرح آهو

سرویس خواب 3 تکه نوزاد طرح آهو

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • سایر توضیحات
    ابعاد تشک ۵x62x88ابعاد پتو ۹۸x75x1.5ابعاد بالش ۴۰x30x5پارچه سوپرکتان تولید کشور ترکیه با کیفیت فوق العاده بالا و بسیار لطیفالیاف ضدحساسیتهمراه با کاور رایگاناین سرویس به کسانی که کیفیت پارچه برای آن ها اهمیت دارد پیشنهاد می گردد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ سرویس خواب ۳ تکه نوزاد طرح حیوانات کد ۰۲

سرویس خواب 3 تکه نوزاد طرح حیوانات کد 02

مشخصات

  • شامل
    بالش
  • ابعاد بالش
    ۴۰x30x5
  • ابعاد ملحفه
    -.-
  • ابعاد رو بالشی
    ۴۰x30x5
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • سایر توضیحات
    ابعاد تشک ۵x62x88ابعاد پتو ۹۸x75x1.5ابعاد بالش ۴۰x30x5پارچه سوپرکتان تولید کشور ترکیه با کیفیت فوق العاده بالا و بسیار لطیفالیاف ضدحساسیتهمراه با کاور رایگاناین سرویس به کسانی که کیفیت پارچه برای آن ها اهمیت دارد پیشنهاد می گردد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ سرویس خواب ۳ تکه نوزاد طرح روباه

سرویس خواب 3 تکه نوزاد طرح روباه

مشخصات

  • شامل
    بالش
  • ابعاد بالش
    ۳۰x40x5
  • ابعاد ملحفه
    0x0x0
  • ابعاد رو بالشی
    ۳۰x40x5
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • سایر توضیحات
    ابعاد تشک ۵x62x88ابعاد پتو ۹۸x75x1.5ابعاد بالش ۴۰x30x5پارچه سوپرکتان تولید کشور ترکیه با کیفیت فوق العاده بالا و بسیار لطیفالیاف ضدحساسیتهمراه با کاور رایگاناین سرویس به کسانی که کیفیت پارچه برای آن ها اهمیت دارد پیشنهاد می گردد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ سرویس خواب ۸ تکه نوزاد طرح Happy

سرویس خواب 8 تکه نوزاد طرح Happy

مشخصات

  • شامل
    ملحفه
  • ابعاد بالش
    ۵۰x30x1
  • ابعاد لحاف
    ۱۵۰x100x1
  • ابعاد ملحفه
    ۱۷۰x120x1
  • ابعاد رو بالشی
    ۵۰x35x1
  • ابعاد دور تختی
    ۸۰x45x1
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۹x48x30
  • سایر توضیحات
    سرویس لحاف نوزاد گارد دار رنفورس برند Class محصول ترکیهدر ماشین لباسشویی با آب حداکثر ۴۰ درجهترجیحا استفاده از پودر بدون آنزیم و یا صابون مایع و نرم کننده دارای دو عدد دورتختی (۲) ۱۴۰x45x1 (1)، ۸۰x45x1 سانتی متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۳۰۵۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ سرویس خواب سه تکه نوزاد مدل رزیتا عروسکی

سرویس خواب  سه تکه نوزاد مدل رزیتا عروسکی

مشخصات

  • شامل
    کاور تشک
  • ابعاد تشک
    ۱۰۰x60x1
  • وزن تشک
    ۳
  • ابعاد بالش
    ۳۷x55x1
  • ابعاد ملحفه
    ۱۰۰x60x1
  • ابعاد رو بالشی
    ۳۷x55x1
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ سرویس خواب نوزاد نی نی بان طرح مامافیل مجموعه ۴ عددی

سرویس خواب نوزاد نی نی بان طرح مامافیل مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • شامل
    قنداق
  • ابعاد تشک
    ۵۵×۸۵
  • ابعاد بالش
    ۴۵×۳۵
  • ابعاد ملحفه
    ۸۵×۱۰۵
  • ابعاد رو بالشی
    ۴۵×۳۵
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ سرویس خواب ۳ تکه نوزاد مدل بهتا

سرویس خواب 3 تکه نوزاد مدل بهتا

مشخصات

  • شامل
    لحاف
  • وزن تشک
    ۱۰۰۰
  • ابعاد بالش
    ۲۵×۳۸
  • ابعاد لحاف
    ۷۲×۸۸
  • وزن لحاف
    ۴۰۰
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۰×۵۰
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۴۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ سرویس خواب نوزاد طرح فیل سرخپوست به همراه تشک بازی مجموعه ۴ عددی

سرویس خواب نوزاد طرح فیل سرخپوست به همراه تشک بازی مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • شامل
    بالش
  • ابعاد تشک
    ۵۳x72x3
  • وزن تشک
    ۳۱۰
  • ابعاد پتو
    ۷۰x70x1
  • وزن پتو
    ۲۲۰
  • ابعاد بالش
    ۳۴x24x10
  • وزن بالش
    ۱۷۵
  • ابعاد ملحفه
    ۲۲۰
  • ابعاد رو بالشی
    ۱۷۵
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • سایر توضیحات
    این سرویس دارایتشک تعویض و بالشت و پتو دور پیچ و تشک بازی میباشد و از این سرویس بصورت سرویس خواب مسافرتی نیز میشود استفاده کرد.
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۲۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ سرویس خواب ۴ تکه نوزاد آدنو مدل DUMBO

سرویس خواب 4 تکه نوزاد آدنو مدل DUMBO

مشخصات

  • شامل
    قنداق
  • ابعاد تشک
    ۲×۵۵×۸۵
  • وزن تشک
    ۴۰۰
  • ابعاد بالش
    ۵×۳۰×۴۰
  • وزن بالش
    ۱۵۰
  • ابعاد لحاف
    ۲×۸۵×۱۰۵
  • وزن لحاف
    ۶۰۰
  • ابعاد ملحفه
  • ابعاد قنداق
    ۵×۵۵×۶۵
  • وزن قنداق
    ۸۰۰
  • ابعاد رو بالشی
    ۵×۳۰×۴۰
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۰×۳۵×۶۰
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • سایر توضیحات
    – سرویس نوزاد آدنو مدل DUMBO- شامل تشک، لحاف، قنداق و بالش- پارچه مخمل طرح‌دار ضد حساسیت نرم و لطیف- در رنگ‌های متنوع و پرطرفدار برای نوزادان دختر و پسر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۰۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ سرویس خواب ۳ تکه نوزاد طرح کالسکه

سرویس خواب 3 تکه نوزاد طرح کالسکه

مشخصات

  • شامل
    بالش
  • ابعاد بالش
    ۴۰x30x5
  • ابعاد ملحفه
    -.-
  • ابعاد رو بالشی
    ۴۰x30x5
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • سایر توضیحات
    ابعاد پتو ۹۸x75x1.5ابعاد تشک ۵x62x88ابعاد بالش ۴۰x30x5جنس پارچه کتان ۱۰۰درصد پنبهالیاف ضدحساسیتهمراه با کاور رایگان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ سرویس خواب نوزاد  طرح رنگین کمان مجموعه ۴ عددی

سرویس خواب نوزاد  طرح رنگین کمان مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • شامل
    قنداق
  • ابعاد بالش
    ۲۵x30x5
  • ابعاد لحاف
    ۷۵x75x1.5
  • ابعاد ملحفه
    -.-
  • ابعاد رو بالشی
    ۲۵x30x5
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • سایر توضیحات
    پارچه کتان ترک ۱۰۰درصد پنبه بدون حساسیتچاپ راکتیو و ثابتابعاد پتو ۷۵x75x1.5 سانتیمترابعاد بالش ۳۰x25x7 سانتیمترابعاد قنداق ۳۰x50x5 سانتیمترتشک سایز بزرگ می باشداین سرویس به کسانی که کیفیت پارچه برای آن ها اهمیت دارد پیشنهاد می گردد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ سرویس خواب نوزاد مدل CUTE مجموعه ۳ عددی

سرویس خواب نوزاد مدل CUTE مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • شامل
    قنداق
  • ابعاد بالش
    ندارد
  • ابعاد ملحفه
    ندارد
  • ابعاد قنداق
    ۷۰×۶۰
  • ابعاد رو بالشی
    ندارد
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • سایر توضیحات
    قنداق چسبی دولایه ۱۰۰% نخ پنبه بسیار نرمضد حساسیت مناسب برای برای ۰ تا ۴ ماهدارای دستکش و کلاه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ سرویس خواب سه تکه نوزاد مدل بوفی ۳

سرویس خواب سه تکه نوزاد  مدل   بوفی 3

مشخصات

  • ابعاد تشک
    ۴x70x40
  • ابعاد پتو
    ۳x70x40
  • ابعاد بالش
    ۷x18x28
  • ابعاد ملحفه
  • ابعاد رو بالشی
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ سرویس خواب ۳ تکه نوزاد مدل R01

سرویس خواب 3 تکه نوزاد مدل R01

مشخصات

  • شامل
    تشک
  • سایر توضیحات
    ابعاد تشک ۵x62x88ابعاد پتو ۹۸x75x1.5ابعاد بالش ۴۰x30x5پارچه ترک با کیفیت فوق العاده بالا و بسیار لطیفالیاف ضدحساسیتهمراه با کاور رایگاناین سرویس به کسانی که کیفیت پارچه برای آن ها اهمیت دارد پیشنهاد می گردد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ سرویس خواب ۴ تکه نوزاد مدل فیل کد F794

 سرویس خواب 4 تکه نوزاد مدل فیل کد F794

مشخصات

  • شامل
    رو بالشی
  • ابعاد تشک
    ۹۵x55x2
  • وزن تشک
    ۳۰۰
  • ابعاد بالش
    ۴۵x35x5
  • وزن بالش
    ۴۰۰
  • ابعاد ملحفه
    ۹۵x55x0.5
  • وزن ملحفه
    ۱۰۰
  • ابعاد رو بالشی
    ۴۵x35x0.5
  • وزن رو بالشی
    ۱۰۰
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ سرویس خواب کودک و نوزاد سه تکه چینکا مدل همتا

سرویس خواب کودک و نوزاد سه تکه چینکا مدل همتا

مشخصات

  • شامل
    لحاف
  • ابعاد تشک
    ۷۳×۶۵×۵
  • ابعاد پتو
    ۸۷×۷۵×۲
  • ابعاد بالش
    ۴۲×۲۴×۹
  • ابعاد ملحفه
    ۷۳×۶۵×۲
  • ابعاد رو بالشی
    ۴۲×۲۴×۹
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • سایر توضیحات
    پارچه نخ پنبه برند ترک شامل سه تکه تشک بالش و پتو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ سرویس خواب نوزاد آدنو مدل DUMBO مجموعه ۳ عددی

سرویس خواب نوزاد آدنو مدل DUMBO مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • شامل
    لحاف
  • ابعاد تشک
    ۳۰×۵۵×۸۵
  • وزن تشک
    ۲۵۰
  • ابعاد بالش
    ۵×۲۵×۳۵
  • وزن بالش
    ۱۵۰
  • ابعاد لحاف
    ۳×۸۰×۱۰۰
  • وزن لحاف
    ۳۰۰
  • ابعاد ملحفه
  • ابعاد رو بالشی
    ۵×۳۰×۴۰
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۰×۴۰×۳۵
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • سایر توضیحات
    – سرویس نوزاد آدنو مدل فیل کوچولو- شامل تشک زیرانداز، لحاف و بالش- پارچه مخمل طرح‌دار، نرم و لطیف
  • وزن بسته‌بندی
    ۸۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید سرویس خواب نوزاد در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید اره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا