شگفت انگیز های دیجی کالا

تلویزیون هوشمند دوو، راهنمای خرید تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو

نکات مهم هنگام خرید تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو Daewoo

یکی از مهمترین تصمیم‌هایی که نیاز به دقت و آگاهی بالا دارد، خرید تلویزیون هوشمند دوو است. داشتن ویژگی‌هایی مثل کیفیت تصویر فوق العاده بالا، اتصال به اینترنت و مهم‌تر از همه داشتن سیستم‌ عامل‌ است که یک تلویزیون هوشمند را از سایر ال ای دی‌ها مجزا می‌کند. شما به وسیله یک تلویزیون پیشرفته می‌توانید به دستگاه‌های مختلف به راحتی متصل شوید و از دریافت تصویر آن‌ها روی صفحه نمایش باکیفیت لذت ببرید.

خوشبختانه دوو یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه تولید تلویزیون هوشمند می‌باشد که محصولات خود را باکیفیت تصویر فوق‌العاده بالا و طراحی بدنه زیبا و مدرن تولید می‌کند. در این مقاله به بررسی یک سری نکات می‌پردازیم که خرید تلویزیون هوشمند دوو را برای شما آسان می‌کند.

تلویزیون هوشمند چیست و چه کاربردی دارد؟

تلویزیون هوشمند در واقع نوعی مانیتور است که با استفاده از تکنولوژی بدون سیم یا بی‌سیم در بستر اینترنت امکانات فوق‌العاده زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این امکانات شامل استفاده از نرم افزارهای متنوع، جستجو در اینترنت و گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون‌ها می‌توان به اتصال بدون سیم به لپ‌تاپ کامپیوتر و تلفن همراه هوشمند شما اشاره کرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس

مزایای خرید تلویزیون هوشمند دوو:

در کل با خرید این تلویزیون‌ها می‌توانید تجربه استفاده از تلویزیون را بهبود ببخشید و امکان استفاده از امکانات جدید را برای خود فراهم کنید.

تلویزیون هوشمند دوو ساخت کدام کشور است؟

تلویزیون‌های هوشمند دوو عمدتا در کشور چین ساخته می‌شوند، این شرکت در سال ۱۹۸۷ فعالیت خود را در کشور چین شروع کرد. این شرکت به سرعت توسعه پیدا کرد و در کشورهای مختلف دنیا مثل هند و ویتنام نیز شعبه دارد، بنابراین تلویزیون شما ممکن است ساخت کشورهای دیگری نیز باشد، اما در کل تکنولوژی ساخت آن متعلق به کشور چین است.

انواع تلویزیون هوشمند دوو:

این برند مدل‌های مختلفی دارد که در ادامه به توضیح و معرفی معروف‌ترین مدل‌های این برند می‌پردازیم:

  1. تلویزیون‌های ال ای دی LED دوو: اگر به دنبال یک تلویزیون پیشرفته با امکان استفاده از اینترنت و برنامه‌های کاربردی متنوع هستید، بدون شک این تلویزیون‌ها بهترین گزینه می‌باشند. نور پشت زمینه این تلویزیون‌ها با لامپ‌های ال ای دی تامین می‌شود که کیفیت تصویر بالا و مصرف برق پایینی دارند.
    تلویزیون‌های ال ای دی LED دوو
  2. تلویزیون‌های هوشمند QLED دوو: اگر به دنبال وضوح تصویر بیشتر و واقعی‌تر بودن رنگ‌ها هستید، بهتر است مدل‌های QLED را خریداری کنید. البته قیمت این مدل‌ها از نمونه LED مقداری بالاتر است.
    تلویزیون‌های هوشمند QLED دوو
  3. تلویزیون‌های هوشمند OLED دوو: این تلویزیون‌ها برای تامین نور پس زمینه خود از تکنولوژی OLED بهره می‌برند که سبب افزایش کیفیت تصویر بیشتر و طبیعی بودن بیشتر رنگ‌ها می‌شود. در واقع کنتراست تصویر این مدل بالاتر از نمونه‌های قبلی است.
    تلویزیون‌های هوشمند OLED دوو
  4. تلویزیون‌های هوشمند دوو ۴K و ۸K: اگر به دنبال وضوح تصویر بیشتر با جزئیات دقیق‌تر هستید، یکی از این مدل‌ها را انتخاب و خریداری کنید. طبیعی است که کیفیت تصویر ۸K چند برابر بیشتر از نمونه ۴K می‌باشد و البته از قیمت بالاتری هم برخوردار است.
    تلویزیون‌های هوشمند دوو ۴K و ۸K
  5. تلویزیون‌های با اندازه‌های مختلف: این برند محصولات خود را از کوچک‌ترین سایز یعنی ۳۲ اینچ شروع کرده و تا بزرگترین سایز با توجه به نیاز کاربران ارائه می‌دهد. این بستگی به ترجیحات شخصی و اندازه اتاق شما دارد که کدام سایز را انتخاب و خریداری کنید.
    تلویزیون‌های با اندازه‌های مختلف

تلویزیون‌های هوشمند دوو می‌توانند دارای مدل‌هایی با امکانات دیگر هم باشند، که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید‌.

بهترین مدل‌ تلویزیون هوشمند دوو:

انتخاب بهترین مدل‌ تلویزیون دوو بستگی به تاریخ خرید و مدل‌های موجود در بازار دارد، اما بهترین مدل‌های موجود در بازار در این تاریخ عبارتند از:

قبل از اینکه خرید خود را نهایی کنید، بهتر است این راهنمای خرید را به خوبی مطالعه نمائید و قیمت هر مدل را با محصولات مشابه مورد مقایسه قرار دهید تا بهترین تلویزیون هوشمند دوو را برای خود انتخاب و خریداری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تلویزیون ال ای دی

نکات مهم هنگام خرید تلویزیون هوشمند دوو:

  1. قیمت تلویزیون: یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید تلویزیون هوشمند باید به آن توجه داشته باشید قیمت آن است. در واقع شما باید با توجه به میزان بودجه تلویزیون مورد نظر در رنج قیمتی خود را انتخاب و خریداری کنید.
  2. میزان صدا: شاید کمتر کسی به این نکته مهم توجه کند، اما میزان صدای خروجی و قدرت اسپیکرها نقش مهمی در انتخاب شما دارد به خصوص اگر نیاز به یک صدا در حد سینمای خانگی دارید.
  3. ویژگی‌های هوشمند: شما با خرید یک دستگاه هوشمند باید از برخی ویژگی‌ها مثل پخش فیلم‌های آنلاین، پشتیبانی از بیشتر برنامه‌ها و کنترل صوتی تلویزیون بهره ببرید. یکی از مهمترین این قابلیت‌ها امکان اتصال بدون سیم به دستگاه‌های مختلف است.
  4. تعداد و نوع اتصالات: مطمئن شوید که تلویزیون شما دارای ورودهای یو اس بی، اچ دی ام آی به تعداد نیاز است. هر چند که این تلویزیون‌ها دارای ارتباط بی‌سیم برای دستگاه‌های مختلف هستند، اما بهتر است که تلویزیون ورودی دستگاه‌های مورد نیاز شما را داشته باشد.
  5. سیستم عامل: همان طور که می‌دانید تلویزیون‌های هوشمند معمولا با دو سیستم عامل آندروید تی وی و وب او اس عرضه می‌شوند، پس شما باید با توجه به نیاز خود یکی از این سیستم عامل‌ها را انتخاب و خریداری کنید. به طور کلی سیستم عامل آندروید از محبوبیت بیشتری برخوردار است.
  6. کیفیت تصویر: شاید مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید این تلویزیون‌ها باید به آن توجه داشته باشید، توجه به کیفیت تصویر یا رزولیشن است. همچنین می‌توانید با نرخ تازه سازی تصویر یعنی ۶۰Hz یا ۱۲۰Hz تجربه تماشای تلویزیون خود را بهبود ببخشید.
  7. اندازه صفحه نمایش: برای انتخاب اندازه صفحه نمایش باید به اندازه اتاق و فاصله تماشاگران از تلویزیون توجه داشته باشید. هر چه اندازه اتاق شما بزرگتر و فاصله تماشاگران از تلویزیون بیشتر باشد، باید تلویزیونی با اندازه صفحه نمایش بزرگ‌تر استفاده کنید.

روش نگهداری از تلویزیون هوشمند دوو:

برای اینکه از تلویزیون خود به خوبی نگهداری کنید و از آن بیشترین میزان استفاده را ببرید، نکات زیر را انجام دهید:

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید تلویزیون هوشمند دوو مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های تلویزیون هوشمند دوو ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55SU1730 سایز ۵۵ اینچ

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-75SU1800 سایز ۷۵ اینچ

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-43SF1700 سایز ۴۳ اینچ

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50SU1720 سایز ۵۰ اینچ

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-43SF1720 سایز ۴۳ اینچ

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50SU1750I سایز ۵۰ اینچ

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50K5600U سایز ۵۰ اینچ

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50SU1700 سایز ۵۰ اینچ

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ تلویزیون هوشمند ال ای دی دوو مدل DSL-55SU1710 سایز ۵۵ اینچ

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55SU1700 سایز ۵۵ اینچ

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55SU1730 سایز ۵۵ اینچ

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-43SF1750I سایز ۴۳ اینچ

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید تلویزیون هوشمند دوو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بشتر بخوانید: راهنمای خرید پایه دیواری تلویزیون