زنانه

صندل زنانه، راهنمای خرید انواع صندل زنانه جدید، زیبا و ارزان قیمت

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید صندل زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

با شروع شدن فصل تابستان و گرم شدن هوا خانم‌ها به دلیل عرق کردن پا تمایل چندانی به پوشیدن کفش ندارند، بنابراین به سراغ صندل زنانه می‌روند به خصوص خانم‌هایی که پاهای زیبایی دارند و با لاک زدن ناخن انگشتان پا تمایل دارند، زیبایی پاهای خود را با صندل زنانه به نمایش بگذارند. صندل از کفش راحت‌تر بوده و پا درون آن کمتر عرق می‌کند، همان طور که می‌دانید عامل اصلی بوی بد پا عرق کردن پاها می‌باشد. پس اگر پاهای شما زیادی عرق می‌کنند و بوی نامطبوعی به خود می‌گیرند، پیشنهاد می‌کنم در فصل تابستان حتما از صندل زنانه استفاده کنید. صندل پاهای شما را زیبا‌تر می‌کند و شما نسبت به خانم‌های دیگر جذابیت بیشتری پیدا می‌کنید. اگر صندل را تنها برای این می‌خواهید که پاهای شما عرق نکند می‌توانید از مدل‌هایی استفاده کنید که با جوراب پوشیده می‌شوند.

بیشتر خانم‌های جوان صندل زنانه را به خاطر نشان دادن پاهای سفید، زیبا و جذاب خود استفاده می‌کنند. زیرا صندل تنها ابزاری است که به وسیله آن می‌توان پاهای خود را به نمایش گذاشت. صندل زنانه طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی دارد پس شما برای ست کردن آن با لباس‌ها و آرایش خود مشکلی نخواهید داشت. شما در فصل تابستان به علت گرمای هوا ممکن است به بیرون از شهر رفته و در کنار دریا یا رودخانه بخواهید به آب بازی مشغول شوید، مطمئن باشید، این کار با کفش امکان پذیر نیست و بیرون آوردن کفش و با پای بدون کفش وارد رودخانه شدن حس خوبی نخواهد داشت زیرا سنگ‌ریزه کف رودخانه در پای شما فرو می‌رود و حس خوبی نخواهد داشت. اما شما با صندل‌ زنانه می‌توانید با خیال راحت وارد دریا یا رودخانه شوید و از آب بازی در هوای گرم نهایت لذت را ببرید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تصمیم به خریداری کردن صندل زنانه گرفته‌اید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این پوشاک به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع صندل زنانه آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید صندل زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

صندل‌زنانه چیست و چه کاربردی دارد؟

صندل یک کلمه یونانی بوده و در مورد پا افزاری به کار می‌رود که معمولا رو باز بوده و به وسیله یک بند در پشت پا بسته می‌شود. این محصول به علت خنک بودن و راحتی بیش از اندازه در مناطق گرمسیر مانند جنوب کشور طرفداران زیادی دارد. در فصل تابستان که هوا گرم می‌شود، پا درون کفش بیشتر عرق می‌کند و بوی ناخوشایندی به خود می‌گیرد، بنابراین تمایل خانم‌ها به پوشیدن صندل در این فصل بیشتر احساس می‌شود‌. از طرفی خیلی از خانم‌ها برای نشان دادن پاهای زیبای خود از صندل زنانه استفاده می‌کنند.

تاریخچه استفاده از صندل‌زنانه:

اولین صندل کشف شده مربوط به یک غار با نام اورگن می‌باشد که قدمت آن چیزی در حدود ده هزار سال تخمین زده‌اند. اولین استفاده از صندل به یونان باستان بر‌می‌گردد که هنرپیشگان کمدی و فیلسوف‌ها با استفاده از شاخ و برگ درختان آن را می‌ساختند گاهی برای ساخت کف این صندل‌ها از چوب پنبه استفاده می‌شد. در مصر باستان هم از برگ درخت نخل و پاپیروس نوعی صندل می‌ساختند که نمونه‌های ان در مجسمه‌های سنگی قدیمی دیده می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید صندل طبی زنانه

انواع مدل‌های صندل زنانه:

  1. صندل‌زنانه پاشنه‌بلند: معمولا این مدل برای افراد کوتاه قد مورد استفاده قرار می‌گیرد و برخی مدل‌ها قد فرد را تا ۱۰ سانتی‌متر بلند‌تر می‌کنند. در این نمونه برای جلوگیری از پیچ خوردگی مچ پا صندل با یک بند به پشت پا بسته می‌شود. داشتن پاشنه بلند باعث شده تا شما با استایل متفاوت و اعتماد به نفس بیشتری راه بروید.
  2. صندل‌زنانه اسپورت: این مدل بر خلاف مدل قبلی فاقد هر گونه پاشنه می‌باشد. شما می‌توانید بدون نگرانی از پیچ خوردن پا از این صندل استفاده کنید. اگر پاهای شما سابقه پیچ خوردگی دارند، پیشنهاد می‌کنم حتما از نمونه اسپورت استفاده کنید، زیرا فاقد پاشنه هستند و کفی طبی دارند. این مدل برای افراد کوتاه قد به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. زیرا قد شما را کوتاه‌تر نمایش می‌دهند.
  3. صندل‌زنانه پاشنه کوتاه: برخی افراد که بیشتر کوتاه قد هستند، دوست ندارند با پوشیدن صندل اسپورت قد خود را کوتاه نشان دهند و از طرفی با پوشیدن صندل پاشنه‌بلند مشکل دارند به همین دلیل تولید کنندگان صندل برای برطرف کردن مشکل این افراد اقدام به ساختن نوعی صندل با پاشنه کوتاه‌تر کرده‌اند که راه رفتن با آن‌ها خیلی از نمونه پاشنه بلند راحت تر است و امکان پیچ خوردی پا در آن‌ها کمتر است.
  4. صندل‌زنانه مجلسی: این نمونه بیشتر در مهمانی‌های رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در دو نمونه پاشنه‌دار و اسپورت تولید می‌شود که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. روی این صندل‌ها معمولا با نگین‌ و گل‌های زیبا تزئین می‌شود که با انعکاس نور شما را چه در طول روز و چه در شب مانند یک ستاره سینما نمایش می‌دهد. قیمت این صندل‌ها از نمونه‌های دیگر مقداری گران‌تر است، زیرا زمان زیادی برای ساخت آن‌ها گذاشته می‌شود.
  5. صندل‌زنانه جلوباز: خیلی از خانم‌های جوان تمایلی به استفاده از جوراب موقع پوشیدن صندل ندارند و دوست دارند ناخن‌های لاک زده خود را با انگشت به نمایش بگذارند. تولیدی صندل زنانه برای رعایت حال این افراد اقدام به تولید نمونه‌ای از صندل با نام صندل جلو باز کرده‌اند. در این مدل ناخن پا و قسمتی از انگشت‌ها از صندل نمایان است. در واقع یکی از پرفروش‌ترین نمونه‌های صندل محسوب می‌شود.
  6. صندل‌زنانه جلوبسته: خیلی از خانم‌ها به علت اعتقادات مذهبی و احترام به سایر افراد مسلمان موجود در جامعه تمایلی ندارند که پاهای آن‌ها به وسیله نامحرم دیده شود. از طرفی به علت گرمای هوا هم دوست ندارند که از کفش استفاده کنند. تولید کننده‌های صندل‌زنانه برای رعایت حال این افراد اقدام به تولید نمونه‌ای از صندل جلو بسته کرده‌اند که شبیه کفش بوده و با جوراب پوشیده می‌شود. این مدل پوشیده‌ترین مدل صندل محسوب شده و طرفداران زیادی دارد.
  7. صندل‌زنانه لاانگشتی: این مدل صندل شباهت ظاهری زیادی به دمپایی لاانگشتی دارند. تفاوت اصلی آن‌ها با دمپایی لاانگشتی در جنس آن‌ها می‌باشد. صندل معمولا از جنس چرم طبیعی و مصنوعی با کفی‌های طبی ساخته می‌شود. اما دمپایی لاانگشتی معمولا پلاستیکی هستند. قیمت صندل انگشتی مقداری گران‌تر از دمپایی است. صندل را در کوچه و خیابان می‌توان استفاده کرد اما دمپایی تنها مختص استفاده در ساحل دریا است.

صندل زنانه از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید صندل‌زنانه وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی را انتخاب و خریداری کنید. هیچ قاعده و قانونی در این زمینه وجود ندارد، اما در ادامه دو روش را که از سایر روش‌ها معروف‌تر بوده و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری: یکی از قدیمی‌ترین روش‌های خرید در کشور ایران می‌باشد. در این روش شما باید حتما از منزل و محل کار خود خارج شوید و به نزدیک‌ترین کفش فروشی زنانه محل خود مراجعه کنید. شما قدرت انتخاب زیادی ندارید زیرا تنوع مدل‌ها بسیار پایین است و در انتخاب خود باید نهایت دقت را داشته باشید. زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی: یکی از جدیدترین مدل‌های خرید در کشور ایران می‌باشد که به تازگی هم محبوبیت بیشتری در بین ایرانی‌ها کسب کرده است. در این روش شما بدون خروج از محل کار و زندگی خود با مراجعه به فروشگاه اینترنتی معتبر جنس مورد نظر خود را از میان تنوع زیاد محصولات انتخاب و خریداری کنید. لازم به دکر است در این روش ۷ روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می‌توانید جنس مورد نظر خود را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

بهترین مارک صندل زنانه:

به هیچ عنوان نمی‌توان شخصی را پیدا کرد که با اطمینان کامل یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک صندل‌زنانه به شما معرفی کند. زیرا برندهای باکیفیت زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند و معرفی یک برند خاص بی انصافی در حق سایر تولید کنندگان است و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای صندل‌زنانه را به شما معرفی می‌کنیم.

  • صندل‌زنانه پانیسا
  • صندل‌زنانه بلوفیش
  • صندل‌زنانه نسیم
  • صندل‌زنانه پاتکان
  • صندل‌زنانه چاکلت اسکوبار
  • صندل‌زنانه هامتو
  • صندل‌زنانه سارا جونز
  • صندل‌زنانه رایا
  • صندل‌زنانه فری فیش
  • صندل‌زنانه ایزان کالاس
  • صندل‌زنانه اسکوبار

حتما بخوانید: راهنمای خرید دمپایی لاانگشتی زنانه

نکات مهم هنگام خرید صندل زنانه:

  1. سایز صندل: اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید صندل سایز آن می‌باشد. این پوشاک هم مانند کفش دارای سایز بندی است زیرا اندازه پای افراد با یکدیگر تفاوت دارد. برای این منظور به پهنای پا طول و قوس کف پای خود دقت کنید. صندل باید دقیقا اندازه پای شما باشد نه کوچکتر و نه بزرگتر بلکه دقیقا اندازه در غیر این صورت پای شما تاول خواهد زد.
  2. قیمت صندل: دومین نکته در مورد خرید صندل قیمت آن است. قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید صندل را مشخص کنید. با مشخص کردن مقدار بودجه خیلی از مدل‌ها که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند. پیشنهاد می‌کنم به سراغ مدل‌های خیلی ارزان نروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و باعث بروز مشکلات جدی در پای شما می‌شوند.
  3. نوع پاشنه: پیشنهاد می‌کنم حتما نگاهی دقیق به اندازه پاشنه صندل داشته باشید. اگر قد شما کوتاه است و می‌خواهید بلند قد تر شوید حتما به سراغ مدل‌های پاشنه بلند بروید. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که در این مدل احتمال پیچ خوردگی پا بیشتر است. همیشه صندل‌های اسپورت را انتخاب نکنید، زیرا تمام ضربه ناشی از زمین به کف صندل و به قلب شما وارد می‌شود. داشتن کمی پاشنه این ضربه‌ها را خنثی می‌کند.
  4. جنس صندل: جنس پارچه‌ای که صندل از آن دوخته می‌شود، ارتباط مستقیمی روی طول عمر صندل دارد. بهترین جنس صندل چرم طبیعی است که طول عمر طولانی دارد و پا درون آن عرق نمی‌کند. بعد نوبت به چرم مصنوعی می‌رسد که از نظر ظاهری شبیه چرم طبیعی است و برخی ویژگی‌های چرم را دارد. بعد از آن نوبت به جنس پارچه که معمولا از نوع جین است می‌رسد و در نهایت بدترین جنس یعنی پلاستیک که قیمت آن هم از همه ارزان‌تر می‌باشد.
  5. جلو باز یا جلو بسته: این یک موضوع کاملا شخصی است که صندل شما جلو باز باشد یا جلو بسته اما باید یک سری نکات ریز را در این مورد گوش زد کنیم. اگر دوست دارید پاهای خود را بیشتر به نمایش بگذارید، یعنی ناخن‌های لاک زده شما نمایان باشد نمونه جلو باز برای شما بهترین گزینه است و اگر دوست دارید حجاب پاهای شما حذف شود و کمتر جلوی چشم باشد، حتما نمونه جلو بسته را انتخاب کنید که با جوراب هم می‌توانید بیشتر پاهای خود را پوشش دهید.
  6. رنگ صندل: نکته‌ای که متاسفانه کمتر به آن توجه می‌شود و از اهمیت بالایی برخوردار است توجه به رنگ صندل است. همیشه رنگ صندل را با سایر پوشاک و رنگ لاک ناخن و رژ لب خود ست کنید، این کار شما را تبدیل به یک ستاره مد و زیبایی می‌کند. حتی اگر طرح صندل شما چندان زیبا هم نباشد، اما توجه این نکته می‌تواند زیبایی کار را چند برابر کند.

روش نگهداری از صندل زنانه:

  • اگر صندل انتخابی‌تان به نحوی است که واکس‌خور می‌باشد، حتما ان را هر از گاهی واکس بزنید، چون در غیر اینصورت خشک خواهد شد.
  • نقطه‌ی اتصال رویه و زیره‌ی صندل‌ها غالبا چسبی می‌باشد، پس سعی کنید با انها به داخل آب نروید، البته انتخاب مدل‌های دوخت‌دار پیشنهاد می‌شود، چون دوام بالاتری نسبت به مدل های چسبی دارند.
  • از قرار دادن صندل‌ها مقابل نور خورشید جدا بپرهیزید، چون جنس اغلب صندل‌ها از پلاستیک می‌باشد و همین امر طول عمر آنها را کاهش خواهد داد.
  • بعد از استفاده حتما صندل‌های خود را درون جاکفشی قرار دهید، تا در معرض آلودگی قرار نگیرند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید صندل زنانه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه صندل زنانه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ صندل زنانه مدل نامسی

صندل زنانه مدل نامسی

مشخصات

  • نحوه بسته شدن کفش
    زیپی
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • مدل پاشنه
    پهن
  • ارتفاع پاشنه
    پنج سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ صندل زنانه هامتو مدل ۷۱۰۴۴۵B-3

صندل زنانه هامتو مدل 710445B-3

مشخصات

  • نحوه بسته شدن کفش
    کشی
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    لاستیک
  • مدل پاشنه
    پهن
  • ارتفاع پاشنه
    تخت
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ صندل زنانه مدل خورشیدی

صندل زنانه مدل خورشیدی

مشخصات

  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • مدل پاشنه
    تخت
  • ارتفاع پاشنه
    دو سانتی‌متر
  • جنس پاشنه
    PVC (پلی وینیل کلراید)
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    دوخت تمیز
  • نگهداری
    دستمال نمدار و واکس مخصوص چرم مصنوعی
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ صندل زنانه مدل پاندا کد ۰۱

صندل زنانه مدل پاندا کد 01

مشخصات

  • جنس
    فوم
  • جنس زیره
    فوم فشرده
  • مدل پاشنه
    تخت
  • ارتفاع پاشنه
    دو سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    ارتفاع پاشنه ۲ سانتیمترشیب داخلی ۱ سانتیمترنوع پنجه معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ صندل زنانه مدل گیس بافت ضربدری کشی رنگ مشکی

صندل زنانه مدل گیس بافت ضربدری کشی رنگ مشکی

مشخصات

  • نحوه بسته شدن کفش
    کشی
  • جنس
    استرچ
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • مدل پاشنه
    یکسره
  • ارتفاع پاشنه
    دو و نیم سانتی‌متر
  • جنس پاشنه
    PVC (پلی وینیل کلراید)
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    قالب به طور کلی استاندارد است اما در صورتی که بین دو سایز شک داشته باشید سایز بزرگتر توصیه می شود.
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ صندل زنانه سیی مدل رومی پروانه کد ۱۹۶۶.۱

صندل زنانه سیی مدل رومی پروانه کد 1966.1

مشخصات

  • نحوه بسته شدن کفش
    کشی
  • جنس
    سوییت
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • مدل پاشنه
    تخت
  • ارتفاع پاشنه
    تخت
  • جنس پاشنه
    PVC (پلی وینیل کلراید)
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    بسیار سبک و راحت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ صندل زنانه هامتو مدل ۷۱۰۴۴۵B-9

صندل زنانه هامتو مدل 710445B-9

مشخصات

  • نحوه بسته شدن کفش
    کشی
  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • مدل پاشنه
    یکسره
  • ارتفاع پاشنه
    سه سانتی‌متر
  • جنس پاشنه
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ صندل زنانه کمل مدل ۲۰۹۶۸

صندل زنانه کمل مدل 20968

مشخصات

  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • مدل پاشنه
    یکسره
  • ارتفاع پاشنه
    دو و نیم سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ صندل زنانه کد Bk-900002

صندل زنانه کد Bk-900002

مشخصات

  • نحوه بسته شدن کفش
    کشی
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • مدل پاشنه
    پهن
  • ارتفاع پاشنه
    پنج و نیم سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ صندل زنانه مدل M.D کد ۱۱۴

صندل زنانه مدل M.D کد 114

مشخصات

  • نحوه بسته شدن کفش
    کشی
  • جنس
    پارچه
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • مدل پاشنه
    تخت
  • ارتفاع پاشنه
    تخت
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ صندل زنانه مدل اشلی

صندل زنانه مدل اشلی

مشخصات

  • نحوه بسته شدن کفش
    زیپی
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • مدل پاشنه
    پهن
  • ارتفاع پاشنه
    پنج سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ صندل زنانه هامتو مدل ۷۱۰۴۴۵b

صندل زنانه هامتو مدل 710445b

مشخصات

  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جنس
    برزنت
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • مدل پاشنه
    تخت
  • ارتفاع پاشنه
    تخت
  • جنس پاشنه
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور مبدا برند
    چین
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ صندل زنانه مدل خورشیدی

صندل زنانه مدل خورشیدی

مشخصات

  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • مدل پاشنه
    تخت
  • ارتفاع پاشنه
    دو سانتی‌متر
  • جنس پاشنه
    PVC (پلی وینیل کلراید)
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    دوخت تمیزمناسب استفاده روزمرهزیره انعطاف پذیر و مقاوم در برابر سایش
  • نگهداری
    دستمال نمدار و واکس مخصوص چرم مصنوعی
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ صندل زنانه مدل وانتی

صندل زنانه مدل وانتی

مشخصات

  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • مدل پاشنه
    پهن
  • ارتفاع پاشنه
    پنج سانتی‌متر
  • جنس پاشنه
    PVC (پلی وینیل کلراید)
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ صندل زنانه مدل تابان کد ۹۸۶۲

صندل زنانه مدل تابان کد 9862

مشخصات

  • نحوه بسته شدن کفش
    زیپی
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • مدل پاشنه
    پهن
  • ارتفاع پاشنه
    پنج سانتی‌متر
  • جنس پاشنه
    پلی اورتان
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ صندل زنانه سیی مدل رومی پروانه کد ۲۰۲۵

صندل زنانه سیی مدل رومی پروانه کد 2025

مشخصات

  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • مدل پاشنه
    تخت
  • ارتفاع پاشنه
    دو سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    رویه کفش چرم مصنوعی درجه یک است.کاری بسیارزیبا و خاص
  • نگهداری
    بند ها دور پا بسته میشوند.طول بند :۸۵سانتی متر که بسیار مناسب برای هر مدل اناتومی پا هست.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ صندل زنانه سیی مدل رومی کد ۱۹۶۴.۲

صندل زنانه سیی مدل رومی کد 1964.2

مشخصات

  • نحوه بسته شدن کفش
    کشی
  • جنس
    سوییت
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • مدل پاشنه
    تخت
  • ارتفاع پاشنه
    تخت
  • جنس پاشنه
    PVC (پلی وینیل کلراید)
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    بسیار سبک و راحت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ صندل زنانه مدل RAI-W

صندل زنانه مدل RAI-W

مشخصات

  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • مدل پاشنه
    تخت
  • ارتفاع پاشنه
    دو سانتی‌متر
  • جنس پاشنه
    PVC (پلی وینیل کلراید)
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    دوخت تمیزقالب استاندارد
  • نگهداری
    دستمال نمدار و واکس مخصوص چرم
  • کد کالای محصول
    RAI-W
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ صندل زنانه کفش سورن مدل توران کد ۵۷۴۹

صندل زنانه کفش سورن مدل توران کد 5749

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • جنس زیره
    مواد مصنوعی
  • مدل پاشنه
    یکسره
  • ارتفاع پاشنه
    چهار سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ صندل زنانه اسنو هاوک مدل کوهنوردی ISPS SH-33

صندل زنانه اسنو هاوک مدل کوهنوردی ISPS SH-33

مشخصات

  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جنس
    پلی استر
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • مدل پاشنه
    تخت
  • ارتفاع پاشنه
    تخت
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ صندل زنانه مدل مکرومه رنگ شیری

صندل زنانه مدل مکرومه رنگ شیری

مشخصات

  • جنس
    TPU (ترموپلاستیک پلی اورتان)
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • مدل پاشنه
    تخت
  • ارتفاع پاشنه
    تخت
  • جنس پاشنه
    پلی اورتان
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ صندل زنانه مدل کاترین کد ۰۰۱

صندل زنانه مدل کاترین کد 001

مشخصات

  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    مواد مصنوعی
  • مدل پاشنه
    یکسره
  • ارتفاع پاشنه
    تخت
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ صندل زنانه نیکتا مدل ۴-۱۷۰۰

صندل زنانه نیکتا مدل 4-1700

مشخصات

  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده
  • جنس
    پلی اورتان
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • مدل پاشنه
    یکسره
  • ارتفاع پاشنه
    هفت سانتی‌متر
  • جنس پاشنه
    پلی اورتان
  • مورد استفاده
    مهمانی
  • جزئیات
    جنس زیره : پلی اورتانجنس رویه : پارچه و گل پارچه ایمناسب برای استفاده مجلسیمناسب برای روفرشیپاشنه لژدار ۷ سانتیمتریسایزبندی ۳۷ تا ۴۱سایز ۳۷ طول کف ۲۲ سانتیمترسایز ۳۸ طول کف ۲۲.۵ سانتیمترسایز ۳۹ طول کف ۲۳ سانتیمترسایز ۴۰ طول کف ۲۳.۵ سانتیمترسایز ۴۱ طول کف ۲۴ سانتیمتر
  • نگهداری
    برای پنجه های متوسط و پهن یک سایز بزرگتر از سایز کفش شهری سفارش داده شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ صندل زنانه نیکتا مدل بیتا CR

صندل زنانه نیکتا مدل بیتا CR

مشخصات

  • جنس
    پلی اورتان
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • مدل پاشنه
    تخت
  • ارتفاع پاشنه
    تخت
  • جنس پاشنه
    PVC (پلی وینیل کلراید)
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    مناسب برای استفاده روزمرهمناسب برای مجلسیمناسب برای اداریکف بسیار نرم و راحتزیره PU مقاوم در برابر سایشسایز بندی استانداردپنجه متوسطسایز ۳۷ طول کف ۲۳ سانتیمترسایز ۳۸ طول کف ۲۳.۵ سانتیمترسایز ۳۹ طول کف ۲۴ سانتیمترسایز ۴۰ طول کف ۲۴.۵ سانتیمتروزن یک لنگه حدود ۱۸۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ صندل زنانه اچ تی ام مدل N3

صندل زنانه اچ تی ام مدل N3

مشخصات

  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • مدل پاشنه
    یکسره
  • ارتفاع پاشنه
    چهار و نیم سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ صندل زنانه نیکتا مدل BK.2738

صندل زنانه نیکتا مدل  BK.2738

مشخصات

  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • مدل پاشنه
    یکسره
  • ارتفاع پاشنه
    تخت
  • جنس پاشنه
    PVC (پلی وینیل کلراید)
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    رویه ی چرم مرغوب صنعتیزیره ی مقاوم پی وی سیدوخت تمیزوزن سبک زیره با قابلیت عدم ساییدگی
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ صندل زنانه مدل طبی دوختی کد Pk-9000002

صندل زنانه مدل طبی دوختی کد Pk-9000002

مشخصات

  • نحوه بسته شدن کفش
    کشی
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • مدل پاشنه
    یکسره
  • ارتفاع پاشنه
    پنج سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ صندل زنانه مدل رامونا کد M957769R01

صندل زنانه مدل رامونا کد M957769R01

مشخصات

  • نحوه بسته شدن کفش
    قفل کمربندی
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    لاستیک
  • مدل پاشنه
    پهن
  • ارتفاع پاشنه
    هفت سانتی‌متر
  • جنس پاشنه
    لاستیک
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    صندل پاشنه دار زنانه مدل رامونا ظاهری بسیار شیک و ظریف نسبت به رقبای خود دارد . اگر میخواهید آرامش و زیبایی را به پای خود هدیه بدهید مدل رامونا بهترین انتخاب برای شما میباشد .
  • نگهداری
    واکس مشکی طبیعی محصولات چرمی و دستمال مرطوب
  • کد کالای محصول
    M957769R01
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ صندل زنانه نسیم مدل سیما کد ۴۹۰۶

صندل زنانه نسیم مدل سیما کد 4906

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی
  • جنس زیره
    لاستیک
  • مدل پاشنه
    یکسره
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ صندل زنانه مدل فورم

صندل زنانه مدل فورم

مشخصات

  • نحوه بسته شدن کفش
    زیپی
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • مدل پاشنه
    پهن
  • ارتفاع پاشنه
    پنج سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید صندل زنانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید موتورسیکلت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا