شگفت انگیز های دیجی کالا

سوتین زنانه، راهنمای خرید سوتین مجلسی شیشه‌ای شیک به همراه قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید سوتین زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

سوتین زنانه اولین چیزی که می‌پوشید و آخرین چیزی است که آن را در می‌آورید. امروز در مورد لباس زیر زنانه صحبت می‌کنیم. لباس زیر شما اساس لباس شماست، بنابراین انتخاب لباس زیر مناسب برای زندگی روزمره شما بسیار مهم است. شما ممکن است سوتین زنانه خود را کالایی بی ارزش بدانید، اما در واقعیت، سوتین درست یا غلط می‌تواند ظاهر شما را به سادگی ایجاد کند یا آن را خراب کند. هیچ کس دوست ندارد سینه‌هایش زیر سیم‌ها در پوست سوراخ شوند یا تسمه‌ها شما را در قفس بیاندازند و نفس شما را بند بیاورند. در عوض سوتین زنانه شما باید پوشش کافی، ساپورت و روکشی بدون درز به شما بدهد تا فراموش کنید که در وهله اول حتی یکی از آن‌ها را پوشیده‌اید.

پیدا کردن سوتین زنانه عالی یک کار دلهره آور است که ممکن است برای بسیاری دشوار باشد، اما خوشبختانه شما ما را برای کمک به شما در یافتن سوتین زنانه مناسب خود به صورت آنلاین در اختیار دارید. روزهایی که مجبور بودید برای به دست آوردن تناسب اندام به فروشگاه بروید، گذشته است. با این ترفندها می‌توانید یک سوتین زنانه عالی را به صورت آنلاین نیز تهیه کنید. اگر برای خرید سوتین بیرون رفته‌اید و با یک سوتین به خانه آمده‌اید که مناسب شما نیست، می‌دانید که این تجربه چقدر می تواند خسته کننده باشد. برای چنین لباس کوچکی، خرید سوتین زنانه می‌تواند سخت ترین کار دنیا باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، می‌خواهیم نکاتی را برای خرید سوتین زنانه به اشتراک بگذاریم تا دفعه بعدی خرید سوتین‌تان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید سوتین زنانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این لباس زیر با ارزش به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع سوتین زنانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید سوتین زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

سوتین زنانه چیست و چه کاربردی دارد؟

سینه بند که معمولاً سوتین نامیده می‌شود، یک لباس زیر زنانه است که برای حمایت از سینه‌ها ساخته شده است. سوتین‌ها به طور کلاسیک متناسب هستند و کاری خیلی بیشتر از ساپورت کردن سینه‌ها انجام می‌دهند. با گذشت زمان، سوتین‌ها به لباس‌های کاربردی تبدیل شده‌اند که از لباس‌های مد روز پشتیبانی می‌کنند و ما در وب سایت کیمیک از صمیم قلب به جنبه شیک این چیزهای ظریف اعتقاد داریم. ما به شما سوتین‌هایی پیشنهاد می‌کنیم که نه تنها برای ارائه نوع حمایت مناسب هستند، بلکه زیبا بوده و باعث می‌شوند در تمام طول روز احساس شادی، جذابیت و راحتی داشته باشید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید جوراب شلواری زنانه

مزایای پوشیدن سوتین زنانه:

طیف گسترده سوتین‌های ینینچی اعتماد به نفس بسیاری از زنان را در سراسر جهان جلب کرده است. فرقی نمی‌کند لباسی مناسب بپوشید، تاپ یقه‌دار یا لباس بدون پشت، سوتین عالی را به صورت آنلاین در وب سایت کیمیک خواهید دید که با عملکرد و استایل ترکیب شده است. فراموش نکنید، این سوتین‌های شیک مطمئنا به استایل و اعتماد به نفس شما می افزایند.

اکنون که با کاربردهای سوتین هماهنگ شده‌اید، سبک‌های مختلف سوتین‌های مجموعه کیمیک را بررسی کنید. از سوتین ورزشی و سوتین روزمره گرفته تا سوتین بدون درز و چند طرفه، مجموعه عظیمی از سوتین‌ها را در سبک، اندازه، رنگ، پارچه خواهید دید. کمد لباس خود را با سوتین‌های باکیفیت تهیه کنید و استایل خود را با اطمینان تقویت نمائید.

از چه سنی سوتین ببندیم؟

گرفتن اولین سینه بند برای هر دختری بسیار مهم است. ممکن است در مورد آن احساس هیجان، خجالت یا ترکیبی از هر دو را داشته باشید. این امری رایج است و شما نباید نگران آن باشید. راه‌هایی برای تشخیص اینکه چه زمانی به سوتین نیاز دارید وجود دارد، اما مهم است که به یاد داشته باشید که در هر دختری متفاوت بوده و ممکن است شما با سرعتی متفاوت از دوستانتان رشد کنید و این اشکالی ندارد.

به دنبال جوانه‌های سینه باشید:

اگر این جوانه‌های کوچک سینه را می بینید، وقت آن است که اولین سوتین خود را بگیرید. جوانه‌های سینه برجستگی‌های کوچکی هستند که در زیر هر نوک پستان ظاهر می‌شوند. با این حال، اگر دختری نسبت به سینه‌هایش خودآگاه است، ممکن است زمان آن رسیده باشد که سوتین بگیرد، صرف نظر از رشد فیزیکی که دارد.

میانگین سنی دختران را درک کنید:

میانگین سنی برای یک دختر برای شروع پوشیدن سوتین ۱۱ سالگی است. برخی از دختران در ۸ سالگی به یک سوتین نیاز دارند و برخی از دختران تا سن ۱۴ سالگی به آن نیاز ندارند و در هر دختری متفاوت است.

علائم بلوغ را بشناسید:

رشد جوانه‌های سینه تنها یکی از بسیاری از تغییراتی است که یک دختر با شروع بلوغ در بدن خود مشاهده می‌کند.

روش انتخاب اولین سوتین:

برای اولین بار از یک سوتین تمرینی استفاده کنید:

وقتی نوک سینه‌ها شروع به بیرون زدگی می‌کنند، دختران می‌توانند از یک سوتین آموزشی یا تاپ تاپ استفاده کنند. این سوتین‌ها بسیار راحت‌تر هستند و تقریباً شبیه تاپ‌های کراپ به نظر می‌رسند، بنابراین ممکن است کمتر احساس خجالت کنید زیرا آن‌قدر واضح نیستند.

در مورد زیر و بم استفاده از سوتین بیاموزید:

یک دختر ممکن است نیاز داشته باشد چیزهایی را بیاموزد که زنان مسن تر آن‌ها را بدیهی می‌دانند.

درباره سایز سوتین بیشتر بدانید:

از مادر یا بزرگسال دیگری در مورد بلوغ بپرسید. برای بسیاری از دختران، گرفتن اولین سوتین یک تجربه پیچیده است. اگر سریعتر یا کندتر رشد می کنید، ممکن است نگران باشید که توسط پسران یا دختران دیگر مورد آزار و اذیت قرار بگیرید. بدانید که این احساسات حساس طبیعی هستند. چه کسی می داند، ممکن است مادرتان ابتدا آن را برای شما مطرح کند.

بدانید که چگونه اندازه سوتین تعیین می‌شود:

شما می‌خواهید مطمئن شوید که اندازه سوتین مناسب را انتخاب کرده‌اید تا راحت و به‌درستی آن‌ها را حمایت کنید.

نحوه پوشیدن سوتین را یاد بگیرید:

اگر نیاز دارید به مادرتان بگوئید که نمی‌دانید چگونه سوتین بپوشید، خجالت نکشید. به بسیاری از دختران باید نشان داده شود که چگونه این کار را انجام دهند و سوالی ندارد.

انواع سوتین زنانه موجود در بازار:

۷ سوتینی که هر زنی باید داشته باشد:

اگر هر یک از این سوتین‌ها را در کشوی لباس زیرتان دارید، برای همیشه در آرامش خواهید بود و لباس زیرتان کمترین دغدغه شماست.

  1. سوتین غیر سیمی زنانه بدون بالش: یک سوتین معمولی باید بخشی از کمد لباس همه باشد تا هر روز با تناسب یکپارچه زیر پیراهن‌ها، تی‌شرت‌ها و کورت‌های معمولی که راحت‌تر از آن است، کنار بیاید.
  2. سوتین چند طرفه با چاپ گلدار زیر سیم دار زنانه: سوتین‌های کسل کننده ساده جین خود را برای تقویت گل کنار بگذارید تا به شما این اعتماد به نفس را بدهد و در عین حال پوشش و راحتی نهایی را به لطف پد و سیم زیرین ارائه دهد.
  3. سوتین فشاری زیر سیمی با بالشتک سنگین آمانته: برای اینکه به خودتان دکلته بیشتری بدهید تا فرم کامل تری به شما بدهد، یک سوتین فشار به بالا به کمک شما می‌آید که بسیار ارزان تر و بهتر از زیر تیغ جراحی رفتن است.
  4. سوتین سیمی بدون پد زنانه: بسیاری از آن‌ها بالشتک‌ها را دست و پا گیر می‌دانند، اما همچنان به حمایت کافی نیاز دارند، برای آن‌ها هیچ چیزی به یک سوتین توری با سیم زیرین برای پشتیبانی بهینه نزدیک نمی‌شود.
  5. سوتین زنانه بدون تسمه چند طرفه بالدار: سینه بند بدون تسمه جام مقدس همه سوتین هاست که در زمانی که انتظارش را ندارید به کارتان می‌آید. آن را با بند‌های مختلف بپوشید تا آن را به همراه لباس‌های گردن آویزان بپوشید و به دنبال انتخاب برهنه‌ای مانند این باشید که با تمام لباس‌های شما هماهنگ باشد.
  6. سینه بند سیمی بالدار زنانه: این سوتین توری سرگرم کننده و لاستیک مانند یک تاپ نیم تنه ای است که می تواند زیر پیراهن ها پوشیده شود و هر چیزی را با همان لطافت به لباس می‌پوشاند.
  7. سوتین بدون پد زنانه: سوتین عالی وجود دارد که بهترین‌های هر دو دنیا را به شما می‌دهد. این سینه بند سبکی را ارائه می دهد که مطمئناً در تمام طول سال به شما اعتماد به نفس مناسبی می‌دهد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کاپ قاعدگی

نکات مهمی که قبل از خرید سوتین زنانه باید در نظر بگیرید:

  1. خودتان را اندازه بگیرید: اولین قدم برای یافتن سوتین مناسب برای شما این است که اندازه خود را بشناسید و اگر روش صحیح اندازه گیری خود را بدانید می‌توانید به آن دست پیدا کنید. سوتینی که گشاد باشد، وقتی دست‌هایتان را دراز می‌کنید، طرف‌هایتان جابه‌جا می‌شود و سوتینی که تنگ است، روی پهلوها برآمده می‌شود. برای اندازه گیری خود، یک متر نواری بردارید و باند خود را اندازه بگیرید، ناحیه درست زیر سینه‌ها. سپس سینه خود را با چرخاندن متر دور پشت خود تا کامل ترین قسمت سینه اندازه گیری کنید. اندازه بند شما با کم کردن اندازه سینه، اندازه فنجان مناسب را به شما می دهد که در آن هر اینچ برابر با یک فنجان است.
  2. شکل سینه خود را تعیین کنید: هر شکل سینه به نوع خاصی از سینه بند نیاز دارد. در حالی که شکل‌های گرد می‌توانند هر سینه بند شناخته شده برای بشریت را بر اساس علاقه خود بپوشند، هر شکلی نیازهای متفاوتی دارد. نیم‌تنه‌های زنگوله‌ای باید به دنبال یک سوتین با پوشش کامل باشند، در حالی که نیم‌تنه‌های باریک باید از یک سوتین بلند استفاده کنند تا دکلته کاملی داشته باشند.
  3. مناسبت و لباس: لباس شما بخش بزرگی از نوع سوتینی را که باید داشته باشید تعیین می کند. به عنوان مثال، هرگز نباید نگران نپوشیدن سوتین با لباس بدون پشت باشید. در عوض یک سوتین بدون پشت با بند بدون بند بپوشید که به شما این توهم را می‌دهد که سوتین نپوشیده‌اید و در عین حال راحت هستید. سوتین بدون بند برای لباس تیوپی ایده آل است، در حالی که یک لباس بالکن با یقه نازنین باید با سوتین بالکن پوشیده شود.
  4. به جای مناسب بروید: فروشگاهی را انتخاب کنید که طیف گسترده‌ای از سوتین‌ها و سینه‌بندهای آموزش دیده را در اختیار داشته باشد. ابتدا خودتان را به عنوان یک راهنما بسنجید تا بدانید وقتی به آنجا رسیدید از کجا شروع کنید.
  5. یک لیست تهیه کنید: با فهرستی از سوتین هایی که نیاز و قصد خرید دارید به فروشگاه بروید. این از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما دو سوتین برهنه، دو سوتین مشکی، یک سوتین بدون بند، یک سوتین ورزشی و یک سوتین بدون سیم برای راحتی، نقطه شروع خوبی است.
  6. تیپ بدنی خود را بشناسید: از تیپ بدنی خود آگاه باشید تا بدانید به دنبال چه سوتین هایی باشید. به عنوان مثال، اگر بیشتر به شکل «سیبی» سنگین‌تر هستید، احتمالاً به دنبال سوتین‌های پوشش‌دهنده‌تر هستید، نه نیم‌کاپ. اگر مطمئن نیستید که چه تیپ هستید، یک راهنمای کامل بر اساس تیپ بدنی را می‌توانید در راهنمای لوسیانی درباره همه سوتین‌ها، کتاب سوتین، پیدا کنید.
  7. شفافیت را بررسی کنید: یک تی شرت نازک بپوشید یا به فروشگاه بیاورید تا بتوانید ببینید که هر سوتین در شدیدترین شرایط چگونه به نظر می رسد. اولین باری که آن را می پوشید هیچ غافلگیری نمی‌خواهید.
  8. انعطاف پذیر باشید: اگر در بند هستید و سوتینی وجود دارد که واقعاً آن را دوست دارید، اما اندازه شما را ندارد، معمولاً خوب است که اندازه بند را بالا ببرید و اندازه فنجان را کاهش دهید یا برعکس.
  9. چشمی باهوش داشته باشید: از گذاشتن سوتین نترسید و با چشم انتقادی در آینه با خود روبرو شوید. اگر شکاف، ریزش، حفاری یا سایر نشانه‌های عدم تناسب را مشاهده کردید، سوتین مناسب نیست. بچرخید و به پشت هم نگاه کنید. بند پشتی نیز در مورد تناسب مناسب می تواند بسیار گویا باشد. هیچ شکاف، سوار شدن به بالا یا برآمدگی نباید وجود داشته باشد.
  10. لوازم جانبی را دریافت کنید: فراموش نکنید که برخی از لوازم جانبی سینه بند را نیز بردارید، بنابراین بسته به چیزی که می پوشید، از هرگونه پاس مصنوعی اجتناب کنید. گلبرگ های سینه و نوار چسب دو طرفه همیشه خوب است که در دست داشته باشید.
  11. در یک سایز گیر نکنید: تاریخ بازدید خود را یادداشت کنید و مطمئن شوید که شش ماه تا یک سال بعد برای یک سفر دیگر برنامه ریزی کنید. اندازه سینه بند به دلیل افزایش وزن، تغییرات هورمونی، افزایش سن و سایر تغییرات زندگی در نوسان است، بنابراین مهم است که حداقل سالی یک بار تناسب اندام داشته باشید. سوتین‌ها نیز به دلیل فرسودگی هر شش ماه تا یک سال نیاز به تعویض دارند.
  12. مراقب سوتین‌های خود باشید: هنگامی که خرید خود را انجام دادید، این به شما بستگی دارد که از سوتین خود به خوبی مراقبت کنید. شستشوی دستی بهتر است، اما اگر نیاز به گذاشتن آن در ماشین لباسشویی دارید، مطمئن شوید که سوتین در یک کیسه لباس محافظ قرار دارد. آن را همیشه در هوای آزاد خشک کنید. هرگز سوتین خود را در خشک کن قرار ندهید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید سوتین زنانه مورد نیازتان را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سوتین زنانه زیبا، ارزان و پرفروش موجود در بازار زا برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر محصول یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ سوتین زنانه کارنا رز مدل ۳۳۶۰-BY

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ سوتین زنانه پانیذ مدل بدون فنر کد ۶۶۵۰۸-۴ رنگ سفید

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ سوتین زنانه ان بی بی مدل ۳۱۹۰-۸۴

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ سوتین زنانه تولیدی راد مدل ۴۴۱ رنگ مشکی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ سوتین زنانه کد ۲۰

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ سوتین زنانه مدل gh-su کد ۱

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ سوتین زنانه مدل اسفنجی کد YA0521TO

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ سوتین زنانه ان بی بی مدل ۳۶۶۱ رنگ سفید

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ سوتین زنانه ماییلدا مدل بدون فنر کد ۳۴۰۰-MY رنگ زرشکی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ سوتین زنانه مدل Nice8

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ سوتین زنانه مدل gh-su کد ۱

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ سوتین زنانه پانیذ مدل بدون فنر کد ۶۶۵۰۸-۵ رنگ سفید

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ سوتین زنانه کد ۰۱

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ سوتین زنانه پانیذ مدل بدون فنر کد ۳۱۰۰۶۸ رنگ سفید

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ سوتین زنانه مدل کش پهن رنگ قرمز

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ سوتین زنانه ماییلدا مدل بدون فنر کش پهن کد ۴۷۷۹ رنگ مشکی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ سوتین زنانه مدل راه راه کد sa

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ سوتین زنانه پانیذ مدل بدون فنر کد ۶۶۳۶۸ رنگ طوسی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ سوتین زنانه مدل راه راه کد ۱۴۰۰

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ سوتین زنانه مدل BL500

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ سوتین زنانه کد ۹۹۹۷-R رنگ قرمز

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ سوتین زنانه ماییلدا مدل بدون فنر کد ۳۴۰۰-MY رنگ گلبهی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ سوتین زنانه کد ۹۹۹۷-F رنگ فیروزه ای

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ سوتین زنانه کد ۱۰۰۱۰۳۹۰a

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ سوتین زنانه پانیذ کد ۳۱۷۱-۶۶۳۱۸-۱۴

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ سوتین زنانه هلکر مدل ECOFY بسته ۳ عددی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ سوتین زنانه پانیذ مدل بدون فنر کد ۶۶۵۰۸-۱۰ رنگ سفید

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ سوتین زنانه کد F-0031

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ سوتین زنانه کد ۱۰۱۵o

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ سوتین زنانه مدل کش پهن طرح پامچال رنگ زرد

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید سوتین زنانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید زیرپوش مردانه