شگفت انگیز های دیجی کالا

اکشن فیگور، راهنمای خرید اینترنتی اکشن فیگور انیمه و سینمایی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید اکشن فیگور باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

اگر یک کلکسیونر جدید هستید، ساده ترین راه برای شروع مجموعه خود خرید از یک فروشگاه خرده فروشی یا خرید آنلاین است. اینترنت نه تنها مکانی مفید برای خرید اکشن فیگور است، بلکه راه آسانی برای مشاوره گرفتن از سایر مجموعه‌داران می‌باشد. ما قویاً توصیه می‌کنیم که مجموعه‌داران جدید تا آنجا که ممکن است در مورد رقم عمل مورد نظر خود برای مقایسه ارزش تحقیق کنند تا از ناامیدی در هنگام فروش جلوگیری کنند. خرده فروشان آنلاین، مانند Ebay، می‌توانند بسیار گمراه کننده باشند زیرا می‌توانند اقلام خود را به هر شخصی که می خواهند بفروشند، کلکسیونرهای جدید باید این عامل را قبل از سرمایه گذاری در نظر بگیرند.

فرد باید تصمیم بگیرد که آیا آن‌ها برای سرمایه گذاری بلندمدت خرید می‌کنند یا برای فروش سریع، زیرا این عامل می‌تواند بر نوع اقدام شما و بودجه شما تأثیر بگذارد. اگر تصمیم به خرید یک اکشن فیگور بر اساس سرمایه گذاری بلندمدت دارید، مهم است که موارد مانند: استانداردسازی، نادر بودن، احراز هویت، ارزش زیبایی شناختی، تکمیل مجموعه، شهرت و ارزش سرمایه گذاری را در نظر بگیرید. تنوع بی‌پایانی از اکشن فیگور وجود دارد، با هزاران شخصیت مختلف و تنوع شخصیت‌ها، همچنین مضامین و خطوط داستانی متعدد، به کلکسیونرهای جدید توصیه می‌کنیم که سعی کنند به یک یا دو موضوع پایبند باشند تا کنترل مجموعه خود را حفظ کنند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید اکشن فیگور را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع اکشن فیگور آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید اکشن فیگور باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم‌.

اکشن فیگور چیست و چه کاربردی دارد؟

اکشن فیگورها عروسک‌هایی هستند که به شکلی دوربرگردان هستند، اما شخصیت‌هایی از فیلم‌ها، سریال‌ها، بازی‌ها، انیمیشن‌ها و داستان‌های ابرقهرمانی را نشان می‌دهند. اکشن فیگورهای خوب و کلکسیونی به شدت برای ژست‌های مختلف بیان می‌شوند، زیرا آن‌ها شخصیتی عملی را نشان می دهند که به خاطر نجات جهان یا به باد دادن ذهن جهان شناخته می‌شود. فرض کنید شما از طرفداران مارول هستید، یعنی عاشق مرد عنکبوتی، بتمن و مرد آهنی هستید. در کابینه یک کلکسیونر اسباب بازی باورنکردنی به نظر می‌رسد، ابرقهرمانان را جمع آوری می‌کند و آن‌ها را در موقعیت حمله نمایش می دهد. به نظر می‌رسد قرار دادن افراد شرور در موقعیت‌های عملی در مقابل آن‌ها داستانی را روایت می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید فیجت اسپینر

انواع اکشن فیگور موجود در بازار:

تعداد بی‌شماری از فیلم‌ها، بازی‌ها و شخصیت‌های فرهنگ پاپ الهام‌بخش چهره‌های اکشن هستند، زیرا از جمله هیجان‌انگیزترین اسباب‌بازی‌های کلکسیونی برای نمایش در صحنه‌های اکشن به حساب می‌آیند. این بسیار شبیه ساختن یک فیلم بین شخصیت‌های مورد علاقه شماست. اجازه دهید نمونه‌هایی از اکشن فیگورها و رایج ترین مارک‌های موجود را به شما نشان دهم.

بهترین اکشن فیگورهای جهان:

برندهای محبوب اکشن فیگور:

مشاوره برای جمع آوری اکشن فیگور:

جمع آوری فیگورهای اکشن یک سرگرمی جدی است و من آن را ساده نمی‌گیرم. اکشن فیگورها یکی از مجموعه‌های پرشور من هستند و من هنوز در حال ساختن چند داستان مورد علاقه هستم. شما می توانید اکشن فیگورها را به دو صورت جمع آوری کنید، داستان‌های هواداران و مجموعه های ارزشمند.

جمع آوری اکشن فیگورها به عنوان داستان‌های طرفداران:

چه داستانی را می‌خواهید بگوئید؟ آیا شما از طرفداران مارول هستید؟ آیا شما عاشق انیمه هستید؟ داستان خود را انتخاب کنید و مجموعه خود را حول محور قهرمان داستان بسازید. مارول به تنهایی یک داستان نیست. Spider man یک داستان است و شما می‌توانید با اضافه کردن Doctor Octopus و Venom مجموعه اکشن فیگور خود را در اطراف قهرمان داستان ایجاد کنید.

انیمه به تنهایی یک داستان نیست، اما ناروتو داستانی است که می‌توانید از آن مجموعه بسازید. با گرفتن اکشن فیگور اوزوماکی و اضافه کردن اکشن فیگور ساسوکی و اکشن فیگور کاکاشی با شخصیت قهرمان شروع کنید. مجموعه ناروتو می‌تواند شامل ۵۴ شخصیت باشد، بنابراین داستان مورد علاقه خود را هوشمندانه انتخاب کنید.

جمع آوری اکشن فیگورها به عنوان یک داستان طرفداران برای تبدیل اسباب بازی‌های کلکسیونی به مکالمه سرگرم کننده هستند. با این حال، با انتخاب داستان شما شروع می‌شود. اکشن فیگورهای Predator در سال ۲۰۲۲ فقط ۱۸ گزینه دارند و شاید بیان داستان مقرون به صرفه تر باشد.

تحقیق کنید که چه تعداد شخصیت وجود دارد و چه تعداد در اکشن فیگورها موجود است. شما یک مجموعه ناقص نمی‌خواهید و باید قانون استانداردسازی را در راهنمای خرید در نظر بگیرید. شما می‌خواهید شخصیت‌ها اندازه و تفاوت‌های خود را با نمایش یا بازی نشان دهند.

جمع آوری اکشن فیگورها به عنوان مجموعه‌های برگزیده:

نمایش اکشن فیگورها در داستان‌ها هیجان انگیز است، اما مجموعه داران جدی اکشن فیگورهای کلکسیونی را در بسته بندی اصلی خود نگه می دارند. هر جعبه دارای شماره، آرم علامت تجاری و کلمات و تصاویر کاملاً چاپ شده است. شاید بخواهید شماره‌های احراز هویت برندهای Nendoroids و Funko Pop را بررسی کنید.

مجموعه‌های ارزشمند همچنین شامل اکشن فیگورهای کمیاب هستند و ممکن است لازم باشد آن‌ها را در وب سایت کیمیک شکار کنید. همیشه به یاد داشته باشید که اگر اکشن فیگور خود را از سایت‌های دیگر تهیه می‌کنید، صحت آن را بررسی نمائید.

اکشن فیگورهایی را جمع آوری کنید که نشان دهنده هوس‌های فرهنگ پاپ آن زمان هستند. مجموعه‌های ارزشمند همچنین تمایل به سرمایه گذاری بالقوه دارند. جمع آوری شخصیت‌ها از فیلم‌ها و بازی‌های ناشناخته یا نامطلوب برای افزایش ارزش در طول زمان کمکی نمی‌کند. جنگ ستارگان: ماندالوریان، درنده، مارول و ناروتو چند ترند هستند.

کیفیت زیبایی شناسی مجموعه‌های ارزشمند نیز مهم است. مطمئناً، آن‌ها را در جعبه اصلی خود نگه می دارید، اما می‌خواهید که عالی به نظر برسند و عملی باشند. اکشن فیگورهای مفصل با جزئیات پیچیده، کلکسیون‌های برنده هستند. در صورت وجود، جزئیات را با ارقام عمل دقیق در وب سایت‌های برند مقایسه کنید.

راهنمای خرید اکشن فیگور کلکسیونی:

اگر ندانید چه می‌خواهید، خرید اکشن فیگورهای کلکسیونی می‌تواند پیچیده باشد. امروزه اکشن فیگورهای ابرقهرمانی، اکشن فیگورهای بازی ویدیویی و اکشن فیگورهای قهرمان داستان زیادی وجود دارد. چگونه می‌توانید بهترین اکشن فیگورها را برای خرید انتخاب ‌کنید در حالی که تعداد زیادی برای خرید وجود دارد؟

من از راهنمای خرید برای خریدهای آنلاین و فروشگاهی پیروی می‌کنم و از قانون سه امتیاز برای انتخاب اکشن فیگورهای مورد علاقه خود استفاده می‌کنم.

قانون سه امتیازی برای خرید اکشن فیگور:

  1. من ترجیح می‌دهم اکشن فیگورهای بسیار بیان شده را طوری قرار دهم که وقتی نمایشگرهایم را تغییر می‌دهم و الهام‌بخش‌های جدیدی پیدا می‌کنم، آن‌ها را در موقعیت متفاوتی قرار دهم. با این حال، من فیگور اکشن‌های Funko Pop را به مجموعه‌هایم اضافه می‌کنم، زیرا این برند معروف است، اما فقط بیان سر دارد. این تنها استثنایی می‌باشد که انجام خواهم داد.
  2. من اکشن فیگورهای پی وی سی را ترجیح می دهم زیرا رنگ جزئیات بیشتری دارد. پی وی سی همچنین به سرعت ذوب می‌شود و هنگامی که به حالت جامد باز می‌گردد تقویت می‌شود، به این معنی که برای اکشن فیگورهای کلکسیونی فوق العاده بادوام است.
  3. فیگورهای اکشن باید با شخصیت‌های مورد علاقه من در فیلم‌ها، سریال‌ها، بازی‌ها و آرک های ابرقهرمانی مطابقت داشته باشند. من به زودی به شما نشان خواهم داد که چگونه یک مجموعه اکشن فیگور برای فن‌های مختلف بسازید. قبل از جمع‌آوری شخصیت‌های شرور، دوتاگونیست‌ها و شخصیت‌های حامی، با شخصیت مورد علاقه شروع می‌شود.

نکته جانبی: دوتاگونیست دومین شخصیت مهم یک داستان است و سه‌تاگونیست سومین شخصیت مهم است. با این حال، شروع با یک قهرمان داستان برای ساختن مجموعه‌ای حول یک فیلم نوستالژیک کمک خواهد کرد. به عنوان مثال، لوک اسکای واکر یک قهرمان داستان جنگ ستارگان خواهد بود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید اسباب بازی ساختنی

نکات مهم هنگام خرید اکشن فیگور:

امروزه همه چیز آنلاین است، اما اکشن فیگورها برای خرید آنلاین کمی پیچیده تر هستند. اگر مجموعه‌ای از اکشن فیگورها را جمع‌آوری می‌کنید، نمی‌خواهید با کیفیت پایین، اندازه‌های متنوع و مارک‌های ناشناخته روبرو شوید. بزرگترین چالش شما این است که نمی‌توانید اکشن فیگورها را از نظر فیزیکی لمس و مقایسه کنید.

برای خرید آنلاین اکشن فیگور از این نکات استفاده کنید:

با توجه با نکاتی که گفته شد، می توانید اکشن فیگور نظرتان را انتخاب کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه اکشن فیگور زیبا، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ اکشن فیگور دایموند سلکت تویز مدل جان ویک طرح Casual John Wick 2 MT-83392

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ اکشن فیگور مک فارلین مدل مورتال کمبت طرح Mortal Kombat Sub Zero مجموعه ۲ عددی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ اکشن فیگور مدل گرین گابلین دشمن اسپایدرمن طرح Green Goblin

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ اکشن فیگور نکا مدل پنز هزار توی پن طرح Old Faun Pans Labyrinth مجموعه ۴ عددی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ اکشن فیگور نکا مدل لست اف آس جوئل و الی طرح Last Of Us 2 Joel and Ellie مجموعه ۲ عددی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ اکشن فیگور تری زیرو مدل ریک گرایمز سریال واکینگ دد

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ اکشن فیگور مدل زورو Roronoa Zoro طرح وان پیس

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ اکشن فیگور مافکس مدل بین بتمن شوالیه تاریکی طرح Bane The Dark Knight کد ۰۵۲

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ اکشن فیگور مدل ایچیگو از انیمه بلیچ

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ اکشن فیگور دایناسور ماتیل مدل Jurassic World PYRORAPTOR کد GWD70

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ اکشن فیگور نکا مدل لاکپشت نینجا لئوناردو

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ اکشن فیگور نکا مدل آخرین فریاد روح گوست فیس Scream Ghostface Ultimate

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ اکشن فیگور آیرون استودیو مدل Raiden Art Scale 1/10 – Mortal Kombat

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ اکشن فیگور هات تویز مدل مرد آهنی (ورژن آسیب دیده در جنگ)

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ اکشن فیگور دایناسور ماتیل مدل Jurassic World BRACHIOSAURUS کد HFK04

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ اکشن فیگور اسمارت آر تویز مدل راک لوک هابز طرح Luke Hobbs Fast and Furious Deluxe

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ اکشن فیگور مدل هانک طرح Hunk Deluxe Edition

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ اکشن فیگور مک فارلین مدل فورتنایت طرح Havoc Fortnite

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ اکشن فیگور هات تویز مدل دکتر استرنج

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ اکشن فیگور نکا مدل جیم کری کاراگاه حیوانات طرح Ace Ventura Pet Detective

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ اکشن فیگور نکا مدل ای تی طرح Ultimate E.T

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ اکشن فیگور نکا مدل پریدیتور غارتگر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ اکشن فیگور مک فارلین مدل گرالت ویچر The Witcher MT-2PK مجموعه ۲ عددی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ اکشن فیگور بندای مدل کاکاشی هاتاکه – انیمه ناروتو

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ اکشن فیگور مافکس مدل اسپایدرمن شگفت انگیز طرح Amazing Spiderman 2 کد ۲۰۲۱

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ اکشن فیگور مدل شکارچی جنگل

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ اکشن فیگور بندای مدل ایچیگو کوروساکی انیمه بلیچ

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ اکشن فیگور نکا مدل پنز طرح Old Faun Pans Labyrinth مجموعه ۴ عددی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ اکشن فیگور نکا مدل پریدیتور جنگجو طرح ۲ Warrior Predator Ultimate

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ اکشن فیگور طرح Watch Dogs کد ۵۰

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید اکشن فیگور در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سشوار مسافرتی