شگفت انگیز های دیجی کالا

قفسه حمام، خرید اینترنتی و قیمت بهترین انواع قفسه حمام

نکات مهمی که هنگام خرید قفسه حمام باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

شما برای استحمام کردن علاوه بر داشتن حمام نیاز به یک سری وسایل نظیر لیف حمام، صابون، شامپو و… هستید. برای نظم دادن به این وسایل و اینکه همیشه به راحتی در دسترس باشند به یک قفسه حمام نیاز دارید. این محصول معمولا در نزدیکی دوش حمام یعنی جایی که به راحتی به وسایل خود دسترسی داشته باشید، نصب می‌شود. قفسه حمام مدل‌های مختلفی دارد، برخی مدل‌ها روی دیوار نصب می‌شوند و برخی دیگر کمد مانند هستند و درون حمام سرد به صورت ایستاده قرار می‌گیرند. مدل‌های ایستاده کمد مانند به فضای بیشتری برای نصب نیاز دارند و در عوض وسایل بیشتری را می‌توانید درون آن قرار دهید.

قبل از خرید قفسه حمام شما باید درک درستی از ابعاد حمام خود داشته باشید تا با توجه به فضایی که در اختیار شما قرار دارد، بهترین قفسه حمام را برای خود انتخاب و خریداری کنید. این وسیله علاوه بر کارایی که برای شما دارد، یک وسیله دکوراتیو نیز محسوب می‌شود و شما به وسیله آن می‌توانید حمام خود را زیبا و مدرن نگهداری کنید. این محصول از مواد مختلفی ساخته می‌شود، برخی از مواد ضد آب ساخته می‌شوند و قابلیت نصب در فضای حمام گرم نزدیک دوش حمام را دارند و برخی دیگر به آب حساس هستند و نباید آن‌ها را در معرض آب و رطوبت قرار داد، بنابراین شما باید این مدل‌ها را درون حمام سرد نصب کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید قفسه حمام را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع قفسه حمام آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید قفسه حمام باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

قفسه حمام چیست و چه کاربردی دارد؟

شلف دیواری حمام که به آن قفسه حمام نیز گفته می‌شود، نوعی محفظه فلزی، پلاستیکی یا چوبی است که معمولا درون حمام سرد یا گرم نصب می‌شود. از این وسیله برای نگهداری شامپو، صابون، سنگ پا، لیف حمام و در برخی مدل‌ها حوله حمام استفاده می‌شود. این محصول در دو جنس ضد آب و حساس به آب ساخته می‌شود، نمونه ضد آب را در مکان‌های در معرض آب و رطوبت حتی نزدیکترین قسمت به دوش حمام می‌توان نصب کرد، اما نمونه حساس به آب را در مکان‌های مرطوب نمی‌توان نصب کرد و شما باید آن را درون حمام سرد نگهداری کنید.

حتما بخوانید: ‌راهنمای خرید حوله پالتویی حمام

آیا واقعا به قفسه حمام نیاز داریم؟

تصور کنید بدون داشتن یک شلف حمام بخواهید استحمام کنید، نگه داشتن این همه وسیله کنار هم که به همه آن‌ها دسترسی داشته باشید، کاری غیر ممکن به نظر می‌رسد. حتی اگر با قرار دادن شامپو و صابون خود روی زمین مشکلی نداشته باشید،از نظر بهداشتی نمی‌توانید لیف حمام خود را روی زمین رها کنید، زیرا مکانی آلوده به انواع باکتری و قارچ است و سلامت شما را به خطر می‌اندازد. اگر از صابون مایع حمام استفاده نمی‌کنید و صابون جامد دارید، صابون شما روی زمین هم آلوده می‌شود.

انواع قفسه حمام موجود در بازار:

  1. قفسه حمام دیواری ضد آب: این مدل از شلف معمولا بر روی دیوار حمام و در نزدیکی دوش حمام نصب می‌شود. به علت تماس مستقیم با آب و رطوبت باید خاصیت ضد زنگ داشته باشد تا به مرور زمان از بین نرود. این قفسه‌ها معمولا از جنس پلاستیکی یا فلز روکش پلاستیک، پی وی سی یا فلز آبکاری شده ضد زنگ ساخته می‌شوند، از این رو می‌توان آن‌ها در در فضاهای مرطوب حتی زیر آب دوش نصب کرد.
  2. قفسه حمام استاده ضد آب: این مدل اندازه بزرگتری دارد و برای نصب به فضای بزرگتری نیاز دارد. پس اگر حمام شما فضای کوچکی دارد، مناسب شما نیست و باید به سراغ همان نمونه دیواری بروید. اما اگر حمام شما فضای زیادی دارد به شما پیشنهاد می‌کنیم که این مدل را خریداری کنید. زیرا جادارتر هستند و شما می‌توانید وسایل بیشتری را درون آن‌ها قرار دهید. خاصیت ضد آب هم به شما این امکان را می‌دهد که آن را در هر جایی حتی نزدیک دوش حمام خود نصب کنید.
  3. قفسه حمام کمد‌دار: برخی از افراد ترجیح می‌دهند که به جای نصب یک رخت آویز بر روی دیوار که جلوه زیبایی به حمام شما نمی‌دهد، از یک قفسه کمد‌دار استفاده کنند. این وسیله را می‌توان جایگزینی برای چوب لباسی و شلف دیواری به حساب آورد‌. در دو نوع ضد آب و معمولی تولید می‌شود. نمونه ضد آب را می‌توان در فضای مرطوب قرار داد، اما نمونه معمولی باید حتما به دور از رطوبت نصب شود. این مدل در دو نوع ایستاده و دیواری تولید می‌شود و با توجه به فضای حمام خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

جنس قفسه حمام:

شلف‌های حمام هم مانند سایر وسایلی که در بازار تولید می‌شوند از مواد مختلفی ساخته می‌شوند که در ادامه شما را با تک تک این مواد بیشتر آشنا می‌کنیم.

بهترین قفسه حمام:

همه مدل‌های شلف حمام بدون شک بهترین هستند، این بستگی به خود شما دارد که بسته به میزان بودجه، فضای داخل حمام خود و تعداد وسایلی که دارید بهترین نمونه آن را برای خود انتخاب کنید. اگر با قیمت بیشتر مشکلی ندارید و یک نمونه محکم و بادوام می‌خواهید بهتر است، نمونه فلزی را انتخاب و خریداری کنید. نمونه زیبا و جدید هم مدل‌های پی وی سی و اجناس خیلی ارزان که تنوع رنگ گستره‌ای دارند باید به سراغ نمونه پلاستیکی بروید.

کاربردهای قفسه حمام:

همان طور که از نام این محصول مشخص است، معمولا درون حمام شما نصب می‌شود. از این محصول بسته به مدلی که خریداری می‌کنید، می‌توانید از این وسیله استفاده‌های مختلفی کنید. در اصل این محصول برای قرار دادن وسایل حمام نظیر شامپو، لیف حمام، صابون یا شامپو بدن، سنگ پا و در برخی مدل‌ها جای حوله و لباس استفاده کرد. هر چه امکانات بیشتری در اختیار شما قرار بگیرد و اندازه محصول بزرگتر باشد، مسلما از قیمت بالاتری برخوردار است.

قفسه حمام از کجا بخریم؟

به طور کلی شما به راحتی می‌توانید این محصول را به صورت حضوری از پلاسکوها و فروشگاه‌های لوازم آشپزخانه به راحتی خریداری کنید. اگر به هر دلیلی با خرید حضوری این محصول مشکل دارید، می‌توانید آن را به صورت اینترنتی خریداری کنید‌. این روش ویژگی‌های خاص خود را دارد، به عنوان مثال شما می‌توانید بدون خروج از منزل و محل کار خود این محصول ارزشمند را خریداری کنید. در صورت عدم رضایت از شلف حمام خود می‌توانید، آن را مرجوع نموده و پول خود را پس بگیرید. البته قبل از خرید اطمینان حاصل کنید که فروشگاه مورد نظر شما امکان مرجوع سازی کالا را داشته باشد.

راهنمای خرید قفسه حمام:

شما برای اینکه یک خرید موفق داشته باشید، باید هوشمندانه خرید کنید. یعنی چشم بسته نمی‌توان یک محصول را انتخاب و خریداری کرد، حتی اگر شلف درون حمام باشد. شما برای خرید این محصول باید یک سری نکات مهم را بدانید تا هنگام خرید این وسیله بیشترین بهره را از ان‌ها ببرید. شما قبل از خرید شلف حمام باید با قیمت این محصول، جنس آن، اندازه و تعداد قفسه، داشتن درب یا آینه توجه کرد. به همین علت ما در ادامه این مقاله شما را با این نکات مهم بیشتر آشنا می‌کنیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پرده حمام

نکات مهم هنگام خرید قفسه حمام:

  1. قیمت شلف حمام: اولین و مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید این محصول باید به آن توجه داشته باشید، قیمت آن می‌باشد. شما باید با توجه به میزان بودجه خود این محصول ارزشمند را خریداری کنید. شلف‌های درون حمام را می‌توان از قیمت ۳۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان در زمان نگارش این مقاله انتخاب و خریداری کنید.
  2. اندازه شلف: به دلیل اینکه اندازه حمام تمام منازل یکسان نیست و کوچک و بزرگ هستند، شلف‌های درون حمام در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. شما باید با توجه به فضای داخلی حمام خود بهترین اندازه شلف را برای حمام خود انتخاب و خریداری کنید. شلف‌های دیواری در اندازه‌های کوچک و شلف‌های ایستاده و کمد‌دار در اندازه‌های بزرگ تولید می‌شوند.
  3. تعداد قفسه: این محصول با تعداد متفاوتی از قفسه تولید و روانه بازار می‌شود. هر چه تعداد قفسه‌ها بیشتر باشد، شما تعداد وسایل بیشتری را می‌توانید درون آن نگهداری کنید. به طور کلی این محصول در سه نوع تک قفسه، دو قفسه و سه قفسه تولید می‌شود. برخی مدل‌ها دارای یک آینه، جا صابونی و یا جای آویز حوله حمام هستند.
  4. جنس قفسه: مان طور که در ابتدای این مقاله به آن اشاره شد، این محصول در سه جنس فلزی، پلاستیکی و پی وی سی تولید می‌شود. گران‌ترین و مقاوم‌ترین نمونه آن فلزی است که در دو رنگ طلایی و کروم روانه بازار می‌شود. نمونه پلاستیکی در رنگ‌های مختلف موجود بوده و از همه ارزان‌تر است. پی وی سی هم جدیدترین و زیباترین نمونه شلف حمام می‌باشد.
  5. نحوه نصب: یکی از مواردی که هنگام خرید این محصول باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، طریقه نصب شلف می‌باشد. برخی مدل‌ها روی دیوار پیچ می‌شوند و نیاز به دریل کاری دارند. مدل‌های دیگری هم وجود دارند که مانند یک کمد در گوشه حمام قرار می‌گیرند. اگر چندان آدم فنی نیستید، به شما پیشنهاد می‌کنم به سراغ مدل‌هایی بروید که قابلیت نصب آسان دارند.
  6. داشتن کمد و آینه: برخی از مدل‌های این محصول به صورت ست به همراه کمد و آینه عرضه می‌شوند به همین علت شما می‌توانید برای زیباتر کردن فضای داخلی حمام خود به جای خرید کردن تک تک این محصولات ست کامل آن‌ها را خریداری کنید. این محصولات از قیمت اقتصادی‌تری برخوردار هستند و جلوه مدرن‌تری به حمام شما می‌دهند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید قفسه حمام مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از انواع قفسه حمام ارزان، زیبا و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ قفسه حمام شکیبا مدل Rec 3

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ قفسه حمام مدل ۳۰۳.۰۷۸.۶۶

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ قفسه حمام شکیبا مدل Rec 2

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ قفسه حمام کد ۶۵۶

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ قفسه حمام مدل ۲۰۳.۰۷۸.۶۶

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ قفسه حمام کد krl03

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ قفسه حمام مدل شیک کد ۱۰۸

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ قفسه حمام مدل SP9

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ قفسه حمام خونه خاص طرح شمشاد

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ قفسه حمام مدل Stand contrast 03

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ قفسه حمام هوم کت کد ۴۱۰۳

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ قفسه حمام خونه خاص مدل همه کاره

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ قفسه حمام دوریکا مدل نیلا

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ قفسه حمام فلاش تانک ایران کد ۱۰۰

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ قفسه حمام گل رز مدل FLR-VATE808 طرح قلب سه طبقه

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ قفسه حمام شکیبا مدل REC 3 pluse

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ قفسه حمام پرتو بازار مدل G4

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ قفسه حمام شکیبا مدل Corner 3

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ قفسه حمام کرال اورون کد MSA1

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ قفسه حمام مدل آلومینیومی کنج

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ قفسه حمام مدل pv

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ قفسه حمام پلاستیکی مدل ۴۰۳.۰۷۸.۶۶

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ قفسه حمام سه طبقه کد ۴۳۷۵۳۳

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ قفسه حمام مدل همه کاره کد ۶۳

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ قفسه حمام دوریکا مدل سه گوش نیلا کد ۰۱۶۲

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ قفسه حمام مدل سیمی سه طبقه

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ قفسه حمام کد ۲۷۰

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ قفسه حمام مدل deniz-02

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ قفسه حمام مدل KH-90

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ قفسه حمام مدل حباب

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید قفسه حمام در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کیف مدارک