شگفت انگیز های دیجی کالا

مبل شوی، راهنمای خرید دستگاه مبل شوی ارزان و برتر+ قیمت روز

7 نکته مهم و کاربردی که هنگام خرید دستگاه مبل شوی باید به آن ها توجه کنید.

یکی از مشکلات اساسی که خانم‌های خانه‌دار با آن مشکل دارند، جلوگیری از کثیف شدن مبل و تمیز کردن مبلمان است. در این مقاله قصد داریم به شما دستگاه مبل شوی را معرفی کنیم. با این دستگاه خیال شما بابت شستشوی مبل راحت می‌شود. تمیز کردن مبل با شامپو فرش کار ساده‌ای نیست و در بیشتر موارد پارچه روی مبل تغییر رنگ می‌دهد یا بدتر دچار لکه می‌شود. بهترین روش برای تمیز کردن مبلمان استفاده از دستگاه مبل شوی است. کار با این دستگاه بسیار ساده می‌باشد و نیاز به تخصص خاصی ندارد، شما با خرید مبل شوی به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

مبل شوی یکی از لوازم خانگی مهم و ضروری است. شما حتی بدون داشتن جارو برقی می‌توانید با جارو دستی منزل خود را تمیز کنید. اما بدون داشتن مبل شوی شما به هیچ عنوان نمی‌توانید، مبلمان خود را شستشو دهید. بدون شک دستگاه مبل شوی یکی از بهترین اختراعات بشر بوده است. زیرا بیشتر قسمت‌های مبلمان شما چوبی هستند و آب می‌تواند به قسمت‌های چوبی مبل آسیب بزند. بنابراین فکر شستشوی معمولی مبل را از سر بیرون کنید و برای خود یک دستگاه مبل شوی خوب و باکیفیت سفارش دهید. اگر شما در منزل خود یک دستگاه مبل شوی داشته باشید، دیگر نگران کثیف شدن مبلمان خود نیستید و با کارو مبل نمای منزل خود را خراب نمی‌کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که با شستشو دادن مبلمان خود مشکل دارید و قصد خرید مبل شوی دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع دستگاه مبل شوی آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید مبل شوی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

منظور از دستگاه مبل‌شوی چیست؟

دستگاه شستشوی مبل یا همان مبل شوی در واقع یک دستگاه نظافتی تخصصی در ابعاد یک جارو برقی است که مواد شوینده را روی مبل می‌باشد و به وسیله یک برس چرخان کثیفی‌های روی مبل را به خوبی تمیز می‌کند. سپس به وسیله یک پمپ مکش قوی مواد شویند و کثیفی‌های مبل را به خوبی جمع می‌کند. از این دستگاه برای شستشو دادن رویه انواع مبل و راحتی استفاده می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید گوشت کوب برقی

اجزای تشکیل دهنده دستگاه مبل‌شوی:

  1. پمپ پاشش: یک پمپ پر قدرت که مواد شوینده مبل را با فشار روی پارچه مبل پخش می‌کند و سطح مبل را تا عمق مورد نظر به مواد شوینده آغشته می‌کند.
  2. برس چرخان: مهم‌ترین قسمت این دستگاه به حساب می‌آید. زیرا مواد شوینده به تنهایی توان تمیز کردن مبلمان شما را نخواهند داشت و شما برای تمیز کردن مبل نیاز به یک فرچه دارید، این دستگاه دارای برس چرخان است و به خوبی مبل را تمیز می‌کند.
  3. پمپ مکش: بعد از شستشو دادن مبل نیاز است، مواد شوینده مبل و کثیفی‌های روی آن خارج شود. بعد از شستشو این دستگاه یک پمپ تخلیه خیلی قوی دارد که قادر است. کثیفی‌های روی مبلمان شما را تا آخرین قطره خارج کند.

مزایای استفاده از مبل‌شوی:

انواع دستگاه مبل شوی:

  1. دستگاه مبل‌شوی خانگی: کوچکترین دستگاه شستشوی مبل موجود در بازار است که به راحتی با آن می‌توان مبلمان منزل را شستشو داد. شما با توجه به حجم شستشو و تعداد مبلمان منزل خود می‌توانید توان مصرفی دستگاه خود را خریداری نمایید.
  2. دستگاه مبل‌شوی صنعتی: در هتل‌ها، مساجد و شرکت‌ها که تردد در آن‌ها زیادتر از منزل است. مبلمان شما سریع‌تر کثیف می‌شوند بنابراین باید آن‌ها را بیشتر شستشو دهید. پس در اینجا یک مبل شوی خانگی توان این کار را نخواهد داشت. پس شما نیاز به یک دستگاه شستشوی مبل صنعتی دارید. توان این دستگاه چند برابر نمونه خانگی است.

مبل شوی خانگی ارزان:

قبل از خریداری کردن یک دستگاه مبل شویی ارزان حتما به این نکته توجه داشته باشید که از این دستگاه چه انتظاراتی دارید. در واقع ممکن است یک دستگاه ارزان قیمت توان برآورده کردن نیازهای شما را نداشته باشد و پول خود را با خرید یک دستگاه مبل شویی ارزان هدر بدهید.

قیمت دستگاه مبل شوی:

قیمت دستگاه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، یکی از این فاکتورها نوع استفاده از دستگاه می‌باشد. یک دستگاه صنعتی در اندازه بزرگ از یک دستگاه خانگی گران‌تر است. همچنین قدرت مکش دستگاه نیز روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد. دستگاهی با قدرت موتور بالا و خشک کن سریع قیمتی بیشتر از دستگاه‌های ضعیف‌تر از خود دارد. تعداد آپشن‌ها نیز هرچه بیشتر باشد قیمت مبل شو شما گران تر است. در انتهای مطلب نیز لیستی از جدیدترین مدل‌های مبل شو قرار داده‌ایم که با کلیک روی هر محصول می‌توانید از قیمت روز آن محصول اطمینان حاصل نمایید.

بهترین مارک دستگاه مبل شوی:

خیلی کار دشواری است که با قطعیت یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک دستگاه مبل شویی معرفی کنیم. زیرا برندهای باکیفیت زیادی در بازار وجود دارند و با این کار ممکن است. حق خیلی از برندهای باکیفیت بازار را ضایع کنیم. بنابراین به دلیل اینکه وب سایت کیمیک یک رسانه آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای دستگاه شستشوی مبل را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

روش استفاده از دستگاه مبل شوی:

این دستگاه دارای دو مخزن آب تمیز و کثیف می‌باشد. شما قبل از هر کاری باید به وسیله جارو برقی گرد و خاک روی مبلمان را بردارید، البته خیلی از مبل شوها دارای جاروبرقی هم هستند، سپس مخزن آب تمیز را به وسیله آب و مواد شوینده پیشنهادی شرکت سازنده پر نمایید. مرحله بعد دستگاه را روشن کنید، این مواد با قدرت بالا روی مبلمان پاشیده می‌شود و کثیفی‌های روی مبل را در خود حل کرده و به وسیله یک پمپ مکنده قوی مجدد وارد مخزن آب کثیف می‌کند. تخلیه سریع آب سبب می‌شود که مبل شما بعد از شستشو خیلی زود خشک شده و آماده استفاده شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید بستنی ساز خانگی

نکات مهم هنگام خرید دستگاه مبل شوی:

  1. قیمت دستگاه مبل‌شوی: اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، قیمت دستگاه است. لطفا به هیچ عنوان دستگاه‌های ارزان قیمت بازار را خریداری نکنید. زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند. در واقع یک دستگاه ارزان قیمت جوابگوی نیازهای شما نخواهد بود.
  2. نوع دستگاه: مشخص کنید که دستگاه را به منظور استفاده در منزل می‌خواهید یا مکان‌های شلوغ و پر رفت و آمد. زیرا قدرت این دستگاه‌ها با یکدیگر متفاوت است و بستگی به تعداد مبل و میزان شستشوی شما دارد که کدام مدل را خریداری نمایید. اگر برای استفاده در منزل می‌خواهید به سراغ مبل‌شوی خانگی بروید و اگر دستگاه را برای شستشو سطح بالا نیاز دارید، حتما به سراغ خرید مدل‌های صنعتی بروید.
  3. جنس بدنه دستگاه: کیفیت بدنه دستگاه هم از اهمیت بالایی برخوردار است. مقاومت بدنه دستگاه بهتر است به گونه‌ای باشد که در صورت سقوط دستگاه از مبل به روی زمین دچار آسیب دیدگی نشود. بهترین جنس برای بدنه این دستگاه پلی اورتان است. زیرا علاوه بر داشتن وزن کم دارای مقاومت خیلی زیادی است و به سادگی شکسته نمی‌شود.
  4. قدرت موتور: مهم‌ترین نکته در انتخاب یک دستگاه برقی قدرت موتور آن است. قدرت موتور در لوازم خانگی برقی بر حسب واحد وات سنجیده می‌شود. هر چه دستگاه شما وات بالاتری داشته باشد موتور آن پر قدرت‌تر است. به سراغ مدل‌های با موتور پر قدرت بروید، زیرا مکش فوق العاده بالایی دارند و خیلی سریع مبل مورد نظر شما بعد از شستشو خشک می‌شود.
  5. حجم مخزن: هر چه اندازه مخزن دستگاه شما بزرگتر باشد شما کمتر نیاز به پر و خالی کردن آن پیدا می‌کنید. در واقع شما باید با توجه به تعداد مبلمان خود اندازه مخزن آن را انتخاب کنید. اگر تعداد مبلمان شما کم است مدل‌های مخزن کوچک را خریداری کنید. زیرا راحت‌تر جا‌به‌جا می‌شوند و اگر تعداد مبلمان شما زیاد است مخزن بزرگتری را انتخاب کنید تا چند بار مجبور به پر و خالی کردن مخزن‌های دستگاه نشوید.
  6. برند دستگاه: به سراغ برندهای معروف و شناخته شده بازار بروید. این محصولات معمولا از کیفیت بالایی برخوردارند زیرا کیفیت خود را پس داده‌اند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک جنس شناخته شده وجود دارد، نباید جنس‌های شناخته نشده بازار را خریداری کرد. تست کردن یک برند ناشناخته شانس موفقیت کمی دارد و ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید.
  7. گارانتی: از شرکت‌هایی خرید کنید که محصولات خود را گارانتی می‌کنند. محصولات این شرکت‌ها معمولا از کیفیت بالایی برخوردار هستند. هیچ وقت شرکتی تا از کیفیت محصول خود اطمینان نداشته باشد آن را ضمانت نمی‌کند. زیرا گارانتی کردن جنس بدون کیفیت چیزی جر ضرر را به همراه نخواهد داشت. پس می‌توان نتیجه گرفت که اجناس گارانتی دار باکیفیت هستند.

روش نگهداری از دستگاه مبل شوی:

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید مبل شوی مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برند‌های دستگاه مبل شوی جدید، ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ مبل شوی گرین وکیوم مدل ۱۶۰۰

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ مبل شوی گرین وکیوم مدل ۲۰۰۰

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ مبل شوی نورآئین تهران مدل ۰۳K

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ موکت شوی و مبل شوی گرین وکیوم کد ۲۰۲۲

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ فرش شوی و مبل شوی بیسل مدل ۳۳۸۶E

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ فرش شوی و مبل شوی صنعتی آنا مدل SC53 eco

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ فرش شوی و مبل شوی بیسل مدل ۱۵۵۸E

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ موکت شوی و مبل شوی درما مدل BY200

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ فرش شوی و مبل شوی صنعتی آنا مدل sc83 pro

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ مبل شوی گرین وکیوم مدل ۷۲۳ AC

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ فرش شوی و مبل شوی هنریچ مدل HTR8848

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ فرش شوی و مبل شوی آنا مدل SC53 pro

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ فرش شوی و مبل شوی بیسل مدل ۴۷۲۰E

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ فرش شوی و مبل شوی صنعتی آنا مدل sc83 eco

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ مبل شوی مدل ۵۰۰۰

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ فرش شوی و مبل شوی صنعتی آنا مدل SC52 eco

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ فرش شوی و مبل شوی وکس مدل ‎CDCW-CSXS

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ فرش شوی و مبل شوی بیسل مدل ۱۸۵۸E

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ فرش شوی و مبل شوی درما مدل BY200

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستگاه مبل شوی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید آنتن گیرنده دیجیتال