شگفت انگیز های دیجی کالا

رنگ ابرو، خرید اینترنتی و قیمت بهترین انواع رنگ ابرو جدید

راهنمای خرید رنگ ابرو به همراه نکات مهم هنگام خرید رنگ ابرو

خانم‌ها همیشه برای زیبا کردن چهره به فکر رنگ کردن موی سر خود هستند، بعد از رنگ کردن موی سر خود تازه متوجه می‌شوند که رنگ ابروها با موی سر آن‌ها هم‌خوانی ندارد. بنابراین از همان رنگ موی خود برای رنگ کردن ابروهای خود استفاده می‌کنند. شاید با این کار رنگ ابرو خود را تا حدودی به رنگ موی سر خود نزدیک کنید، اما هرگز به رنگ موی شما نزدیک نخواهد شد و آسیبی که به ابروهای شما وارد می‌شود از رنگ نکردن آن‌ها بیشتر است. امروزه رنگ ابرو به کمک شما آمده تا بدون نارنجی شدن ابروها آن‌ها را به رنگ دلخواه خود تبدیل کنید. پس شما همیشه باید علاوه بر خرید رنگ موی خود رنگ مناسب ابروهای خود را هم انتخاب و خریداری کنید.

خیلی از خانم‌های جوان برای رنگ کردن موهای سر خود میلیونی هزینه می‌کنند، اما به هر جهت یا به علت عدم آگاهی و یا بی‌تجربگی سالنی که در آن موهای خود را رنگ می‌کنند به ابروهای خود آسیب دائمی و جبران ناپذیر وارد می‌کنند. خیلی از خانم‌ها در زمان مجردی ابروهای پرپشت دارند، اما بعد از ازدواج با پدیده کم حجم شدن ابرو مواجه می‌شوند. این موضوع اصلا ربطی به اصلاح بد ابرو ندارد و مقصر اصلی آرایشگری است که برای رنگ کردن ابروها به جای استفاده از رنگ ابرو از رنگ مو استفاده می‌کند. موهای ابرو ضعیف‌تر از موی سر هستند و با یک بی‌احتیاطی ساده می‌توانید ابروهای خود را برای همیشه از دست بدهید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید رنگ ابرو را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این محصول آرایشی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع رنگ ابرو آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید رنگ ابرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

رنگ ابرو چیست و چه کاربردی دارد؟

در واقع نوعی رنگ مخصوص است که به منظور رنگ کردن ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از افراد برای پرداخت هزینه کمتر همان رنگ مو را روی ابروهای خود قرار می‌دهند، فارغ از اینکه چشم و ابرو نقاط حساس بدن هستند و رنگ مو مواد شیمیایی خیلی قوی دارد و به چشم و ابرو آن‌ها آسیب جدی وارد می‌کند. شما با خرید رنگ ابرو می‌توانید بدون آسیب رساندن به چشم و ابرو به رنگ دلخواه خود برسید. پیشنهاد می‌کنم برای رنگ کردن ابروهای خود همیشه به یک آرایشگر حرفه‌ای مراجعه کنید و این کار را خودتان انجام ندهید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کیت رنگ مو زنانه

انواع رنگ ابرو جدید:

این رنگ هم مانند رنگ موی سر مدل‌های مختلفی دارد، از رنگ‌های پایه روشن گرفته تا رنگ‌های خیلی تیره، این شما هستید که باید با توجه به رنگ موب خود بهترین پایه این رنگ را برای ابروهای خود انتخاب و خریداری نمائید.

انتخاب رنگ ابرو با توجه به رنگ پوست صورت:

رنگ کردن ابروها می‌تواند چهره شما را زیباتر نمایش دهد، البته به شرط اینکه رنگ شما با رنگ مو و پوست صورت شما بیشترین تناسب را داشته باشد. انتخاب اشتباه رنگ نه تنها چهره شما را زیبا نمی‌کند، بلکه قیافه شما را خراب‌تر خواهد کرد. بنابراین در انتخاب رنگ خود بیشترین وسواس را داشته باشید.

لوازم مورد نیاز برای رنگ کردن ابرو:

انجام تست حساسیت قبل از رنگ کردن ابرو:

حتما ۲۴ ساعت قبل از استفاده از رنگ باید تست حساسیت رنگ را انجام دهید، تست هر رنگ با دیگری متفاوت است، پس بهتر است از دستور درون جعبه رنگ خود استفاده کنید. برای این کار مقداری از رنگ یعنی به اندازه نصب ناخن انگشت کوچک خود را روی بازو یا پشت گوش خود قرار دهید. در صورتی که به رنگ حساسیت نداشتید، می‌توانید از آن استفاده کنید. فراموش نکنید که چشم و ابرو دو قسمت حساس از بدن شما هستند و ممکن است به هر ماده‌ای حساسیت نشان دهند.

بهترین روش رنگ کردن ابرو:

بهترین مارک رنگ ابرو:

اینکه بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین برند این محصول به شما معرفی کنیم، شاید تا حد زیادی در حق سایر برندهای باکیفیت موجود در بازار کم لطفی کرده باشیم. زیرا برندهای باکیفیت زیادی در بازار وجود دارند که از نظر کیفیت حرف اول را می‌زنند، بنابراین در ادامه لیستی از بهترین برندهای این محصول را به شما معرفی می‌کنیم.

راهنمای خرید رنگ ابرو:

همان طور که خرید رنگ مو کار ساده‌ای نیست و شما بدون مطالعه قبلی نمی‌توانید این محصول را خریداری کنید، رنگ‌های ابرو پیچیده‌تر هستند و بیشتر به یک راهنمای خرید نیاز دارند. در واقع شما باید رنگی را انتخاب کنید که علاوه بر تناسب با موی سر شما بیشترین تناسب با رنگ پوست شما را داشته باشد. رنگی که روی ابروهای خود قرار می‌دهید باید ۳ درجه روشن‌تر رنگ موی سر شما باشد. کسانی که پوست سفید و روشن‌تری دارند باید ابروهای خود را روشن‌تر کنند و کسانی که پوست تیره و سبزه‌ای دارند باید رنگ ابروهای خود را از طیف تیره انتخاب کنند.

برای رنگ ابرو از چه اکسیدانی استفاده کنیم؟

به طور کلی به علت حساس بودن پوست ابرو و ناحیه چشم نیاید از اکسیدان خیلی قوی استفاده کرد. پیشنها می‌کنم برای رنگ‌های خیلی تیره از اکسیدان شماره ۳ تا ۶ درصد و برای رنگ‌های روشن مثل بلوند از اکسیدان شماره ۹ درصد استفاده کنید. این باعث می‌شود به ریشه موهای ابرو شما آسیب وارد نشود و دچار ریزش نشوند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید موچین ابرو

نکات مهم هنگام خرید رنگ ابرو:

  1. قیمت رنگ: اولین نکته‌ای که هنگام خرید این محصول باید در نطر بگیرید، توجه به قیمت آن است. بهتر است، بی‌خیال رنگ‌های خیلی ارزان شوید، این رنگ‌ها معمولا از کیفیت لازم برخودار نیستند و سبب آسیب به چشم و ابروی شما می‌شوند. البته منظور ما این نیست که همیشه اجناس گران قیمت باکیفیت هستند، بلکه منظور ما دقیقا این است که اجناس خیلی ارزان فاقد کیفیت لازم هستند.
  2. نوع رنگ: رنگ‌های ابرو معمولا دو منشأ تولید دارند،یا از مواد شیمیایی تولید می‌شوند که قوی‌تر هستند و اثر بخشی بالاتری دارند. اما این رنگ‌ها ممکن است در برخی از افراد حساسیت ایجاد کنند،پس حتما قبل از استفاده از رنگ تست حساسیت بگیرید. در صورت حساسیت به این رنگ‌ها می‌توانید رنگ‌هایی با منشأ گیاهی را انتخاب کنید، شاید تنوع این رنگ‌ها زیاد نباشد، اما به پوست و ابرو شما آسیب وارد نمی‌کنند.
  3. تناسب با رنگ موی سر: شما حتما باید رنگی را انتخاب کنید که بیشترین تناسب را با رنگ موی سر شما داشته باشد. رنگ قهوه‌ای با بیشتر رنگ‌ها هماهنگ می‌شود و شما می‌توانید آن را با رنگ موی کاراملی، فندقی، بلوند و حتی خاکستری هماهنگ کنید. از طرفی برای موهای شرابی بهتر است از طیف رنگ‌های تیره همین رنگ استفاده کنید. برای رنگ دودی زیتونی هم می‌توانید از ترکیب این رو رنگ یا هر یک از این رنگ‌ها به صورت جداگانه استفاده کنید.
  4. تناسب رنگ با پوست صورت: علاوه بر انتخاب رنگ با توجه به رنگ موی سر باید رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما تناسب کامل داشته باشد. اگر پوست سفید و روشن دارید، نباید از رنگ خیلی تیره استفاده کنید، زیرا شما را عصبانی و اخمو جلوه می‌دهد. برای کسانی که پوست تیره و سبزه دارند باید از طیف تیره استفاده کنند، البته در مورد رنگ شرابی چه برای پوست تیره و چه برای پوست روشن نباید از رنگ روشن استفاده کنید، چون ابروهای شما قرمز می‌شوند.
  5. برند رنگ: همیشه برندهای معروف و شناخته شده بازار را خریداری کنید، این محصولات معمولا از کیفیت بالایی برخوردار هستند. از طرفی هیچ وقت یک برند معروف و شناخته شده اعتبار خود را فدای سود بیشتر نمی‌کند و جنس باکیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد. برندهای شناخته شده از قبل تست شده‌اند و امتحان خود را در بازار پس داده‌اند.
  6. از فروشگاه معتبر خرید کنید: امروزه روزانه حجم زیادی از محصولات تقلبی وارد بازار می‌شوند که تشخیص آن‌ها از یکدیگر کار ساده‌ای نیست و نیاز به دانش و تجربه لازم در این زمینه دارد. پس اگر در زمینه تشخیص جنس اصل از تقلبی با مشکل مواجه هستید، بهتر است، از یک فروشگاه معتبر خرید کنید. این فروشگاه‌ها معمولا اجناس اصلی و باکیفیت را به فروش می‌رسانند و در صورت خرید محصول تقلبی از این فروشگاه‌ها می‌توانید از آن فروشگاه شکایت کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید رنگ ابرو مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه رنگ ابرو ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ کیت رنگ ابرو سانتکس شماره SA8-E9.23 حجم ۳۰ میلی لیتر رنگ شنی خیلی روشن

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کیت رنگ ابرو ویتامول شماره B حجم ۳۰ میلی لیتر رنگ قهوه ای روشن

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کیت رنگ ابرو سانتکس شماره C7-E8.1 حجم ۳۰ میلی لیتر رنگ بلوند دودی روشن

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کیت رنگ ابرو سانتکس شماره E2 حجم ۳۰ میلی لیتر رنگ مشکی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کیت رنگ ابرو سانتکس شماره CA8.E9.08 حجم ۳۰ میلی لیتر رنگ کاراملی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ رنگ ابرو لورینت شماره ۷۷۷ حجم ۱۵ میلی لیتر رنگ بلوند کالبو

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ رنگ ابرو استیل شماره ۸.۳۱ حجم ۱۵ میلی لیتر رنگ بلوند شنی مدیترانه ای

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کیت رنگ ابرو سانتکس شماره CIN5-E6.81 حجم ۳۰ میلی لیتر رنگ دارچینی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کیت رنگ ابرو دوماسی شماره ۴ حجم ۱۵ میلی لیتر رنگ مشکی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ رنگ ابرو مارال شماره ۵ حجم ۱۵ میلی لیتر رنگ قهوه ای برزیلی روشن مجموعه ۲ عددی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ رنگ ابرو لورینت شماره ۸ حجم ۱۵ میلی لیتر رنگ قهوه ای

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ رنگ ابرو آلبورا مدل Carasa شماره ۱۲ حجم ۱۵ میلی لیتر رنگ بلانش

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کیت رنگ ابرو شایما شماره M6-E7.33 حجم ۳۰ میلی لیتر رنگ بلوند زیتونی متوسط

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ رنگ ابرو جوو مدل Excellence شماره ۴.۰ حجم ۱۵ میلی لیتر رنگ قهوه ای استون

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ رنگ ابرو لوپینا شماره EB5 حجم ۱۵ میلی لیتر رنگ عسلی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کیت رنگ ابرو سانتکس شماره E8.9 حجم ۳۰ میلی لیتر رنگ کاپوچینو

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ رنگ ابرو مارال شماره ۸ حجم ۱۵ میلی لیتر رنگ بلوند نسکافه ای روشن مجموعه ۲ عددی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ رنگ ابرو لورینت شماره ۹ حجم ۱۵ میلی لیتر رنگ بلوند روناسی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کیت رنگ ابرو و مژه مکسی ۲ شماره ۰۱ حجم ۱۰ میلی لیتر رنگ مشکی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کیت رنگ ابرو داماسک رز کد N 10 حجم ۳۰ میلی لیتر رنگ بلوند فوق العاده روشن

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کیت رنگ ابرو سانتکس شماره NE6-E7.7 حجم ۳۰ میلی لیتر رنگ نسکافه ای

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ رنگ ابرو آلبورا مدل carasa شماره ۲ حجم ۱۵ میلی لیتر رنگ قهوه ای تیره

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کیت رنگ ابرو داماسک رز کد ۱۰.۲ حجم ۳۰ میلی لیتر رنگ بلوند دودی فوق العاده روشن

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کیت رنگ ابرو سانتکس شماره CH7-E8.8 حجم ۳۰ میلی لیتر رنگ بلوند شکلاتی روشن

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کیت رنگ ابرو داماسک رز کد ۸.۷۷ حجم ۳۰ میلی لیتر رنگ بلوند کاپوچینو روشن

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ رنگ ابرو استیل شماره ۱۰.۱ حجم ۱۵ میلی لیتر رنگ بلوند دودی پلاتینه

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کیت رنگ ابرو سانتکس شماره N7-E8 حجم ۳۰ میلی لیتر رنگ بلوند روشن

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ رنگ ابرو مارال شماره ۶ حجم ۱۵ میلی لیتر رنگ بلوند شکلاتی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کیت رنگ ابرو سانتکس شماره CH5-E6.8 حجم ۳۰ میلی لیتر رنگ بلوند شکلاتی تیره

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ رنگ ابرو مارال شماره ۶ حجم ۱۵ میلی لیتر رنگ بلوند کاکائویی تیره

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید رنگ ابرو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید قفسه حمام