شگفت انگیز های دیجی کالا

دلیل بالا رفتن آمپر آب پژو ۲۰۶ هنگام روشن کردن کولر

اگر با روشن کردن کولر، آمپر آب خودروی 206 شما بالا می‌رود، این مطلب را بخوانید

احتمالا تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده باشد که خودرو شما در حالت معمولی مشکلی نداشته باشد، اما هنگام روشن کردن کولر بعد از چند دقیقه رانندگی با مشکل بالا رفتن آمپر آب پژو ۲۰۶ خود مواجه شده باشید. در چنین شرایطی شما باید واقعا مطمئن شوید که دمای موتور بالا رفته و خطا از جانب آمپر نیست. اگر شما هم مطمئن نیستید که دمایی را که آمپر آب به شما نمایش می‌دهد، واقعی است یا یک دمای کاذب را مشاهده می‌کنید، در ادامه با ما همراه باشید، تا با هم این مشکل یعنی دلیل بالا رفتن آمپر آب پژو ۲۰۶ را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که بالا رفتن دما هنگام روشن کردن کولر در خودرو پژو ۲۰۶ خود مشکل دارید و تا به حال روش‌های زیادی را برای کنترل دما در خودرو خود انتخاب کرده‌اید، اما به نتیجه نرسیده‌اید، نگران نباشید، شما مسیر درستی را انتخاب کرده‌اید. ما در وب سایت کیمیک یک سری نکات را جمع آوری کرده‌ایم و به صورت رایگان آن‌ها را در اختیار شما قرار داده‌ایم. در صورت انجام این راه‌ کارها مشکل شما به طور کامل برطرف خواهد شد.

دلایل بالا رفتن آمپر آب پژو ۲۰۶ هنگام کولر گرفتن:

در این شرایط به جای اینکه دست پاچه شوید، بهتر است به سراغ رفع مشکل بروید، البته قبل از اینکه شما را دچار هزینه‌های سنگین تعمیر خودرو کند. اگر شما هم از گرمای هوا کلافه شده‌اید، اما از ترس بالا رفتن آمپر آب پژو ۲۰۶ خود کولر را روشن نمی‌کنید و به فکر یک راه چاره هستید، بهتر است یک سری موارد را خودتان بررسی کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید واتر پمپ

رفع مشکل بالا رفتن آمپر آب پژو ۲۰۶:

علت نوسان آمپر آب پژو ۲۰۶:

اگر آمپر آب خودرو شما مدام در حال نوسان است، و در یک لحظه خیلی بالا رفته و بلافاصله به حالت اولیه خود بر می‌گردد، ایراد از فشنگی آب یا همان سنسور دما خودرو شما است. برای حل این مشکل شما باید فشنگی آب خودرو خود را تعویض کنید تا مشکل شما برطرف شود. البته قبل از تعویض کردن این قطعه با دیاگ دمای خودرو را در حالت‌های مختلف بررسی کنید. ممکن است، ایراد از خطای آمپر آب شما باشد.

بهترین روش برای پایین آوردن دما در پژو ۲۰۶:

بالا بودن دما در خانواده پژو تقریبا طبیعی است، شما هرگز نباید گروه ایران‌خودرو را با گروه سایپا مقایسه کنید. به علت آب و هوای سرد در کشور فرانسه اکثر مدل‌های خانواده پژو به خصوص ۲۰۶ در دمای بالا بهترین کارکرد را دارند. حال اگر شما با این موضوع مشکل دارید، بهتر است با ریمپ کردن دمای آمپر آب خودرو خود را اصلاح کنید. پیشنهاد می‌شود دما را پایین‌تر از ۹۱ نیاورید. کم کردن خیلی زیاد دما عوارض زیادی برای خودرو شما دارد که در ادامه آن‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

آیا حذف ترموستات مفید است یا مضر؟

این سوالی است که معمولا خیلی از ما پرسیده می‌شود که آیا حذف ترموستات برای ماشین مفید است یا مضر. به طور کلی ترموستات نقش محافظتی دارد و در جاهای خیلی سرد این اجازه را نمی‌دهد که دمای خودرو شما خیلی پایین بیاید. با حذف این قطعه سما در فصل زمستان بخاری گرم نخواهید داشت. در تابستان هم زمانی که از یک سربالایی وارد سرازیری می‌شوید، لب خنک رادیاتور به یک باره وارد سیلندر شده و سبب ترک خوردن سیلندر خودرو شما می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید رادیاتور آب خودرو

بایدها و نباید‌ها هنگام جوش آوردن خودرو پژو ۲۰۶:

امیدوارم با مطالعه این مطلب مشکل بالا رفتن آمپر آب پژو ۲۰۶ شما هنگام روشن کردن کولر برطرف شده باشد. شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود در زمینه این مقاله را در انتهای همین پست قرار دهید. در صورت هر گونه سوال یا پرسش می‌توانید، در نظرات سوال خود را مطرح کنید و پاسخ آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدست آوردید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ترموستات