شگفت انگیز های دیجی کالا

تبلت سامسونگ، راهنمای خرید تبلت سامسونگ دانش آموزی و گیمینگ ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید تبلت سامسونگ باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

خرید تبلت یک پدیده نسبتاً جدید می‌باشد. هنگامی که اولین آی پد در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد، بازار کاملا جدیدی را برای مشتریانی ایجاد کرد که به دنبال چیزی بزرگتر از تلفن همراه خود، اما کوچکتر از لپ تاپ برای تماشای فیلم و بازی در حال حرکت بودند. در حالی که آی پد هنوز یکی از بهترین تبلت هایی است که شما می‌توانید خریداری کنید، اکنون تعداد زیادی تبلت سامسونگ وجود دارد که شما می‌توانید آن‌ها را خریداری نمائید. تبلت‌ها امروزه به دستگاه‌هایی مصرفی تبدیل شده‌اند که به ما این امکان را می‌دهند تا با آن‌ها کاری روزانه خود را انجام دهیم، البته به استثنای مدل‌هایی که مخصوص بچه‌ها ساخته شده‌اند. اکنون که انتخاب های بیشتری نسبت به گذشته دارید، مهم است که این راهنمای خرید تبلت سامسونگ را به طور کامل مطالعه کنید.

تبلت‌های سامسونگ رقبای خوبی هستند که می‌توانند در مقابل محصولات اپل آی‌پد ایستادگی کنند و ویژگی‌های دیدنی و مزایای راحت‌تری را ارائه دهند که نیازهای مربوط به تبلت شما را برآورده می‌کند. تبلت‌های سامسونگ صفحه‌نمایش‌های بزرگ و روشن‌تری را ارائه می‌کنند، در واقع شما می‌توانید نمایش‌های مورد علاقه‌ خود در سایت‌هایNetflix ، HBO Max، Hulu، Disney+ و دیگر پلت‌فرم‌ها نظیر استریم با یک لذت بصری تازه مشاهده کنید. شما با بهترین تبلت‌های سامسونگ، می‌توانید استعدادهای خلاقانه خود را در برنامه‌های Adobe Photoshop Sketch و سایر برنامه های هنرمند پسند مشاهده کنید. بهره وری در سیستم عامل اندروید نیز به لطف برنامه هایی مانند: Google Docs و Microsoft Office بسیار آسان است.

سامسونگ در صنعت گوشی های هوشمند پیشرو است، بنابراین ما تعجب نمی‌کنیم که سازنده این فناوری بتواند بخشی از جادوی دستگاه خود را در دستگاه‌های تبلت خود اعمال کند. سامسونگ تعداد زیادی تبلت در سال عرضه می‌کند، بنابراین درک این موضوع که کدام تبلت بیشتر علاقه شما را به خود جلب می‌کند، می‌تواند کمی سخت باشد. به همین دلیل است که فهرستی از بهترین تبلت‌های سامسونگ را که شخصاً در آزمایشگاه‌های خود بررسی و آزمایش کرده‌ایم را جمع آوری کرده‌ایم.

راهنمای خرید تبلت سامسونگ، نکات سریع برای خرید:

  1. به Wi-Fi پایبند باشید: اگر واقعاً به شبکه وای فای نیاز دارید، دلیلی وجود ندارد که تبلتی با اتصال سلولی تهیه کنید. Wi-Fi در همه جا وجود دارد و با داشتن آن می‌توانید صورتحساب‌های داده ماهانه خود را به حداقل برسانید.
  2. طول عمر باتری را در نظر بگیرید: یک تبلت خوب باید حداقل ۱۰ ساعت باتری داشته باشد. ما عمر باتری هر تبلتی را مورد بررسی و آزمایش قرار می‌دهیم.
  3. در فضای ذخیره سازی صرفه جویی نکنید‌: با نصب برنامه‌ها و وارد کردن فیلم‌ها و عکس‌ها، فضای ذخیره سازی تبلت شما به سرعت پر می‌شود. پس تا جایی که می‌توانید در مورد فضای ذخیره سازی صرفه جویی نکنید.
  4. داشتن صفحه کلید جداشدنی: این ویژگی تبلت شما را به یک مینی لپ تاپ تبدیل می‌کند. یک صفحه کلید یا قلم واقعاً می‌تواند تبلت شما را به یک دستگاه بهره‌وری تبدیل کند و برای انواع تبلت‌ها در دسترس باشد.
  5. سامسونگ تبلت‌های اندرویدی عالی می‌سازد: اگر به یک تبلت کارآمد نیاز دارید و نمی‌خواهید از یک آی‌پد استفاده کنید، تبلت‌های اندرویدی به همان اندازه خوب هستند، سامسونگ برخی از بهترین‌ها را می‌سازد.

آیپدها به شما اجازه ایجاد چندین حساب کاربری و راه اندازی آن‌ها را نمی‌دهند. اگر فقط برای یک شخص قرار است مورد استفاده قرار بگیرد تبلت گزینه خوبی است‌. اما اگر تبلت را برای چند نفر از اعضای خانواده می‌خواهید، ای پد به دلیل فقدان حساب‌های قابل تعویض اشتراک‌گذاری بچه‌ها یا خانواده آن‌ها را خسته می‌کند. تبلت‌های اندروید به شما اجازه می‌دهند، بهتر چندین حساب را راه‌اندازی کرده و بین آن‌ها جابه‌جا شوید و کنترل‌های والدین خوبی دارند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لپ تاپ لنوو

نیازهای خود را برای خرید تبلت دسته بندی کنید:

پس از دریافت پاسخ به این سوالات، می توانید بر اساس آن تصمیم بگیرید.

تبلت را برای چه کاری می‌خواهید؟

 

تبلت‌ سامسونگ مناسب مطالعه کردن

تبلت‌ سامسونگ مناسب کارهای هنری

تبلت‌ سامسونگ مناسب محل کار

تبلت سامسونگ مناسب برای بازی

تبلت سامسونگ برای استفاده‌های چند رسانه‌ای

تبلت سامسونگ مناسب برای سفر

تبلت سامسونگ مناسب برای دانش آموزان

تبلت سامسونگ مناسب برای کودکان

تبلت سامسونگ مناسب برای سالمندان

برای خرید تبلت سامسونگ چقدر باید هزینه کرد؟

حتما بخوانید: راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس

نکات مهم برای خرید تبلت سامسونگ:

شبکه وای فای در مقابل شبکه تلفن همراه

انتخاب سیستم عامل

سیستم عامل اپل:

اپل iPadOS اساساً نسخه‌ای از iOS است که برای آیپدها سازگار شده و با یک رابط کاربری خوب طراحی شده که به شما امکان دسترسی به تعداد زیادی بازی و برنامه‌های عالی از طریق فروشگاه App Apple و همچنین یکپارچگی عمیق با سایر برنامه‌ها را می‌دهد.

سیستم عامل اندروید:

سیستم‌عامل اندروید گوگل تقریباً از نظر حجم محبوب‌تر است، زیرا اکثریت قریب به اتفاق تبلت‌های غیر اپل در بازار را تشکیل می‌دهد. برای مثال، وقتی یک تبلت سامسونگ می‌خرید، احتمالاً با یک نسخه کاملاً تمیز (یعنی بدون نرم‌افزار اضافی از پیش نصب شده) اندروید عرضه می‌شود. پیمایش اندروید در شکل خالص خود به اندازه iPadOS اپل آسان است و فروشگاه Google Play آن دسترسی به مجموعه گسترده‌ای از برنامه‌ها و بازی‌ها را برای تبلت جدید شما ارائه می‌دهد.

سیستم عامل کروم:

گوگل همچنین مسئول سیستم عامل کروم است، سیستم عاملی که روی کروم بوک‌ها اجرا می‌شود. مرور وب تمرکز اصلی سیستم عامل کروم است، اگرچه می‌تواند فایل‌ها را بارگیری کند و برنامه‌های Chrome و همچنین برنامه‌های اندروید را از فروشگاه Google Play اجرا کند. در حالی که اکثر کروم بوک‌ها لپ تاپ هستند، چند تبلت کروم عالی در بازار وجود دارد. Lenovo Chromebook Duet این تبلت‌ها ارزان‌تر و کم‌قدرت‌تر از سایر تبلت‌ها هستند و صفحه‌نمایش‌هایی با کیفیت پایین‌تر دارند، اما اگر فقط به چیزی برای مرور وب نیاز دارید، یک تبلت کروم ممکن است مناسب باشد.

سیستم عامل آمازون فایر:

تبلت‌های Fire آمازون نیز بسیار ارزان هستند و بر روی سیستم عامل Fire OS اجرا می‌شوند، نسخه‌ای از اندروید که آمازون آن را سفارشی کرده است تا محتوا و برنامه‌های خود را به بهترین نحو به نمایش بگذارد. Fire OS یک نسخه ساده و محدودتر اندروید است و مهم‌ترین ایراد آن این است که به طور پیش‌فرض فقط به شما امکان می‌دهد برنامه‌ها را از اپ استور آمازون نصب کنید، که انتخاب بسیار محدودتری از برنامه‌های اندرویدی نسبت به فروشگاه Google Play دارد. این بدان معناست که نمی‌توانید برنامه‌های Google مانند: YouTube یا Gmail را دریافت کنید. با این حال، اگر اساساً برای خواندن کتاب و پخش ویدیو به تبلت نیاز دارید و عمیقاً روی اکوسیستم محتوای آمازون سرمایه گذاری کرده اید، تبلت Fire OS باید به خوبی به شما کمک کند.

سیستم عامل ویندوز:

در نهایت باید به ویندوز اشاره کرد، زیرا هر روز شاهد ورود تبلت‌های ویندوزی خوش ساخت بیشتری به بازار هستیم. مایکروسافت سخت کار می کند تا ویندوز را لمسی‌تر کند، به همین دلیل است که ویندوز ۱۰ اکنون حالت تبلت دارد و ویندوز ۱۱ از ابتدا به گونه ای طراحی شده است که با لمس راحت تر قابل پیمایش باشد.

در حالی که هنوز نمی‌تواند با قابلیت ناوبری یا اکوسیستم برنامه‌های iPadOS یا Android مطابقت داشته باشد، ویندوز یک مزیت بزرگ دارد که سایر سیستم‌عامل‌های تبلت با آن‌ها سازگار نیستند. این یک سیستم عامل کامل دسکتاپ است، به این معنی که می‌تواند تقریباً هر فایلی را باز کند، تقریباً هر برنامه‌ای را اجرا کند. و اگر صفحه‌کلید را وصل کنید، اساساً یک لپ‌تاپ ویندوزی کم‌مصرف در اختیار دارید. بنابراین اگر برای کار به یک تبلت همه کاره نیاز دارید که می تواند به عنوان یک لپ تاپ نیز به کار بیفتد، یک تبلت ویندوزی با صفحه کلید جداشدنی مانند مایکروسافت سرفیس پرو ۸ خریداری کنید.

توجه به طول عمر باتری

توجه به فضای ذخیره سازی

چند نفر قرار است از این تبلت استفاده کنند:

لوازم جانبی که هنگام خرید تبلت باید با آن خریداری کنید

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید تبلت سامسونگ مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه تبلت سامسونگ ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A9-4G ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

مشخصات ظاهری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S8 X706 ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت به همراه شارژر

مشخصات ظاهری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 Lite-T225 ظرفیت ۳۲ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت

مشخصات ظاهری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S6 Lite 2022 ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم چهار گیگابایت

مشخصات ظاهری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 10.4 SM-T505 ظرفیت ۳۲ گیگابایت

مشخصات ظاهری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB S6 Lite ظرفیت ۶۴ گیگابایت

مشخصات ظاهری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A9 Plus ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت به همراه شارژر

مشخصات ظاهری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A8 10.5 SM-X205 ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

مشخصات ظاهری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S9 ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت به همراه شارژر ۴۵ وات سامسونگ

مشخصات ظاهری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A8 10.5 SM-X205 4G ظرفیت ۳۲ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت

مشخصات ظاهری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S9 Plus ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت به همراه شارژر ۴۵ وات سامسونگ

مشخصات ظاهری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S9 FE Plus 5G SM-X616B ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت به همراه شارژر

مشخصات ظاهری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S6 Lite 2022 Wi-Fi ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم چهار گیگابایت

مشخصات ظاهری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S6 Lite 2022 ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم چهار گیگابایت به همراه شارژر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A9-4G ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت به همراه شارژر

مشخصات ظاهری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S9 ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت به همراه شارژر ۴۵ وات سامسونگ

مشخصات ظاهری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S9 ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت به همراه قلم و کیبورد

مشخصات ظاهری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S9 Ultra ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت

مشخصات ظاهری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S9 Plus ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت به همراه شارژر ۴۵ وات سامسونگ

مشخصات ظاهری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S9 Ultra ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت به همراه شارژر ۴۵ وات سامسونگ

مشخصات ظاهری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S6 Lite 2022 ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم چهار گیگابایت به همراه شارژر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S6 Lite 2022 Wi-Fi ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم چهار گیگابایت

مشخصات ظاهری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید تبلت سامسونگ در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پوشک بزرگسال