شگفت انگیز های دیجی کالا

کیسه جاروبرقی، راهنمای خرید انواع کیسه جارو برقی یک بار مصرف و پارچه‌ای ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کیسه جاروبرقی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از قطعات مصرفی مهم و ضروری در جارو برقی کیسه آن می‌باشد. در واقع شما بدون داشتن کیسه جاروبرقی قادر به جارو زدن با این وسیله نخواهید بود. تمام موادی که از طریق جارو مکیده می‌شوند بعد از عبور از پارو و خرطومی در نهایت وارد کیسه جارو برقی می‌شوند. معمولا جاروبرقی‌ها دارای دو نوع کیسه هستند که بسته به مدل جارو نوع آن می‌تواند متفاوت باشد. برخی جاروها دارای کیسه پارچه‌ای قابل شستشو هستند و برخی دیگر دارای کیسه‌های کاغذی یک بار مصرف می‌باشند. ممکن است شما با خالی کردن و شستشوی کیسه جارو برقی پارچه‌ای مشکل داشته باشید به همین علت شرکت سازنده به شما کیسه‌های کاغذی یک بار مصرف را پیشنهاد می‌کند.

در صورتی که کیسه جارو برقی را به موقع تعویض نکنید، فشار زیادی متوجه موتور دستگاه شده و امکان سوختن آن وجود دارد. شما با تعویض به موقع این قطعه مصرفی به راحتی می‌توانید جلوی هزینه‌های سنگین مربوط به خرابی جاروبرقی را بگیرید. شاید کیسه جارو برقی را بتوان ارزان‌ترین قطعه از این وسیله دانست که در طول عمر آن تاثیر مستقیم دارد. تجربه ثابت کرده بیشترین علت خرابی این وسیله مربوط به عدم توجه به پر شدن و خرابی این قطعه بوده است. همیشه سعی کنید، کیسه جارو برقی پارچه‌ای‌ خود را هر سال یک بار تعویض کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید کیسه جارو برقی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع کیسه جارو برقی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کیسه جارو برقی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

کیسه جارو برقی چیست و چه کاربردی دارد؟

نوعی کیسه از جنس پارچه یا کاغذ است که درون جارو برقی قرار می‌گیرد و از آن به منظور یک کیسه برای جمع آوری گرد و خاک و زباله‌ای ریز روی زمین استفاده می‌شود. این کیسه دارای یک سوراخ در ورودی است که مواد از این قسمت وارد کیسه می‌شوند. مدل‌های پارچه‌ای چند بار مصرف دارای یک نوار پلاستیکی ریلی در انتهای خود هستند که وظیفه اصلی آن خالی کردن کیسه بعد از پر شدن می‌باشد. این کیسه معمولا در جلوی موتور جارو برقی نصب می‌شود. بدون داشتن کیسه جارو برقی به هیچ عنوان کار نخواهد کرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید جارو برقی

انواع کیسه جارو برقی موجود در بازار:

  1. کیسه‌های جارو برقی پارچه‌ای: این کیسه‌ها معمولا از پارچه کتان ضخیم ساخته می‌شوند که چند بار مصرف بوده و بعد از هر بار استفاده می‌توان آن‌ها را خالی کرد و مجدد از آن‌ها استفاده نمود. از مهمترین ویژگی‌های این کیسه‌ها به قابلیت شستشوی آسان و طول عمر بالای آن‌ها می‌توان اشاره کرد. این کیسه‌ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند و با خرید آن‌ها می‌توانید تا حد زیادی از هزینه‌ها جلوگیری کنید.
  2. کیسه‌های جارو برقی کاغذی: نمونه دیگری از کیسه است که از جنس کاغذ ساخته می‌شوند، شما به راحتی می‌توانید برای هر بار استفاده از جارو آن را روی جارو برقی خود نصب کنید و بعد از پر شدن آن را بیرون آورده و دور بیاندازید. این کیسه مناسب افرادی است که با خالی کردن و شستن کیسه‌های پارچه‌ای مشکل دارند. تنها مشکلی که به آن‌ها وارد می‌شود، طول عمر پایین و غیر اقتصادی بودن آن‌ها است.

بهترین مارک کیسه جاروبرقی:

همان طور که می‌دانید برندهای مختلفی از این محصول در بازار وجود دارند و اینکه بخواهیم یک محصول خاص را به عنوان بهترین مارک کیسه جارو به شما معرفی کنیم، شاید تا حد زیادی در حق سایر برندهای باکیفیت بازار کم لطفی کرده باشیم. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند و معرفی یک برند خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد تا معرفی یک محصول خاص. از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای کیسه‌جارو برقی را به شما معرفی می‌کنیم.

کیسه جارو برقی از کجا بخرم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید کیسه‌جارو برقی وجود دارد که شما از طریق هر یک از این روش‌ها می‌توانید کیسه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. این روش‌ها زیاد هستند و معرفی آن‌ها نیاز به صرف زمان زیادی دارد و شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد. به همین علت دو روش را که بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می گیرد یعنی خرید حضوری و اینترنتی را به شما توضیح می‌دهیم.

  1. خرید حضوری: در این روش شما حتما باید از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم خانگی مراجعه کنید و از میان تعداد اندکی از محصولات جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در این روش باید نهایت دقت را داشته باشید. زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی کیسه جارو برقی: در این روش شما نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید. فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان تنوع زیادی از محصولات جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می‌توانید محصول مورد نظر خود را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید جارو شارژی

نکات مهم برای خرید کیسه جارو برقی:

  1. قیمت کیسه: اولین و مهمترین نکته در مورد خرید این وسیله قیمت آن می‌باشد. بهتر است، قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید کیسه‌جارو را مشخص کنید. با این کار خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع کیسه: همان طور که در ابتدای مطلب گفته شد هر جارو برقی کیسه مربوط به خود را دارد، یعنی شما باید با توجه به مدل جارو برقی و نوع نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. اگر با تمیز کاری جارو مشکل دارید نمونه یک بار مصرف در غیر این صورت می‌توانید نمونه پارچه‌ای و چند بار مصرف را خریداری کنید.
  3. جنس کیسه: جنس کیسه ارتباط مستقیمی با طول عمر آن دارد. یعنی اگر طول عمر کیسه برای شما مهم نیست، می‌توانید کیسه‌های کاغذی را انتخاب کنید. زیرا با هر بار پر شدن باید آن‌ها را دور بریزید. اما اگر یک کیسه از جنس پارچه ضخیم و مقاوم را خریداری کنید، سالیان سال می‌توانید از آن استفاده نمائید. زیرا می‌توان بعد از پر شدن آن‌ها را خالی کرد و حتی شستشو داد.
  4. حجم کیسه: توجه داشته باشید که کیسه‌های با حجم بزرگ‌تر دیرتر پر می‌شوند و شما دیرتر مجبور به خالی کردن آن‌ها می‌شوید. در مقابل یک کیسه کوچک زودتر پر شده و باید زمان زیادی از وقت جارو زدن خود را به خالی کردن کیسه اختصاص دهید. البته به حجم داخل جارو هم توجه کنید و اندازه کیسه خریداری شده باید متناسب با حجم داخلی جارو است.
  5. ضد آب بودن: یکی از دلایل اصلی سوختن موتور جارو برقی ورود آب به داخل کیسه و در نتیجه ورود آن به موتور جارو برقی و در نهایت سوختن این قطعه است. برخی کیسه‌ها خاصیت ضد آب دارند، یعنی اگر اتفاقی زمان جارو کردن چند قطره آب وارد این کیسه‌ها شود، امکان وارد شدن آب به موتور جارو و سوختن آن وجود ندارد. در این مدل‌ها زمان ورود آب به کیسه حالتی شبیه به پر شدن به جارو برقی دست داده و شما متوجه این موضوع می‌شوید.
  6. برند کیسه: همیشه برندهای معروف و شناخته شده بازار را خریداری کنید. این محصولات معمولا با کیفیت هستند، زیرا از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد، نباید به سراغ برندهای نا شناخته بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با این کار وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از کیسه جارو برقی:

با توجه با نکاتی که گفته شد، می توانید کیسه جارو برقی مورد نظرتان را انتخاب کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کیسه جارو برقی محبوب، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ کیسه جاروبرقی مناسب برای جاروبرقی بوش نوع P

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کیسه جاروبرقی کد ۰۴ مناسب برای جاروبرقی الکترولوکس فیلیپس و آاگ بسته ۴ عددی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کیسه جاروبرقی مناسب برای جاروبرقی فیلیپس الکترولوکس و آاگ

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کیسه جاروبرقی مدل p21 بسته ۵ عددی مناسب برای جاروبرقی پاناسونیک

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کیسه جاروبرقی اس بگ مدل FC8021/03 مناسب برای جاروبرقی فیلیپس الکترولوکس و آاگ بسته ۴ عددی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کیسه جاروبرقی مدل ۰۵ مناسب برای جاروبرقی سامسونگ و صنام و مارشال بسته ۵ عددی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کیسه جاروبرقی و فیلتر مناسب برای جاروبرقی بوش نوع P بسته ۵ عددی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کیسه جارو برقی کد۰۱ بسته ۵ عددی مناسب برای جاروبرقی بوش

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کیسه جاروبرقی مدل ۱۰۱۰۰۷ بسته ۵ عددی مناسب برای جاروبرقی های و صنام

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کیسه جاروبرقی ناسیونال مدل ۷۵۴۰ بسته ۵ عددی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کیسه جاروبرقی مدل ۹۰۵۰ بسته ۵ عددی مناسب برای جاروبرقی های بوش

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کیسه جاروبرقی مدل AEG مناسب برای جاروبرقی آ.ا.گ مدل P3، کلاریو، فیلیپس و الکترولوکس – بسته ۵ عددی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کیسه جاروبرقی پارس خزر مدل ۰۴ مناسب برای جاروبرقی های ۱۰۴/۲۰۴/۴۰۴ بسته ۵ عدد

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کیسه جاروبرقی مناسب برای جاروبرقی الکترولوکس، فیلیپس و آ اگ

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کیسه جاروبرقی مگا ایر مدل ۱۰۱۰۱۴P بسته ۴ عددی به همراه فیلتر هپا و هوا مناسب برای جاروبرقی های سری P بوش و زیمنس

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کیسه جاروبرقی مدل ۰۴ بسته ۴ عددی مناسب برای جاروبرقی فیلیپس و الکترولوکس و آاگ

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کیسه جاروبرقی پارس خزر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کیسه جاروبرقی مدل ۱tos بسته ۵ عددی مناسب برای جاروبرقی بوش تایپ g و زیمنس

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کیسه جاروبرقی مناسب برای

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کیسه جاروبرقی مناسب برای جاروبرقی بوش نوع P بسته ۵ عددی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کیسه جاروبرقی بوش مدل GALL مناسب برای جاروبرقی های تایپ G,GXLL,GALL بسته ۴ عددی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کیسه جاروبرقی دوو بسته ۵ عددی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کیسه جاروبرقی پاور مدل G ALL بسته ۴ عددی مناسب برای جاروبرقی های بوش و زیمنس

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کیسه جاروبرقی مدل L0 مناسب برای جاروبرقی LG 6200 بسته ۵ عددی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کیسه جاروبرقی مناسب جاروبرقی زیمنس نوع G بسته ۵ عددی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کیسه جاروبرقی مدل Micro1 مناسب برای جاروبرقی سامسونگ بسته ۴ عددی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کیسه جاروبرقی پارس خزر مدل ۲۰۰۰

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کیسه جاروبرقی کد s001 مناسب برای جاروبرقی سامسونگ

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کیسه جاروبرقی پارس خزر مدل Kompressor

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کیسه جاروبرقی مدل G ALL بسته ۵ عددی مناسب برای جاروبرقی های بوش و زیمنس

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کیسه جارو برقی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید لامپ ال ای دی