شگفت انگیز های دیجی کالا

معرفی و خرید چند نمونه دستگاه تردمیل باکیفیت و ارزان+ قیمت روز

8 نکته مهم و کاربردی که هنگام خرید دستگاه تردمیل باید به آن ها توجه کنید.

ورزش کردن نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد، کسانی که ورزش می کنند کمتر دچار بیماری می شوند. تجربه ثابت کرده این افراد دیرتر از سایر افراد دچار پیری می شوند. بهترین ورزش دنیا ورزش های هوازی هستند و یکی از بهترین ورزش های هوازی ورزش دومیدانی یا همان دویدن است. دویدن باعث می شود، ضربان قلب افزایش یافته و قلب شروع به تپیدن کند. هر چه ضربان قلب را بالا ببرید ماهیچه های قلب قوی تر می شوند و خطر سکته قلبی هم کاهش پیدا می کند. اگر شما هم دوست دارید شروع به دویدن کنید اما دوست ندارید از خانه بیرون بروید می توانید یک دستگاه تردمیل بخرید و این ورزش را در منزل انجام دهید.

اگر شما هم جزو این افراد هستید و می خواهید یک تردمیل بخرید اما اطلاعات لازم در مورد خرید این دستگاه ندارید و در میان انبوهی از مدل ها کار انتخاب برای شما سخت شده است به شما پیشنهاد می کنم با ما همراه باشید تا در این مطلب به شما انواع تردمیل را معرفی کنیم و نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دستگاه تردمیل باید به آن ها توجه کنید را بیاموزیم.

دستگاه تردمیل چیست؟

یکی ار محبوب‌ترین دستگاه ها در زمینه ورزش خانگی است، شما به راحتی به وسیله این دستگاه می توانید در هر مکان و زمانی به ورزش بپردازید. اگر بخواهیم تعریف کلی تری از این دستگاه داشته باشیم می توان گفت یک دستگاه برای شبیه سازی پیاده روی و دویدن است که نقش مهمی در تقویت سیستم قلبی و عروقی ایفا می کند. شما از این دستگاه می توانید برای کاهش وزن و یا تقویت عضلات قسمت پا استفاده کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دمبل بدنسازی

انواع دستگاه تردمیل:

دستگاه تردمیل بر اساس مکان استفاده به سه دسته تقسیم می‌شود:

قسمت های مختلف دستگاه تردمیل:

هر دستگاه تردمیل از سه قسمت اصلی تشکیل شده است که هر کدام را به طور خلاصه توضیح می دهیم.

انواع صفحه نمایش در دستگاه تردمیل:

دستگاه های تردمیل دارای دو مدل صفحه نمایش هستند LED و LCD که در ادامه هر کدام را توضیح می دهیم.

دستگاه تردمیل از کجا بخریم؟

روش‌های زیادی برای خرید این وسیله ورزشی وجود دارد که شما از طریق هر یک از این روش‌ها می‌توانید، تردمیل مورد نظر خود را خریداری نمائید. از آنجایی که معرفی هر یک از روش‌ها کاری زمان بر بوده و ممکن است نیاز به مقاله‌ای جداگانه داشته باشد، در ادامه دو روش را که بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند را به شما معرفی می‌کنیم.

خرید حضوری از فروشگاه لوازم ورزشی:

از آنجایی که با خرید از فروشگاه لوازم ورزشی امکان‌ خرید اینترنتی از دست می‌دهید، این امر به طور طبیعی بر تجربه خرید حضوری شما از تردمیل تأثیر می‌گذارد. همچنین، از آنجایی که سازندگان تردمیل دارای ویترین فیزیکی نیستند، در صورت خرید حضوری با فروشندگان شخص ثالث همکاری خواهید کرد.

مزایای خرید از فروشگاه لوازم ورزشی:

معایب خرید حضوری:

خرید تردمیل از فروشگاه اینترنتی:

وقتی نوبت به خرید آنلاین تردمیل می‌رسد، همیشه خرید مستقیم از سازنده تردمیل را به شما توصیه می‌کنیم. شما تجربه مشتری بهتری خواهید داشت که از لحظه ثبت سفارش تا زمانی که ممکن است نیاز به تماس برای کارهای تحت پوشش گارانتی داشته باشید به شما کمک خواهد کرد. ما شما را تشویق می‌کنیم تا زمانی که به شما امکان خرید مستقیم از سازنده را می‌دهند، از معاملات خرده فروشی استفاده نکنید.

مزایای خرید آنلاین:

معایب خرید اینترنتی:

نگاهی به گارانتی دستگاه تردمیل:

هیچ کس دوست ندارد فکر کند که دستگاه او ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد. اما با توجه به ساییدگی و پارگی تردمیل‌ها در طول چند سال، منطقی است که یک ضمانت نامه خوب برای پوشش سرمایه گذاری خود داشته باشید.

برای تعریف یک گارانتی خوب، توصیه می‌کنیم به دنبال این سطح از پوشش باشید:

این میانگین دوره‌ای است که باید در تردمیل‌هایی با قیمت ۱۳۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار انتظار داشته باشید. تردمیل های مقرون به صرفه به طور طبیعی دارای قطعات ارزان‌تر و ضمانت‌های کار هستند، اما شما همیشه باید گارانتی مادام العمر موتور را داشته باشید. از آنجایی که این قطعات بیشترین ساییدگی را به خود می‌گیرند، باید مطمئن شوید که کاملاً تحت پوشش بیمه قرار گرفته‌اند. هنگام خرید تردمیل به شما ضمانت‌های شخص ثالث را توصیه نمی‌کنیم. در بسیاری از موارد، این ضمانت های شخص ثالث بیش از ضمانت سازنده را پوشش نمی‌دهد.

توجه به قدرت موتور تردمیل:

وقتی صحبت از موتورهای تردمیل می‌شود، به نظر می‌رسد که سازندگان تردمیل فقط اعداد و نام‌های اختصاری را بیرون می‌اندازند. دو موردی که در ارتباط با قدرت تردمیل خواهید دید HP و CHP هستند.

اکنون که معنی حروف اختصاری را روشن کردیم، احتمالاً می خواهید بدانید که اعداد مختلف برای شما، کاربر بالقوه تردمیل چه معنایی دارند.

*لطفاً توجه داشته باشید که رتبه‌بندی‌های موتور CHP به قدرت موتور بدست‌آمده در یک مرکز آزمایش اشاره دارد. در هنگام استفاده از تردمیل در خانه خود به دلیل محدودیت‌های برق کمتر یک خانه مسکونی یا آپارتمان به این میزان قدرت نخواهید رسید. صرف نظر از این اطلاعات، تقریباً همه تردمیل ها قدرت زیادی برای دویدن و عملکرد مطابق انتظار دارند. لطفا این را هم بدانید که ما برقکار یا متخصص در آن زمینه نیستیم. ما در بررسی تجهیزات تناسب اندام متخصص هستیم و اکثر تجهیزاتی را که بررسی می‌کنیم مطابق با اندازه موتور مورد انتظار کار می‌کنند.

حداکثر سرعت استاندارد تردمیل:

حداکثر سرعت استاندارد اکثر تردمیل‌ها بین ۱۰-۱۲ مایل در ساعت است. برخی از تردمیل‌های تخصصی می‌توانند سریع‌تر حرکت کنند، اما معمولاً برای مصرف‌کنندگان عادی در دسترس نیستند. با این حال، اکثر کاربران تردمیل هرگز از حداکثر سرعت تردمیل خود استفاده نمی‌کنند. برای کمک به زمینه سازی سرعت تردمیل، سرعت‌ها را به معنای آن‌ها برای کاربر معمولی تقسیم کرده‌ایم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه بدنسازی خانگی

هنگام خرید دستگاه تردمیل باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دستگاه تردمیل مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دستگاه تردمیل ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ تردمیل مدل باشگاهی فوردفیتنسFA5500AC

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ تردمیل پروتئوس مدل PST 3500

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ تردمیل فیت فلکس کد T905

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ تردمیل پروتئوس مدل PST 3500M

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ تردمیل ال اس فیتنس مدل تک کاره ۶۰۲۸S

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ تردمیل خانگی ال اس فیتنس مدل چند کاره ۶۰۲۸DS

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ تردمیل تاپ فیت مدل ۰۲

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ تردمیل ویژن فیتنس مدل T80 Touch Console

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ تردمیل ال اس فیتنس مدل تک کاره ۶۸۱۰S

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ تردمیل توربو فیتنس مدل TF 100

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ تردمیل بی اچ مدل F2W Dual G6473U

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ تردمیل تاپ فیت مدل ۰۱

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستگاه تردمیل در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دوچرخه کوهستان