شگفت انگیز های دیجی کالا

اتو مو، راهنمای خرید اتو موی سرامیکی، تیتانیومی و تورمالینی با کیفیت و ارزان

اگر به دنبال صاف کردن موهای خود هستید این مطلب را بخوانید.

اتو مو یکی از بهترین راه‌ها برای صاف کردن و کنترل مو می‌باشد، به خصوص اگر بخواهید موهای خود را در منزل مرتب کنید. این لوازم در چند سال اخیر بسیار تکامل یافته‌اند و به یکی از ابزارهای مهم برای مراقبت از مو تبدیل شده‌اند. آن‌ها فقط در سالن‌های زیبایی حرفه‌ای استفاده نمی‌شوند. شرایط آب و هوایی، مانند باران یا رطوبت، کنترل مو را برای زنان دشوار می‌کند. به خصوص اگر موهای شما تمایل به فر شدن داشته باشند به همین دلیل است که اتو مو یکی از بهترین راه حل‌ها برای ایجاد موهایی عالی، کنترل شده و صاف است.

خانم ها علاقه دارند بیشتر اوقات در ظاهر خود تغییراتی ایجاد کنند. در این میان، موی سر یکی از قسمت های مورد توجه خانم ها و آقایان می باشد. کسانی که موهایشات فر است، خیلی تمایل دارند که موهایشان صاف و لخت باشد، البته این مورد برای همه ی افراد صدق نمی کند و خیلی از آنها به فر بودن موهایشان علاقه دارند‌‌. به هر صورت، اتو مو یکی از وسایلی است که به کمک این افراد آمده است و هر کسی می تواند به راحتی در خانه، موهای خود را صاف و لخت کند.

در گذشته تنوع وسایل آرایشی خیلی کم بوده و مردم می بایست به ظاهری که داشتند، عادت می کردند. اما امروزه با دسترسی به چند وسیله ارزان مانند اتوی مو، به راحتی می توانید ظاهر خود را خیلی زیبا تغییر دهید. استفاده از اتوی مو بسیار آسان می باشد، اما هنگام خرید آن نیاز به دانستن یکسری نکات دارید، کیمیک این نکات کاربردی را به شما آموزش می دهد، پس با ما همراه باشید‌.

اتو مو چیست؟

اتوی مو یا انبر مو در واقع وسیله ای است که با استفاده از نیروی برق یا باتری، موها را صاف می کند. این وسیله، از طریق اهرمی که دارد و همچنین کفی گرم آن، وظیفه صاف کردن موها را برعهده خواهد داشت. اتوی مو انواعی دارد که عبارت است از: اتو برای صاف کردن مو، اتو برای فر کردن مو، اتو برای شکنج دار کردن و چین انداختن به مو.

حتما بخوانید: راهنمای خرید بابلیس یا فرکننده مو

اتو مو چگونه کار می‌کند؟

مو به طور طبیعی حاوی پروتئین محافظی به نام کراتین است. این پروتئین وظیفه محافظت از مو را بر عهده دارد زیرا الیاف مو را می‌بندد تا رطوبت وارد مو نشود و از شکستن موها جلوگیری می‌کند. صاف کننده‌های مو با اعمال گرما به موها به صورت یکنواخت و ثابت عمل می‌کنند که تمایل طبیعی مو را برای ایجاد سبک‌های جدید دوباره شکل می‌دهد.‌ این مزیت اتوی مو است که کراتین نمی‌دهد زیرا اثر آن یکنواخت نیست. چالش کلیدی که تمام تولید کنندگان اتو مو با آن روبرو هستند، تعیین این است که موها باید در چه دمایی صاف شوند تا بهترین نتایج را بدون آسیب رساندن به آن‌ها به دست آورند.

انواع اتو مو:

تفاوت بین صفحات سرامیکی و صفحات آلومینیومی چیست؟

ویژگی های اصلی اتو مو با صفحات تیتانیوم چیست؟

اتو مو سرامیکی بهتر است یا تیتانیومی؟

اگرچه این به ترجیحات افراد بستگی دارد، اما به طور کلی توصیه می‌شود که از اتو موی تیتانیومی استفاده کنید. این به چند دلیل است: آنها سریعتر گرم می شوند، بار یون منفی بیشتری منتشر می کنند. همچنین گرمای مادون قرمز بیشتری دارند. به لطف این سه مزیت، اتوهای تیتانیوم بهتر از کوتیکول مو محافظت می‌کنند. با این حال صاف کننده‌های سرامیکی هنوز انتخاب بسیار خوبی هستند و نباید به طور کامل از آن‌ها چشم پوشی کرد.

ویژگی‌های اتو مو با صفحات تورمالین یا سرامیکی چیست؟

ترکیب صفحات سرامیکی با تورمالین معمولاً نتیجه ای مشابه اتوی موی با صفحات تیتانیوم می‌دهد. تورمالین مانند تیتانیوم ماده‌ای است که تعداد زیادی یون منفی تولید می‌کند. فرآیند تولید یون‌های منفی از ایجاد الکتریسیته ساکن جلوگیری می‌کند و با این کار موها ابریشمی و براق به نظر می‌رسند. از آنجایی که صاف کننده گرمای مادون قرمز را نیز ساطع می‌کند، به هیدراته ماندن موها کمک می‌کند و روغن‌های طبیعی موجود در مو از بین نمی‌روند.

فواید استفاده از اتو مو:

در اینجا به برخی از مزایای رایج استفاده از اتو مو اشاره می‌کنیم:

آیا هرچه اتوی مو داغ تر باشد، نتایج بهتر است؟

این یک موضوع قابل بحث است که مشخص نیست. برخی از متخصصان می‌گویند که در دماهای بالا، موها بسیار انعطاف پذیرتر هستند و نتایج بهتری نیز حاصل می‌شود. با این حال، برخی استدلال می‌کنند که هر چه دما بالاتر باشد، آسیب بیشتری به مو وارد می‌شود. در مواجهه با این اختلاف نظر، توصیه می شود قبل از استفاده از اتو مو، دستورالعمل‌های مربوط به اتو موی خود را مطالعه کنید. همچنین مهم است که بهترین دمایی را که باید استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بدون آسیب رساندن به مو داشته باشید را بدانید.

چرا استفاده از اتو مو توصیه می‌شود؟

اتو مو یکی از بهترین راه‌ها برای داشتن مدل موی فوق‌العاده بدون نیاز به انجام درمان‌های شیمیایی تهاجمی مو است. دلیل اصلی دیگر این است که هر نوع مویی را می‌توان صاف کرد تا نتایج باورنکردنی به دست آورید. از موهای مجعد می‌توانید در کمتر از یک ساعت موهای کاملا صاف ایجاد کنید. یکی دیگر از مزایای اتو مو این است که اکثر مدل‌ها ارزان هستند و برای اکثر افراد در دسترس هستند. یافتن اتو مو در فروشگاه‌های تخصصی یا فروشگاه‌های بزرگ در هر شهر کار سختی نیست. مارک‌ها و مدل های زیادی در دسترس هستند، فقط بستگی به نیاز و بودجه شما دارد.

چه سایز اتو مو برای من مناسب است؟

قبل از خرید اتو مو باید بدانید که اندازه‌های مختلفی وجود دارد. هر اندازه برای نتایج متفاوتی استفاده می‌شود، بنابراین همه چیز به نیازهای خاص شما و نتایجی که به دنبال دستیابی به آن هستید بستگی دارد. اتوهای نازک برای فر کردن و اتوهای پهن برای صاف کردن سریع موها عالی هستند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید روغن آرگان

 

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید اتوی مو باید به آن توجه کنید:

با توجه به مطالبی که خدمت شما عزیزان ارائه کردیم، امیدواریم بتوانید اتو موی مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما در ادامه،لیستی از ۲۰ مدل اتو مو را برای شما جمع آوری کرده ایم. این اتو موها جزو محبوب ترین و پرفروش ترین اتو موهای موجود در بازار هستند. فراموش نکنید، با کلیک روی هر تصویر، یا زدن دکمه زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ اتو مو کنورث مدل kw-3089

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ اتو مو جیمی جاندلی مدل JDL 2109

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ اتو مو لیز مدل Extreme

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ اتو مو مسافرتی مدل نیکل

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ اتو مو مدل مسافرتی کد ۰۰۷

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ اتو مو پرومکس مدل ۵۵۰۰

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ اتو مو شینون مدل SH-8009LCD

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ اتو مو رمینگتون مدل S8540

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ اتو مو کنورث مدل kw313 به همراه فر کننده مو

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ اتو مو کیمی مدل KM-329

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ اتو و حالت دهنده ی مو کنورث مدل KW3073

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ اتو مو فیلیپس مدل BHS375/00

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ اتو مو رمینگتون مدل S8590

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ اتو مو پرومکس مدل ۵۷۲۱

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ اتو مو میک تایم مدل ۰۱

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ اتو مو پرومکس مدل ۵۷۵۷K

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ اتو مو مسافرتی مدل A 228

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ اتو مو رمینگتون مدل S9100

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ اتو و حالت دهنده ی مو کرونیر مدل CR-962

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ اتو مو و حالت دهنده مو کالور مدل کراتین تراپی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید اتو مو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سشوار