شگفت انگیز های دیجی کالا

راهنمای خرید و معرفی ۲۰ نمونه سرسره کودک زیبا و جذاب+ قیمت روز

بهترین راهنما برای انتخاب و خرید انواع سرسره کودک

بر طبق نظر کارشناسان حوزه‌ی روانشناسی کودک، بچه‌ها را نباید از سه چیز محروم کرد، آن سه مورد عبارتند از بازی، همبازی، اسباب بازی. رشد خلاقیت در کودکان با انجام بازی‌های مختلف شکوفا می‌شود. به همین دلیل والدین همواره به دنبال تامین اسباب بازی‌های گوناگون برای فرزندانشان هستند. اسباب بازی‌هایی نظیر: تاب، سرسره کودک ،ماشین شارژی و… وسایلی که قیمت آنها خیلی هم ارزان نیست. منتهی پدر و مادر برای تامین آسایش و فراهم کردن نیازهای کودکشان از هیچ کاری فروگذار نخواهند کرد.

هیچ گاه عزیزان فرزندانتان را از بازی کردن منع نکنید، چراکه صدمه‌ی بزرگی به استعداد و خلاقیت او وارد می‌کنید و او به فردی منزوی و گوشه گیر در میان همسالانش تبدیل خواهد شد. اسباب بازی نظیر تاب و سرسره به کودک این امکان را خواهد داد که به وسیله‌ی آمادگی جسمانی، از پله‌های سرسره بالا رود و خود را رها کند تا از روی آن لیز بخورد. اگر می‌خواهید کودکی شاد و فعال داشته باشید و در آینده به فردی مهم تبدیل شود، بگذارید بچگی کند و با به کار بردن عباراتی چون (( تو دیگه خانم یا آقا شدی! )) آینده‌ی او را خراب نکنید.

به دلیل اهمیتی که خرید اسباب بازی برای کودک دارد، باید نکات مهمی را هنگام خرید این وسیله‌ی کاربردی مدنظر قرار دهید، تا انتخابی درست و شایسته داشته باشید. ما در این مطلب قصد داریم به شما عزیزان در خرید یک محصول باکیفیت و کارآمد کمک نماییم. پس لطفا ادامه‌ی متن را بخوانید و با ما همراه باشید.

سرسره چیست؟

سرسره وسیله ای است که بیشتر در محیط‌های تفریحی چون پارک‌ها، زمین‌های بازی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد، منتهی امروزه مدل‌هایی هم وارد بازار شده اند که برای استفاده در منزل طراحی می‌شوند و فقط نیازمند فضای مناسبی برای قرارگیری هستند.

ساختار آن به نحوی است که بچه‌ها به وسیله‌ی پله‌هایی که در پشت سرسره وجود دارند، بالا می‌روند و وقتی به جایگاه رسیدند، خود را رها کرده و با لذت زیادی سر می‌خورند. این کار یکی از بزرگترین و در عین حال لذت بخش ترین کارها برای کودکان است. پس پیشنهاد می‌کنیم که اگر منزل بزرگی دارید به سراغ خرید مدل‌های خانگی بروید. جالب است بدانید که تاب و سرسره معمولا در کنار یکدیگر هستند و اگر قصد خرید سرسره داشته باشید، در بیشتر مدل‌ها تاب هم همراه آن خواهد بود.

چرا برای کودکمان سرسره خریداری نماییم؟

سلامت روحی کودک تاثیر مستقیم‌ بر روی سلامت جسمی او خواهد گذاشت. بنابراین باید مقدمات انواع بازی‌های سرگرم کننده را برای او فراهم کنید. اگر می‌خواهید که کودکتان در آینده به بچه‌ای سرزنده و شاداب تبدیل شود، باید او را از بازی با همسالان و اسباب بازی هایش منع نکنید.

در بین وسایل سرگرم کننده‌ای که در بازار موجود هستند، سرسره کودک جایگاه ویژه‌ای دارد. این مدل از سرسره ها بیشتر مورد توجه والدین هستند، چراکه باتوجه به این که بیماری‌هایی نظیر کرونا و آنفولانزا افزایش پیدا کرده اند، معمولا پدر و مادر‌ها ترس دارند که فرزندانشان را به بیرون از خانه برای بازی کردن ببرند، بنابراین به سراغ خرید وسایلی می‌روند که در خانه با آنها بتوان بازی کرد. سرسره هم از این قاعده مستثنی نیست، والدین عزیز می‌توانند با خرید تاب و سرسره و یا سرسره به تنهایی، کودکشان را خیلی خوشحال نمایند.

انواع تاب و سرسره به لحاظ ظاهر:

نکات مهم و کاربردی که قبل از خرید سرسره کودک باید به آنها توجه کنید:

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید سرسره کودک مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۲۰ نمونه سرسره کودک زیبا، ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ سرسره مدل ماشینی شیبدار کد ۲۰۲۳

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ سرسره کودک مدل موز

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ تاب و سرسره کودک مدل ملودی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ تاب و سرسره کودک مدل سنجاب

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ تاب و سرسره کودک مدل ضد رفلکس نینو طرح ماهک کد Nin002

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ سرسره کودک مدل سنجاب

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ سرسره کودک مدل دلفین

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ تاب و سرسره کودک مدل ABC

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ سرسره کودک شادکیدز تویز مدل Happiness2026

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ تاب و سرسره کودک مدل آلفابت

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ تاب و سرسره کودک مدل هپی ناب صنعت ۰۰۲۳

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید سرسره کودک در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید استخر بادی کودک