شگفت انگیز های دیجی کالا

راهنمای خرید کاناپه بادی ارزان و پرفروش + قیمت روزانه

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کاناپه بادی باید به آن ها توجه داشته باشید.

برای کسانی که اهل سفر و طبیعت گردی هستند داشتن یک سری لوازم بسیار با اهمیت است. در واقع هرچه وسایل کم حجم و زیادی به همراه داشته باشید، سفر بهتری را تجربه خواهید کرد. تصور کنید در منزل خود از مبل زیاد استفاده می کنید، طبیعی است که اگر از این وسیله یک یا چند روز استفاده نکنید چقدر زندگی برای شما سخت می شود. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا شما را با کاناپه بادی آشنا کنیم. در واقع شما با داشتن این وسیله می توانید مبلمان کم حجم و خیلی راحت تر از مبلمان منزل خود را در سفر به همراه داشته باشد.

کسانی که اهل طبیعت گردی هستند، بهتر درک می کنند که هیچ لذتی مانند نشستن در طبیعت روی یک مبل نرم و راحت نیست. کاناپه بادی این رویا را برای شما به حقیقت تبدیل می کند. اگر شما زیاد به دل طبیعت سفر می کنید احتمالا می دانید که حمل تجهیزات اضافی چقدر برای شما ملال آور است. کاناپه بادی از وزن و حجم خیلی پایینی برخوردار می باشد بنابراین شما مجبور نیستید برای داشتن یک کاناپه راحت وزن و حجم زیادی با خود حمل کنید، بلکه با کم ترین حجم و وزن می توانید این وسیله را به راحتی با خود حمل نمایید.

اگر شما هم به هر دلیل تصمیم به خرید کاناپه بادی گرفته اید، اما تخصص لازم در این زمینه را ندارید، بهتر است این مطلب را به صورت کامل مطالعه کنید. زیرا با مطالعه این مطلب شما با انواع کاناپه بادی و نکات مهمی که هنگام خرید کاناپه بادی باید به آن ها توجه کنید آشنا می شوید و به راحتی می توانید بهترین مدل کاناپه را برای خود انتخاب و خریداری نمایید.

کاناپه بادی چیست؟

کاناپه در واقع نوعی مبل راحت است. شاید این سوال هم در ذهن شما ایجاد شده باشد که چرا به این نوع مبل کاناپه می گویند و چه تفاوتی با مبل معمولی دارد. پاسخ خیلی ساده است این نوع مبل معمولا برای بیش از سه نفر طراحی شده است در واقع نوعی مبل که برای بیش از دو نفر استفاده می شود کاناپه می باشد. البته نوعی کاناپه دو نفره هم ساخته شده که به آن در اصلاح لاوست گفته می شود. نوعی از کاناپه که از جنس پلاستیک و لاستیک مقاوم ساخته می شود که آن را به وسیله هوا و سایر گازها پر می کنند، به همین دلیل به آن کاناپه بادی گفته می شود.

انواع کاناپه بادی:

مزایای استفاده از کاناپه بادی:

بهترین جنس کاناپه بادی:

کاناپه بادی بسته به قیمت از مواد مختلفی ساخته می شود. برخی از آن ها از پلاستیک و بعضی از لاستیک مقاوم ساخته می شوند. البته روی آن ها معمولا با پارچه مخمل و چرم طبیعی و مصنوعی پوشیده می شود. کاناپه بادی که از جنس پی وی سی با روکش مخمل ضد عرق هستند بهترین جنس کاناپه بادی می باشد.

بهترین مارک کاناپه بادی:

در واقع کاناپه‌هایی که از جنس پی وی سی مرغوب با روکش مخمل ضد عرق ساخته می شوند. جزو بهترین کاناپه بادی های موجود بازار هستند. شاید اگر نامی از یک برند خاص ببریم تبلیغات باشد، اما به دور از انصاف است که اسمی از کاناپه بادی اینتکس برده نشود. intex یک شرکت معتبر در زمینه تولید لوازم بادی در ایران است. به دلیل اینکه نمایندگی اینتکس در ایران در شهر اصفهان قرار دارد به آن کاناپه بادی اصفهان هم گفته می شود. برند دیگر بست وی است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد، پس می توان با خیال راحت برند بست وی را هم خریداری کرد.

نکات مهم هنگام خرید کاناپه بادی:

روش نگهداری از کاناپه بادی:

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کاناپه بادی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ کاناپه بادی تخت شو اینتکس مدل Pull Out 2

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کاناپه بادی بست وی مدل ۷۵۰۶۵

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ مبل بادی بست وی مدل کاناپه تخت شو کد ۶۷۳۵۶

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کاناپه بادی تاج دار مدل HA35

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کاناپه بادی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تخت خواب بادی