شگفت انگیز های دیجی کالا

راهنمای خرید و معرفی بهترین مارک هدفون بی‌سیم ارزان+ قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید هدفون بی‌سیم باید به آن ها توجه داشته باشید.

ممکن است، شما در یک مکان عمومی قرار داشته ‌باشید و بخواهید موسیقی گوش کنید، این‌جا است که پای رعایت حقوق دیگران به میان می‌آید و شما نیاز به وسیله‌ای به نام هدفون دارید، هدفون به شما کمک می‌کند، تا موسیقی را با هر صدایی که دوست دارید بدون ناراحت کردن دیگران گوش کنید. اما این وسیله یک سری مشکلات دارد، مثل پیچ افتادن و گره خوردن سیم آن در این شرایط بهترین کار استفاده از یک هدفون بی‌سیم است. این وسیله بدون نیاز به سیم به وسیله بلوتوث به دستگاه پخش کننده موسیقی شما متصل می‌شود.

هدفون بی‌سیم کاربرد‌های زیادی دارد، شما علاوه بر گوش کردن موسیقی می‌توانید، بدون به دست گرفتن تلفن همراه خود با آن تماس بگیرید و صحبت کنید. این قابلیت معمولا هنگام رانندگی به کار می‌آید و جلوی جریمه شدن شما را می‌گیرد. اگر استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی تمرکز شما را به هم میزند، پیشنهاد می‌کنم به خاطر حفظ جان خود و اطرافیان هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنید. در کل تمام دستگاه‌هایی که برای راحت کردن کار‌ها روی کار آمده‌اند، اگر به درستی از آن‌ها استفاده نکنیم. مفید که نیستند هیچ بلکه باعث آسیب رساندن به شما و اطرافیانتان می‌شوند. اگر از این دستگاه درست استفاده کنیم نه باعث آسیب به شنوایی می‌شود و نه باعث تصادف و لطمه زدن به اطرافیان.

اگر شما هم به هر علت تصمیم به خرید هدفون بی‌سیم گرفته‌اید، اما در مورد خرید این وسیله اطلاعات کافی ندارید و با توجه به تنوع بالای مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع هدفون‌بی‌سیم آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم هنگام خرید هدفون بی‌سیم را می آموزیم.

هدفون بیسیم چیست؟

یک دستگاه خروجی صدا که از دو عدد بلند‌گوی کوچک ساخته می‌شود که درون گوش قرار گرفته و به یک دستگاه پخش کننده موسیقی مانند تلفن همراه و ام پی تری پلیر متصل می‌شود البته بدون نیاز به سیم و از طریق بلوتوث. اگر این دستگاه مجهز به یک میکروفن باشد که به وسیله آن بتوانید تماس تلفنی هم برقرار کنید در اصطلاح مخابراتی به آن هدست هم گفته می شود. اما در کشور ما این وسیله به هر دو اسم شناخته شده و برخی به آن هندزفری هم می‌گویند.

علت استفاده از هدفون:

خیلی وقت‌ها برای شما پیش می‌آید که در یک مکان عمومی می‌خواهید بدون ایجاد مزاحمت برای اطرافیان به موسیقی مورد علاقه خود را گوش کنید. در این شرایط بهترین کار استفاده از هدفون بی‌سیم است، البته از این وسیله حین رانندگی برای انجام مکالمات صوتی هم استفاده می‌شود. خیلی از کسانی که در ساخت موسیقی فعالیت دارند برای شنیدن تمام جزئیات موسیقی از هدفون بی‌سیم استفاده می‌کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دوربین عکاسی چاپ سریع

انواع هدفون بی‌سیم:

بهترین مارک هدفون بی‌سیم:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین برند هدفون بی‌سیم به شما معرفی کنیم، شاید در حق سایر برند‌های باکیفیت بی‌انصافی کرده‌ باشیم. به همین علت در انتهای مطلب لیستی از بهترین برند‌های هدفون بی‌سیم را برای شما جمع آوری کرده‌ایم. که با کلیک روی هر مدل می‌توانید اطلاعات کافی در مورد این وسیله به دست آورده و با توجه به معیارهای خود یکی از آن‌ها را خریداری نمایید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید رم کامپیوتر

نکات مهم هنگام خرید هدفون بیسیم :

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید هدفون بیسیم مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین مدل‌های هدفون بی‌سیم زیبا، ارزان و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را درافت کنید.


۱ هدفون بی سیم مدل P47

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ هدفون بی سیم بلوتوثی انکر مدل A3213 U2i

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ هدفون بی سیم مدل inpods 12

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ هدفون بی سیم  مدل M19 Newest

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ هدفون بی سیم مدل HE05

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ هدفون بی سیم نیا مدل Q8-851S

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید هدفون بیسیم در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستگاه چسب حرارتی