شگفت انگیز های دیجی کالا

راهنمای خرید انواع موتور شارژی کودک ارزان و باکیفیت+ قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید موتور شارژی کودک باید به آن ها توجه داشته باشید.

برای پسر بچه ها و دختر بچه ها داشتن یک موتور شارژی که به موتور واقعی نزدیک است، خیلی جذاب به نظر می رسد. اگر به دنبال یک هدیه تولد برای پسربچه و دختربچه هستید، بدون شک بهترین گزینه خرید موتور شارژی است. موتور شارژی کودک نسبت به ماشین شارژی از قیمت کمتری برخودار می باشد به همین علت برای هدیه از ماشین شارژی بهتر است.

این هدیه برای بچه ها یک هدیه لاکچری به حساب می آید، پس اگر می خواهید برای کودک خود یا بستگان نزدیک یک هدیه ارزشمند بخرید بهتر است به دنبال خرید این وسیله بروید. اگر قصد خرید موتور شارژی دارید، اما با توجه به تنوع زیاد در مدل ها و قیمت با مشکل مواجه شده‌اید، مطالعه این مطلب به شما کمک می کند.

در این مطلب شما را با انواع مدل های موتور شارژی و نکات مهمی که موقع خرید موتور شارژی باید به آن ها توجه داشته باشید، آشنا می کنیم. اگر احساس می کنید مطالعه این مطلب برای خرید موتور شارژی به شما کمک می کند می توانید آن را مطالعه نمایید. در غیر این صورت انتخاب با خود شماست می توانید مستقیم بدون مطالعه به محصولات در انتهای مطلب مراجعه کرده و یکی را انتخاب و خرید کنید.

موتور شارژی چیست؟

نوعی موتور اسباب بازی است، که تقریبا شبیه به موتور های واقعی ساخته می شود، با این تفاوت که به جای ایجاد کردن نیروی محرکه به وسیله بنزین برای حرکت از یک موتور الکتریکی و باتری بهره می برند. این موتور ها موزیکال هم هستند و کودک می تواند موقع حرکت یا در حالت ایستاده با آن ها موسیقی گوش کند. باتری به کار رفته در این موتورها قابل شارژ هستند و شما می توانید چندین بار آن ها را شارژ نمایید.

انواع موتور شارژی:

  1. موتور شارژی تک موتوره: این مدل ها دارای یک عدد موتور بر روی چرخ عقب هستند. معمولا تک سرعته نیز می باشند. برای بچه های سبک وزن طراحی شده اند.
  2. موتور شارژی دو موتوره: این مدل ها دارای دو عدد موتور الکتریکی بر روی چرخ عقب خود هستند، معمولا سرعت در این موتورها قابل تغییر می باشد. و برای کودکان سنگین وزن مناسب هستند.

ماشین شارژی بهتره یا موتور شارژی:

نکات مهم هنگام خرید موتور شارژی کودک:

روش نگهداری از موتور شارژی:

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید موتور شارژی مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه موتور شارژی زیبا، ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ ماشین شارژی سواری طرح ب ام و مدل BMW 01

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ موتور شارژی مدل کروز ۱۶۰۰

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ موتور شارژی مدل کروز

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید موتور شارژی کودک در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ماشین شارژی