شگفت انگیز های دیجی کالا

معرفی و خرید ۱۱ مدل ماشین ظرفشویی باکیفیت و پرفروش+ قیمت روز

نکات مهمی که هنگام خرید ماشین ظرفشویی باید به آنها توجه کنید.

امروزه زندگی جوامع بشری به سوی راحت بودن سبک زندگی پیش رفته‌است. به گونه‌ای که همه‌ی تولیدکنندگان به دنبال ساختن ابزاری برای راحت کردن زندگی، هستند. وسایلی از قبیل: ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر، ماشین ظرفشویی و… جزو ابزاری می‌باشند، که برای کمک به افراد ساخته شده‌اند. گذشتگان ما مجبور بودند که لباس‌هایشان را با دست شست‌و‌شو دهند، یا ظروف آشپزخانه را حتی اگر در حجم زیادی بود، خودشان بشویند. اما امروزه با تولید ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی، کار خانم‌های خانه‌دار بسیار راحت شده‌است.

روی سخن مطلب ما در مورد ماشین ظرفشویی است، که تحولی بزرگ در خانه‌داری محسوب می‌‌شود. کار بااین وسیله بسیار راحت بوده و کافی است شما عزیزان غذاهای موجود در ظروف را تمیز کرده و سپس درون ماشین و در جای مخصوصشان قرار دهید. همانطور که می‌دانید، شست‌و‌شو بسیار تمیز و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود، حتی دیگر نگران حجم زیاد ظروف کثیف هم نخواهید بود.

اگر می‌خواهید به تازگی برای منزل خود ماشین ظرفشویی خریداری نمایید و یا در تکاپوی خرید جهیزیه می‌باشید، باید قبل از خرید این وسیله، نکاتی را مدنظر قرار دهید، تا انتخابی مقرون به صرفه و باکیفیت داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم، ادامه‌ی مطلب را بخوانید تا با این نکات ضروری و مهم آشنا شوید.

ماشین‌ظرفشویی چیست؟

ماشین ظرفشویی وسیله‌ای است که از طریق نیروی برق، وظیفه‌ی تمیز کردن ظروف آشپزخانه را برعهده دارد. این ابزار پرکاربرد نه ‌تنها در خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، بلکه تبدیل به وسیله‌ای ضروری برای رستوران‌ها شده است. اولین بار یک خانم بسیار ثروتمند به نام جوزفین کاکرن در سال ۱۸۸۶ ماشین ظرفشویی را اختراع کرد، بعدها و در سال ۱۸۹۳ توانست آن را در نمایشگاه مشهوری در شیکاگو به نمایش بگذارد.

انواع ماشین‌های ظرفشویی موجود در بازار:

ماشین ظرفشویی چند نفره بخریم؟

قبل از خرید ماشین ظرفشویی حتما به ظرفیت آن توجه نمایید، اینکه می‌خواهید ماشین مورد نظرتان چند نفره باشد، در درجه‌ی اول اهمیت قرار دارد. اگر خانواده‌ی پرجمعیتی هستید و یا اینکه مدام در طول روز و هفته مهمان دارید، پیشنهاد ما به شما خرید ماشین ظرفشویی ۱۲ یا ۱۴ نفره می‌باشد.

اگر هم کم جمعیت هستید و یا اینکه خیلی اهل برگزاری مهمانی نمی‌باشید، مدل‌های کوچک را خریداری کنید‌. به هر حال انتخاب هرکدام از این مدل‌ها به سلیقه و بودجه‌ی شما بستگی دارد. اما فراموش نکنید، هرچه ماشین بزرگتر باشد، تهیه‌ی مواد شوینده آن گران‌تر و مصرف انرژی بالاتری هم خواهد داشت.

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ماشین ظرفشویی باید به آنها توجه کنید:

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ماشین ظرفشویی مورد نیازتان را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۹  نمونه ماشین ظرفشویی زیبا، ارزان و پرفروش موجود در بازار زا برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر محصول یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP10

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L352W

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M1352S

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M1463NS

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673W

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ماشین ظرفشویی کنوود مدل KDW 3140 W

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673NS

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4663W

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673S

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ماشین ظرفشویی مجیک مدل MAGIC-DW15NW

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ماشین ظرفشویی کندی مدل CDM – 1523 S

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ماشین ظرفشویی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سرویس غذاخوری