شگفت انگیز های دیجی کالا

صندلی تاشو سفری، راهنمای خرید جدیدترین مدل‌های صندلی تاشو ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید صندلی تاشو سفری باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

برای خلق کردن یک سفر لذت بخش و خاطره انگیز شما نیاز به یک سری وسایل و لوازم مربوط به گردش و سفر دارید. یکی از این وسایل مهم و ضروری صندلی تاشو سفری است که سفر را برایتان لذت بخش می‌کند. هیچ لذتی در جهان بالاتر از تکیه دادن روی یک صندلی کنار رودخانه و گوش دادن به صدای آب نیست. البته به شرط اینکه روی یک زمین پر از سنگ ریزه نشسته نباشید، احتمالا شما هم تجربه نشستن روی زیر انداز در زمین پر از سنگ و کلوخ را داشته باشید، اصلا حس خوبی نیست و حتی فکر کردن به آن حال آدم را خراب می‌کند. صندلی تاشو سفری این امکان را به شما می‌هد تا در چنین شرایطی بدون هیچ گونه نگرانی روی صندلی بنشینید و از طبیعت لذت ببرید.

صندلی تاشو سفری به علت تاشو بودن نسبت به صندلی‌های معمولی فضای کمتری را اشغال کرده به همین دلیل بهترین گزینه برای سفر می‌باشد. این وسیله بیشتر برای کسانی استفاده می‌شود که دچار ناراحتی کمر و گردن هستند و با نشستن روی زمین دچار درد و ناراحتی در این نواحی می‌شوند. پزشکان معمولا به این افراد توصیه می‌کنند تا حد امکان از صندلی استفاده کنند، این افراد باید هنگام سفر به طبیعت با خود صندلی تاشو سفری داشته باشند. شما اگر ناراحتی خاصی هم نداشته باشید برای جلوگیری از آسیب به ستون فقرات و گردن خود باید از صندلی مناسب استفاده کنید. یکی دیگر از مزایای اصلی این صندلی‌ها این است که به دلیل اندازه‌ی کوچکی که دارند، به راحتی در کیف وسایلتان جای می‌گیرد و خیالتان از بابت حمل آن راحت خواهد بود.

اگر شما هم از علاقه‌مندان به سفر و طبیعت گردی هستید و قصد خرید صندلی تاشو سفری را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید، ما در این مطلب شما را با انواع صندلی تاشو سفری آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید صندلی تاشو سفری باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

منظور از صندلی‌تاشو سفری چیست؟

صندلی تاشو سفری وسیله‌ای است که به منظور نشستن و استراحت کردن در طبیعت و سفر مورد استفاده قرار می‌گیرد، این صندلی‌ها قابلیت جمع شدن دارند، یعنی می‌توان آن‌ها را جمع کرد و درون صندوق عقب خودرو قرار داد. از مهم‌ترین ویژگی‌ این وسیله می‌توان به قابلیت کاهش سایز و وزن کم آن‌ها اشاره کرد. در واقع نوعی صندلی سبک و قابل حمل هستند که به علت تاشو بودن می‌توان آن‌ها را در جاهای مختلف استفاده کرد.

تاریخچه استفاده از صندلی‌تاشو سفری:

در زمان باستان کشورهایی نظیر ایران، مصر، یونان و رم از صندلی تاشو استفاده می‌شد، پس می‌توان گفت قدمت چند هزار ساله دارد. زیرا تمام این کشورها دارای تمدن چند هزار ساله هستند. جان چم هم شخصی آمریکایی بود که در سال ۱۸۵۵ اولین صندلی تاشو را ثبت اختراع کرد. بعد ها شخصی به نام آرنولد فردریک در سال ۱۹۴۷ میلادی با استفاده از یک چهار چوب آلومینیومی تاشو و تسمه‌های پارچه‌ای تحولی در ساخت این صندلی ایجاد کرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید چراغ اضطراری

انواع صندلی‌تاشو سفری بر اساس جنس:

  1. صندلی تاشو چوبی: چوب یکی از مواد سبک و مقاوم است به همین دلیل برای ساخت وسایل مسافرتی کاربرد زیادی دارد. صندلی‌های چوبی نشیمنگاه پارچه‌ای ندارند و قسمت نشیمنگاه آن‌ها هم از چوب ساخته می‌شود. چوب نسبت به آب حساس بوده و گزینه مناسبی برای کنار ساحل و رودخانه نمی‌باشد.
  2. صندلی تاشو پلاستیکی: پلاستیک یک ماده ارزان سبک و مقاوم است و همیشه در دسترس بوده بنابراین به راحتی می‌توانید صندلی تاشو را از این جنس خریداری کنید. برخلاف نمونه قبلی پلاستیک با آب و رطوبت مشکلی ندارد، بنابراین شما به راحتی می‌توانید کنار رودخانه و ساحل دریا از این مدل استفاده کنید.
  3. صندلی تاشو آهنی: آهن یک فلز ارزان قیمت است که وسایل زیادی از آن ساخته می‌شود. نمونه‌ای هم از صندلی تاشو وجود دارد که تولید کننده به دلیل پایین آوردن قیمت محصول آن را از جنس آهن می‌سازد. بر خلاف نمونه قبلی تنها دارای یک اسکلت فلزی بوده و نشیمنگاه آن‌ها از جنس چرم و پارچه است.
  4. صندلی تاشو آلومینیومی: فلز آلومینیوم یک فلز بسیار سبک و ضد زنگ است، اما برخلاف نمونه‌های قبلی مقاومت بالایی ندارد، شما باید به خوبی از آن‌ها مراقبت کنید. این مدل هم دارای یک بدنه فلزی و قسمت نشیمنگاه چرمی و پارچه‌ای است که برای کنار رودخانه و ساحل دریا گزینه مناسبی می‌باشد.

مزایای استفاده از صندلی تاشو سفری:

انواع مدل‌های صندلی تاشو سفری:

  1. صندلی تاشو سایبان‌دار: نسل جدیدی از صندلی مسافرتی هستند که برای مکان‌هایی که دارای درخت و سایه نیست استفاده می‌شوند. سازنده این محصول سایبان را طوری طراحی کرده که به راحتی می‌توان آن را روی صندلی نصب کرد و در برابر نور مستقیم خورشید در امان بود و در مکان‌هایی که سایه وجود دارد صندلی را بدون سایبان استفاده کرد.
  2. صندلی تاشو دسته‌دار: نشستن روی یک صندلی بدون دسته به علت آویز بودن دست‌ها باعث می‌شود شما بیشتر احساس خستگی کنید. صندلی‌های دسته دار بهترین گزینه برای سفر هستند زیرا از آویز شدن دست‌ها جلوگیری می‌کنند و دست‌های شما کمتر احساس خستگی می‌‌کنند. همچنین داشتن دسته نشستن روی صندلی را لذت بخش‌تر می‌کند.
  3. صندلی تاشو چند نفره: همان طور که می‌دانید صندلی‌های تاشو تنها یک نفره نیستند و شما می‌توانید مدل‌های دو نفره، سه نفره و چند نفره آن‌ها را تهیه کنید. این مدل بیشتر برای خانواده‌هایی که جمعیت زیادی دارند، تورهای گردشگری و کاروان‌های زیارتی استفاده می‌شود. لازم به ذکر است اگر برای جمعیت زیاد بخواهیم برای هر نفر یک صندلی ببریم، باید کل فضای خودرو را صندلی تک نفره قرار دهیم.

بهترین مارک صندلی تاشو سفری:

هیچ کس را پیدا نخواهید کرد که با اطمینان کامل یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک صندلی تاشو به شما معرفی کند، زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارد و اگر شخصی چنین ادعایی داشته باشد، تبلیغ محصول خود را می‌کند و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای صندلی تاشو را به شما معرفی می‌کنیم.

صندلی تاشو سفری از کجا بخریم؟

روش‌های زیادی برای خرید ملزومات گردش وجود دارد و شما می‌توانید از هر طریق که دوست دارید آن‌ها را خریداری کنید، اما در ادامه دو روش که نسبت به سایر روش‌ها معروف‌تر هستند را به شما آموزش می‌دهیم. باز هم انتخاب با خود شماست می‌توانید به دلخواه خود از هر روشی استفاده کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تخت آویز

نکات مهم هنگام خرید صندلی تاشو سفری:

  1. قیمت صندلی: یکی از نکات مهمی که هنگام خرید صندلی تاشو باید به آن توجه داشته باشید، قیمت آن است. قیمت نقش مهمی در انتخاب دارد به طوری که با مشخص کردن مقدار بودجه مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند، از انتخاب شما خارج شده و خرید برای شما آسان‌تر می‌شود.
  2. نوع صندلی: صندلی تاشو مسافرتی انواع مختلفی دارد، شما باید با توجه به تعداد اعضای خانواده و نیاز خود یکی از مدل‌های آن را خریداری کنید. اگر صندلی را برای مکان‌هایی مثل ساحل دریا و کنار رودخانه می‌خواهید که درخت و سایه وجود ندارد، باید نمونه سایبان‌دار را انتخاب کنید. اگر به یک صندلی راحت نیاز دارید که شما را کمتر خسته کند، نمونه دسته‌دار و اگر جمعیت خانواده شما زیاد است باید مدل‌های چند نفره را انتخاب کنید.
  3. جنس صندلی: با توجه به نیاز و سلیقه مشتری‌ها شرکت‌های سازنده اقدام به تولید این صندلی با جنس‌های مختلف می‌کنند. چوب، آهن، آلومینیوم و پلاستیک چند نمونه از مدل‌های صندلی تاشو هستند که تمام مدل‌ها با آب و رطوبت مشکلی ندارند به جز جنس آهن و چوب که به آب حساس هستند و نباید آن‌ها را در جاهای خیس و مرطوب استفاده کرد.
  4. وزن محصول: به طور کلی برای خرید لوازم مربوط به سفر وزن از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع هر چه وزن وسیله شما کمتر باشد، حمل و جا‌به‌جایی راحت‌تری دارند و شما برای جا‌به‌جا کردن آن‌ها نیاز به انرژی زیادی ندارید. پس تا حد امکان از خرید صندلی‌های سنگین وزن خودداری کنید، زیرا شما را خیلی سریع خسته می‌کنند.
  5. ظرفیت صندلی: همان طور که می‌دانید صندلی‌های سفری در مدل‌های تک نفره، دو نفره و چند نفره تولید و روانه بازار می‌شوند. شما باید با توجه به جمعیت افراد مدل متناسب با آن را خریداری کنید. پیشنهاد می‌کنم اگر جمعیت شما بیش از سه نفر است از خرید صندلی‌های تک نفره خودداری نمائید، زیرا حمل تعداد زیادی صندلی کار منطقی نیست.
  6. برند محصول: همیشه به سراغ خرید برندهای معروف و شناخته شده بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار بوده و نیاز به تست کردن ندارند و از قبل امتحان شده‌اند، تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک جنس باکیفیت و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید این محصولات وقت و بودجه خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از صندلی تاشو سفری:

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید صندلی تاشو سفری مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه صندلی تاشو سفری ارزان، باکیفیت و پرفروش را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید‌.


۱ صندلی سفری تاشو اف آی تی طرح ۳

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ میز و صندلی تاشو سفری آوتو مدل AT6743

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ صندلی تاشو سفری ناصر پلاستیک مدل ۱۰۵

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ صندلی سفری تاشو توریست طرح ۸

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ صندلی تاشو سفری کد ۰۰

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ صندلی سفری تاشو اف آی تی طرح ۱

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ میز و صندلی سفری تاشو مدل Asplus بسته ۳ عددی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ صندلی سفری تاشو توریست مدل ۱۳

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ صندلی تاشو سفری مدل ST85

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ صندلی تاشو سفری توریست مدل advantage camo

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ صندلی تاشو سفری مدل FB_T22

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ صندلی تاشو سفری مدل کاج کد ۲۱۲

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ صندلی سفری تاشو مدل VK06

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ صندلی سفری تاشو گالری جوان مدل MB68 بسته دو عددی سایز S

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ صندلی سفری تاشو مدل D02

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ صندلی تاشو سفری مدل ۷ فنر تمام فوم مجموعه ۴ عددی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ صندلی تاشو سفری مدل ماهی گیری

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ میز و صندلی تاشو سفری مدل پاییزی بسته ۳ عددی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ صندلی سفری تاشو اف آی تی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ صندلی سفری تاشو آریا گستر پارس مدل A3

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ میز و صندلی تاشو سفری مدل فوم کامل ۷ فنر بسته ۳ عددی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ میز و صندلی سفری همسفر مدل تاشو ۴ نفره

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ میز و صندلی تاشو سفری مدل ۵۵۴۴ مجموعه ۳ عددی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ صندلی سفری تاشو طرح X Chair

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ صندلی تاشو سفری مدل GB

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ صندلی تاشو سفری مدل بترز

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ صندلی تاشو سفری مدل x1

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ صندلی تاشو سفری آوتو مدل AT6710

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ صندلی سفری مدل تاشو portable

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ صندلی تاشو سفری مدل AT6739

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید صندلی تاشو سفری در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی