شگفت انگیز های دیجی کالا

راهنمای خرید انواع شلوار اسکی ارزان و پرفروش+قیمت روز

چند نکته مهم که موقع خرید شلوار اسکی باید به آن ها توجه کنید.

یکی از بهترین ورزش های زمستانی ورزش اسکی می باشد. این ورزش هم مانند سایر ورزش ها نیاز به یک سری وسایل و تجهیزات دارد. شلوار اسکی یکی از مهم‌ترین تجهیزات در ورزش اسکی است به طوری که با یک شلوار معمولی نمی توان این ورزش را به درستی انجام دارد. همان طور که می دانید، ورزش اسکی روی برف و یخ انجام می شود، بنابراین برای اینکه سرمای هوا به پاهای شما آسیب وارد نکند نیاز به یک شلوار اسکی پیدا می کنید.

یک اسکی باز هنگام حرکت بر روی پیست اسکی هر لحظه ممکن است تعادل خود را از دست بدهد و با زمین پیست برخورد کند، به همین علت شلوار اسکی طوری طراحی می شود که از آسیب دیدن پاهای شما هنگام ورزش جلوگیری کند. این‌جا است که به اهمیت یک شلوار اسکی خوب پی می بریم. حال که به اهمیت این وسیله پی برده‌اید، بد نیست با‌ ما همراه شوید تا شما را با انواع شلوار اسکی و نکاتی که موقع خرید شلوار اسکی باید به آن ها توجه داشته باشید آشنا کنیم.

شلوار اسکی چیست؟

درواقع شلوار اسکی نوعی پاپوش است از جنس پشم و پارچه ضد آب که به منظور گرم نگه داشتن پاهای اسکی باز و همچنین برای جلوگیری از وارد شدن ضربه به پا هنگام زمین خوردن استفاده می شود.

انواع شلوار اسکی:

مزایای استفاده از شلوار اسکی:

شلوارهای اسکی دارای یک لایه از پشم شیشه هستند که باعث می شود بدن اسکی باز در مقابل سرمای هوا گرم نگهداری شود. همچنین از پارچه ضد آب ساخته می شوند زیرا هنگام ورزش مقداری برف و آب بر روی پا پاشیده می شود که این پارچه از ورود آب به داخل شلوار جلوگیری می کند. پارچه آن‌ها علاوه بر ضد آب بودن، باد گیر هم می باشد. زیرا اسکی باز روی پیست اسکی با سرعت زیادی حرکت می کند. همین موضوع باعث وزش باد شدید به سمت اسکی باز می شود که این پارچه از ورود باد به داخل شلوار جلوگیری می کند که خود باعث می شود اسکی باز احساس سرمای کمتری کند.

بهترین مارک شلوار اسکی:

نکات مهمی که هنگام خرید شلوار‌اسکی باید به آن ها توجه کنید:

روش نگهداری از شلوار‌اسکی:

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید شلوار اسکی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۲۸ نمونه شلواراسکی ارزان، باکیفیت و پرفروش را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید‌.


۱ شلوار اسکی زنانه کرین مدل Cr2028

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ شلوار اسکی زنانه کرویت پرو مدل FS9910302

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ شلوار اسکی زنانه کرویت پرو مدل Recco

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ شلوار اسکی زنانه کرویت پرو مدل V2029

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ شلوار اسکی زنانه مدل C5511

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ شلوار اسکی زنانه کرویت پرو مدل ۱۴۰۰۲۵۶۴۸

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ شلوار اسکی زنانه کرین مدل S2029

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ شلوار اسکی زنانه کرویت پرو مدل CR3388

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ شلوار اسکی زنانه کرین مدل Cr2025

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید شلوار اسکی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید عینک اسکی