شگفت انگیز های دیجی کالا

راهنمای خرید انواع دمنوش ساز باکیفیت و ارزان+ قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دمنوش ساز باید به آن ها توجه داشته باشید.

وقتی بسیاری از افراد بیمار می‌شوند، به جای درمان‌های شیمیایی از درمان‌های گیاهی استفاده می‌‌کنند. به همین منظور در قسمت کابینت آشپزخانه ی خود همیشه بخشی را به نگهداری از گیاهان دارویی اختصاص خواهند داد؛ تا هر زمان که بیمار شدند همیشه در دسترس باشند و مقداری از آن گیاه‌ها را دم کنند تا بهبود یابند. البته عزیزان دقت داشته باشید که چون در علم پزشکی شاخه‌ای تحت عنوان طب سنتی وجود دارد، پس استفاده از همه‌ی این گیاهان هم ریشه در علم پزشکی خواهد داشت. بدیهی است که گیاهان دارویی به دلیل اینکه بافتی خشک و غیر قابل هضم دارند، نمی‌توان مستقیما آنها را به مصرف رساند و ناچارا باید به سراغ دم کردن آنها را بروید. برای این کار هم خوشبختانه وسیله‌ای با عنوان دمنوش ساز وارد بازار شده است که کار دم کردن انواع گیاهان دارویی را بسیار راحت می‌کند.

عزیزان دقت کنید که جوشاندن و دم کردن دو روش کاملا متفاوت برای به مصرف رساندن گیاهان دارویی هستند که هر کدام از این روش‌ها خواص جداگانه‌ای برای سلامتی انسان خواهند داشت. برخی از خاصیت‌های گیاهان دارویی عبارتند از: ضدافسردگی، اشتهاآور، ضد فشار خون، ضد قندخون، تقویت قوا و… ، که شما دوستان می‌توانید بسته به مشکلتان یک داروی خاص را خریداری کنید. به طور کلی به نوشیدنی حاصل از دم کردن و یا جوشاندن گیاهان دارویی دمنوش گفته می‌شود و به لیوان یا وسیله‌ای که کار دم کردن را بر عهده دارد، دمنوش ساز گفته خواهد شد.

حتی بسیاری از افراد بر طبق عادت از دم کرده‌ی گیاهان دارویی به جای چای و قهوه استفاده می‌کنند و در تمام طول روز از نوشیدن آنها بسیار شاداب و سرزنده هستند. درست است که در گذشته اگر قصد نوشیدن یک فنجان گل گاو زبان را داشتید، مجبور بودید که قوری بزرگی را برای آن پر آب نمایید و بعد از به جوش آمدن، گیاه را درون آب جوش بیندازید تا دم بکشد. اما در حال حاضر لیوان دمنوش ساز به شما این امکان را خواهد داد که دقیقا بر اساس نیازتان از دمنوش میل کنید. بنابراین اگر تاکنون به فکر خرید این محصول کاربردی نبوده‌اید، پیشنهاد ما به شما مطالعه‌ی قسمت‌های بعدی این مطلب می‌باشد؛ پس با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید شیرجوش

منظور از دمنوش ساز چیست؟

همانطور که در بالا هم‌ گفته شد، دمنوش به‌ نوشیدنی حاصل از دم‌کردن گیاهان دارویی گفته می‌شود. عزیزان توجه داشته باشید که در خوردن گیاهان دارویی هم‌ نباید افراط کرد، چون به هر حال هر گیاهی علاوه بر خواص درمانی زیادی که دارد، ممکن است مضرات خاص خود را هم دارا باشد، پس همیشه زیر نظر پزشک طب سنتی گیاهان دارویی را مصرف کنید. در دم‌نوش از قسمت‌های مختلف یک گیاه مانند ساقه، برگ، ریشه، دانه، پوست میوه و… استفاده می‌شود که هر کدام از این قسمت‌ها خواص خاص خود را خواهند داشت.

برای استفاده از دم‌نوش با بهره گیری از دمنوش ساز و یا لیوان دمنوش، مقدار معینی از گیاه را شسته و آن را خرد می‌کنند، سپس مقدار خرد شده را در آب جوش موجود در دمنوش ساز می‌ریزند و سپس درب آن را به مدت ۳ الی ۵ دقیقه می‌بندد تا به خوبی دم بکشد و خواص گیاه از آن خارج شود. بعد از دم کشیدن گیاه، دم‌نوش را از صافی رد می‌کنند و می‌توان نوشیدنی بدون هیچ ناخالصی را نوش جان کرد. استفاده از دم‌نوش در ایران سه دلیل ممکن است داشته باشد: برخی از خانواده‌ها برای خواص درمانی از این نوشیدنی استفاده می‌کنند، برخی دیگر برای ایجاد تنوع به نوشیدن دم‌نوش روی می‌آورند و گروهی دیگر هم برای پذیرایی از مهمان اقدام به دم کردن این نوشیدنی می‌نمایند.

انواع مختلف لیوان دمنوش را بیشتر بشناسید:

حتما بخوانید: راهنمای خرید سماور گازی

مزایای استفاده از دمنوش ساز:

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دمنوش ساز باید به آنها توجه نمود:

با توجه به نکاتی که گفته شد؛ می توانید دمنوش ساز مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های دمنوش‌ساز زیبا، ارزان، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، می توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ قوری دمنوش لونا کد ۱۰۲۱۳۷ ظرفیت ۰.۵۵۰ لیتر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ قوری دمنوش ساز مدل یوژیشانگ کد ۳۵۰

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ قوری مدل دمنوش کد SH

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ قوری دمنوش Luna کد ۱۵۲۲۱۲ ظرفیت ۰.۹۵۰ لیتر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ قوری دمنوش مدل Beibebeixiang yin _s1002

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ قوری مدل دمنوش برفی کد ML950

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دمنوش ساز سانگ سون مدل ۳

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ قوری دمنوش مدل برفی کد ML750

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ قوری مدل دمنوش برفی کد ML550

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ قوری دمنوش ساز مدل ۳۲B

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ قوری دم نوش ساز کینتو مدل ENJOY کد ۶۰۴۲

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ قوری دمنوش ناتالی مدل HR32

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ قوری مدل دمنوش ساز مربعی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ قوری دمنوش جیایینگ مدل JYG500

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید لیوان دمنوش در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید آبچکان