شگفت انگیز های دیجی کالا

تی سطل و زمین شوی، راهنمای خرید انواع تی سطل و زمین شوی چرخشی و پدالی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید تی سطل و زمین شوی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از تجهیزات مهم و ضروری نطافت که در هر جایی به آن نیاز دارید، تی سطل و زمین شوی است. این وسیله یک جایگزین عالی برای تی‌های کلاسیک می‌باشند و برای شستشوی آن‌ها نیاز نیست به مکان دیگری بروید، زیرا دارای یک سطل برای شستشوی زمین شوی و یک خشک کن چرخشی هستند. یکی از مزیت‌های مهم تی سطل و زمین شوی این است که بعد از هر بار نظافت کف زمین تی آن با چرخش پر قدرت درون سطل آب شسته می‌شود و بدون اینکه آب از آن چکه کند، از سطل بیرون می‌آید، زیرا به خوبی آب آن گرفته می‌شود. از نظر حجمی هم فضای کمی از محل نگهداری را در بر می‌گیرد. پس اگر به دنبال یک زمین شوی فوق العاده هستید، تی سطل و زمین شوی را فراموش نکنید.

دسته اکثر این زمین شوی‌ها حالت فنری دارد و با ایجاد فشار روی دسته سری آن شروع به چرخش می‌کند. سیستم‌های نظافتی که بر مبنای چرخش طراحی شده‌اند، قدرت تمیز کنندگی بیشتری دارند. تی سطل و زمین شوی هم به دلیل چرخش فوق العاده سریع یک وسیله نظافتی سریع و پرقدرت است. این وسیله مناسب نظافت جاهای پر تردد می‌باشد که روزانه حجم زیادی از مشتری به آن قسمت مراجعه می‌کند. به عنوان مثال یک مغازه لباس فروشی را در نظر بگیرید، کف اکثر این مغازه‌ها سرامیک است و نیاز به نظافت با تی دارند. اگر شما روی سرامیک تی معمولی بکشید، مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا زمین خشک شود. اما استفاده از تی سطل و زمین شوی به علت اینکه آب تی به خوبی گرفته می‌شود خیلی سریع خشک شده و زمین کمتر دچار لکه می‌شود.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید تی سطل و زمین شوی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله نظافتی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع تی سطل و زمین شوی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید تی سطل و زمین شوی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

تی‌سطل و زمین‌شوی چیست و چه کاربردی دارد؟

همان طور که از نام این وسیله پیداست از یک سطل و تی برای تمیز کردن زمین ساخته شده است. اما اگر عمقی‌تر به این وسیله نگاه کنید، متوجه خواهید شد که با یک تی معمولی تفاوت دارد. این وسیله دارای یک دسته با مکانیسم چرخشی است، یعنی با وارد کردن فشار به دسته این محصول سری تی مانند آن شروع به چرخش می‌کند. همچنین تفاوتی که آن را از یک تی معمولی متمایز می‌کند، داشتن یک سطل آب است، که شما به راحتی می‌توانید تی را درون آن شستشو دهید و در قسمت خشک کن آب آن را به خوبی بگیرید. این ویژگی از ایجاد لکه روی زمین جلوگیری می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سطل زباله

انواع تی‌زمین شوی و نظافت موجود در بازار:

  1. تی زمین شوی نخی یا رشته‌ای: یکی از معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین تی های نظافت موجود در بازار هستند. این تی‌ها از رشته‌های نخی ضخیم که به یک بدنه فلزی متصل شده‌اند، ساخته شده است. این تی‌ها در دو نوع دسته فلزی و دسته چوبی وجود دارند. قدرت پاک کنندگی این تی نسبت به مدل‌های مشابه خیلی بیشتر است، چون قدرت جذب بالایی دارند.
  2. تی زمین شوی حوله‌ای: جنس این مدل تی از پارچه‌ای شبیه به حوله است که از قدرت جذب بالاتری نسبت به نمونه قبلی برخوردار می‌باشد. اگر به دنبال نمونه‌ای هستید که روی سرامیک لکه بر جای نگذارد، بدون شک همین نمونه حوله‌ای است. از این تی بیشتر برای خشک کردن آب روی زمین استفاده می‌شود.
  3. تی زمین شوی اسفنجی: ساختار اصلی این تی‌ها را اسفنج تشکیل می‌دهد. این مدل دارای یک اهرم روی دسته است که با فشار دادن این اهرم آب اسفنج به خوبی گرفته می‌شود و رطوبت کمی از آن باقی می‌ماند. این تی بیشتر در آشپزخانه منازل کاربرد دارد زیرا علاوه بر شستشوی کف به راحتی می‌توان کف آشپزخانه را با آن تی کشید.
  4. تی زمین شوی چرخشی: این مدل را می‌توان در دسته تی‌های نخی دسته‌بندی کرد. تنها ویژگی که این مدل را از مدل‌های نخی متمایز می‌کند، داشتن سری چرخشی پرقدرت است که سبب تسهیل در عمل نظافت می‌شود. زمانی که شما تی را روی زمین می‌کشید، قسمت‌هایی از کف تمیز نمی‌شود و باید چند بار این کار را تکرار کنید، اما چرخشی بودن باعث راحتی کار می‌شود.

مزایای استفاده از تی سطل و زمین شوی:

تی زمین شوی چرخشی چه مارکی خوبه؟

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک تی زمین شوی به شما معرفی کنیم، شاید تا حد زیادی در حق سایر برندهای باکیفیت بازار کم لطفی کرده باشیم. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید تی فعالیت می‌کنند. معرفی یک برند خاص به عنوان بهترین مارک تی بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای تی چرخشی موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سبد لباس چرک

نکات مهم برای خرید تی سطل و زمین شوی:

  1. قیمت تی زمین شوی: فاکتورهای زیادی می‌تواند روی قیمت تی تاثیر داشته باشد، در ادامه یک سری نکات مهم گفته می‌شود که قیمت تی را مشخص می‌کنند. زمان خرید به این نکته توجه داشته باشید که تی مورد نظر شما قابلیت شستشو و خشک کردن را داشته باشد. این مدل‌ها مقداری از مد‌ل‌های دیگر گران‌تر هستند.
  2. داشتن مخزن آب: تی را که خریداری می‌کنید، بهتر است دارای مخزن آب باشد. مخزن سبب می‌شود تا شما بتوانید مواد شوینده را درون مخزن آن ریخته و به جای نظافت با آب خالی از شوینده‌های قوی استفاده کنید و سطح مورد نظر شما بهتر تمیز شود. همچنین بعد از هر بار کثیف شدن تی برای شستن مجدد نیاز به انتقال تی به قسمت دیگر نیست و درون همان مخزن شستشو داده می‌شود.
  3. وزن و ابعاد تی زمین شوی: شاید مهمترین نکته در مورد خرید تی زمین شوی ابعاد و وزن آن باشد. به همین علت همیشه با توجه به قد و فیزیک بدنی خود نوع تی را انتخاب کنید. هنگام خرید با طول دسته و اندازه سری تی توجه کرده تا بیشترین سازگاری را با فیزیک بدنی شما یا نیروی خدماتی شما داشته باشد. برای جلوگیری از خسته شدن دست، مدل‌های طبی را خریداری کنید که وزن آن‌ها بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ گرم است.
  4. جنس و اندازه سری تی: فاکتور مهم دیگری که هنگام خرید این محصول باید به آن توجه داشته باشید اندازه و جنس سری تی است. اندازه سری تی بستگی به اندازه محیطی دارد که قرار است آن را تی بکشید. اگر یک محیط بزرگ دارید، سری‌های پهن و عریض مناسب هستند و برای محیط‌های کوچک سری‌های کوچک مناسب‌تر می‌باشند، زیرا به راحتی می‌توان آن را حرکت داد. بهترین جنس سری تی میکرو فایبر است، این ماده در جذب آلودگی ‌های خیس و خشک به خوبی عمل می‌کند.
  5. داشتن قابلیت چرخش: چرخش سری تی باعث می‌شود شما برای تمیز کردن سطح نیروی کمتری را استفاده کنید. همچنین چرخش تی سبب می‌شود تا قسمت‌هایی را هم که تی‌های معمولی قادر به تمیز کردن آن‌ها نیست را به راحتی تمیز کنید. چرخش سری تی باعث شستشوی راحت تی شده و همچنین سبب تسریع در سرعت خشک شدن تی و گرفتن آب آن می‌شود. این مدل‌ها معمولا دارای سری قابل تعویض هستند و شما بعد از خراب شدن سری به راحتی می‌توانید آن‌ را با یک نمونه جدید جایگزین کنید.
  6. جنس و طول دسته: دسته این تی‌ها معمولا از جنس پلاستیک، استیل و آلومینیوم است. که بهترین نمونه آن استیل می‌باشد، زیرا خاصیت ضد زنگ دارد و در برابر فشار هم مقاومت زیادی دارند. نا گفته نماند که مدل‌های آلومینیوم علاوه بر خاصیت ضد زنگ وزن خیلی کمی هم دارند که سبب می‌شود، دست شما حین کار با آن کمتر خسته شود. مدل‌های پلاستیکی مقاومت کمی دارند و بیشتر مناسب کارهای سبک هستند. در مورد طول دسته هم به سراغ مدل‌هایی بروید که طول دسته آن‌ها قابل تنظیم است و شما با توجه به راحتی بیشتر می‌توانید طول دسته آن‌ها را کم و زیاد کنید.

روش نگهداری از تی سطل و زمین شوی:

با توجه با نکاتی که گفته شد، می توانید تی سطل و زمین شوی مورد نظرتان را انتخاب کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه تی سطل و زمین شوی چرخشی محبوب، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ ست سطل و زمین شوی ای تی سی مدل A145 – 2

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ست سطل و زمین شوی یونیک مدل چرخشی Tt کد ۲۵۰۴

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ست سطل و زمین شوی مدل QR-2024

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ست سطل و زمین شوی چرخشی پدال دار مدل ۴۵۰۰

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ست سطل و زمین شوی مدل QX2023

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ست سطل و زمین شوی یونیک مدل چرخشی S کد ۲۵۰۴

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ست سطل و زمین شوی همارا مدل Walkable Mop

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ست سطل و زمین شوی شاین مدل شانا

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ست سطل و زمین شوی دبلیو اس مدل WS200

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ست سطل و زمین شوی ای تی سی مدل A145

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ست سطل و زمین شوی فلورا مدل ۲۰۳

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ست سطل و طی زمین شوی پروف مدل Turbo-Star

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ست سطل و زمین شوی اسپرینگ مدل Rain

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ سطل و زمین شوی چرخشی مدل ایرسا

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ست سطل و زمین شوی پروف مدل El Clasico

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ست سطل و زمین شوی شاین مدل کیمیا

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ست سطل و زمین شوی فلورا مدل ۲۰۴

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ست سطل و زمین شوی مهتا مدل چرخشی

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ست سطل و زمین شوی مدل M.E.J

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ست سطل و زمین شوی ایکیا مدل PEPPRIG

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ست سطل و زمین شوی شاین مدل AYSUN P

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ست سطل و طی زمین شوی پروف مدل Starx

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ست سطل و زمین شوی پروف مدل TrIon

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ست سطل و طی زمین شوی مدل Emay-Home

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ست سطل و طی زمین شوی ماکرومکس مدل Fastr

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ست سطل و زمین شوی مدل ۳۵۰۰

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ست سطل و زمین شوی مدل V3

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید تی سطل و زمین شوی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کیسه جارو برقی