شگفت انگیز های دیجی کالا

چادر دوچرخه، راهنمای خرید اینترنتی چادر برزنتی و ضد آب دوچرخه ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید چادر دوچرخه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

اگر در فضای بیرونی شما یک منطقه پوشیده وجود نداشته باشد، دوچرخه شما احتمالاً در معرض عناصر قرار می‌گیرد. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض رطوبت از طریق باران و برف و اشعه ماوراء بنفش خورشید می‌تواند به اجزای دوچرخه شما آسیب برساند، رنگ آن را محو کند و به طور قابل توجهی طول عمر دوچرخه مورد علاقه شما را کاهش دهد. البته نگران نباشید، یک چادر دوچرخه خوب یک راه ارزان و موثر برای محافظت از دوچرخه شما در برابر آسیب های خورشید و آب است و در عین حال آن را تمیز و بدون خط و خش نگه می‌دارد.

همچنین دوچرخه شما را از دزدان مخفی نگه می‌دارد و لایه قابل توجهی از امنیت روانی را فراهم می‌کند. برای تهیه یک چادر دوچرخه واقعاً خوب، لازم نیست پول زیادی خرج کنید. اما تعداد زیادی چادر دوچرخه در دسترس است و مطمئناً همه آن‌ها برابر نیستند. من توصیه می‌کنم از آنهایی که واقعا ارزان هستند اجتناب کنید. آن‌ها ممکن است تمام ویژگی‌های پوشش‌های گران قیمت را داشته باشند، اما از مواد نازک تری ساخته شده‌اند که به اندازه کافی بادوام یا مقاوم در برابر آب و هوا نیستند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید چادر دوچرخه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع چادر دوچرخه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید چادر دوچرخه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

چادر دوچرخه چیست و چه کاربردی دارد؟

یک روکش دوچرخه خوب یک راه ارزان و موثر برای محافظت از دوچرخه شما در برابر آسیب‌های خورشید و آب است و در عین حال آن را تمیز و بدون خط و خش نگه می‌دارد. همچنین دوچرخه شما را از دید دزدان مخفی نگه می‌دارد و لایه قابل توجهی از امنیت روانی را برای شما فراهم می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید چراغ دوچرخه

انواع چادر دوچرخه موجود در بازار:

قبل از شروع به بررسی جزئیات، می‌خواهم انواع مختلف روکش‌های دوچرخه را طبقه‌بندی کنم و در چه موقعیت‌هایی ممکن است به آن‌ها نیاز داشته باشید.

  1. روکش‌های دوچرخه فضای باز: این روکش‌های مقاوم و ضد آب هستند که برای محافظت از دوچرخه شما در برابر عوامل در بیرون از منزل طراحی شده‌اند. بیشتر آن‌ها از پلی استر یا مواد ترکیبی پلی استر مقاوم در برابر پارگی ساخته می‌شوند که محافظت در برابر اشعه های مضر UV را ارائه می‌دهد و تضمین می‌کند که نه تنها رنگ شما محو نمی‌شود بلکه خود پوشش نیز از بین نمی‌رود. به دنبال یک کفی کش دار باشید که امکان قرار دادن محکم در اطراف چرخ‌ها را فراهم کند، به طوری که پوشش در اثر وزش باد از بین نرود، و یک کیسه ذخیره یا کیسه وسایلی که در صورت عدم استفاده می‌توان روکش را در آن قرار داد. همچنین چشمک‌هایی برای قفل مفید هستند که به شما این امکان می‌دهند تا دوچرخه‌تان را به‌صورت سرپوشیده، روی بالکن یا در یک قفسه دوچرخه‌های عمومی محکم کنید. همچنین در دسته پوشش‌های فضای باز، چادرهای دوچرخه قرار می‌گیرند‌. راه‌حل‌های ذخیره‌سازی سبک چادری برای دوچرخه‌ها یا سایر تجهیزات فضای باز، که به اندازه کافی قابل حمل برای استفاده در خانه یا در سفرهای کمپینگ هستند، اما می‌توان آن‌ها را در اندازه‌های کوچک بسته‌بندی کرد و در زمان‌هایی که به آن نیاز دارید از آن استفاده کنید.
  2. روکش‌های دوچرخه فضای بسته یا محافظ گرد و غبار: روکش گرد و غبار یک روکش دوچرخه با وزن سبک تر است که برای استفاده در داخل ساختمان، برای محافظت از دوچرخه در برابر خراشیدگی یا آسیب دیدگی و همچنین اطمینان از اینکه اعضای خانواده یا هم تخت‌ها هر بار که مجبور به عبور از کنار دوچرخه شما می شوند به روغن زنجیر آغشته نشوند، در نظر گرفته شده است.

مزایای استفاده از چادر دوچرخه:

حتما بخوانید: راهنمای خرید زین دوچرخه

نکات مهم هنگام خرید چادر دوچرخه:

بنابراین در این مقاله به مواردی می پردازیم که باید به آن‌ها توجه کنید تا اطمینان حاصل شود که یک کاور دوچرخه که مدت زمان مناسبی برای شما دوام می آورد، به دست آورید.

روکش دوچرخه از چه ماده‌ای ساخته شده است:

به چه اندازه‌ای از روکش دوچرخه نیاز دارید؟

تعداد سوراخ‌های قفل:

داشتن تهویه مناسب:

قابلیت سفت کردن از پایین:

داشتن تسمه‌های طوفان:

وجود دستگیره‌ها:

نیازی به دستگیره روی روکش دوچرخه ندارید. اما آن‌ها چیزی بیش از آسان کردن روکش دوچرخه کشیدن را انجام می‌دهند. آن‌ها همچنین به شما کمک می‌کنند تا هنگام کشیدن پوشش روی دوچرخه خود، آن را جهت دهید و برای آویزان کردن روکش مثلاً پس از شستن آن مفید هستند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید چادر دوچرخه مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های چادر دوچرخه زیبا، ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را درافت کنید.


۱ چادر دوچرخه مدل ktm

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ چادر دوچرخه جاینت مدل ۰۰۱

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ چادر دوچرخه مدل VIVA

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ چادر دوچرخه مدل A1

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ چادر دوچرخه مدل ۱۰

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ چادر دوچرخه مدل ضد آب

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ چادر دوچرخه مدل NK

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ چادر دوچرخه مدل scott

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید چادر دوچرخه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید فیس موتور سواری