شگفت انگیز های دیجی کالا

ماسک مو، راهنمای خرید انواع ماسک مو خشک و کراتینه اصل

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ماسک مو باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

زمانی که نوبت به خرید بهترین ماسک مو می رسد، همیشه نمی‌توانید به نظرات و ادعاهای فروشندگان و بازاریاب‌ها اعتماد کنید. همه آنها ادعا می کنند که خارق العاده‌ترین محصولی که تا به حال ساخته شده است، را به شما معرفی کرده‌اند. اما اگر چند گزینه مختلف را بعد از خرید این محصولات امتحان کرده باشید، توجه خواهید شد که چه محصولات باکیفیتی را از دست داده‌اید و فریب تبلیغات فروشنده یا بازاریاب را خورده‌اید. به همین علت راهنمای خرید یک محصول خاص برای شما اهمیت پیدا می‌کند. درست مانند پوست، موهای ما نیز به رطوبت مناسب نیاز دارند. خشک و وز بودن می تواند منجر به شکستگی و آسیب دائمی موهای شما شود. موی هر انسان با دیگری متفاوت می‌باشد. پس بهتر است قبل از سرمایه گذاری روی هر نوع محصولی، نوع موی خود را بشناسید. بهترین راه برای رطوبت رسانی مناسب به موهایتان استفاده از ماسک مو مناسب است. شما ماسک‌های مو را به دلیل خواص مغذی موجود در آن‌ها می‌شناسید و ممکن است از آن‌ها برای درمان مشکلات مختلف مو استفاده کنید. توصیه می شود ماسک مو را با توجه به نوع موی خود انتخاب کنید.

روغن زدن قطعا برای موهای شما یک گزینه عالی و مناسب است. ماسک مو یک اثر اضافی یعنی ماندگاری بالایی به موهای شما می‌دهد. ماسک هایی که سرشار از ویتامین ها و مواد طبیعی هستند، مانند یک جادو برای موهای شما عمل می‌کنند. از تقویت خوبی آیورودا گرفته تا رسیدگی به موهای رنگ شده، تمام ماسک‌ موها این اهداف را دنبال می‌کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که محصول مناسب را برای خود انتخاب کنید. برای شروع، در اینجا راهنمای خرید ماسک موی مناسب با توجه به نوع موی شما را دنبال می‌کنیم. برای کسانی که به کار فر کردن مو در سالن‌های زیبایی مشغول هستند. گاهی اوقات پیش می‌آید که به فرهای غیر قابل کنترل، خشک و وز برخورد می‌کنند، برای این افراد باید ماسک های آبرسان مو را انتخاب کنند. افرادی که موهای مجعد دارند باید به سراغ ماسک‌هایی بروند که به موهای آن‌ها آبرسانی طبیعی دهد. محصولات حاوی روغن آرگان، ویتامین A، ویتامین E و غیره به جلوگیری از خشکی مو کمک می کنند و تغذیه مناسبی به ریشه موهای شما می‌رسانند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید ماسک مو را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این لوازم آرایشی و بهداشتی با ارزش به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع ماسک مو آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید ماسک مو باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

ماسک‌مو چیست و چه کاربردی دارد؟

این ماده برای موهای شما دقیقا مثل یک ماسک صورت عمل می‌کند و همانند یک نرم کننده قوی با ایجاد یک لایه پوششی رطوبت لازم برای رشد موهای شما را به وجود می‌آورد و به بهتر شدن و قوی تر شدن ریشه‌ی موهای شما کمک می‌کند. خواه موهای شما خشک و آسیب دیده باشد یا بر اثر حرارت و استفاده از رنگ موی شیمیایی، آسیب دیده باشند. این ماده با افزایش مواد غنی مانند: روغن‌ها و کره های طبیعی با غلظت های سنگین‌تر از حالت دهنده‌های معمولی به سلامت موهای شما کمک می‌کند. نحوه استفاده از ماسک کار دشواری نیست، شما می توانید ماسک را برای مدت سه دقیقه یا حتی یک مدت طولای یا یک شبانه روز روی پوست خود قرار دهید. حتی اگر موهای شما به طور معمول سالم باشند، تغییر فصل می تواند به تار موهای شما آسیب برساند. این موضوع نشان می دهد که زمان استفاده از ماسک‌مو فرا رسیده است. در این مقاله، به بررسی انواع ماسک‌مو می‌پردازیم و به این نکته می‌پردازیم که ماسک‌های مو تا چه اندازه برای شما مفید هستند و اینکه هر چند وقت یکبار باید ماسک مو را روی موهای خود قرار دهید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لیزر رشد مو

انواع ماسک‌مو موجود در بازار:

  1. ماسک برای موهای رنگ شده: این ماسک برای موهایی که تحت پردازش شیمیایی شدید قرار گرفته‌اند طراحی شده است.هر روشی برای رنگ کردن مو در دراز مدت به آن‌ها آسیب می رساند. از دست دادن رطوبت، ظاهری کدر شبیه رنگ پریدگی به آن‌ها می‌دهد و رنگدانه‌ها به تدریج شسته می شوند. این نوع از مو نیاز به تقویت رطوبت، حفاظت قوی و تعمیر دارد. ماسک‌های مخصوص موهای رنگ‌شده اغلب حاوی مواد فعال نگه‌دارنده رنگ و بسته‌کننده کوتیکول هستند که لایه‌ای انسدادی را برای جلوگیری از محو شدن سریع رنگ باقی می‌گذارند.
  2. ماسک برای موهای تیره، قرمز و بلوند: یک دسته جداگانه که به لطف ترکیبات و اثرات خود می تواند با موفقیت به موهای رنگ شده و طبیعی اختصاص داده شود که نیاز به تعریف و تمجید دارند. این ماسک‌های مو برای رنگ‌های مختلف (قهوه‌ای تیره، قرمز یا بلوند) حاوی مواد حالت دهنده و همچنین عصاره‌های گیاهی مناسب هستند که رنگ شدگی آن‌ها را تقویت می‌کند. یک عنصر رایج در چنین ماسک هایی حنای گیاهی است که باعث ماندگاری بیشتر رنگ و ارتقاء آن می‌شود. سایر مواد تقویت کننده رنگ مو عبارتند از: بابونه، عصاره فندق، روغن کرچک، چوب دارچین و ریشه ریواس.
  3. ماسک برای موهای آسیب دیده: موهای آسیب دیده و بیش از حد فرآوری شده نیاز به درمان بیشتری دارند. این موها تخلخل بالایی دارند که به معنای باز بودن کوتیکول و وضعیت نامناسب آن می‌باشد. این نوع مو معمولاً به شدت خشک، دارای انتهای شکاف و ساختار آسیب دیده است. استفاده از ماسک مو خوب در این مورد ضروری می‌باشد. این ماسک باید شامل مجموعه ای از مواد فعال که قادر به ترمیم مو هستند، باشد. به عنوان مثال: کراتین، اسیدهای چرب ضروری، بسیاری از ویتامین ها، نرم کننده ها و مرطوب کننده ها که هیدراتاسیون مناسب را تضمین می کنند. ماسک موهای آسیب دیده برای تقویت مو می‌باشند. آن‌ها اغلب سرشار از عصاره جوانه گندم و پروتئین های هیدرولیز شده هستند.
  4. ماسک برای موهای فر: طیف وسیعی از این محصولات حاوی مواد تعیین کننده برای موهای فر و موادی هستند که موخوره را مهار می‌کند. یک مشکل رایج در مورد موهای فر وجود دارد، یعنی زمانی که شما با استفاده از روش‌ حالت دادن حرارتی یا مراقبت‌های معمول به اشتباه موهای خود را درمان می‌کنید. ماسک‌های فر بسیار سبک وزن هستند و برای حالت دادن به موهای فر بدون نیاز به استفاده بیش از حد از صاف کننده‌های حرارتی آن‌ها را آماده می‌کنند. همچنین اگر موهای شما صاف است اما گاهی اوقات تمایل به ایجاد فر یا موج های نرم دارید، این ماسک انتخاب خوبی است.
  5. ماسک برای موهای ضعیف و نازک: تنها راه برای جلوگیری از نازک شدن مو گروهی از ماسک‌ها هستند که هم از مو و هم پوست سر شما محافظت می‌کنند. ماسک‌هایی هم وجود دارند که از مواد طبیعی ساخته شده‌اند و مناسب موهایی هستند که وضعیت نامناسب‌تری دارند. مثل آسیب به دلیل تغییرات فصل و ریزش مو که هدف آن‌ها تغذیه و تقویت پیاز مو است. آنها عمدتاً شامل اسیدهای چرب ضروری، ویتامین ها و اسیدهای آمینه می‌باشند، فرآیندهایی را که در لامپ‌های مو انجام می‌شود را به طور مؤثرتری اجرا می‌کنند و موها را محکم در فولیکول‌ها ریشه می‌دهند. استفاده طولانی‌تر از آن‌ها از ریزش مو جلوگیری می‌کند به شرطی که مشکل هورمونی یا مشکل دیگری وجود نداشته باشد که نیاز به کمک حرفه ای و مشاوره تریکولوژیست داشته باشد.
  6. ماسک‌های رشد مو: آن‌ها لامپ‌های موی خواب را تحریک می‌کنند تا کار کنند، در حالی که هدف مواد فعال آنها تسریع تقسیم سلولی در ماتریکس مو است. این نوع ماسک ها برای موهایی که به دلیل تغییر فصل، عوامل خارجی یا داروهایی مثل آنتی بیوتیک درمانی ضعیف هستند، ایده آل عمل می کنند. در میان مواد تشکیل دهنده، شما مواد طبیعی را خواهید یافت که به دلیل قدرت محرک رشد خود شناخته شده اند. مخمر، آب مرغ، روغن‌های محرک رشد طبیعی مانند: روغن کرچک، روغن سدر یا روغن کاج.
  7. ماسک برای موهای نازک و شکننده: ماسک های سبک که به آرامی موهای نازک و ظریف را می پوشاند و لایه ای انسدادی ایجاد می کند و ساختار مو را بهبود می بخشد. در عین حال ضخامت آن را افزایش می دهد. اثر طولانی مدت نیست. زیرا محصول روی موها جمع می شود و پس از مدتی می‌توانید آن را شستشو دهید. با این حال، واقعیت این است که یک ماسک موثر برای موهای نازک ظاهر آن را افزایش می دهد و ریشه آن‌ها را تقویت نمی‌کند.
  8. ماسک برای موهای کدر و بی روح: این ماسک موها را به شدت تغذیه می کند و آن‌ها را به طرز شگفت انگیزی براق می کند. آن‌ها هم بر روی ساختارهای داخلی و هم بر روی لایه خارجی کار می کنند. ماسک‌هایی که برای موهای کدر طراحی شده‌اند، سرشار از مواد تشکیل‌دهنده درخشندگی، صاف‌کنندگی و مهر و موم کردن کوتیکول هستند. محبوب ترین گروه از موادی که به این روش کار می کنند شامل روغن های طبیعی، عصاره بذر کتان و مواد طبیعی براق کننده مانند رازک، سیب و سرکه تمشک است.
  9. ماسک برای موهای چرب: گروه خاصی از ماسک های مو که باید کاری بیشتر از ساقه مو انجام دهند. باید ترشح سبوم را متعادل کرده و به طور موثر پوست سر را تمیز کند تا به موها حجم دهد تا چرب نشوند. ماسک‌های مخصوص موهای ضخیم و سنگین بیشتر روی پوست سر استفاده می‌شوند تا ریشه‌های مو را با دقت تمیز کنند. خاک رس های طبیعی، به عنوان مثال: عصاره سبز یا سفید، گزنه، بیدمشک یا مریم گلی در بین مواد تشکیل دهنده غالب هستند. آنها سبوم اضافی را جذب می کنند و همچنین حاوی مجموعه ای از مواد معدنی هستند که طول پوست و مو را تغذیه می کنند و حجم و طراوت ریشه‌ها را طولانی‌تر می‌کنند.

روش تهیه ماسک موی طبیعی:

ماسک عسل، تخم مرغ و سرکه سیب

ماسک روغن نارگیل، شکر و اسانس

به گفته کوسینلو، قند موجود در این اسکراب به اسید گلیکولیک تجزیه می شود که سلول های مرده پوست را حل می کند. روغن نارگیل غنی از اسیدهای چرب است و دارای خواص ضد التهابی می‌باشد، روغن نعناع فلفلی هم به تقویت گردش خون در پوست سر کمک می کند و روغن درخت چای ضد قارچ، ضد میکروب و ضد باکتری است.

ماسک عسل و روغن نارگیل

ماسک دارچین و روغن نارگیل

ماسک سفیده تخم مرغ و لیمو

ماسک آووکادو، تخم مرغ و روغن زیتون

نحوه استفاده از ماسک مو:

در اینجا چند دستورالعمل اساسی در مورد نحوه استفاده از ماسک مو آورده شده است:

  1. آن را در حالت عادی نگه دارید: میزان خشکی یا آسیب دیدگی موهای شما است که مشخص می‌کند هر چند وقت یکبار از ماسک خود استفاده کنید، بسته به مدل‌ مو در فصول مختلف استفاده از این ماده حداقل یک بار در هفته کافی است. اما اگر به تازگی از ابزارهای حالت دهنده گرم کننده مثل اتو مو استفاده کرده باشید، ممکن است موهای شما آسیب بیشتری دیده باشند و به یک حالت دهنده قوی‌تر نیاز داشته باشید. در این صورت، بهتر است از ماسک‌مو به طور مرتب استفاده کنید.
  2. دستورالعمل ها را بخوانید: پاسخ به این سوال یعنی ماسک مو چیست و آیا این محصول انواع مختلفی دارد کار دشواری است، به همین دلیل همیشه روی بسته‌بندی را بخوانید، هر ماسک فرمول و پایه متفاوتی دارد درک اینکه ماسک شما از چه موادی تشکیل شده یک نکته کاملا کلیدی است. صرف نظر از نحوه تهیه ماسک به دنبال خرید محصولاتی بروید که حاوی روغن‌های طبیعی مانند: جوجوبا، روغن زیتون، روغن بادام یا حتی آووکادو هستند. گاهی اوقات محصولات غذایی مانند: موز و عسل نیز به دلیل داشتن خواص منحصر به فرد در بازگرداندن مواد مغذی به مو در ماسک‌های مو ظاهر می‌شوند.
  3. خیس یا خشک: برخی ماسک‌ها به صورت خشک اعمال می‌شوند، این مدل‌ها معمولا برای ماندگاری بیشتر در هنگام خواب استفاده می‌شوند. اما بقیه مدل‌ها را باید قبل و بعد از زدن شامپو در حمام در شرایط خیس استفاده کنید و بعد آن‌ها را حالت دهید. اگر اینطور است، شما می‌توانید از یک شامپو شفاف کننده ملایم استفاده نمائید زیرا محصول غلیظ‌تری را استفاده می‌کنید.
  4. یک مدل همه کاره را انتخاب کنید: ماسک مو ۱ در ۸ Nexxus Vital برای انواع مدل‌های مو گزینه مناسبی می‌باشد. زیرا دارای روغن نارگیل و سویا به همراه کراتین است. این محصول به دلیل استفاده از مواد سبک برای موهای نازک یک گزینه عالی به نظر می‌رسد. شما برای موهای خیلی نازک هم می توانید از این محصول استفاده کنید.
  5. پوشاندن ماسک: برای درمان، موهای آسیب دیده خود آن‌ها را با کلاه دوش یا حوله داغ کاملا بپوشانید. همچنین شما می‌توانید این کار را با حباب کار دم دست خود انجام دهید. حتی با اولین استفاده از ماسک مو Nexxus Keraphix برای موهای آسیب دیده تفاوت را احساس خواهید کرد. این محصول به جایگزینی اسید آمینه از دست رفته در اثر آسیب شدید کمک می کند. چنین ماسک هایی با بافتی شبیه کره به موهای شما کمک می کنند تا از حالت شکننده خارج شوند.
  6. مدل‌های خیلی چرب نخرید: برای کمتر شدن شدت ماده روی مو ممکن است بخواهید ماسک موی مرطوب کننده Nexxus Humectress را برای موهای خشک امتحان کنید،زیرا غنی از پروتئین هستند و عمیقا به ریشه مو نفوذ می‌کنند تا رشد طبیعی را با تغذیه مناسب حفظ کنند.
  7. با شانه خوب ماساژ دهید: بیشتر روی ریشه مو تمرکز کنید و آن‌ها را از ریشه تا نوک ماساژ دهید. مجدداً، دستورالعمل‌ها را دنبال کنید، حتی اگر یک تازه‌سازی کوتاه مدت بین ۳ تا ۵ دقیقه باشد یا حتی طولانی‌تر از یک شبانه روز باید آن را با آب ولرم یا سرد ماساژ دهید تا خوب کف کند.
  8. آن را خشک کنید: برای موهای شکننده ممکن است بخواهید به جای مالش با حوله، آن را با فشار هوا خشک کنید. همچنین می‌توانید پس از استفاده با قرار گرفتن در یک محیط گرم یا خنک آن را خشک نمائید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کیت رنگ موی زنانه

نکات مهم برای خرید ماسک مو:

  1. قیمت ماسک: اولین و مهمترین نکته در مورد خرید ماسک قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب دارد. تجربه ثابت کرده اجناس خیلی ارزان از کیفیت لازم برخوردار نیستند و ممکن است، نتیجه عکس داشته باشند.
  2. نوع ماسک: این ماده آرایشی هم مانند سایر لوازم آرایشی انواع مختلفی دارد که شما با توجه به جنس موهای خود باید بهترین نوع آن را انتخاب کنید. اگر به اشتباه این محصول را انتخاب نمائید نه تنها نتیجه مطلوب نخواهید گرفت، بلکه نتیجه عکس می‌دهد.
  3. نحوه استفاده: هر ماسک را باید در شرایط خاصی استفاده کرد، برخی از ماسک‌ها را باید روی موهای خشک در بیرون از حمام استفاده نمود و برخی دیگر را حتما باید روی موهای خیس شده قرار دهید، تا بیشترین تاثیر را روی موهای شما داشته باشد.
  4. جنس موی سر: برای هر جنس از موی سر نوع خاصی از ماسک وجود دارد که باعث می‌شود، اثر بیشتری روی موهای شما داشته باشند. اگر موهای شما فر نیستند و آن‌ها را به صورت غیر طبیعی فر کرده‌اید، باید از ماسک مخصوص موی فر استفاده کنید و برای موهای رنگ شده از ماسک مخصوص این موها استفاده نمائید.
  5. برند محصول: همیشه برندهای معروف و شناخته شده را خریداری کنید. این محصولات معمولا از قبل تست شده و کیفیت بالایی دارند، تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید، زیرا با خرید این محصولات وقت و بودجه خود را هدر می‌دهید.
  6. از فروشگاه معتبر خرید کنید: از آنجایی که روزانه حجم زیادی جنس تقلبی وارد بازار می‌شود که از نظر ظاهری شباهت زیادی به نمونه اصلی دارند و تنها راه تشخیص آن‌ها داشتن تجربه در این زمینه است. باید از فروشگاه معتبر خرید کنید، زیرا ارتباط مستقیمی با سلامت شما دارد.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می توانید ماسک موی مورد نظرتان را انتخاب کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ماسک موی محبوب، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ ماسک مو لاکمه مدل ORGANIC BALANCE حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ماسک تقویت کننده مو هربال مدل فر کننده حجم ۴۰۰ میلی لیتر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ماسک مو شوآرزکوف مدل کراتین حجم ۸۰۰ میلی لیتر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ماسک مو انوی مدل ماکادمیا حجم ۲۵۰ میلی لیتر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ماسک مو بازسازی کننده ایل سالنه مدل آیکونیک حجم ۲۵۰ میلی لیتر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ماسک مو انوی مدل جوجوبا حجم ۲۵۰ میلی لیتر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ماسک مو انوی مدل پروتئینه حجم ۲۵۰ میلی لیتر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ماسک مو بی پیور مدل Anti Hair Loss حجم ۵۰۰ میلی لیتر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ماسک مو میلک شیک مدل میکرو آرگان حجم ۵۰۰ میلی لیتر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ماسک مو میلک شیک مدل آبرسان حجم ۵۰۰ میلی لیتر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ماسک مو دوناتی مدل COMPLESS حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ماسک مو ارایبا مدل Detox حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ماسک مو بلک پروفشنال لاین مدل Turquoise حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ماسک تقویت کننده مو هربال مدل موهای رنگ شده حجم ۴۰۰ میلی لیتر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ماسک مو انوی مدل صاف کننده حجم ۲۵۰ میلی لیتر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ماسک مو دوناتی مدل NATURALE حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ماسک مو ارایبا مدل Color Care حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ماسک مو انوی مدل پروتئین کراتین حجم ۲۵۰ میلی لیتر به همراه شامپو تقویت کننده و ترمیم کننده مو انوی مدل پروتئین کراتین حجم ۲۵۰ میلی لیتر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ماسک مو لاکمه مدل BIO ARGAN حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ماسک مو دوناتی مدل NATURALE حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ماسک مو انوی مدل کراتین هیدرولیز شده حجم ۲۵۰ میلی لیتر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ماسک مو کراستاس مدل Blond Absolu حجم ۲۰۰ میلی لیتر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ماسک مو آلترگو مدل silk حجم ۹۵۰ میلی لیتر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ماسک مو ارایبا مدل بازسازی کننده حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ماسک مو انوی مدل پروتئین کراتین حجم ۲۵۰ میلی لیتر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ماسک مغذی مو جاکوب مدل پروتئین آرگان حجم ۵۰۰ میلی لیتر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ماسک مو انوی مدل آرگان حجم ۲۵۰ میلی لیتر

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ماسک مو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید مانیتور کامپیوتر