شگفت انگیز های دیجی کالا

دوربین تک چشمی، راهنمای خرید انواع دوربین تک چشمی شکاری ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دوربین تک چشمی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

همراه داشتن یک دوربین تک چشمی خیلی بهتر از همراه داشتن یک دوربین شکاری دو چشمی می‌باشد. این دوربین تنها نصف اندازه دوربین دوچشمی بوده و بسیار فشرده تر، سبک تر و قابل حمل تر می‌باشد. دوربین‌های تک چشمی دستگاه های تلسکوپی همه کاره ای هستند که تصاویر بزرگ شده ای از اجسام دور ارائه می دهند. در حالی که برخی افراد تک چشمی را به عنوان نیمی از یک دوربین دوچشمی می‌دانند، اما حقیقت این است که یک دوربین تک چشمی در مقایسه با سایر ابزارهای نوری مزایت‌های بییشتری دارد. همان طور که گفته شد تک چشمی ها بسیار فشرده، سبک و قابل حمل می‌باشند. علاوه بر این، متخصصان این کار دوربین‌های تک‌چشمی دید در شب را به دوربین‌های دو چشمی ترجیح می‌دهند، زیرا داشتن یک چشم آزاد برای بررسی محیط می‌تواند بسیار ارزشمند باشد. توجه داشته باشید که از دوربین تک چشمی در محیط های مختلفی مانند: پرنده خوانی، شکار، نظارت، مطالعه و حتی رصد ستاره ها استفاده می‌شود.

اگرچه هنگام جست‌وجوی یک ابزار بزرگنمایی اجسام معمولاً دوربین‌های تک چشمی نادیده گرفته می‌شوند، اما حقیقت این است که یک دوربین تک‌ چشمی‌ ابزاری ارزشمندی است که به وسیله آن می‌توان موقعیت‌های مختلفی مانند: مشاهدات دریایی، نظارت، پیاده‌روی، شکار و حتی رصد ستارگان را مورد بررسی قرار داد. با این وجود، با توجه به تنوع گسترده محصولات نوری و رقبای موجود در بازار، انتخاب یک دوربین تک چشمی می تواند برای مبتدیان این عرصه کاری دلهره آور باشد. حمل و نقل تک چشمی آنقدر راحت است که باعث می شود شما در طول شب هم ستاره‌ها را برای همراهی کنید. بعلاوه، آنها می توانند تقریباً کار همان دوربین های دوچشمی چند منظوره را انجام دهند، تنها تفاوتی که در این دو مدل دیده می‌شود، این است که بر خلاف دوربین دوچشمی، برای استفاده از یک دوربین تک چشمی فقط باید از یک چشم برای مشاهده تصاویر استفاده کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید دوربین تک چشمی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع دوربین تک چشمی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید دوربین تک چشمی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

تاریخچه استفاده از دوربین تک چشمی:

تاریخچه دوربین‌های تک چشمی با سایر دستگاه های ذره بین‌دار مرتبط است. اولین تلسکوپ شکستی به وسیله یک عینک ساز به نام هانس لیپرشی در قرن هفدهم ساخته شد و به عنوان اختراع تلسکوپ به نام این شخص به ثبت رسید، در حالی که اولین دوربین دوچشمی واقعی (همان چیزی که امروزه می شناسیم) در قرن نوزدهم ساخته شد. یکی از پیشرفت‌های اصلی در فناوری لنز طراحی دوربین تک‌ چشمی‌ بود. در سال ۱۸۵۴ استفاده از سیستم‌های نصب منشور برای تصحیح جهت‌گیری تصویر توسط ایگنازیو پورو و ژان جورج هافمن راه‌اندازی شد. امروزه، چنین سیستم‌هایی بخشی از یک دوربین تک چشمی را تشکیل می‌دهند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دوربین دو چشمی

انواع دوربین تک چشمی موجود در بازار:

تک چشمی پایه

اینها مدل‌ها و طرح‌های استانداردی دارند که عموماً برای ارائه عملکردهای اصلی مشاهده در استفاده منظم ساخته می‌شوند. آنها معمولاً با لنزهایی عرضه می شوند که دقیقاً برای این منظور آماده شده اند و عملکرد آنها را کاملاً منحصر به فرد و خاص می کند. گلف بازان، کوهنوردان و افراد معمولی در فضای باز می توانند به راحتی جذب این وسایل شوند.

مزایا:

معایب:

تک چشمی فشرده

این مدل‌ها تک چشمی‌های کوچک و جیب پسندی هستند که برای استفاده های معمولی طراحی شده اند. آنها معمولا کوچکتر از دوربین های دوچشمی معمولی هستند، اگرچه می توانند با همان سطوح عملکرد مطابقت داشته باشند. اندازه جمع و جور آنها حمل و نقل آنها را آسان ی کند و به همین دلیل توجه طیف گسترده ای را به خود جلب کرده‌اند. مسافران، کوهنوردان، تماشاگران تئاتر، دوستداران طبیعت، علاقه مندان به هنر و بسیاری دیگر به راحتی این مینی تک چشمی را انتخاب می کنند.

مزایا:

معایب:

تک چشمی دید در شب

این واحدهای تک چشمی به طور ویژه طراحی شده اند تا بتوانند از نور کمی که در دسترس است نهایت استفاده را کنند و همچنان نمای بهینه شده‌ای را ایجاد کنند چنین ویژگی، آنها را برای استفاده در شب یا در نور بسیار کم ایده آل می کند. برخی از دستگاه‌های پیشرفته قادر به تولید بینایی در نور روز نیز هستند، اما این دستگاه‌ها هنگام استفاده در تاریکی به عملکرد اولیه خود دست می‌یابند. کمپینگ ها، شکارچیان و کالسکه های شبانه بیشتر از این مدل استفاده می‌کنند.

مزایا:

معایب:

تک چشمی مادون قرمز

نمونه خاصی از تک چشمی دید در شب هستند که از طول موج مادون قرمز برای تولید دید در شب استفاده می کنند. همچنین از آن‌ها می‌توانند در نور روز هم استفاده کنید. زیرا این ویژگی می تواند به دلخواه غیرفعال شود. آنها دید شما را در شب افزایش می دهند و کاربران می توانند اهداف را به راحتی تشخیص دهند. همچنین برای شکارچیان و کمپینگ ها بسیار مفید خواهند بود.

مزایا:

معایب:

تک چشمی تصویربرداری حرارتی

نوع دیگری از تک چشمی دید در شب که به طور ویژه مجهز به فناوری تصویربرداری حرارتی می‌باشند. این ویژگی آنها را قادر می سازد تا گرمای تابش شده از سطوح اهداف را بخوانند و با آن تصاویری مجازی نزدیک به واقعیت تشکیل دهند. این به کاربر اجازه می دهد تا اهداف را در تاریکی یا حتی پشت سطوح نازک مانند پوشش گیاهی تشخیص دهد. آنها بهترین تک چشمی دید در شب هستند و شکارچیان بیشتر به دنبال آنها می روند.

مزایا:

معایب:

قبل از خرید دوربین تک چشمی حتما سه فاکتور مهم را در نظر بگیرید:

  1. الزامات: قبل از خرید یک دوربین تلسکوپی، شما باید تصمیم بگیرید که از این وسیله برای چه منظوری قرار است استفاده کنید. به عنوان مثال: تماشای ستاره، شکار، و غیره و در کجا از آن قرار است استفاده نمائید. مثل سفرهای پیاده روی، در واقع، انتخاب اصلی که شما باید انجام دهید، انتخاب یکی از دو مدل دوربین دوچشمی و تک چشمی است. دوربین های دوچشمی برای استفاده با دو چشم ساخته شده‌اند و دوربین‌های تک چشمی برای استفاده با یک چشم مناسب هستند. برای افرادی که مشکلات بینایی دارند نمونه تک چشمی مفیدتر است. علاوه بر این، همانطور که در بالا گفته شد، تک‌چشمی‌های دید در شب خیلی بیشتر از مدل‌های معمولی مورد توجه قرار گرفته‌اند، زیرا دید فرد در شب را از بین نمی‌برند و به یک چشم اجازه می‌دهند تا محیط اطراف را بررسی کند. نمونه‌های تک چشمی دارای یک فوکوس برای تنظیم دید هستند که استفاده از آنها را در موقعیت های مختلف آسان و سریع می کند.
  2. مشخصات: دوربین‌های تک چشمی تصاویر را با تمرکز نور از طریق لنزها و منشورها، با استفاده از سیستم منشوری که منجر به طراحی های سبک و فشرده می شوند، بزرگ نمایی می‌کنند. دو مورد از مشخصات اصلی که حتما باید آن‌ها را در نظر بگیرید بزرگنمایی و قطر لنز است. جالب است بدانید تک چشمی‌ها دارای دو پارامتر هستند. یکی سطح بزرگنمایی (مثلاً ۶X) و دیگری قطر لنز (مثلاً ۴۲ میلی متر) می‌باشند. توجه داشته باشید که بزرگنمایی کمتر یعنی میدان دید بیشتر و معمولاً تلسکوپ ها به دستگاه هایی با بزرگنمایی بیش از ۲۰ برابر و دیافراگم ۶۰ تا ۹۰ میلی متر گفته می شود. توجه داشته باشید که تلسکوپ ها معمولاً به یک سه پایه نیاز دارند. از سوی دیگر، درست مانند دوربین دوچشمی، پارامترهای محبوب برای تک چشمی ۷×۲۵، ۸×۳۰، ۸×۴۲، و ۱۰×۴۲ می‌باشد.
  3. کل هزینه ها: با توجه به تنوع گسترده محصولات نوری برای فروش، انتخاب یک مدل قدرتمند اما مقرون به صرفه می‌تواند کاری سخت و دشوار برای شما باشد. سه عامل اصلی یعنی بزرگنمایی، دیافراگم و مواد مورد استفاده می‌توانند بر هزینه کل تأثیر بگذارند. معمولاً تک‌چشمی‌ها ارزان‌تر از دوربین‌های دوچشمی هستند و نگهداری آن‌ها راحت‌تر است. لوازم جانبی مانند مچ دست یا بند گردن، به ویژه برای پیاده روی، شکار و هر ماجراجویی در فضای باز باید در نظر گرفته شود. توجه داشته باشید که برای افراد مبتلا به آرتروز یا مشکلات سلامتی مشابه، بند گردن می تواند بهتر از مچ بند باشد و راحتی و تجربه کاربر را بهبود بخشد.

راهنمای خرید دوربین تک چشمی:

به این علت این مبحث را راهنمای خرید تک چشمی نامگذاری کرده‌ایم که در ادامه تقریباً همه نکاتی را که در مورد خرید این دستگاه نوری باید بدانید را به شما آموزش خواهیم داد تا بدانید که هنگام خرید این دستگاه دقیقا قرار است چه کاری را انجام دهید.

  1. بزرگنمایی و قطر لنز: وقتی یک تک چشمی را برمی دارید متوجه دو عدد روی بدنه آن به شکل AXB خواهید شد. این اعداد مشخصات مشاهده دستگاه است. “A” قدرت بزرگنمایی دستگاه را نشان می دهد در حالی که “B” نشان دهنده اندازه عدسی شیئی آن است. بزرگنمایی به میزان بزرگی تصویر روی دستگاه زمانی که از آن نگاه می کنید اشاره دارد. بیشتر تک چشمی ها دارای قدرت بزرگنمایی از ۵× تا ۱۵× هستند. هرچه قدرت بزرگنمایی بیشتر باشد، تک چشمی می تواند جزئیات بیشتری را ثبت کند. قطر عدسی شیئی اندازه عدسی شیئی است که معمولاً بر حسب میلی متر بیان می شود. در مثال ارائه شده، “B” اندازه عدسی شیئی را نشان می دهد. اندازه لنز نیز مسئول روشنایی تصویر تشکیل شده است. به طور کلی، لنزهای شیئی مورد استفاده در یک چشمی بین ۲۵ میلی متر تا حدود ۴۲ میلی متر هستند.
  2. میدان دید: اندازه تصویر دایره ای که می توانید از یک چشمی ببینید میدان دید آن است. قدرت بزرگنمایی بیشتر نشان دهنده میدان دید باریکتر و تصاویر واضح تر می‌باشد. اما ترکیب بزرگنمایی بالا با لنز با فوکوس بالا می تواند تصاویر واضحی را حتی با میدان دید وسیع ایجاد کند. وضوح تصویر معمولاً زمانی خوب است که بزرگنمایی و فاصله کانونی لنز شیئی در حد متوسط تنظیم شده باشد. کیفیت لنز استفاده شده نیز بر میدان دید تأثیر می گذارد. لنزهای با کیفیت بالاتر نسبت به لنزهای ارزانتر میدان دید بهتری ایجاد می کنند. لنزهای با کیفیت زوم بالاتر نیز این عامل را بهبود می بخشند. بنابراین، هنگام خرید دستگاهی با میدان دید وسیع، ممکن است بخواهید کیفیت لنز را نیز بررسی کنید.
  3. پوشش‌های لنز: به منظور بهبود عملکرد تک چشمی، لنزها معمولاً با نوعی ماده خاص پوشانده می شوند. نوع پوشش روی یک لنز روشنایی و وضوح تصویر مشاهده شده را تعیین می کند. همچنین از به حداقل رساندن تابش خیره کننده روی لنز جلوگیری می کند. شما با وجود این ماده روی لنز می‌توانید اطمینان حاصل می کنید که بهینه سازی دید بهبود یافته است. برای کسانی که بدشان نمی‌آید هزینه زیادی برای کیفیت تصویر بالا بپردازند،لنزهای چند روکش بهترین گزینه‌ها هستند. کسانی که بودجه کمی دارند و همچنان مایل به تماشای تصویر با کیفیت هستند، باید لنزهای چند پوششی را هدف قرار دهند در حالی که آماتورها می توانند با تک چشمی کاملاً پوشش داده شده و روکش شده شروع کنند. اگرچه این دستگاه‌ها از کیفیت اپتیکی کمتری برخوردارند، اما همچنان نیاز به بزرگ‌نمایی اجسام برای شما را برآورده می‌کنند.
  4. مکانیسم تمرکز: برای به دست آوردن بهترین تجربه مشاهده، زمانی که یک تک چشمی را انتخاب می‌کنید توجه داشته باشید که مکانیزم فوکوس را داشته باشد. این جزء به شما این امکان را می دهد تا سطح وضوح و وضوح تصویر را به دلخواه تنظیم کنید. از آنجایی که فاصله هر جسم هدف با حرکت شما متفاوت می‌باشد به همین علت مکانیزم فوکوس قابل تنظیم بسیار ضروری است. نحوه طراحی مکانیسم فوکوس در هر تک چشمی، سهولت استفاده از آن را تعیین می کند. برخی به کاربران این امکان را می دهند تا با یک دست با آن‌ها کار کنند در حالی که برخی دیگر نیاز به استفاده از هر دو دست را دارند. اگر از حس استفاده از هر دو دست لذت می برید، روی طرح هایی تمرکز کنید که چنین چیزی را ارائه می دهند. اگر ترجیح می دهید که تک چشمی را تنها با یک دست به کار بگیرید و فوکوس کنید باید به سراغ چنین مدلی بروید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دوربین تفنگ

نکات مهم برای خرید دوربین تک چشمی:

  1. اندازه دوربین: همانطور که در بالا ذکر شد، اندازه عدسی شیئی اندازه یک تک چشمی را مشخص می کند. قدرت بزرگنمایی دستگاه فاکتور مهمی در انتخاب اندازه دستگاه است. زیرا حجیم بودن ممکن است بر هدف استفاده از دستگاه شما تأثیر بگذارد. همچنین به خاطر داشته باشید که یک تک چشمی بزرگتر ظرفیت دید قدرتمندتری نسبت به یک نمونه کوچکتر ارائه می دهد. اما مدل‌های کوچکترها قابل حمل‌تر هستند. قبل از انتخاب دستگاه، از خود بپرسید که آیا اندازه آن برای شما اهمیت دارد یا خیر.
  2. قابلیت فشرده سازی: تک چشمی های کوچکتر بیشتر در میان مسافران، کوهنوردان و گردشگرانی که تمایل به اجتناب از حمل وسایل درشت دارند، رایج می‌باشند. شاید به همین علت باشد که تک چشمی‌های فشرده برای چنین مواردی ایده آل هستند. متأسفانه قدرت بزرگنمایی آن‌ها بسیار محدود است و آن‌ها را برای ابعاد دورتر نامناسب می کند. با این حال، اغلب اوقات، چنین کاربرانی نیازی به مشاهده محدوده وسیع ندارند.
  3. وزن دوربین: همانطور که حجیم بودن دوربین از اهمیت بالایی برخوردار است وزن آن را نیز باید مد نظر قرار دهید. اینکه دستگاه شما تا چه اندازه وزن دارد می تواند نقش مهمی در صرفه جویی، زمان و انرژی شما داشته باشد. اکثر دستگاه ها معمولاً سبک وزن هستند، به استثنای تک چشمی های بزرگتر و قدرتمندتر. در چنین مواردی، اگر عملکرد آنها برای شما اهمیت بیشتری دارد، باید با این سنگینی آن کنار بیائید. برای کسانی که از افزایش وزن کوله به وسیله تجهیزات متنفرند، مدل های کوچکتر توصیه می شود.
  4. طراحی دوربین: طرح این دوربین‌ها معمولاً بر اساس نوع منشورهایی مشخص می‌شود که برای تشکیل تصاویر از آن استفاده می کنند. مانند دوربین دوچشمی، برای نمونه تک چشمی هم دو نوع منشور وجود دارد. منشور سقف و منشور پوررو. دوربین‌های با بزرگنمایی بیشتر از منشورهای سقفی استفاده می کنند به همین دلیل تصاویر باریکی‌تری را ارائه می‌دهند. این مدل برای کسانی که به دنبال فاصله کانونی هستند عالی به نظر می‌رسد از نظر شکل هم فشرده تر از نمونه دیگر هستند. دوربین‌های دارای منشور پوررو تصاویری با عمق و روشنایی بیشتر تولید می کنند. از آنها برای مشاهده اجسام در فاصله متوسط و نزدیک استفاده می‌شود زیرا بهترین عملکرد را دارند. جنب و جوش کیفیت تصویر منشورهای پوررو، آنها را به پرطرفدارترین مدل در بین دوربین‌های تک چشمی تبدیل کرده است.
  5. مواد به کار رفته در دوربین: به علت اینکه این دستگاه‌ها بیشتر در معرض ضربه و آسیب دیدگی قرار دارند به همین دلیل به جنس موادی که از آن ساخته می‌شوند باید توجه ویژه‌ای داشته باشید. بیشتر تک چشمی ها با فلز یا پلاستیک ساخته می شوند که گاهی اوقات قسمت بیرونی آن‌ها با لاستیک پوشش داده می شود تا شوک ناشی از ضربه را جذب کنند. رایج ترین آنها پلیمرهای منیزیم، آلومینیوم و پلی کربنات هستند. از بین این مواد پلی کربنات ساده ترین نمونه است. معمولاً تک چشمی با بدنه فلزی را به شما توصیه می‌کنیم، زیرا مقاومت بیشتری در برابر ضربه دارند.
  6. خاصیت ضد آب: اگر قرار است بیشتر زمان خود را در جنگل یا بیرون از خانه بگذرانید، به تک چشمی نیاز دارید که بتواند شرایط سخت آب و هوایی را تحمل کند. چنین مدلی دارای ویژگی‌ ضد آب است که از نفوذ رطوبت به درون دوربین جلوگیری می کند. میزان رتبه بندی ضد آب بودن دستگاه با IP مشخص می‌شود. به عنوان مثال: IP65، این اعداد نشان دهنده سطح حفاظت هستند. ۶ برای نفوذ و ۵ برای مقاومت در برابر آب است. هرچه این اعداد بیشتر باشند، خاصیت ضد آب بیشتر می‌شود.

روش نگهداری از دوربین تک چشمی:

خلاصه مطلب:

تک چشمی ها دستگاه های تلسکوپی سبک و فشرده ای هستند که تصاویر بزرگ شده ای از اجسام دور ارائه می دهند. در حالی که محصولات و رقبای متنوعی از آن‌ها در بازار وجود دارد، شما به عنوان یک خریدار واقعی باید سه عامل اصلی را در نظر بگیرید: الزامات، مشخصات، و هزینه کل. بزرگنمایی، قطر لنز و مواد مورد استفاده در ساخت آن نیز باید در نظر گرفته شود. توجه داشته باشید که تک چشمی‌ها دارای دو پارامتر مهم یعنی سطح بزرگنمایی و قطر لنز هستند که مدل های ۷×۲۵، ۸×۳۰، ۸×۴۲ و ۱۰×۴۲ بسیار محبوب هستند. جالب توجه است بدانید برخی از برجسته ترین برندهای تک چشمی شامل پیشروهای نوری مانند Celestron، Nikon، Barska، Zeiss و Bushnell هستند.

اگرچه گاهی اوقات چشم‌اندازها نادیده گرفته می‌شوند، اما چنین مدل‌هایی می‌توانند از فعالیت‌ها و سرگرمی‌های روزانه متعددی مانند شکار، مشاهدات دریایی، تماشای حیات وحش، پرندگان، نظارت، استفاده تاکتیکی و نجوم آماتور بهره ببرند. افرادی که مشکل بینایی دارند می‌توانند با خرید تک چشمی‌های جیبی و فوکوس نزدیک به همراه طراحی جمع و جور از فعالیت‌های روزمره خود بهره‌مند شوند. در نهایت، تک چشمی ها محصولات فوق العاده و همه کاره ای هستند که ارزش سرمایه گذاری را دارند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دوربین تک چشمی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای دوربین تک چشمی پرفروش، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ دوربین تک چشمی کومت مدل ۱۳X50 BK7

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دوربین تک چشمی کومت مدل COMET 13X

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دوربین تک چشمی بوشنل مدل ۱۶X52

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دوربین تک چشمی بوشیل مدل ۱۰X40.8000M

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ دوربین تک چشمی مدل KL1040

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ دوربین تک چشمی کد cm1025

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دوربین تک چشمی بوشنل مدل ۴۰×۶۰

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ دوربین تک چشمی کامار مدل ۷۰×۱۱۴- ۳۸

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ دوربین تک چشمی دیسکاوری مدل VTZ.6.24.42 SFIR

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ دوربین تک چشمی مدل ۲۵-۷۵×۶۰

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ دوربین تک چشمی سلسترون مدل SCDT-1042 10X42

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ دوربین تک چشمی مدل ۸X20mm

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ دوربین تک چشمی مدل مونوکولار ۴۰X60

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ دوربین تک چشمی بوشنل مدل ۱۶X52

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ دوربین تک چشمی مدل ۴۰۶۰

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ دوربین تک چشمی مدل ۱۳-۲۴۰۱

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ دوربین تک چشمی سلسترون مدل Ultima 65mm 45 Degree

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ دوربین تک چشمی کامار مدل ۵۰×۱۵

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ دوربین تک چشمی بوشنل مدل ۴۰×۶۰

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ دوربین تک چشمی مدل ۸X32

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ دوربین تک چشمی کومت مدل ۱۰X30X-50 ZOOM

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ دوربین تک چشمی بوشنل مدل DAY 16X

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ دوربین تک چشمی کومت مدل ۴۰X60 CO-20

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ دوربین تک چشمی لندویو مدل ZOOM 10-30X50

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ دوربین شکاری تک چشمی مدل ۱۶×۵۲

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ دوربین تک چشمی بوشنل مدل ۴۰۶۰

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ دوربین تک چشمی سلسترون مدل Ultima 65 – 45 Degree Spotting Scope

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ دوربین تک چشمی زیتازی مدل ۲۵X30 LUXURY EDITIONS

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ دوربین تک چشمی کومت مدل ۴۰X60

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ دوربین تک چشمی کومت مدل ۴۰X32

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دوربین تک چشمی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید لاستیک موتورسیکلت