شگفت انگیز های دیجی کالا

دزدگیر منزل، راهنمای خرید انواع دزدگیر منزل معمولی و سیمکارتی ارزان

اگر نگران سرقت از منزل خود هستید، این مطلب به شما کمک خواهد کرد.

با توجه به آمار روز افزون سرقت منازل، بسیاری از افراد نگران حفظ دارایی های خود هستند، به طوری که شاید خیلی از افراد جرئت خالی گذاشتن منزل خود را ندارند و همیشه می بایست یکی از اعضای خانواده در منزل بماند. حال اگر قصد سفر داشته باشید، نمی شود یکی از اعضای خانواده در خانه بماند، پس راه چاره چیست؟ افزایش امنیت منزل که شامل افزایش تعداد قفل، افزودن حفاظ به درب و پنجره، استفاده از درب ضد سرقت می باشد. متاسفانه همه این روش ها موقتی هستند و سارق وقت بیشتری را صرف سرقت از منزل شما می کند. ولی اگر به موقع نرسید، سارق موفق به سرقت از منزل شما می شود. بهترین روش افزایش ایمنی منزل، علاوه بر موارد بالا، استفاده از دوربین های نظارتی و سیستم های دزدگیر می باشد.

شاید اولین چیزی که به ذهن شما برسد این است که دوربین نصب کنید. اما آیا دوربین مانع از ورود دزد به منزل شما می شود، پاسخ منفی است. با وجود دوربین هم سارق از منزل شما سرقت خواهد کرد. اگر خوش بین باشید، تجسم کنید سارق صورت خود را نپوشانده و در بهترین حالت ممکن سابقه دار باشد، می توانید از طریق تشخیص چهره پلیس آگاهی، او را پیدا کنید و چند ماهی منتظر باشید که فرد مورد نظر بازداشت شود. که معمولا بعد از گذشت این زمان وی لوازم شما را فروخته و چیزی ندارد که به شما بازگرداند. در گذشته برای خرید سیستم امنیتی منزل نیاز به یک تکنسین بود که وارد منزل شما شود و سیم‌ها را از دیوارهای شما عبور دهد، اما سیستم‌های امروزی بی‌سیم هستند و نصب آنها بسیار آسان‌تر است.

پس در می‌یابیم که بهترین سیستم حفاظتی منزل دزدگیر سیم‌کارتی می باشد. زمانی که سارق وارد منزل شما شود آلارم با صدایی خیلی بلند به صدا در می آید که باعث می شود، او از ترس دستگیر شدن توسط همسایه ها و پلیس پا به فرار بگذارد و سرقت نافرجام بماند. البته هنگامی که آلارم به صدا در می آید، از طریق پیامک و یا تماس تلفنی به شماره هایی که از قبل به آن داده اید، ورود دزد به منزل شما را خبر می دهد. بسیاری از سیستم‌های امنیتی منزل در حال حاضر به عنوان هاب خانه هوشمند عمل می‌کنند و کنترل‌های چراغ‌ها، ترموستات‌ها، قفل‌ها و موارد دیگر را در یک برنامه روی گوشی هوشمند شما متمرکز می‌کنند.

سیستم های دزدگیر انواع مختلفی دارند که ممکن است، انتخاب را برای شما سخت نماید. اما نگران نباشید، کیمیک به شما می آموزد بهترین دستگاه دزدگیر را انتخاب و خریداری کنید. پس با ما همراه باشید.

سیستم دزدگیر سیم‌کارتی چیست؟

اگر بخواهیم یکی از جدیدترین سیستم های امنیتی دنیا را به شما معرفی کنیم، سیستم دزدگیر سیم‌کارتی می باشد. این سیستم کاربردهای زیادی دارد، به طوری که بسیاری در منزل، محل کار و اداره از آن استفاده می کنند. نسل جدید این سیستم ها سیم‌کارتی می باشد. دزدگیرهای سیم‌کارتی دقیقا زمانی که سارق وارد محل می شود، با شما تماس گرفته می شود، نسل های قدیمی تر این سیستم ها با خط تلفن ثابت کار می کرد و سارق قبل از سرقت خط تلفن را قطع می کرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دزدگیر موتور سیکلت

انواع سیستم‌های امنیتی خانه یا همان دزدگیر منازل:

شما باید یک سیستم امنیتی منزل DIY را با یک سیستم حرفه ای نصب شده مقایسه کنید تا ببینید کدامیک به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

سیستم های امنیتی منزل بی سیم DIY: این سیستم های امنیتی به صورت کیت های بسته بندی شده ای هستند که خودتان نصب می کنید. اکثر آنها به شما امکان را می‌دهند که بدون هیچ هزینه ای سیستم خود را از طریق یک برنامه تلفن هوشمند نظارت کنید، اما برخی از آنها از شما می خواهند که برای نظارت حرفه ای‌تر مقداری هزینه کنید. بسیاری از سیستم‌های خودنظارتی نظارت حرفه‌ای اختیاری را ارائه می‌دهند که می‌توانید هر زمان که بخواهید، مانند زمانی که به تعطیلات می‌روید، آن را شروع کرده و یا لغو نمائید.

مزایا: سیستم های با نظارت حرفه ای اختیاری به شما انعطاف پذیری بیشتری می دهند. این سیستم ها معمولاً هزینه نظارت ماهانه کمتری نسبت به سیستم های حرفه ای نصب شده دارند. اکثر آنها برای استفاده نیازی به امضای قرارداد چند ساله ندارند.

معایب: شما باید خودتان سیستم را نصب کنید. سیستم‌های خود نظارتی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته توسط متخصصان آموزش دیده نظارت نمی‌شوند – هشدار تلفن هوشمند را در یک لحظه حساس از دست می‌دهید و به دزد زمان می‌دهید تا وارد منزل شما شود.

 سیستم‌های امنیتی منزل با نصب حرفه ای: این سیستم های امنیتی که توسط یک تکنسین نصب می شوند، با نظارت حرفه ای ۲۴/۷ ارائه می شوند. این بدان معناست که توزیع کنندگان آموزش دیده در مراکز نظارت بر هشدار، آلارم های فعال را تأیید می کنند و به مقامات هشدار می دهند. بسیاری از سیستم ها یک برنامه تلفن هوشمند برای کنترل و نظارت از راه دور ارائه می دهند، اما برخی از ارائه دهندگان هزینه ماهانه بالاتری را برای استفاده از آن دریافت می کنند. معمولاً یک هزینه اولیه برای تجهیزات و نصب و همچنین یک قرارداد چند ساله مورد نیاز با هزینه تکراری برای نظارت وجود دارد.

مزایا: یک تکنسین سیستم را برای شما تنظیم می کند. سیستم شما همیشه توسط یک متخصص نظارت می شود.

معایب: هزینه های ماهانه معمولاً حدود ۴۰ دلار یا بیشتر است. شما گرفتار یک قرارداد چندین ساله می‌شوید و طبق آن قرار داد باید از نسل جدید سیستم‌های امنیتی آن شرکت استفاده کنید.

قراردادهای سیستم‌های نصب شده حرفه‌ای به چه صورت می‌باشند:

سیستم های امنیتی نصب شده حرفه ای معمولاً مستلزم امضای قراردادی به مدت دو تا پنج سال می‌باشند. در حالی که قراردادها شما را به یک ارائه دهنده امنیتی محبوس می‌کنند و شما را متعهد به پرداخت هزینه ماهانه مکرر می کنند، اما نکات مثبتی نیز دارند.

در اینجا، ما قطعاتی را که معمولاً در سیستم‌های امنیتی اولیه منزل مشاهده می‌کنید را به ترتیب اهمیت آنها برای سیستم کلی تعریف می‌کنیم. کیت‌های سیستم امنیتی DIY معمولاً شامل یک ایستگاه پایه، یک صفحه کلید (صفحه کنترل صفحه لمسی)، حسگرهای تماس، حسگرهای حرکتی و فوب کلید می‌باشند.

اجزاء و قسمت‌های مختلف دزدگیر منازل:

حتما بخوانید: راهنمای خرید دوربین مداربسته

نکاتی که هنگام خرید سیستم های دزدگیر سیم‌کارتی باید به آن ها توجه کنید:

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید سیستم دزدگیر سیم‌کارتی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۱۵ نمونه سیستم دزدگیر سیم‌کارتی پرفروش، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ دزدگیر اماکن کلاسیک مدل Z4 ULTRA

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دزدگیر اماکن تویا مدل PST-WG107T

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دزدگیر اماکن مدل RM645 – DZ

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دزدگیر اماکن یوفی مدل eufy 5-Piece Home Alarm Kit

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ دزدگیر اماکن آنیک مدل A570

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ دزدگیر اماکن جی ام کا مدل S1

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دزدگیر اماکن مَسترمایند مدل D

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ دزدگیر اماکن سایلکس مدل SG8-S 4CH HQ

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ دزدگیر سیم کارتی اماکن کروی مدل W181

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ دزدگیر اماکن آسیامدار مدل RM322DZ

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ دزدگیر در و پنجره مدل LL-9805

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ دزدگیر اماکن کد cmjadid11

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ دزدگیر اماکن مَسترمایند مدل A

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ دزدگیر اماکن آنیک مدل A470

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ دزدگیر در و پنجره کروی مدل W31

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ دزدگیر اماکن کلاسیک مدل سنسور چشمی آلفا

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ دزدگیر اماکن کلاسیک مدل Z4 ULTRA

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ دزدگیر اماکن آگاه مدل S201

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ دزدگیر سیم کارتی سایلکس مدل Sg8-s

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ دزدگیر اماکن آنیک مدل A470

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ دزدگیر اماکن سیماران مدل SM-SG6420

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ دزدگیر سیم کارتی اماکن هگزا مدل HX99GNT

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید سیستم دزدگیر سیم‌کارتی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کولر گازی