شگفت انگیز های دیجی کالا

معرفی و خرید ۲۰ نمونه دستگاه تصفیه کننده هوا+ قیمت روز

بهترین وسیله برای از بین بردن آلودگی هوا در منازل و محیط کار.

در زمان های گذشته بسیاری از کارهای روزانه با فعالیت بدنی و نیروی انسانی انجام می شد، اما امروزه با پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی زندگی های سنتی کم کم جای خود را به زندگی های مدرن و ماشینی دادند. روز به روز به تعداد کارخانه ها افزوده می شود و شرکت های خودرو سازی روزانه تعداد زیادی خودرو تولید کرده و آن ها را روانه بازار می کنند، در این شرایط به میزان آلاینده ها روز به روز افزوده می شود. اگر نگاهی به وضعیت هوای شهرهای بزرگ و صنعتی بیاندازیم، بیشتر مواقع آلودگی هوای آن ها از حد مجاز عبور کرده و وارد شرایط بحرانی می شوند، به گونه ای که در برخی مواقع ممکن است دستور تخلیه شهر صادر شود.در این شرایط هوای این شهرها به شدت آلوده می شود و مناسب نفس کشیدن نیست. تنفس در این شرایط به بدن آسیب جدی وارد می کند. برای کسانی که دارای مشکلات تنفسی هستند این موضوع خطری جدی محسوب می شود. امروز دلیل اصلی بسیاری از سرطان ها از جمله سرطان ریه آلودگی هوا می باشد. اگر می خواهید به این سرطان ها مبتلا نشوید و محل زندگی خود را هم تغییر ندهید، شما می توانید با استفاده از دستگاه تصفیه هوا از هوای پاک بهره‌مند شوید. دستگاه تصفیه هوا، هوای آلوده اطراف شما را به هوای پاک و قابل تنفس تبدیل کند. اگر شما هم قصد خرید دستگاه تصفیه هوای خانگی دارید و به دلیل تنوع بالای محصولات نمی دانید که چه نوع دستگاهی می بایست خریداری نمایید با ما همراه شوید تا به شما انواع مدل های دستگاه تصفیه هوا را معرفی کنیم و به مقایسه هر یک از آن ها بپردازیم.

دستگاه تصفیه هوا چیست؟

دستگاهی است که قادر به از بین بردن آلودگی های هوا و دود سیگار می باشد. این وسیله برای افرادی که دارای بیماری های تنفسی، آسم و انواع آلرژی هستند بسیار مناسب می باشد. این وسیله در دو نوع اندازه های کوچک که برای مصارف خانگی و نمونه هایی در ابعاد بزرگتر که در مصارف صنعتی مانند صنعت پزشکی کاربرد دارد تولید می شوند.

فرآیند تصفیه هوا چگونه انجام می شود و بهترین روش برای تصفیه هوا چیست؟

دستگاه های تصفیه هوا به روش های مختلفی اقدام به تصفیه هوا می کنند. این دستگاه ها به روش هایی مانند تولید اوزون، پلاسما و الکتروستاتیک و فرایند یونیزاسیون به وسیله فعل و انفعالات شیمیایی با افزودن گاز ها و ذرات به هوا عملیات تصفیه هوا را انجام می دهند. بهترین روش برای تصفیه هوا استفاده از فیلتر هایی است که از کربن فعال ساخته می شوند در این روش هیچ ماده شیمیایی وارد هوا نمی شود و ذرات آلوده جذب این فیلتر ها می شوند.

انواع دستگاه تصفیه هوا:

انواع فیلتر های دستگاه های تصفیه هوا:

نکات مهم و کاربردی هنگام خرید دستگاه تصفیه هوا:

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دستگاه تصفیه کننده هوا  مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۲۰ نمونه دستگاه تصفیه کننده هوا  ارزان و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ دستگاه تصفیه کننده هوا اکسی باکس مدل Aero-Pure

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دستگاه ضدعفونی و تصفیه کننده هوا مدل Cold_Plasma-1000

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دستگاه تصفیه کننده هوا مدل XP01

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دستگاه تصفیه کننده هوا مدل N339A

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ دستگاه تصفیه کننده هوا آیونکر مدل FreshFridge

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ تصفیه کننده هوای یخچال نئوتک XJ-130

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستگاه تصفیه کننده هوا  در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب