شگفت انگیز های دیجی کالا

راهنمای خرید و معرفی ۲۵ نمونه ترازو دیجیتال دقیق و باکیفیت+ قیمت روز

تناسب اندام با خرید ترازو دیجیتال باکیفیت

امروزه باتوجه به گسترش روزافزون زندگی ماشینی و استفاده‌ی مداوم از انواع وسایل نقلیه، مردم عملا نمی‌توانند فعالیت بدنی داشته باشند. به همین علت است که معضل چاقی به وجود آمده و حتی کودکان کم سن و سال هم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. تنها کاری که اعضای خانواده می‌توانند برای جلوگیری از این بیماری انجام دهند، این است که یک ترازو دیجیتال در خانه داشته باشند تا افراد خانواده هر چند هفته یک بار وزن خود را بررسی نمایند و مطمئن شوند که وزنشان افزایش پیدا کرده یا خیر. همانطور که می دانید چاقی پدیده‌ای است که پیر و جوان نمی‌‌شناسد و امروزه اغلب مردم جهان با آن درگیر هستند.

شاید شما دوستان هم این عبارت را شنیده باشید که کاهش سایز به معنای کاهش وزن نیست. به این معنا که ممکن است شما سایزتان کم شود، اما تغییری در وزنتان ایجاد نشود. اینجاست که برای اطمینان خاطر از کم شدن وزنتان باید از یک ترازو دیجیتال باکیفیت بهره ببرید. خوشبختانه امروزه ابزار مراقبت سلامت زیادی وارد بازار شده‌اند، از دستگاه تست قندخون گرفته تا فشار سنج و… . پس می‌توان گفت با وجود داشتن این وسایل در خانه، کمتر نیاز به مراجعه به پزشک خواهید داشت.

حال که صحبت از اندازه‌گیری وزن شد، جالب است بدانید که ترازوی دیجیتال در انواع مختلف بزرگ و کوچک در بازار موجود است. مدل بزرگ آن برای اندازه گیری وزن انسان و مدل کوچک آن هم برای اندازه گیری چیزهایی است که نیاز به محاسبه ی دقیق وزنی دارند، مانند: اثرات هنری ساخته شده از رزین و… . حال که با کاربرد این وسیله آشنا شدید، بهتر است ادامه‌ی این مطلب را بخوانید تا با نکات مهم و اصولی که هنگام خرید ترازو دیجیتال باید با آنها توجه نمایید، آشنا شوید. پس با ما همراه باشید.

منظور از ترازو دیجیتال چیست؟

نام دیگر ترازو، وزن سنج یا جرم سنج هم می‌باشد و منظور از آن ابزاری است که میزان سنگینی اجسام و افراد را می‌سنجد. در گذشته ترازوها فقط برای محاسبه‌ی وزن اجسام مورد استفاده قرار می‌گرفتند. اما امروزه با ورود ترازو دیجیتال به بازار علاوه بر محاسبه‌ی دقیق وزن اشیا، می‌توان وزن افراد را هم اندازه گیری کرد. در ترازو دیجیتال وسیله‌ای با عنوان کشش سنج وجود دارد که وزن را به طور صحیح محاسبه می‌کند.

وجود کشش سنج در این ترازوها باعث می‌شود که جاذبه ی زمین بر روی آن تاثیر نگذارد و همچنین رطوبت و دما هم سبب تغییر در محاسبه‌ی وزن نشود. بد نیست بدانید که اگر به سراغ مدل‌های ارزان قیمت بروید، کشش سنج آنها به درستی کار نمی‌کند و ممکن است تحت تاثیر رطوبت قرار گیرد؛ در نتیجه وزن نشان داده شده هم درست نخواهد بود.

آشنایی بیشتر با مزایا و معایب ترازو دیجیتال:

و اما معایب:

انواع مختلف ترازو دیجیتال به لحاظ جنس:

ترازوی وزن سنج دو نمونه دارد، که عبارتند از:

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ترازو دیجیتال باید به آنها توجه نمود:

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ترازو دیجیتال مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۲۵ نمونه ترازوی دیجیتال ارزان، باکیفیت و پرفروش را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید‌.


۱ ترازو دیجیتال جیبی۲۰۰ گرمی مدل Scale MH

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ترازوی دیجیتال در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ترازوی آشپزخانه