شگفت انگیز های دیجی کالا

راهنمای خرید چشمی درب دیجیتال ارزان و باکیفیت+ قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید چشمی درب دیجیتال باید به آن ها توجه داشته باشید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که در آپارتمان زندگی می کنید، احتمال به اهمیت چشمی درب پی برده‌اید. این وسیله خیلی مهم و ضروری است و برای همه‌ی درب های آپارتمانی و ضد سرقت تقریبا جزو واجبات محسوب می شود. نسل تازه ای از این چشمی ها امروزه روانه بازار شده‌اند که به چشمی درب دیجیتال معروف هستند. تقریبا شباهت زیادی به یک آیفون تصویری دارند، با این تفاوت که نیاز به یک پنل بزرگ مقابل درب نیست و فقط یک چشمی دیجیتال روی درب نصب می شود.

ممکن است این سوال در ذهن شما به وجود بیاید که با وجود داشتن یک آیفون تصویری دیگر چه نیازی به این وسیله می باشد. پاسخ این سوال به خیلی ساده است چشمی درب دیجیتال و آیفون تصویری در واقع دو وسیله جدا از هم هستند و هر کدام کارایی مربوط به خود را دارند. آیفون تصویری برای این است که شخص مراجعه کننده در بیرون منزل را مشاهده کرده و با آن ارتباط صوتی هم داشته باشید. اما چشمی درب دیجیتال پشت درب ورودی آپارتمانی را به شما نمایش می دهد و امکان برقراری ارتباط صوتی وجود ندارد.

اگر شما هم قصد خرید چشمی درب دیجیتال دارید اما در مورد خرید این وسیله اطلاعات کافی ندارید اصلا نگران نباشید. شما با مطالعه این مطلب با انواع چشمی درب دیجیتال آشنا می شوید و نکات مهمی که هنگام خرید چشمی درب دیجیتال باید به آن توجه داشته باشید را می آموزید.

چشمی درب دیجیتال چیست؟

در واقع یک نوع چشمی درب مدرن می باشد و به جای بهره بردن از یک ذره‌بین، از دوربین دیجیتال استفاده می شود. در این نوع چشمی به جای قرار دادن چشم در پشت چشمی می توانید درون یک مانیتور با کیفیت اچ دی تصویر ۱۷۰ درجه ای از پشت درب خود داشته باشید. هر زمان می توانید از شخص پشت درب فیلم و عکس بگیرید. همچنین کار یک زنگ آپارتمانی را هم انجام می دهد. در برخی مدل‌ها دوربین چشمی دید در شب است یعنی شما می توانید شخصی که در پشت درب قرار دارد را در فاصله یک متری در تاریکی مطلق هم مشاهده کنید.

انواع چشمی درب دیجیتال:

تفاوت چشمی درب دیجیتال با آیفون تصویری:

نکات مهمی که هنگام خرید چشمی‌درب‌دیجیتال باید به آن توجه کنید:

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید چشمی درب دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه چشمی درب دیجیتال ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ چشمی دیجیتال درب سیمپلد مدل YP

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ چشمی درب دیجیتال مدل DB-5000

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ چشمی دیجیتال درب مدل DB-5000

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ چشمی دیجیتال درب سیمپلد مدل VP+

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ چشمی دیجیتال درب مدل ۱.۳mp

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ چشمی دیجیتال درب مدل DB-3600

مشخصات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید چشمی درب دیجیتال در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید قفل برقی